Geweldig service

Op zondag 19 september wilden we voor een vakantie vertrekken naar Zuid Frankrijk, maar op zaterdag bleek er een scheurtje in mijn linker voorband te zitten. Ik om 14.00 uur gebeld en gevraagd of ik nog even langs kon komen. Aangekomen in Ammerstol bleek dat de voorband vervangen moest worden, maar de werkplaats was gesloten. Geen probleem er werd gewoon een velg van een andere auto gehaald zodat wij toch op zondag op vakantie konden. Dat noem ik nou klasse van Autobedrijf Mouris.

Mooi bedrijf met deskundige mensen.

Voor het eerst hier een auto gekocht, zeer vriendelijke mensen die echt de tijd voor je nemen, we gingen de auto ophalen en deze stond er super bij, werkelijk als nieuw, we kregen duidelijke en deskundige uitleg. De ontvangst en alles wat er bij hoort was boven verwachting, gelukkig hebben we de auto hier gekocht en niet bij zo’n grote jongen waar je een nummer bent. Ik kan en zal jullie zeker aanbevelen bij mensen die op zoek zijn naar een auto. Nogmaals een dikke pluim en jullie hebben er zeker een nieuwe klant bij!!!!!

Gastvrij, communicatief en betrouwbaar

Wij gingen onlangs naar een Toyota Prius 4 kijken die door Mouris voor een mooie prijs werd aangeboden. We werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen alle benodigde informatie en konden uitgebreid met de auto proefrijden. Vervolgens deed de garage nog een mooi totaalbod inclusief uitgebreide garantie. Na een nachtje slapen bleek de Prius echter niet de auto die we zochten. Ondanks alle kwaliteiten was de zit iets te diep en de auto iets te onoverzichtelijk voor ons beiden. We moesten daarom besluiten naar een Auris over te gaan. Helaas was dit model op het bewuste moment niet bij Mouris beschikbaar, althans niet in de door ons gewenste uitvoering. Heel jammer, want graag hadden we deze bij hen aangeschaft. In alles is Mouris namelijk een garage die je zoekt maar niet vaak vindt: een familiebedrijf, betrouwbaar, betaalbaar en met een persoonlijke service.

Klantvriendelijk, betrouwbaar

Onlangs kochten wij een Toyota C-HR bij autobedrijf Mouris. We kregen een scherpe prijs voor onze nieuwe auto, een mooie inruilprijs voor onze oude auto, en veel vriendelijkheid en betrouwbaarheid. Geen gladde verkooppraatjes en onze oude auto afkraken zoals bij officiële (Toyota) dealers maar een eerlijke en oprechte verkoper (Thomas) die ons te woord stond en goed hielp. Een verademing. Onze volgende auto kopen wij zeker weer bij autobedrijf Mouris.

Service/klantvriendelijkheid alles klopt

Overgestapt van verbrandings motor naar hybride. Uitgebreide uitleg gehad en uitstekende nazorg en service.

Ouderwets vakmanschap en service

Waar met je wordt meegedacht en service wordt geboden die helpt om vol vertrouwen een auto te kopen.

“Persoonlijke aandacht, daar gaat het om”

Allereerst, ik koop al jaren onze auto’s bij Martin en Madelon van auto Mouris. Nu in bezit van een RAV4 Hybride. Over een aantal dagen gaan wij op vakantie met onze caravan maar eergisteren begaf de stekker van mijn trekhaak het. Gisteren gebeld met auto Mouris en de situatie uitgelegd. Emiel van de werkplaats gaf aan dat er eigenlijk geen ruimte meer was in de planning maar hoe ze het doen doen ze het…er wordt een toch een oplossing gezocht. Vandaag mijn zoon met de auto naar Ammerstol laten rijden en ja hoor, ze hebben het weer gefixed. En hiermee hebben ze ons weer enorm uit de brand geholpen. Echt wat een fantastische garage is het toch! Niet gek dat we er al jaren diverse auto’s hebben gekocht. De service van alle medewerkers daar is gewoon fantastisch! En die gemiddelde klanten score van 9,5 is maken ze meer dan waar! Dus twijfelt u als u nog geen klant bent bij auto Mouris? Neem gerust de gok, ze maken het meer dan waar!

Met veel plezier en vertrouwen dat het goed zit hier een accasion gekocht!

