Super klant- en servicegericht & deskundig bedrijf.

In 1987 kochten wij een auto bij Nico Mouris. Na verblijf in buitenland en na diverse verhuizingen neergestreken in Zuid-Limburg. Nu besloten om na jaren Franse auto’s te hebben gereden de overstap te maken naar Toyota. Het lampje van autobedrijf Mouris ging gelijk bij ons branden. We reden op de bonnefooi naar Ammerstol, werden uiterst gastvrij ontvangen door Martin. De koop werd met een handdruk bezegeld. Vertrouwen geeft vertrouwen. Alles is perfect geregeld en gegaan vanaf het eerste moment. Martin en zijn zoon Thomas hebben ons voorzien van een top occasion RAV4. De afstand is geen enkel bezwaar gelet op de top deskundigheid en de uitermate super klant- en servicegerichtheid die hun je van nature geven. Bij garage Mouris ben je nog klant en mens! Géén (klant)nummer of kenteken als u begrijpt wat wij bedoelen. Oprecht bevelen wij van harte garage Mouris aan. Marie-José en Jan Chappin, uit Mechelen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geweldig bedrijf, deskundige en zeer vriendelijke medewerkers!

In 2018 bleek onze Renault er slechter aan toe dan we dachten. We wilden op korte termijn op zoek naar een andere auto. Mijn man Martin wilde een Toyota en ik een blauwe auto. Op weg naar familie in Rotterdam kwamen we langs Ammerstol, waar we een prettig gesprek met Martin van garage Mouris hadden en een paar dagen later konden we onze bijna nieuwe blauwe Toyota Yaris Hybrid al ophalen! We wonen ruim 100 km van Ammerstol af, maar dat we voor elke beurt en APK na ruim vijf jaar nog steeds naar autobedrijf Mouris rijden, zegt genoeg!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hier is aandacht nog gewoon

Gisteren onze Rav4 adventure opgehaald, onze zoveelste toyota gekocht bij Mouris. Geweldige auto maar bovenal: geweldige service. Hier wordt met je meegedacht en wordt er goed naar je wensen geluisterd. Ook voor de aflevering wordt de tijd genomen om alles/bijna alles uit te leggen. (veel dingen moet je gewoon doen, je kunt niets verzieken, aldus Martin) Ook leuk om hier de "generatiekloof" te zien: Martin voor de buitenkant en de motor, Thomas voor het beeldscherm (-; . Martin, Thomas: bedankt !!!

No one is better!!

Vandaag onze nieuwe RAV4 op mogen halen. Al jaren klant bij Martin Dijkstra (autobedrijf Mouris) en diverse Toyota’s verder. En zoals altijd….alles is perfect geregeld. Ik kan er al jaren veel positieve verhalen over schrijven maar die worden eentonig…. Autobedrijf Mouris, Martin en zijn team…….. NO ONE IS BETTER!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zoveel service heb ik nog nooit meegemaakt, niet van deze planeet.

Ik heb bij Mouris mijn Toyota CHR 2.0 first edition gekocht, nooit iets mee gehad. Vervolgens ruilde ik mijn CHR in voor een toyota RAV 4 4WD in, i.v.m. emigratie. Na aankoop is er navigatie ingebouwd daar ben ik minstens 4x mee terug geweest omdat het niet goed werkte. Uiteindelijk hebben ze werkelijk alles vernieuwd wat er ook maar mee te maken had, maar het werkte nog steeds niet. Ik had voor dat de navi ingebouwd werd er al een dashcam in hangen, uiteindelijk bleek dat de oorzaak te zijn. Nu werkt het perfect. De reden dat ik dit schrijf is omdat het probleem wat ik had (waar niemand iets aan kan doen) zonder morren of moelijk doen is opgelost. Mouris verdient een 11

Uitstekend geholpen

Via de site offerte aangevraagd. Goede inruil gekregen. Correcte prijsafspraak kunnen maken. Fijne aflevering met goede uitleg. Mooie auto gekocht.

Waar vind je dit nog?

Wat een verademing als je eerst bij een hele grote dealer bent geweest. Bijzonder vriendelijke mensen in Ammerstol. En ook de zeer aantrekkelijke aankoop- en inruilprijs die ons geboden werd speelt natuurlijk een rol. Welke verkoper neemt nog anderhalf uur de tijd om een auto af te leveren? Wij zijn blij dat we een stukje omgereden hebben om bij Thomas en zijn vader Martin een auto te kopen.

