Top service!

Top bedrijf!!! Jammer dat we niet meer sterren kunnen geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en open. Meedenkend en duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion gekocht en de oplevering was keurig netjes. Bosje bloemen erbij. Aanrader om hier te kopen. Bij diverse dealers veel minder goede opleveringen meegemaakt.\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, aardig, deskundig, goed klant contact, goede duidelijke afspraken en ze lopen nét een stapje harder voor je dan bij andere garages en een geweldige auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig, deskundig, eerlijk verhaal, redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig, betrouwbaar en deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch in alle opzichten en zonder te overdrijven. Wij gaan voor elke onderhoudsbeurt weer naar deze garage van Apeldoorn naar Middelie, vanwege de service en het vertrouwelijke gevoel. Al driejaar. Bravo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Alleen jammer dat ze voor mij ver weg zitten. Ik woon in Dronten. Ik had een lastig probleem met een achterportier die niet meer open wilde. Mijn eigen garage begon al over openbreken. Maar na de nodige tips van Eelco heb ik hem kunnen openen zonder noemenswaardige schade. Nogmaals hartelijk dank!,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar, no nonsens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede garage met uitstekende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed gevoel bij het bedrijf en vertrouwen in de dienstverlening naar de toekomst. Enig puntje van (opbouwend bedoelde) kritiek: de poetsbeurt bij aflevering had netter gekund.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service zoals het hoort! Direct een goed gevoel bij het bekijken van een nieuwe auto. Recht door zee, zeggen waar het op staat, open en eerlijk.\r\nDank voor het leveren van onze droomauto. Zodra de nieuwe editie tzt ook weer bij jullie staat, is de keuze snel gemaakt. Alle goeds uit Leiden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer behulpzaam en vriendelijk. top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2016 in contact gekomen met autobedrijf H.J. Lange. Betrokken medewerkers zijn pro-actief en plezierig in de omgang. Uitstekende service tegen faire prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Hebben goede service en belazeren je niet

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de vierde maal een volvo aangeschaft in 18 jaar bij dit bedrijf.\r\nAltijd zeer goed geholpen bij aankoop en onderhoud!\r\nPro Actief, snel en met veel plezier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant gericht bedrijf. Mijn XC60 hier gekocht en uiterst tevreden mee. Is er iets wordt het direct opgelost en niet moeilijk gedaan. Al met al zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2009 een auto gekocht bij HJ Lange en sindsdien alleen maar positieve ervaringen. Kleine problemen worden direct opgelost. Onderhoud wordt goed uitgevoerd en de rekening van een terugkerend probleem wordt netjes afgehandeld. Totaal andere ervaring dan bij de dealer. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf HJ en monteurs zijn zeer klantgericht en geven een uitstekende service voor een nette prijs. Bij (zeldzame) problemen en onderhoud altijd gratis leenauto. Inmiddels naar alle tevredenheid mijn tweede volvo XC60 bij HJ gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf +/+ deskundigheid, flexibiliteit

Over Autobedrijf H.J. Lange B.V.

Filter op Taal