Jan Krul webshop is top!

Snelle reactie, alle bestellingen liggen binnen no time klaar. Af te halen in de winkel, dus geen verzendkosten.

Beste Herma, Dank je wel voor de fijne beoordeling. :)

Snelle levering

Alles in één levering. Netjes verpakt en niet teveel lucht.

Beste Jan, Bedankt voor de fijne reactie.

Erg tevreden!

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Bij andere webwinkels zou het minimaal twee tot drie weken duren.

Beste Floris, Het is al een tijdje geleden dat je deze bestelling hebt gedaan maar we willen je alsnog bedanken voor de fijne beoordeling.

Levering prima in orde!

Fijne drinkflessen van suikerriet, prima kwaliteit !

Goede ervaring

Vlug gekregen zonder probleem

Kwaliteitsproducten met snelle levering. Aanrader!

Snelle levering en goede service

Prettig bedrijf, een aanpassing van het afleveradres was na de bestelling snel geregeld. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Perculator besteld. op het laatste moment net voor sluitingstijd. Nog even kunnen ophalen. Uitstekende service

Snelle levering

prima product en ook op voorraad.

Er zou best een extra algememe verzendoptie toegevoegd mogen worden voor kleine pakketjes tot 2 kg. verzending 6,95 om 4 ringetjes te versturen is wel erg veel. Alternatief zou per briefpost 1,01 euro kosten. Een te groot verschil.

Super service door Dhr. Jan Krul zelf

Super service door Dhr. Jan Krul zelf

Heel fijn om te winkelen.

Fijne website en doen wat je beloofd. Daar hou ik van. Snelle levering ook van mijn bestelde artikelen.

Beste Gerda, dank je wel voor je fijne beoordeling :)

Correcte levering

Beste Aart, bedankt voor je beoordeling.

Prima service en leuke winkel

Beste jan, Nog bedankt voor je beoordeling.

Uitstekende service en advies

Ondanks 2x een aparte internet bestelling is er 1x verzendkosten gerekend. Heel attent

prima en vlotte verwerking van mijn bestelling

Erg tevreden met de geboden service

Fijn familie bedrijf

Wij komen hier al jaren voor kampeerspullen en onderhoud van onze caravan. De Krul familie staat altijd voor je klaar!

Wij zijn al vanaf 2005 klant bij de firma Krul. We hebben daar nu net weer een nieuwe sprite caravan gekocht. De oude is er altijd in onderhoud geweest. Het is echt een familiebedrijf. Onze zonen hebben nu ook een sprite en zijn daar ook met de caravan in onderhoud. Zeer goede service. Gewoon Een TOP bedrijf.

Staan altijd voor ons klaar

Super fijn bedrijf waar we al jaren naar toe gaan voor onze caravan en kampeerspulletjes.

Vreselijk en minachtend.

Een ster is nog teveel. We lieten een Bovag keuring op een camperbus in aankoop uitvoeren. We wilden weten of het interieur veilig, goed en zonder mankementen was, de onderhandelingen waren daarop gebaseerd. We ontvingen een keuringsrapport met goedgekeurde zaken die niet in de bus aanwezig waren en alles was prima volgens hen. Na aankoop bleek de koelkast niet op gas te werken, voor ons een belangrijk aandachtspunt, tevens is een kookzone niet in orde. Met deze klacht terug, reactie; over het hoofd gezien, waar mensen werken worden fouten gemaakt, had je het maar bij een bedrijf moeten kopen, mensen uit “ het westen” snappen onze mentaliteit niet, regel het maar met de verkoper. Kortom we konden afdruipen. De zoon heeft vervolgens het rooster foutief geplaatst waardoor we het onderweg verloren. Kostenpost 45 euro. Voor losse klanten zoals ons geen enkel begrip en slechts minachting. Verbaasd zijn dat we nogal ontstemd waren. Bovendien fouten ook niet toegeven, pas na de eigen observatie opgemerkt dat het niet in orde was. Mijnheer Krul, u weet niet met ontevreden klanten om te gaan!!!

Goede communicatie

We zijn erg goed geholpen met de reparatie van onze caravan. Goed contact en ook over de verdere communicatie zijn we erg te spreken!

Superoplossend en practisch

Onlangs een airco op onze camper laten monteren. Helaas bleek deze na montage niet goed te zijn. Ja kunnen we wat van vinden maar ligt toch echt aan de leverancier en niet aan hun. Het mooie was dat er ter plekke een andere uit de doos kwam en uitvoerig weer getest werd. Superpractisch opgelost dus. Niet wachten op onderdelen of reactie van de fabrikant. Nu onderweg naar Frankrijk en hij doet het super. En oja tijdens de koude nachten houd ie ons ook warm.

Wederom weer super tevreden

Onlangs wederom een aantal zaken bij Jan Krul aan onze caravan laten repareren/monteren. We zijn al jaren vaste klant bij hen omdat we zeer te spreken zijn over hoe men daar werkt. Het ging dit keer om de toilet die defect was, een city wateraansluiting die we graag gemonteerd wilden hebben en een nieuwe dak airco. We zijn allereerst super vriendelijk en vakkundig te woord gestaan bij wat en hoe er aan de caravan gewerkt ging worden, en wat er mogelijk was. Duidelijke prijsafspraken gemaakt. De montages en reparatie zijn super uitgevoerd. Over de aansluiting van de city water aansluiting is duidelijk overleg geweest hoe deze gemonteerd zou worden en deze werkzaamheden zijn geheel naar wens uitgevoerd. Het toilet is netjes gerepareerd en de dakairco is super netjes gemonteerd. Bij het ophalen van de caravan kregen we ook vriendelijke uitleg van Barry hoe de airco werkte.

Aantal jaren terug onze oude bijerland caravan ingeruild voor een hele mooie Avento GT430TF , deze was compleet met inboedel en al , een geweldige caravan , Krul caravans personeel altijd uiterst vriendelijk en zeer kundig op allerlei gebied in de caravan wereld. Voor mij nooit meer een andere caravan dealer.

Beste Rene, Dank je wel voor de fijne beoordeling! Dat is zeker waar wij allemaal voor staan! Graag tot gauw. :)

Na zonneschijn volgt regen.

Helaas slechte ervaring opgedaan bij Krul. In 1e aanleg prima vriendelijke service, maar na grote beurt de caravan opgehaald te hebben bleek eea niet goed te zijn. Bij het opnieuw aansluiten vh water stroomde het zo de caravan in! Bleek leiding los te liggen, waardoor water de caravan vulde. Heel vervelend natuurlijk, maar dat kon gebeuren volgens Barry, de baas, aangezien de caravan de winter daar had doorgebracht en waarschijnlijk los gevroren was!? Een lege leiding?? Ook de aansluiting in de badkamer bleek te lekken!? Bij het proefdraaien met de caravan/auto om te zien of de koelkast tijdens het rijden wel zou koelen bleek dat ze bij Krul een kabel van de stekker verkeerd hadden aangesloten, wat me heel wat heisa opleverde met mijn garagehouder. Tja…. een foutje kan gemaakt worden zegt Barry op een hautaine toon, om mij op dezelfde toon vervolgens uit te nodigen voor een kop koffie om de problemen uit de wereld te helpen. Dacht het niet nee!! Wat een arrogantie van de beste man zeg! Had ik maar naar mn vriendin geluisterd, die me waarschuwde voor Krul dat ze lang niet alles controleren wat afgevinkt wordt op het Bovag rapport. Ben bang dat ze gelijk heeft gehad. Jammer!