Top service, goed advies en een eerlijke prijs

Flexible met klanten, goed advies over kwaliteit en prijs

Prima werk en zeer vriendelijke mensen!

Zie boven

Zoals altijd: Goed!

Professioneel autoreparatiebedrijf

Henk Jongen Bosch Service geeft duidelijk aan wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn zodat je achteraf niet tot verrassingen komt te staan. De reparaties worden in één keer goed uitgevoerd. Deze garage doet ook alleen zaken die nodig zijn. Komen ze tijdens de analyse tot de slotsom dat een reparatie niet nodig is dan geven ze dit aan. Dat geeft veel vertrouwen in de professionaliteit!

Aanrader

Vakkundig, goede service, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit. Zeer aan te raden.

Ben goed en altijd vriendelijk geholpen .

Makkelijk afspraak maken en altijd goed geholpen.

Gedegen advies, eerlijk contact en vriendelijke ontvangst..

Nadat ik uiteen had gezet wat mijn wensen waren, gaven zij een eerlijk advies. Gedegen en onderbouwd. De ontvangst was vriendelijk. Daarmee waren voor mij alle argumenten aanwezig om de koop door te zetten.

Trevreden

Klantvriendelijk

Service op en top

Alles perfect, goede afspraken en communicatie

Goede service. Duidelijk over wat er aan onderhoud is gedaan. open communicatie vriendelijkheid

Heldere communicatie, geen verrassingen

Afgelopen maand mijn auto gebracht voor onderhoud en APK. Er werd in de planning al heel behulpzaam meegedacht zodat ik wist wanneer ik mijn auto weer op zou kunnen balen. Verder werd ik netjes gebeld over wat er gevonden was en welke kosten dat met zich mee zou brengen, alvorens de taken uit te voeren. Alles netjes teruggezien op de rekening, met geen gekke bedragen of onvoorziene kosten. Erg netjes en inzichtelijk

zoals altijd goed

goed geholpen

alles was goed

Goede service en prettig contact

Prettig contact en goede service

Klant vriendelijk en als er wat is kun je er altijd terecht met je vraag/probleem.

Klantvriendelijk

Het aanbod van occasions en de niet opdringende adviezen maakten het dat we een deal gesloten hebben

zie hierboven

Topservice

Zeer klantvriendelijk. En een topservice.

Op en top. Service verlening

Altijd duidelijk in dingen die ze gaan doen en als ze iets tegenkomen dan belt men eerst wat er gedaan wordt vooradst ze beginnen en vertellen de eventuele kosten

Betrouwbaar en klantvriendelijk zoals altijd.

Zie bovenstaande vermelding. Problemen worden net zolang gezocht tot oplossing daar is.

Top hulp op juiste moment en heel snel.

Kleine crisis snel aangepakt en verholpen. Verwachtingen overtroffen.

Goede kwaliteit en service door vriendelijke mensen.

Goede kwaliteit en service. Vriendelijke mensen. Goede uitleg over uitgevoerde werkzaamheden.

Quick and professional

All done very quickly and any question answered

top

toppers, goed bedrijf nu tweede auto gekocht en nog meer familie komt nu daar voor onderhoud. mvg

APK en grote beurt binnen 1 dag gergeld

Werd vlot geholpen. Gevraagde leenauto was beschikbaar