In eerste instantie vond ik een uur rijden al wat ver om te gaan kijken bij Mouris. Nu de koop gesloten is en ik later (!) de recensies las (vanuit heel Nederland!) zou het best kunnen dat ze er een klant bij hebben...als daar nog plek voor is :-)

Een geweldig goede garage je word er heel vriendelijk als mens behandeld en niet als een nr de service is fantastisch gewoon een garage om zeker naar toe te gaan van mijn krijgen ze een dikke tien

Klant is koning; eerlijke auto’s voor een eerlijke prijs

Op zoek naar een hybride die onze caravan kan trekken, kwamen we terecht bij autobedrijf en Toyota-specialist Mouris in Ammerstol. Wat een verademing, na vele tegenvallende bezoekjes aan (vaak arrogante) merkdealers. Bij Mouris heeft men nog echt tijd en aandacht voor de klant. Eerlijke medewerkers, die eerlijke auto’s (en opties) aanbieden tegen een eerlijke prijs. Na een proefrit met een vergelijkbare C-HR kochten we na wat twijfelen ‘blind’ maar wel in goed vertrouwen een jonggebruikte auto die nog in Duitsland stond. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. We zijn altijd erg zuinig op onze auto en daarom erg kritisch, maar de C-HR die we na een paar weken konden ophalen overtrof de verwachtingen. Hij was niet zoals besproken ‘als nieuw’, maar ‘echt nieuw’! We zijn superblij met onze aanwinst. Een dikke pluim voor de firma Mouris!

Een garage waar nog tijd wordt vrijgemaakt zonder enige verplichting tot koop

Afgelopen zaterdag 8 mei 2021 is door Martin mijn "nieuwe" Toyota RAV4 Hybride naar volle tevredenheid afgeleverd. Nadat alle relevante (technische) informatie over de RAV4 rustig was doorgesproken en de administratie was afgehandeld, kon ik met een gerust hart op weg naar huis. De eerste rit was een ware beleving, wat rijdt deze auto fijn. Garage Mouris is een echte aanrader voor een ieder die op zoek is naar een (jonge) gebruikte auto. Hier hebben ze nog tijd voor je.

Weer een geweldige uitje naar Ammerstol

Zo juist een Toyota yaris 2014 gekocht bij Martin. In 4 jaar tijd mijn 4e auto. 2 voor mezelf en 2 voor mijn zoon. Weer super geholpen. Heb een Datum van 50 jaar oud die gaat ook naar Martin voor onderhoud. Omdat ik weet dat hij daar op het juiste adres is. Martin en zijn team weer bedankt

Vandaag mijn C-HR opgehaald, keurig netjes afgeleverd. Martin heeft alles geregeld en uitgelegd, een super service. Ik beveel dit bedrijf echt aan.

Uitstekende service met alles

Klant is hier koning

Uitstekende service!

De haal en breng service van Mouris is heel fijn (ik woon in Nijmegen) en met de huidige situatie is dit voor mij een uitkomst. Onderhoud goed en degelijk uitgevoerd. Tip: bij extra werkzaamheden de klant vooraf informeren.

Top service

Toevallig kwam ik bij Mouris terecht omdat ik een Rav4 zocht. Eerst via de mail contact en daarna telefonisch en Whats App. Het contact via de telefoon met Martin voelde gelijk goed, daarna hebben nog wat heen en weer berichten gestuurd en daarna een afspraak gemaakt. Bij aankomst een goed ontvangen met een lekker bakkie koffie en gelijk een proefrit gemaakt, de auto stond klaar. Bij terugkomst nog een koffie en bij Martin aangeschoven. Een heel prettig gesprek met Martin en een redelijke inruilprijs heb ik mijn nieuwe Toyota Rav4 gekocht. De aflevering was echt top te noemen Martin neemt de tijd en legt alles goed uit, de auto zag er top uit en ik ben dan ook zeer tevreden over autobedrijf Mouris, dit bedrijf is een aanrader en met service zoals service moet zijn . Twijfels heb ik niet gehad over dit bedrijf, gewoon en in een ontspannen sfeer waar je nog klant bent zoals het hoort Zonder witteboorden gewoon normaal. Echt een top bedrijf en een aanrader.

nog nooit zo geweldig en vriendelijk geholpen als hier.

ik heb veel autos gekocht,maar dit is de beste service ooit !!! de verkoper nam ruim de tijd en ik heb een perfecte auto voor een hele nette prijs gekocht. ben zelf automonteur geweest,dus ik weet wat ik koop. voor een volgende auto ga ik eerst hier kijken. ik ben zeer blij met de auto. geweldig !!!