Klant vriendelijkheid en service ten top

Na via internet een heel net inruil voorstel te hebben ontvangen proefrit gemaakt in een C-HR om te kijken of het wat voor ons was. De rit was prima en daarop een afspraak gemaakt om een week later te rijden met de auto die wij op het oog hadden, die is het uiteindelijk ook geworden. Wat een service bij afleveren, banden waren vervangen door een set Michelin Privacy 3 omdat Martin de oude banden niet goed genoeg meer vond. Auto was echt super netjes gepoetst en van binnen om door een ringetje te halen. Het is niet naast de deur, maar geen moment spijt gehad om erheen te gaan, service en klant tevredenheid staan hier echt hoog in het vandaal.

Keurige zaak!

Afspraak gemaakt om naar een Toyota RAV4 handbak met weinig km's te gaan kijken die werd geadverteerd onder :"komt binnen". Bij aankomst prima ontvangst door eigenaar Martin en zoon Thomas. De auto was prima maar de eigenaar voelde feilloos aan naar wat ik zocht en kwam tegemoet binnen zijn mogelijkheden.gewoon perfect! De Navi moest nog worden ingebouwd, dit duurde langer door de tegenwoordige leverproblemen van onderdelen.Tussentijds werd ik steeds op de hoogte gehouden.Toen de onderdelen binnen waren kwam zoon Thomas bij ons thuis (Limburg) de auto ophalen om hem vervolgens binnen 24uur weer terug te brengen met een keurig werkende navigatie! Wat een service! Top! ga zo door.

Een Toyota is de beste auto, Autobedrijf Mouris de beste plek om er een te kopen

Bij het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt zag ik op de website van Autobedrijf Mouris onze droomauto staan: een witte RAV4 Plug-in Bi-tone. We dachten dat deze voor ons financieel nog onbereikbaar zou zijn, maar zochten toch even contact. Het (inruil)voorstel was zo goed, dat we de dag erna naar Ammerstol zijn gereden. Net als vorige keer nam Martin alle tijd, en Thomas legde uit hoe het opladen en elektrisch rijden in z’n werk gaat. Ze boden een proefrit aan. “Ga dan niet alleen heen en weer over de provinciale weg, maar neem de tijd. Naar Gouda en terug via Woerden, zodat je echt goed kan ervaren hoe elektrisch nou rijdt.” Toen waren we dus echt verkocht. Wat een formidabele auto. Trekhaak eronder zodat we met de caravan op pad kunnen, er werd een alarmcertificaat geregeld voor de verzekering, de winterset omgeruild. De RAV4 was (vrijwel) nieuw en had nog geen beurt nodig, dus die houden we tegoed voor het moment dat-ie eraan toe is. Dat hebben we bij de merkdealer nog nooit meegemaakt! Afgelopen weekend haalden we de RAV4 op, vooraf alvast lekkergemaakt door een foto vanuit de showroom waar hij voor ons klaar stond. Wederom was het gezellig en alles was piekfijn in orde. Wat voelt het elke keer toch als een warm bad. Een Toyota is de beste auto, en Autobedrijf Mouris is de beste plek om er een te kopen. We hopen hier nog jaren te komen!

Gewoon een verdomd goed garagebedrijf

Door de jaren heen hebben wij bij autobedrijf Mouris een aantal auto's gekocht. Ook nu weer en nu een Toyota Yaris. Geweldig geholpen en te woord gestaan door Martin en Emile. Alle tijd gekregen voor een proefrit en uitleg van de auto. Waar gaat het dan zo goed bij dit autobedrijf? Er is meteen een vriendelijke en open sfeer. Geen flauwe praatjes maar een degelijk verhaal bij de aankoop van de nieuw en inruil van onze oude auto. Heel flexibel bij het maken van afspraken. Alle was prima voor elkaar en inmiddels hebben we al heel wat tevreden kilometers erop zitten met onze Yaris.

Zoals het hoort en dat is heel fijn !

