Prima eerst ervaring met Mohocar.

Een sun blocker besteld via Henk Jan. Deze werd keurig voor me gereserveerd. Bestel/verzendproces werd goed begeleid in de mailwisseling. Top ervaring met dit bedrijf.

Heel goed te pas over

Duidelijk, veel kennis, vriendelijk, klantvriendelijk, je wordt op handen gedragen! Wat een verschil met een bezoek aan een camping winkel elders!

Toplocatie voor advies en professionele begeleiding bij de aanschaf van een caravan,

Bij de aanschaf van onze eerste caravan zijn wij na lang zoeken vanuit Brabant bij Mohocar in Ommen uitgekomen. Door het deskundige advies van de ervaringsdeskundige medewerkers hebben wij (eindelijk) een, voor ons passende caravan gekocht. De klantvriendelijke aanpak en de professionele begeleiding voor-, tijdens- en na de aankoop van de caravan met toebehoren heeft ons een goed gevoel en veel vertrouwen gegeven.

Onverwachte elektrische storing: ondanks werkplaats-drukte toch geholpen

Op de maandag van de week van Hemelvaart de caravan aangesloten op de stroom in huis om alvast de koelkast koud te maken. Prompt klapte de aardlekschakelaar van de betreffende groep in de meterkast om. Wat ik ook deed, ander snoer, andere groep in huis, de stekker van het mannetje van de caravan opengeschroefd, alles uit in de caravan: niets hielp. Ergens in de caravan zat kortsluiting maar waar? Het vertrek stond de volgende dag gepland, om kwartier te maken op de camping in Ommen voordat kinderen en kleinkinderen zouden arriveren. De plaatselijk caravanboer had geen tijd, en de elektricien van het dorp durfde niets met caravans. In arren moede maar Mohocar in Ommen gebeld: wilden zij dinsdagmiddag wel kijken? Kom maar langs was het antwoord, maar als we de oorzaak vinden, hebben we waarschijnlijk geen tijd om het te verhelpen, helaas. Dinsdagmiddag met ons ruim dertig jaar oude Kippie vriendelijk ontvangen. Baas Dick herinnerde zich dat we ooit een nieuwe luifel bij Mohocar gekocht hadden en trok zelf de overall aan voor het speurwerk. Na anderhalf uur grote opluchting bij ons: de reparatie was geslaagd! Het snoer waar het mannetje aan zat, was rot en was vervangen. Het werd een heerlijk Hemelvaartweekend. Grote dank, en gezien alle goede beoordelingen hier op deze site, was dit geen unicum.

Klasse geholpen

We hebben onlangs een caravan gekocht. (ocasion). Voor het eerst bij Mohocar. We werden er echt goed geholpen. Er stond een klein foutje bij de artikelomschrijving van op de website van Mohocar. we werden direct hiervoor ruimhartig gecompenseerd. Bij het afleveren van de caravan stond de compleet opgezet met voortent. Er werd alle tijd genomen en de caravan is foutloos geleverd. Kortom: wij komen vanaf nu vaker bij deze leverancier!

Eerlijke zaak met fijne klantbenadering en advies

Inmiddels onze 3e caravan bij Mohocar gekocht. Ze leveren kwaliteit en zijn eerlijk en proberen niet willens en wetens een caravan te verkopen. Door de combinatie onderhoud en stalling een ideale service voor ons als klant.

Goede service prettige behandeling.

Als vriendelijk.

Een bedrijf dat je ten volle ik an vertrouwen.

Mohocar bezit technisch zeer vaardige monteurs die met je meedenken. Service kenmerkt zich door vriendelijkheid en enthousiasme. Er is belangstelling voor jouw verhaal en zorg voor jouw materiaal. Het is warm om te ervaren hoe de al wat oudere zeer ervaren oprichter van het bedrijf je steeds weer met grote betrokkenheid tegemoet treedt. Ik woon in Almere, maar rijd met plezier naar Ommen voor een onderhoudsbeurt.

Altijd een thuisgevoel en prima service

Onlangs een nieuwe Eriba gekocht. Wachttijd van bijna een jaar maar dat bleek in de hele branche het geval. De mensen van Mohocar wisten de verwachtingen vanaf het begin realistisch te houden onder het genot van een kop koffie. Enkele weken na levering (heerlijke caravan) waren we terug met een stukje na-service, omdat we vergeten waren een boiler aan te vinken en we hadden enkele kleine aandachtspunten. De boiler werd tegen een schappelijke prijs alsnog gemonteerd en werkelijk alle aandachtspunten werden opgelost. Kortom: Hier heerst voor de klant het echte vakantiegevoel: "laat het los, wij lossen het op."

Prima zaak met goede service, ook na de verkoop

Wij hebben hier destijds een caravan gekocht en deze in stalling en onderhoud bij Mohocar. Wij zijn altijd verrast door de mogelijkheden en service die dit bedrijf ons biedt. De medewerkers zijn prettig en correct. Ook het stallen is prettig; je kunt zo vaak als je wilt de caravan halen en brengen.

