Uitstekend!

Al ruim 20 jaar komen wij bij deze garage. Hier ben je geen nummer, maar wordt je vriendelijk geholpen door vakbekwame mensen.

Prettig autobedrijf met uitstekende service

Vorige week mijn nieuwe Volvo opgehaald die de heer Lange netjes heeft afgeleverd met alles erop en eraan. Met een service +1 heeft hij mijn auto netjes afgeleverd inclusief een bosje bloemen! Het was een fijne verkoopgesprek en de auto ziet er van binnen en van buiten super netjes uit daar had hij niet overgelogen door de telefoon. Ik heb er wel meer dan 120 km voor moeten rijden maar het was een uitstekende keuze om mijn nieuwe auto bij de heer Lange aan te schaffen omdat het totaalplaatje mij een goed gevoel gaf! Lekker doorgaan waar je goed in bent Hans!

Eerlijke en degelijke autohandelaar en garage.

Al twee keer een auto gekocht met inruil van eigen auto. Lange hanteert eerlijke prijzen en verkoopt goede en degelijke Volvo’s. Bij onderhoud worden er geen onnodige reparaties of kosten in rekening gebracht. Voor ons reden om voor aankoop en onderhoud iedere keer 100 km vanuit Rotterdam te rijden!

Uitmuntende service

Vriendelijk, betrouwbaar en professioneel vakmanschap!

Vakkundig en vertrouwd

Geweldige garage

Ik heb hier mijn auto gekocht. Geweldig bedrijf. Vriendelijk en, in mijn ogen, kundig personeel. Je kan, bij een klein probleem, vrijwel altijd even langskomen en dan wordt het verholpen. Kortom een aanrader.

best goed

snelle service en verstand van volvo's

goed bedrijf

uitstekend bedrijf goede service onlangs andere auto gekocht probleem met de airco goed opgelost

Top Volvo garage!

Ik kom hier al bijna 30 jaar en dat zegt feitelijk genoeg. Het personeel staat altijd voor je klaar, weten letterlijk alles van Volvo's (en andere merken). Ooit klant geworden (op aanraden van mijn buurman die ook Volvo reed) toen ik een tweedehands 340 kocht uit een erfenis. Na een 440 inmiddels al jaren een V50 van Lange. Wat er ook aan de hand is en op welk tijdstip, er wordt altijd een oplossing geboden. Flexibel, eerlijk, deskundig en het vel wordt financieel niet over je neus gehaald. Ik zou willen dat elk bedrijf zo zou functioneren! Een topteam!

Nette garage, met verstand van zaken.

Afgelopen week een mooie c70 gekocht bij H.J. Lange. Bij de bezichtiging van de auto stuitte ik op een klein beetje roest onder de accu. Na dit te hebben vermeld werd dit nog voor de aankoop weggewerkt in behandeld. Daarnaast bij de aankoop aantal goede tips gekregen voor het onderhoud en werd meteen vermeld dat we bij eventuele vragen of problemen altijd kunnen bellen. Ik kom hier in de toekomst zeker terug voor de aankoop van een volgende Volvo.

Elke keer weer een bijzonder positieve ervaring

Sinds ik zo’n 3 jaar geleden Volvo ben gaan rijden, laat ik mijn auto onderhouden bij H.J. Lange in Middelie. Op een half uurtje rijafstand weliswaar, maar dat is absoluut de moeite waard. Een bijzonder sympathiek team, met liefde voor hun vak en het merk, houden de auto in topconditie en rekenen daar niet de hoofdprijs voor. Sterker nog, wanneer de boordcomputer aangeeft dat er onderhoud nodig is, kan het voorkomen dat de monteur na een kwartiertje controleren naar je toekomt en vertelt dat er eigenlijk nog niets hoeft te gebeuren. Dit geeft de instelling van het bedrijf haarscherp weer! Alle vertrouwen in H.J. Lange dus en ik blijf hier graag nog heel lang klant!

Heel fijn geholpen en eindelijk vertrouwen gekregen in een garage

Heel eerlijk en vakkundige garage.

Verkoper correspondeert slecht en geeft tegenstrijdige informatie

HJ Lange tweemaal gebeld en gemaild mbt tot interesse in een Volvo. Er werd tweemaal beloofd om op onze vragen terug te komen. vervolgens is de auto een aantal dagen later verkocht en krijg ik een rare en inconsequente reactie van HJ Lange. Ik zou deze garage zeker niet aanbevelen. Ga toch maar naar een echte Volvo-dealer.

uitmuntend

prettige mensen, uitstekende service, goede adviezen. Goede, deugdelijke auto's, ook die met >250K op de teller. Ik rijd al vele jaren met veel plezier in een auto van Lange.

Naar Lange kun je gerust toegaan!

Reeds jaren klant bij Lange. Bij voorkeur ook wel voor aanschaf van jong gebruikt. Adviseer vrienden en bekenden waar nuttig voor koop van een Volvo en dan natuurlijk bij Lange. Deskundig, vriendelijk en punctueel. Goede leenauto's. Lange voert niet meer onderhoud of reparatie uit dan echt nodig is en doet dat tegen uiterst concurrerende tarieven. Bezoek aan de garage altijd een plezier!

Fantastisch...... elke Volvo fan moet deze garage kennen of leren kennen

Geweldige service,,, grote betrokkenheid bij de klant....aflevering van mijn auto door dit bedrijf was in een woord uitstekend... Daar kunnen veel garages nog een voorbeeld aan nemen. waar u ook woont...een ritje naar dit bedrijf in Middelie zal u niet teleurstellen.

Uiterst professioneel en klant vriendelijk

Garage met vak mensen, die verstand hebben van auto met ongelofelijk lage prijzen. Super professioneel en klantvriendelijk.

goed bedrijf

prettig contact, uitstekende service. zeer tevreden

Fijn bedrijf , prachtige auto’s

Sinds half mei in t bezit van een Volvo 2.4 D5 AWD . Wat een heerlijke auto , zijn er heel blij mee , fijn geholpen , echt een aanrader om daar een auto te kopen . Komen vast weer een keer terug , groet Roy en Monique uit Arnhem

altijd behulpzaam

als er een techn. probleem ontstaat met de auto dan wordt het altijd verholpen of in ieder geval krijg je een eerlijk advies. Dat kan ik nu ook wel zegge , omdat ik al 20jr een tevreden klant ben

Goed en betrouwbaar autobedrijf!

Bij dit bedrijf een xc60 gekocht, na veel slechte ervaring met andere bedrijven in Noord-Holland (dealers) terechtgekomen bij dit familiebedrijf. Erg fijn bedrijf, ook de nazorg en service is super.

Snelle en goede service.

Goede service. Makkelijk en snel afspraken mee te maken.

Al jaren een tevreden klant

VOLVO-Specialisten voor aanschaf en onderhoud

super

altijd vakkundig en service gericht

Mijn beste garage

Betrouwbaar, klantgericht, altijd bereikbaar, ook op zaterdag, zeer deskundig en vriendelijk personeel. Ik kom hier al 20 jaar en ben nog nooit teleurgesteld!