Zeer bekwame, uiterst vriendelijke, goed meedenkende, harde werkers die veel pluimen verdienen!!!

Ik ben bijzonder tevreden over deze kleine, persoonlijke garage. Alles is top, ik kan niet anders zeggen! Om kort te gaan zeer aan te bevelen, welk merk auto je ook hebt, ze staan klaar voor je!!! Beter kan ik me niet voorstellen, al valt dat nauwelijks te geloven. Groeten Marie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weer een top auto gekocht weer bij E.M van der Laan en natuurlijk weer geholpen zo als ik gewend ben bij deze zaak wat men verkoopt staan ze helemaal achter je wat je komt en de uitleg wat je komt is gewoon top en de garantie is helemaal top waar vind je dat soms nou haast nergens dus de volgende auto is wordt weer een auto bij deze top zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zal zeggen prettig en goed informatie geeft die man.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede garage vriendelijke medewerkers keurig geholpen staan altijd voor je klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, eerlijk, betrouwbaar en goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had net een auto gekocht bij E.M van der Laan was hier erg blij mee maar helaas door een ongeluk wat niet mij schuld was, was de auto totaal kapot hier was ik niet blij mee maar werd door E.M van der Laan op een hele goede manier geholpen en rij nu dank zij hun weer in een super goede auto van hun dus allleen maar lof en niet anders

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag kleine beurt met APK laten doen. Was prima in orde en niet al te prijzig.Ga zeker weer terug als er iets mocht mankeren in de toekomst aan de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service!\r\n\r\nAirco laten leeghalen, reinigen en bijvullen. Daarna mijn Opel Insignia laten uitlezen, zeer ervaren en behulpzame man, was Nico. Legt je ook keurig en rustig uit wat hij gaat doen, hoe alles werkt etc, kon ik erg waarderen. Mij zien ze hier zeker terug voor \'t volgende onderhoud!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al sinds 1973 even een paar jaar weggeweest maar toch weer terug gekomen en daar ben ik blij om want hier is de klant nog koning als er wat is dan proberen ze je toch snel even tussen door te helpen en ja anders even gauw een afspraak maken .Tevens heb ik hier al diverse auto,s gekocht en is altyd goed bevallen zowel nieuwe als 2 hands.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren blij dat Nico er is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct, klant vriendelijk heeft ook een luisterend\r\noor voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage met vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 22 Jaar geleden 1 jaar oude opel gekocht en altijd bij vd Laan in onderhoud gehad. Top auto, nooit iets aan gemakeerd, helaas aantal jaar terug door ouderdom toch een keer weg moeten doen. \r\n\r\nOngeveer 9 jaar geleden 1 jr oude auto ergens anders gekocht en altijd daar in onderhoud gehad, maar helaas niks dan ellende. Dus toch maar eens met deze auto naar vd Laan en ja hoor, probleem meteen gevonden en opgelost. Nieuwe bombine (of zo iets) en loopt weer als een trein. Dus vanaf heden nooit meer naar een ander! \r\n\r\nAltijd eerlijke adviezen en eerlijke prijzen. \r\n\r\nDank! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garagebedrijf E.M van der Laan is een prima vakgarage.\r\nPrijs/kwaliteitverhouding is heel goed.\r\nEen garage waarbij de monteurs laten zien welke onderdelen ze hebben vervangen en \r\ndat geeft ook vertrouwen.\r\nEen garage waar ik mijn auto graag voor een onderhoudsbeurt breng.\r\nTop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij worden geholpen en het uitstekende onderhoud van onze auto\'s. Ben hier al jaren klant en nog altijd zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima garage\r\ndeskundige en zeer vriendelijke medewerkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren lampjes laten vervangen waarvoor de bumper/ spoiler eerst verwijderd moest worden. Gebeld en kon gelijk terecht. Over twee weken voor grote beurt van de wagen.\r\nSuperbedrijf is het.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is een topper. Service 10/ klantvriendelijkheid 10/ kwaliteit 10 . Staan je altijd vriendelijk te woord en maken tijd voor je. Ga door .....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom prima service, Je word hier als mens en niet als nummer behandeld op een vriendelijke en fijne manier.\r\nBen ook zeer blij met deze garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom een perfect onderhoudsbeurt uitgevoerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote en kleine werkzaamheden worden naar mijn ervaring tot volle tevredenheid uitgevoerd. Prijsbewuste service ook.\r\nDiverse buren komen bij deze garage, (waarschijnlijk bijna?) alle merken zijn er welkom. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meerderen autos gekocht voor een goede prijs en leveren altijd goede service!

Over Automobielbedrijf E.M.van der Laan & Zn.