Topbedrijf!!!!

Vandaag onze nieuwe 2e hands caravan opgehaald. In 1 woord top. Alles tot in de puntjes verzorgd. Zeer vriendelijk geholpen en hadden echt de tijd voor onze vragen. Het gaf ons een vertrouwd gevoel dat we op de goede plaats en bij de juiste dealer waren om onze Eriba te kopen. We kunnen het iedereen aanraden.

perfecte service

Service is uitstekend aanrader je wordt erg goed geholpen.

Kwamen naar Ommen met problemen we dachten remmen Op de dag van de terugreis super geholpen vriendelijk deskundig En wij kwamen ongepland Remmen opnieuw afgesteld zodat wij rustig onze thuisreis konden aanvaarden Geweldige service!

Klantvriendelijk en deskundig personeel

Sinds we in Ommen wonen caravan daar gehad voor zowel onderhoud als reparaties en stalling. Prima service op alle onderdelen van hun dienstverlening.

Ontzettend goede service en nazorg

De verkoper heeft veel kennis en mogelijkheden met betrekking tot eriba caravans. Geweldige nazorg na een nabestelling voor een kapot deurtje. Hart voor de zaak en ontzettend integer. Bedankt voor alles!!

Super service!!

Wij zijn op vakantie in Lemele, afstandsbediening van de mover stuk.Voor ons belangrijk om te weten of het echt aan de afstandsbediening lag. De monteur heeft het na gekeken en kwam tot de conclusie dat de afstandsbediening stuk was. Hij wilde er niets voor hebben ,” service “zei hij.Hij wilde zelfs onder garantie een nieuwe voor ons regelen. Hartelijk bedankt!

Een woord: Top- service

Telefonisch (na n bezoek in Ommen) onze luifel- voortent samengesteld. We hebben een oranje Kip Shelter, Henk-Jan heeft ons allerlei opties doorgestuurd en zelfs meegedacht om de kleur oranje terug te laten komen in de bies vd voortent. Wij zijn zeer tevreden over de snelle, duidelijke en goed bereikbare service. Waar vind je nog n bedrijf waar je direct mee kunt telefoneren ipv tig keer doorverbonden te worden en dan nog geen antwoord hebben Ik zeg bij twijfel DOEN!

onderhoudsbeurt

Begin mei tweejaarlijks onderhoud laten uitvoeren bij Mohocar te Ommen. We zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden!

Service en betrouwbaar

We hebben onze caravan voor een bovag beurt gebracht,,prima service en echt tijd voor de klant, duidelijkheid over kosten etcetera, zeer betrouwbaar en fijn bedrijf

Onderhoud aan de caravan gebeurt deskundig, betrouwbaar en in prettige sfeer.

Ik rijd 100km om mijn caravan hier te laten nakijken en onderhouden. Ik ben goed geadviseerd over de aanschaf van een mover en allerhande reparaties. Het is een modern bedrijf met een "ouderwetse" kwaliteit. Zeer aanbevolen.

Top service!

In 2019 een caravan gekocht bij Mohocar. Dit was onze eerste caravan en wij hadden 0 ervaring met kamperen Uitgebreide uitleg gekregen. Ook kregen we veel tips in de kampeerwinkel wat nu wel en niet nodig was op de camping. Hier werd goed de tijd voor genomen. Caravan had 4 jaar garantie mits jaarlijks onderhoud door Mohocar. Gezien de afstand van Mohocar en onze woning werd afgesproken dat de onderhoudsbeurt ook bij een derde gedaan mocht worden. Dit jaar helaas een defect in de caravan. Na een belletje naar Mohocar afgesproken de caravan te laten repareren bij een bedrijf bij ons in de buurt. De rekening doorgestuurd naar Mohocar en binnen een week hadden wij het geld terug op de rekening zonder vragen of moeilijkheden vanuit Mohocar.

Kan niet beter....

Na 50 jaar caravans , bij Mohocar een nieuwe caravan gekocht! Enorm veel service,100% te vreden! Wij geven alle medewerkers en Arjan een 10.

Super service

Personeel is altijd erg behulpzaam en vriendelijk, we hebben met Janet een aparte klik.

Aandacht en vakmanschap gaan hand in hand

Voor het eerst in ruim dertig jaar caravannen dat de monteur zelf vertelt hoe en wat hij met de caravan is omgesprongen met het geven van onderhoud en aangegeven reparaties. Grote klasse dit persoonlijk contact. Geeft heel veel vertrouwen.

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Na tel kontakt kon ik mijn caravan direct brengen voor enkele kleine reparaties. En ja hoor in de namiddag al klaar. Mijn ervaring hier is al enkele jaren ,vriendelijk en meedenken met de klant. Dank Mohocar..