Topbedrijf

Een goed vak bedrijf waar de klant centraal staat. Klant-, service- en resultaat- en oplossingsgericht. Denkt mee met de klant en de mogelijkheden, waarbij service hoog in het vaandel staat. Goed team van vakbekwame medewerkers.

Goede garage

Ik kon snel terecht bij deze garage. De meneer hielp mij erg goed en zeer vriendelijk. De mevrouw achter de receptie had volgens mij haar dag niet. Ze zei helemaal niets toen ik binnen kwam en wees alleen naar haar collega. Ik moest naar het bedrijf terugbellen en ik kreeg dezelfde mevrouw aan de telefoon. Ik legde mijn verhaal uit en zonder iets te zeggen zette zij mij door naar haar collega. Dit kwam niet heel vriendelijk op mij over.

Altijd vriendelijke en snelle service

Altijd vriendelijk en snelle service!

Prima ssrvice

Prima service. Auto keurig op tijd klaar en heel vriendelijk personeel.

Perfect geregeld

Alles netjes volgens afspraak uit gevoerd niets is te veel

Vriendelijke en professionele service

Auto werd netjes opgehaald en gebracht. En telefonisch netjes geïnformeerd welke reparaties nodig waren.

Heb je tijd voor me, voor jou altijd!

Goed en snel geholpen

Vriendelijk klantgericht en deskundig

Vriendelijk personeel klantgericht en deskundig

Afspraak kon snel worden gemaakt en werd adequaat uitgevoerd

Mijn ervaring met Autobedrijf Heerjansdam is heel positief

Prima geholpen, trouwe garage.

Prima geholpen, trouwe garage.

Geweldig!

Mijn eerste auto heb ik bij dit bedrijf gekocht. Ik kreeg eerlijk advies, betreffende een eventuele service beurt, en dat vind ik echt klasse! Met geduld en vriendelijkheid werd ik geholpen en geadviseerd, niets werd opgedrongen, kortom een heel vriendelijke sfeer en persoonlijk contact. Ik heb er een mooie en goede auto voor een eerlijke en schappelijke prijs kunnen kopen. Jammer dat ze (voor mij althans) niet dichterbij zitten.....

Trekhaak is geplaatst volgens afspraak. Datum. Tijd . En gereed melding. Leenwagen, schoon en netjes.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Snelle, vakkundige service. Komen afspraken na. Rekenen redelijke tarieven. Persoonlijke benadering. Een bedrijf waar men de klant nog kent.

Gewoon super!

Ongelofelijk goede service. Hele mooie auto gekocht, met grote beurt en APK erbij. Verder bij aflevering alles inclusief! Ik ben meer dan tevreden over het bedrijf en zou zo terugkomen.

Keurig en correct

Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Eerlijk en behulpzaam

De inruil en koop van de nieuwe auto is op een eerlijke en heldere manier gebeurd. Zij zijn behulpzaam geweest in de afhandeling en geven je de tijd om alle zaken goed door te nemen en te overwegen. Nogmaals dank voor de service.

Prima service!

Goede duidelijke communicatie en vriendelijke service.

Perfect!

Uitstekende informatie over de status van de auto en het te plegen onderhoud en en bij behorende kosten. Ook het vervangend was conform afspraak aanwezig. Al ruim 10 jaar een zeer tevreden klant

Betrouwbaar , op tijd, transparant

zie boven

Beurt en bandenwissel: ik kon erop wachten in de gezellige showroom.

Prima vakmensen, goede service. Vriendelijke ontvangst en adequate informatie door de manager.

Snelle goede service

Koppeling kapot. Goed gerepareerd voor redelijke prijs.

Vriendelijk en snelle service

Deze garage zal ik zeker aanbevelen

was goed

een snelle service en de beste kandisie dat zie je nergens meer auto achtuur gebracht remblokjes vervangen en kwartvoorelf kon ik hem alweer ophalen een supere service bedankt compliment aan je personeel ga zo door

Zeer klantvriendelijk

Prima geholpen

Fijn bedrijf, kwamen auto halen en brengen ivm Corona virus