Altijd hele goede service

Goed en kundig

Prima geholpen. Kosten van de eveventuele reparaties worden vooraf gecommuniceerd met eventuele opties. Uitleg achteraf met met kapotte onderdeel erbij.

Vakkundig geholpen

Wederom vakkundig geholpen. Er werd goed gecommuniceerd over de dingen die moesten gebeuren.

Goede service, vriendelijk te woord gestaan.

Gewoon goed en betrouwbaar

Goede ervaring

Zeer te goed.

Je weet altijd word er moet gebeuren aan je auto.

Gewoon super geholpen

Had al een onderhoudsplan via Henk Jongen, vandaar dat ik regelmatig op de site keek voor een andere wagen. Kon vrijwel meteen komen, proefrit mogen maken en me auto kon ik daar ook inruilen. Is allemaal snel gegaan. Blij met me nieuwe aankoop.

geweldig

goede service, vriendelijke benadering

Klasse

Klasse

Prima service en klantvriendelijk

Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Aandacht voor klant.

oke

goed geholpen,

Deze keer geen 5 sterren omdat er nog wat onduidelijkheden waren met de factuur en wat er nou precies gedaan wordt bij een APK.

Net als altijd heel tevreden over de service

Net als altijd heel tevreden over de service

Fijn, eerlijk en snel geholpen.

Hier 5 jaar geleden een auto gekocht en ook middels een onderhoudscontract in onderhoud gehad. Contact verloopt altijd soepel en reageren snel. Wilde de auto vervangen en vandaar dat ik als eerste ging informeren bij garage Henk Jongen. Zagen een mooie Kia en zodoende was de proefrit snel gemaakt en de snel koop gesloten. De oude ook weer hier ingeruild. Ben zeer tevreden over dit bedrijf. Dus ik zou ze zeker aanraden :-)

Gewoon zoals het hoort

Even wat miscommunicatie over wanneer de auto klaar was. Kan gebeuren ;)

Top garage

Vakmensen met hart voor het werk.

Een garage waar je van op aan kunt.

Goede service en onderhouds systeem.

Topservice

Onderhoudsbeurt zo goed uitgevoerd dat mijn dochter nu al een week in mijn auto rijdt.

klantvriendelijk eerlijk en goed personeel

Top garage ,u wordt altijd vriendelijk en goed behandeld, Zijn al vele jaren klant en hopen dit nog lang te blijven.

Zoals altijd uitstekend

Zoals altijd goede uitleg Meedenkend en klantvriendelijk

Fijn bedrijf.

Ik ben erg tevreden. Fijne garage.

Aardige mensen en goede en snelle service.

Vriendelijke ontvangst

Mooie occasions en je krijg een goede inruil prijs voor je auto ,en een vriendelijke eigenaar De auto word heel mooi afgeleverd met alles wat je afgesproken hebt. Toen we de auto op haalde kregen we een lekker taart toe

Topervaring!!!

Voor het eerst een auto gekocht bij Henk Jongen. Het begon met telefonisch contact met Frank en dat was erg plezierig. De verdere contacten op de zaak waren ook erg fijn, eerlijk, open en behulpzaam. Er wordt gewoon met je meegedacht en ze bieden een topservice!