Top garage

Hier mijn nieuwe toyota c-hr gekocht. Prima inruilprijs voor mijn vorige auto . Je voelt je hier thuis , geen verkoperspraatje de tijd om na te denken ,geen druk. Denken met je mee. Prima service echt een garage om bij terug te komen.

In augustus heb ik hier mijn eerste auto gekocht, een chevrolet. Ik ben erg goed geholpen; ze nemen de tijd voor hun klanten en staan altijd, ook na de aankoop, voor je klaar!

Toch wel héél erg goed...

Wij hebben onze 'nieuwe' CH-R hier gevonden. Dat het een uitermate vriendelijk en prettig bedrijf is, is een dikke plus. Prima geholpen, vakkundig en no-nonsense. Er wordt tijd voor je gemaakt. De deal was dus snel beklonken. De slogan 'waar service nog echt bestaat' is 100% waar. Op de dag van aflevering stond onze CH-R tiptop klaar met alle afgesproken punten keurig afgehandeld.

Een bijzondere ervaring wat een hart voor de klant en wat een service !!!

Mijn eerste auto via deze garage gekocht op aanraden van iemand. Vanuit Zoetermeer naar de garage gegaan op zoek naar een jongere Toyota. Wat ben ik hier fijn en deskundig geholpen, Martin nam alle tijd voor me. Geen auto “ aansmeren” en totaal geen druk. Vanmorgen mocht ik mijn droomauto ophalen een Toyota 1.8 C-HR. En weer de ongekende service van een auto afleveren, Martin nam alle tijd om de auto uit te leggen. Ik ben zo blij met deze prachtige auto. En natuurlijk blijft hij nu ook in onderhoud ook al is het een stukje rijden dat heb ik er graag voor over. Een aanrader deze garage hier werken nog mensen met ❤️Voor hun werk en de klant !

Onlangs onze nummer 5 gekocht bij deze garage

Betrouwbaar tot en met! Vijf sterren dubbel en dwars waard. En wij hebben recht van spreken, met inmiddels 15 jaar klantervaring bij deze garage.

Zeer prettig en persoonlijk, zo kan het dus ook

Op zoek naar onze nieuwe auto uiteindelijk bij Mouris uitgekomen terwijl ik in eerste instantie de afspraak wilde annuleren omdat de auto die we wilde bekijken te klein zou zijn voor al onze kampeerspullen. Kevin haalde ons over om toch te komen kijken en dat bezoek heeft ons aangenaam verrast. Kevin is een zeer kundige en vriendelijke 'verkoper' die uitgebreid de tijd nam, veel kennis had en de auto zo meegaf voor een proefrit. Kopie rijbewijs was niet nodig want bij Mouris draait alles om het krijgen en geven van vertrouwen. We konden zo een tweede proefrit maken om rustig te bekijken of alle kampeerspullen zouden passen. Uiteindelijk de Auris gekocht nadat Kevin ons had verzekerd dat de auto helemaal puntgaaf zou zijn bij oplevering nadat wij wat zelf nog wat kleine schades hadden gezien. Kevin het vertrouwen gegeven en de auto was inderdaad puntgaaf toen wij hem kwamen halen. Kortom, het was zeer prettig zaken doen met Kevin / Autobedrijf Mouris. Ze hebben terecht een zeer goede naam en doen er alles aan om je als klant tevreden te houden. Alles gaat heel gemoedelijk en draait om het vertrouwen. Absoluut een aanrader dus.

je gaat er met plezier heen

23 julie 2020 na onze eerste aankoop 8 jaar geleden van een toyota bij garage mouris tot volle tevredenheid hebben wij nu ook de tweede toyota daar gekocht onze ervaring is dat alles bespreekbaar is met martin tot over 8 jaar martin zaandijk wil en paul

Betrouwbaar en zeer service gericht

Ik heb in januari een 2e hands Toyota Avensis uit 2009 gekocht. Deze is in prima staat afgeleverd en bevalt naar volle tevredenheid. Ook ben ik zeer goed geholpen toen als gevolg van een terugroepactie van Toyota (deze moest door een officiële dealer worden uitgevoerd, in dit geval Louwman Amersfoort) het deksel van de benzinetank niet goed was teruggeplaatst. Foutje van Louwman, maar toch door Mouris verholpen. Scheelde een hoop gedoe voor mij. Voor mij het bewijs dat een bedrijf als deze, betrouwbaarder is dan een officiële dealer.