Wat niet lukte in Dordrecht en Ridderkerk is naar volle tevredenheid wel gelukt bij Toyota Specialist Mouris in Ammerstol. Via een buurman kregen wij het adres van deze familiegarage in Ammerstol. De buurman was heel positief over Mouris en dat sprak ons erg aan vanwege de negatieve ervaringen die we elders hadden. We zijn naar Ammerstol gereden om eens te kijken of wij dat ook zo zouden ervaren. Na de vriendelijke ontvangst met koffie door Thomas, de zoon van de baas, hebben we aangegeven waar we naar op zoek zijn. We vonden het tijd worden om onze prima 6e Golf Variant in te ruilen voor een auto met een hogere instap. We worden een dagje ouder. Op de onverwachte vraag van ons of we misschien een proefrit kunnen maken in een RAV4 hybride werd direct positief gereageerd. Thomas heeft een paar auto's uit de showroom gereden en heeft er een klaar gezet waar we direct mee weg konden. Dit was elders een probleem! Thomas zei "gaan jullie maar lekker uitgebreid een ritje maken en kijk maar hoe lang je weg blijft. Neem je tijd". Na terugkomst waren we het snel eens. De manier waarop wij bij Mouris geholpen zijn, de klantvriendelijkheid die hoog in het vaandel staat, het meedenken het vertrouwen en de beloftes nakomen, waar vindt je dat nog ? Daar houden wij van en dat maakt ons blij en zulke dingen zijn bij menig bedrijf heel vaak ver te zoeken. Dit is de reden dat wij erg onder de indruk zijn van Mouris, een bedrijf dat dit jaar al 40 jaar tevreden klanten heeft. En.......bovenstaande is niet zomaar een review maar iets waar het bedrijf trots op mag zijn en waar klanten blij van worden !! Hans Erkelens en Waninka van Gent

Geweldig service

Op zondag 19 september wilden we voor een vakantie vertrekken naar Zuid Frankrijk, maar op zaterdag bleek er een scheurtje in mijn linker voorband te zitten. Ik om 14.00 uur gebeld en gevraagd of ik nog even langs kon komen. Aangekomen in Ammerstol bleek dat de voorband vervangen moest worden, maar de werkplaats was gesloten. Geen probleem er werd gewoon een velg van een andere auto gehaald zodat wij toch op zondag op vakantie konden. Dat noem ik nou klasse van Autobedrijf Mouris.

Mooi bedrijf met deskundige mensen.

Voor het eerst hier een auto gekocht, zeer vriendelijke mensen die echt de tijd voor je nemen, we gingen de auto ophalen en deze stond er super bij, werkelijk als nieuw, we kregen duidelijke en deskundige uitleg. De ontvangst en alles wat er bij hoort was boven verwachting, gelukkig hebben we de auto hier gekocht en niet bij zo’n grote jongen waar je een nummer bent. Ik kan en zal jullie zeker aanbevelen bij mensen die op zoek zijn naar een auto. Nogmaals een dikke pluim en jullie hebben er zeker een nieuwe klant bij!!!!!

Gastvrij, communicatief en betrouwbaar

Wij gingen onlangs naar een Toyota Prius 4 kijken die door Mouris voor een mooie prijs werd aangeboden. We werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen alle benodigde informatie en konden uitgebreid met de auto proefrijden. Vervolgens deed de garage nog een mooi totaalbod inclusief uitgebreide garantie. Na een nachtje slapen bleek de Prius echter niet de auto die we zochten. Ondanks alle kwaliteiten was de zit iets te diep en de auto iets te onoverzichtelijk voor ons beiden. We moesten daarom besluiten naar een Auris over te gaan. Helaas was dit model op het bewuste moment niet bij Mouris beschikbaar, althans niet in de door ons gewenste uitvoering. Heel jammer, want graag hadden we deze bij hen aangeschaft. In alles is Mouris namelijk een garage die je zoekt maar niet vaak vindt: een familiebedrijf, betrouwbaar, betaalbaar en met een persoonlijke service.

Klantvriendelijk, betrouwbaar

Onlangs kochten wij een Toyota C-HR bij autobedrijf Mouris. We kregen een scherpe prijs voor onze nieuwe auto, een mooie inruilprijs voor onze oude auto, en veel vriendelijkheid en betrouwbaarheid. Geen gladde verkooppraatjes en onze oude auto afkraken zoals bij officiële (Toyota) dealers maar een eerlijke en oprechte verkoper (Thomas) die ons te woord stond en goed hielp. Een verademing. Onze volgende auto kopen wij zeker weer bij autobedrijf Mouris.

