APK

goede en snelle service

Al jaren klant. Onderhoud aan auto wordt altijd keurig uitgevoerd.

Zeer vriendelijk en goede hulp

Je wordt hier altijd snel, vriendelijk en goed geholpen!

Vakkundig en snel en vriendelijk geholpen

Heb het kontakt als zeer prettig ervaren

Uitstekende service!

Als er iets met mijn auto mis is Staan ze direct voor mij klaar Toppie hoor

Goed en vakkundig

Geen klachten

Een zeer service gericht bedrijf.

Personeel is vriendelijk en deskundig. Helpen ook soms zonder afspraak en in hun lunchpauze. Het bedrijf heeft prachtige nieuwe fietsen te leen bij een beurt. De koffie is goed.

Prima geholpen / alleen APK

Dit was de eerste keer dat ik bij Hofplein kwam sinds zij onder het label van Bosch Car service werken. Garage en ontvangst waren prima. De APK is vrij snel uitgevoerd, in kon mijn auto dezelfde ochtend waar ophalen. Service aan balie prima. Het enige storende vond ik dat mijn auto behoorlijk naar sigarettenrook rook, toen ik 'm ophaalde. Het lijkt dus dat er in gerookt is. . Dat vond ik niet zo fijn.

Prima en flexibel.

Wielenwissel verliep goed.

De dienstverlening van Hofplein is prima. De monteurs zijn zeer ervaren en deskundig.. Goede leestafel wat het wachten dragelijk maakt. Een aanrader.

Goed geholpen klantvriendelijk

Klantenservice is bereikbaar en de service is ook oke

Snelle service en kwaliteit.

Altijd goed overleg voordat reparaties en vervanging worden uitgevoerd. Bij lekke band snel en vakkundig hulp verleend. Goede service en correct uitgevoerd werk.

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Fijne garage waar ik mij thuisvoel. Heb alle vertrouwen in team Hofplein en voelde geen enkele noodzaak van garage te veranderen toen Opel besloot dat Hofplein geen Opeldealer meer zou zijn. Ik ben zo tevreden over Hofplein dat ik Hofplein bij iedereen durf aan te bevelen.

Snel service, goede kennis, en vakmanschap.

Ik ben een autorijschool en heb voor garage Hofplein Vianen gekozen omdat de medewerkers begrijpen dat mijn auto goed moet functioneren dat houd in alles wat langer duurt dan een dag voormij extra kosten zijn. Afspraak maken voor lekke band of vervangen lamp is bij Hofplein niet nodig ze helpen direct.

Fijne mensen maar wel even schrikken als je moet gaan afrekenen.

Wel even schrikken als je moet gaan afrekenen

Geweldig personeel met geweldige service. Snel geholpen, altijd klaar om uit te leggen. Hele fijne feestdagen en een goed 2024

Fijne garage

Ik kom hier al jaren voor onderhoud aan mijn auto's. Vriendelijk personeel, altijd goed geholpen, duidelijke afstemming en ook met 'tussendoor' dingetjes kun je hier terecht.

Heel gewoon een fijne garage, waar je nog 'persoonlijk' geholpen wordt

Persoonlijk, plezierig, deskundig

Geweldige garage die altijd klaar staat om te helpen

Deskundig personeel, waar nooit een moeite te veel is. Hiervoor heb ik erg veel waardering . Je mag altijd iets vragen en ze tonen veel begrip. Ik ben heel blij met garage Hofplein

Super service en staan altijd voor je klaar

Heb hier verschillende auto’s gekocht ! In ruil en upgrade naar een hogere categorie auto , goede inruil prijs voor de oude , de after sales is uitmuntend

vriendelijk behulpzaam

de ontvangst is vriendelijk en alle vragen of verzoeken worden direct opgepakt

Fijne club!

Altijd duidelijk en goede communicatie!

Weer een tevreden klant

Onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd. Ik kan weer een jaar autorijden.

Over Autobedrijf Hofplein B.V.

Autobedrijf Hofplein is al 45 jaar een bekend dealer en een begrip in de regio. Sinds 2018 zijn wij als Bosch Car Service dealer met BOVAG label verder gegaan, en kunnen wij elk merk en type auto onderhouden en verkopen. Als specialist in het merk Opel onderhouden en repareren wij niet alleen alle type Opels, maar kunt u ook terecht voor een nieuwe auto! Voor een Opel of een ander merk is Autobedrijf Hofplein uw partner.