Stylish mobiliteit

Ik kom zeker terug bij Broekhuis Autoverhuur voor een huurauto. De service is goed. Al bij het reserveren van de auto, goede gesprekken gevoerd. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Bij het afhalen van de auto, ook weer een enthousiaste ontvangst. De auto, SUPER. De auto paste heel goed voor de gelegenheid waarvoor ik die nodig had. Het reed smooth en zat stabiel op de weg. Ik heb hem goed op zijn staart getrapt. De bediening van de auto was ook heel makkelijk. Je hoefde niets te doen. Alleen maar gas geven.

Zeer tevreden met Broekhuis autoverhuur

Waar ik al jaren een auto huur voor korte of langere periode kan ik alleen maar bevestigen dat de service uitstekend is en wij nog nooit een verkeerde ervaring hebben gehad .

Aardig , correct volgens afspraak

Heel vriendelijke ontvangst, auto stond klaar. Ze hadden alleen een duurdere klasse auto dan gewenst beschikbaar ( van tevoren reeds gemeld en de meerprijs benoemd) maar ik mocht tegen de gereserveerde prijs afekenen. Service was zeer vriendelijk en vrolijk. Ik zou zeker aanbevelen bij Broekhuis Alkmaar te huren

Goede service en top auto’s!

Super fijne service en heerlijk gereden in de nieuwste VW POLO.

Super service

Vriendelijke dame van het filiaal Alkmaar heeft alles goed en snel geregeld. Veel kennis van het voertuig, had een ID BuZz gehuurd en alles werd prima uitgelegd.

Qua uitstraling, degelijkheid en comfort mijn nummer ëén EV

No nonsense service waarbij een mix van het Broekhuis beleid en de wensen vqn de klant in acht worden genomen. De competentie 'invoelen van emoties bij calamiteiten' is bij de vestigingsmanager en de wagenparkbeheerder overduidelijk aanwezig en wordt hogelijk gewaardeerd.

De reservering en het verdere proces verliep soepel en informeel. Prettig persoonlijk contact.

Comfortabele mooie auto

Eigenlijk is alles vrij soepel en gemakkelijk geregeld. De dames aan de telefoon zeer vriendelijk en behulpzaam. De auto was precies wat wij nodig hadden en was zeer fijn om in te rijden. Wij waren met vijf personen en hadden twee zitplaatsen eruit gelaten waardoor we met al onze bagage nog zeer ruim en comfortabel zaten. Snelle en goede communicatie en afhandeling.

Elk jaar voor de weissensee huur ik hier een busje, wordt prima geholpen

Fantastische service, vriendelijk personeel van de verhuur.

Top bus gehuurd

Voor een leuke prijs een bus gehuurd bij broekhuis. Zag er netjes uit en de service was ook top

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijk en meedenkende medewerkers maakten het huren van een auto voor de skivakantie een easy proces. Minder gedoe dan bij de grote verhuurbedrijven zoals Hertz en Sixt. En nog dichterbij huis ook.

Gastvrij en goede service

De auto was nieuw met een automaat. Het beviel mij er goed.

Vriendelijke mensen, uitzonderlijke service.

Fantastische auto

Voor een week een volkswagen transporter gehuurd voor wintersport. Super nette auto met weinig kilometers. Alsof ik een nieuwe mee kreeg. Ik kom zeker nog een keer terug!

Gewoon goed

Goed geholpen aan de balie in Heemskerk. Zeer netjes.

Mooie grote wagen in één rit klaar

fijne firma om zaken mee te doen

Al jaren maak ik gebruik van auto's van Broekhuis voor heen Schilder en heb daar alleen maar goede ervaring mee gemaakt . Ook als er iets mis is dan kan je alles regelen bij hun. Zelf heb ik ook een keer moeten annuleren op de dag zelf i.v.m. ziekte en dat is ook goed geregeld zonder problemen . Ik zou iedereen aanraden om bij Broekhuis zaken te doen.

Behulpzame en vriendelijk medewerkers.

Medewerkers nemen de tijd en regelen alles goed voor de klant. En staan bij (telefonische) vragen altijd klaar om die te beantwoorden.

Dit keer redelijk vanwege schroef in band en scheef stuur van huurauto.

Ik heb een 7 gegeven omdat er bij de huurauto een schroef in de band zat en het stuur scheef stond. Wij hebben wel een vervangende auto gekregen.

Erg behulpzaam en denken mee!

Ik kan niet anders zeggen dan dat het hele team zeer behulpzaam is en ook altijd meekijkt naar oplossingen. We rijden naar volle tevredenheid en zullen dit ook continueren

Prima, goede service en vriendelijk personeel

Goed tot terugbetaling van de borg

Bijna 2 weken moeten wachten tot ik de borg terug had gekregen. Was niet doorgegeven, maar deze week opgelost door een werknemer die er meteen spoed van had gemaakt

Beste Remco, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om te reageren op ons review verzoek. Dat er iets niet goed is gegaan met het terugstorten van de borg, is natuurlijk heel erg vervelend, dat begrijpen wij heel goed. Het terugstorten van de borg blijft ‘helaas’ mensenwerk welke niet geautomatiseerd is. Hierin hebben wij een fout gemaakt. Onze excuses hiervoor. Wij betreuren dat de borg niet binnen 5 werkdagen retour gestort is, uiteraard zijn wij blij dat na contact met de medewerker dit direct is opgelost. Wij vinden het enorm jammer dat deze ervaring ervoor heeft gezorgd dat u ons als negatief aanbeveelt. Mocht u in de toekomst toch weer een huurauto nodig hebben dan hopen wij een tweede kans te krijgen om te laten zien dat het ook anders kan. Gezien het feit dat u wel tevreden bent over de klantvriendelijkheid en de prijs/kwaliteit, kijken wij er naar uit u te verwelkomen bij één van onze verhuur vestigingen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Autoverhuur

Prima en vlot geregeld.

Vriendelijk,snel en goed geregeld.

Over Broekhuis Autoverhuur Alkmaar