Service/klantvriendelijkheid alles klopt

Overgestapt van verbrandings motor naar hybride. Uitgebreide uitleg gehad en uitstekende nazorg en service.

Ouderwets vakmanschap en service

Waar met je wordt meegedacht en service wordt geboden die helpt om vol vertrouwen een auto te kopen.

“Persoonlijke aandacht, daar gaat het om”

Allereerst, ik koop al jaren onze auto’s bij Martin en Madelon van auto Mouris. Nu in bezit van een RAV4 Hybride. Over een aantal dagen gaan wij op vakantie met onze caravan maar eergisteren begaf de stekker van mijn trekhaak het. Gisteren gebeld met auto Mouris en de situatie uitgelegd. Emiel van de werkplaats gaf aan dat er eigenlijk geen ruimte meer was in de planning maar hoe ze het doen doen ze het…er wordt een toch een oplossing gezocht. Vandaag mijn zoon met de auto naar Ammerstol laten rijden en ja hoor, ze hebben het weer gefixed. En hiermee hebben ze ons weer enorm uit de brand geholpen. Echt wat een fantastische garage is het toch! Niet gek dat we er al jaren diverse auto’s hebben gekocht. De service van alle medewerkers daar is gewoon fantastisch! En die gemiddelde klanten score van 9,5 is maken ze meer dan waar! Dus twijfelt u als u nog geen klant bent bij auto Mouris? Neem gerust de gok, ze maken het meer dan waar!

Met veel plezier en vertrouwen dat het goed zit hier een accasion gekocht!

In eerste instantie vond ik een uur rijden al wat ver om te gaan kijken bij Mouris. Nu de koop gesloten is en ik later (!) de recensies las (vanuit heel Nederland!) zou het best kunnen dat ze er een klant bij hebben...als daar nog plek voor is :-)

Een geweldig goede garage je word er heel vriendelijk als mens behandeld en niet als een nr de service is fantastisch gewoon een garage om zeker naar toe te gaan van mijn krijgen ze een dikke tien

Klant is koning; eerlijke auto’s voor een eerlijke prijs

Op zoek naar een hybride die onze caravan kan trekken, kwamen we terecht bij autobedrijf en Toyota-specialist Mouris in Ammerstol. Wat een verademing, na vele tegenvallende bezoekjes aan (vaak arrogante) merkdealers. Bij Mouris heeft men nog echt tijd en aandacht voor de klant. Eerlijke medewerkers, die eerlijke auto’s (en opties) aanbieden tegen een eerlijke prijs. Na een proefrit met een vergelijkbare C-HR kochten we na wat twijfelen ‘blind’ maar wel in goed vertrouwen een jonggebruikte auto die nog in Duitsland stond. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. We zijn altijd erg zuinig op onze auto en daarom erg kritisch, maar de C-HR die we na een paar weken konden ophalen overtrof de verwachtingen. Hij was niet zoals besproken ‘als nieuw’, maar ‘echt nieuw’! We zijn superblij met onze aanwinst. Een dikke pluim voor de firma Mouris!

Een garage waar nog tijd wordt vrijgemaakt zonder enige verplichting tot koop

Afgelopen zaterdag 8 mei 2021 is door Martin mijn "nieuwe" Toyota RAV4 Hybride naar volle tevredenheid afgeleverd. Nadat alle relevante (technische) informatie over de RAV4 rustig was doorgesproken en de administratie was afgehandeld, kon ik met een gerust hart op weg naar huis. De eerste rit was een ware beleving, wat rijdt deze auto fijn. Garage Mouris is een echte aanrader voor een ieder die op zoek is naar een (jonge) gebruikte auto. Hier hebben ze nog tijd voor je.

Weer een geweldige uitje naar Ammerstol

Zo juist een Toyota yaris 2014 gekocht bij Martin. In 4 jaar tijd mijn 4e auto. 2 voor mezelf en 2 voor mijn zoon. Weer super geholpen. Heb een Datum van 50 jaar oud die gaat ook naar Martin voor onderhoud. Omdat ik weet dat hij daar op het juiste adres is. Martin en zijn team weer bedankt

Vandaag mijn C-HR opgehaald, keurig netjes afgeleverd. Martin heeft alles geregeld en uitgelegd, een super service. Ik beveel dit bedrijf echt aan.