n bedrijf om je eindelijk bij op je gemak te voelen.

Voel betrokkenheid bij alle mensen die daar werken....nemen de tijd

• Betrouwbaarheid

Fantastisch bedrijf met top service

Had auto te koop staan op marktplaats en kreeg een keurig berichtje van Frans van Dijk. In eerste instantie terughoudend omdat er vele handelaren reageren. Autobedrijf van Dijk is toch net even wat anders! Als je juiste opgave doet van je auto (ook al zit er wat schade op) doen ze een goed en realistisch bod. Je gaat met je auto naar het bedrijf toe, ze kijken hem na en krijgt direct geld en vrijwaring. Kortom, een fantastisch bedrijf. Zou er zo weer zaken mee doen.

Zeer goede ervaring

25-07-2024,alweer mijn 6e auto gekocht,een Kia Sportage.. Vakbekwaam no nonsense,eerlijke garage,klant is toch wel koning

Vriendelijke en betrouwbare verkopers

Betrouwbaar en vriendelijk

Alles tip top

Alles perfect geregeld.

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.

top auto, top service

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Hier onlangs een auto gekocht in een zeer goede staat, werd geholpen op een fijne manier, met alle tijd voor het beantwoorden van mijn vragen en een meer dan redelijke prijs voor mijn oude auto gekregen. Ook na het kopen van de auto nog steeds bereikbaar voor raad en hulp. Kortom een betrouwbaar autobedrijf.

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf. Aardige mensen en je weet wat je aan ze hebt. Zou hier zo weer een auto kopen

Gewoon top

Excellent trustworthy service!

The overall experience was super nice and Frans was really professional. I will give you my word, you will not be disappointed.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige service

Voor mij is er maar 1 en dat is Autobedrijf V.Dijk

Betrouwbaar, servicegericht en klantvriendelijk

Al diverse auto's bij dit autobedrijf gekocht. Altijd netjes en correct geholpen. Ze komen hun afspraken na.

• Betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar en fijn autobedrijf.

In contact gekomen met de eigenaar Frans door mijn auto die op marktplaats stond. Zeer vriendelijke man waarbij ik een goed gevoel had en duidelijk wist wat ik kon verwachten. De rest van de verkoop van mijn auto is heel soepel verlopen. Kortom een aanrader!!

• Betrouwbaarheid

Zo vriendelijk en correct!

Zeer vriendelijk contact gehad en dat stelde mij gerust. Echt super tevreden!

Zeer betrouwbaar en vriendelijk

Nog echt familiebedrijf waar je mee te maken krijgt. Supervriendelijk en bovenal betrouwbaar. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Communicatie verliep gesmeerd. Ik heb mijn auto aan hen verkocht tegen een zeer acceptabele prijs. Zoals dit bedrijf(je) zouden er meer moeten zijn. Ik kan hen aan iedereen aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Fijne service! En vriendelijke verkopers. Aanrader!

Mooie prijs kunnen afspreken met de verkoper betreft de nieuwe auto. Daarnaast ook een goede prijs gekregen voor de inruilauto. Fijne service! Zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Correct en transparant bedrijf.

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een auto.

top

snelle goede service

• Betrouwbaarheid

Hele goede garage met een super service

Vanaf minuut 1 al gelijk tevreden. Super aardige mensen. Super service.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk betrouwbaar en persoonlijke belangstelling

Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Het zegt genoeg als je helemaal uit Brabant komt omdat er afspraken zijn gemaakt via mail en telefoon en deze ook daadwerkelijk nagekomen worden. Geweldige mensen.

Een tevreden klant

We hebben hier 2 weken geleden een occasion gekocht. Zeer vriendelijke mensen; auto is keurig opgeleverd en netjes in orde gemaakt. Een hele nette garage en mooi bedrijf dus tot dusver heel erg tevreden!

TOP

Snelle en vlotte communicatie. Contact was zeer goed en verliep heel prettig. Betaling direct bij afleveren van de auto overgemaakt gekregen.

Klantvriendelijk en duidelijk

Prima garage. Fijne auto gekocht met duidelijke afspraken.

• Betrouwbaarheid

Zeer goed ontvangen en geduldig. Fijn contact.

Fijn ontvangen en goed tot een aankoop gekomen. Geduldig en vertrouwd.

Zo moet het....

Onlangs een auto bij van Dijk gekocht. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, we mochten rustig rondkijken, konden alle vragen stellen, onderhoudspapieren inzien en zonder gedoe een proefrit maken. We voelden ons als klant welkom en gehoord. Het gaf ons het vertrouwen bij het juiste adres te zijn. Nog over de verkoopprijs kunnen onderhandelen en de auto gekocht. Alles werd keurig op tijd conform afspraak afgehandeld.

Snelle nette afhandeling

Aardige mensen eerlijk en betrouwbaar

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Wat een goede services helemaal top geregeld

Mijn Ford C-max in dec 2022 gekocht met garantie. 23 november 2023 naar de garage in mijn woonplaats gebracht voor de APK. (Wij komen uit de achterhoek) Daaruit bleek dat de hoezen v.d. aandrijfassen niet meer deugdelijk waren en deze vervangen moeten worden, mij was al aangegeven dat als er grootere reparaties in de garantie periode zouden zijn dat ik dan naar Landgraaf zou moeten komen. Maar na telefonisch contact mocht ik de reparatie toch bij mijn garage laten uitvoeren en dat garage van Dijk zou bijdragen in de kosten. Wat wij ook helemaal super vinden en als er een andere auto moet komen gaan wij daar zeker weer een kijkje nemen (kopen). Wij danken de heer van Dijk voor deze goede garantie.

Hompertsweg 33

6371CW Landgraaf