Fijn bedrijf , prachtige auto’s

Sinds half mei in t bezit van een Volvo 2.4 D5 AWD . Wat een heerlijke auto , zijn er heel blij mee , fijn geholpen , echt een aanrader om daar een auto te kopen . Komen vast weer een keer terug , groet Roy en Monique uit Arnhem

altijd behulpzaam

als er een techn. probleem ontstaat met de auto dan wordt het altijd verholpen of in ieder geval krijg je een eerlijk advies. Dat kan ik nu ook wel zegge , omdat ik al 20jr een tevreden klant ben

Goed en betrouwbaar autobedrijf!

Bij dit bedrijf een xc60 gekocht, na veel slechte ervaring met andere bedrijven in Noord-Holland (dealers) terechtgekomen bij dit familiebedrijf. Erg fijn bedrijf, ook de nazorg en service is super.

Snelle en goede service.

Goede service. Makkelijk en snel afspraken mee te maken.

Al jaren een tevreden klant

VOLVO-Specialisten voor aanschaf en onderhoud

super

altijd vakkundig en service gericht

Mijn beste garage

Betrouwbaar, klantgericht, altijd bereikbaar, ook op zaterdag, zeer deskundig en vriendelijk personeel. Ik kom hier al 20 jaar en ben nog nooit teleurgesteld!

Top service!

Ik ben deskundig en keurig geholpen. De monteurs denken goed mee en zijn super vriendelijk! Zolang ik een volvo rij, blijf ik hier terugkomen....

Top bedrijf!!! Jammer dat we niet meer sterren kunnen geven.

Als er een probleem met de auto is, wordt er altijd een oplossing gezocht naar ieders zin. Worden altijd netjes te woord gestaan. We komen inmiddels ongeveer 25 jaar hier en nog nooit ontevreden weggegaan.

Correct en open. Meedenkend en duidelijk.

Occasion gekocht en de oplevering was keurig netjes. Bosje bloemen erbij. Aanrader om hier te kopen. Bij diverse dealers veel minder goede opleveringen meegemaakt.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer positief, aardig, deskundig, goed klant contact, goede duidelijke afspraken en ze lopen nét een stapje harder voor je dan bij andere garages en een geweldige auto.

Heel prettig, deskundig, eerlijk verhaal, redelijke prijs.

uitstekend

prettig, betrouwbaar en deskundig

Fantastisch in alle opzichten en zonder te overdrijven. Wij gaan voor elke onderhoudsbeurt weer naar deze garage van Apeldoorn naar Middelie, vanwege de service en het vertrouwelijke gevoel. Al driejaar. Bravo!

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Alleen jammer dat ze voor mij ver weg zitten. Ik woon in Dronten. Ik had een lastig probleem met een achterportier die niet meer open wilde. Mijn eigen garage begon al over openbreken. Maar na de nodige tips van Eelco heb ik hem kunnen openen zonder noemenswaardige schade. Nogmaals hartelijk dank!,

wrong

Eerlijk, betrouwbaar, no nonsens

Erg goede garage met uitstekende service.

Goed gevoel bij het bedrijf en vertrouwen in de dienstverlening naar de toekomst. Enig puntje van (opbouwend bedoelde) kritiek: de poetsbeurt bij aflevering had netter gekund.

Service zoals het hoort! Direct een goed gevoel bij het bekijken van een nieuwe auto. Recht door zee, zeggen waar het op staat, open en eerlijk. Dank voor het leveren van onze droomauto. Zodra de nieuwe editie tzt ook weer bij jullie staat, is de keuze snel gemaakt. Alle goeds uit Leiden!

zeer behulpzaam en vriendelijk. top.

In 2016 in contact gekomen met autobedrijf H.J. Lange. Betrokken medewerkers zijn pro-actief en plezierig in de omgang. Uitstekende service tegen faire prijs.