Vriendelijke en betrouwbare verkopers

Betrouwbaar en vriendelijk

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en heel erg bedankt voor de verkoop van uw auto aan ons.

Alles tip top

Alles perfect geregeld.

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor de verkoop en het bezorgen naar Landgaaf van uw auto.

top auto, top service

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Hier onlangs een auto gekocht in een zeer goede staat, werd geholpen op een fijne manier, met alle tijd voor het beantwoorden van mijn vragen en een meer dan redelijke prijs voor mijn oude auto gekregen. Ook na het kopen van de auto nog steeds bereikbaar voor raad en hulp. Kortom een betrouwbaar autobedrijf.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Agila.

Fijn bedrijf. Aardige mensen en je weet wat je aan ze hebt. Zou hier zo weer een auto kopen

Gewoon top

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Dacia.

Excellent trustworthy service!

The overall experience was super nice and Frans was really professional. I will give you my word, you will not be disappointed.

• Would you recommend us? Yes

Thank you very much for this beautifull review and lots of joy whit your Mazda!

Geweldige service

Voor mij is er maar 1 en dat is Autobedrijf V.Dijk

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Mitsubishi.

Betrouwbaar, servicegericht en klantvriendelijk

Al diverse auto's bij dit autobedrijf gekocht. Altijd netjes en correct geholpen. Ze komen hun afspraken na.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Agila.

Zeer betrouwbaar en fijn autobedrijf.

In contact gekomen met de eigenaar Frans door mijn auto die op marktplaats stond. Zeer vriendelijke man waarbij ik een goed gevoel had en duidelijk wist wat ik kon verwachten. De rest van de verkoop van mijn auto is heel soepel verlopen. Kortom een aanrader!!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor het vertrouwen in ons om uw auto aan ons te verkopen en naar ons bedrijf in Landgraaf te brengen.

Zo vriendelijk en correct!

Zeer vriendelijk contact gehad en dat stelde mij gerust. Echt super tevreden!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor het vertrouwen om uw auto aan ons te verkopen. Ook bedankt dat u bereid was om de auto naar Landgraaf te brengen.

Zeer betrouwbaar en vriendelijk

Nog echt familiebedrijf waar je mee te maken krijgt. Supervriendelijk en bovenal betrouwbaar. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Communicatie verliep gesmeerd. Ik heb mijn auto aan hen verkocht tegen een zeer acceptabele prijs. Zoals dit bedrijf(je) zouden er meer moeten zijn. Ik kan hen aan iedereen aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de verkoop van uw auto aan ons en ook voor deze mooie review, fijn om te lezen dat alles naar wens verlopen is.

Fijne service! En vriendelijke verkopers. Aanrader!

Mooie prijs kunnen afspreken met de verkoper betreft de nieuwe auto. Daarnaast ook een goede prijs gekregen voor de inruilauto. Fijne service! Zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en heel veel plezier met uw Hyundai.

Correct en transparant bedrijf.

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en heel veel plezier met uw Ignis.

top

snelle goede service

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en heel veel plezier met uw Mitsubishi.

Hele goede garage met een super service

Vanaf minuut 1 al gelijk tevreden. Super aardige mensen. Super service.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en heel veel plezier met jullie KIA.

Vriendelijk betrouwbaar en persoonlijke belangstelling

Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Het zegt genoeg als je helemaal uit Brabant komt omdat er afspraken zijn gemaakt via mail en telefoon en deze ook daadwerkelijk nagekomen worden. Geweldige mensen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Een tevreden klant

We hebben hier 2 weken geleden een occasion gekocht. Zeer vriendelijke mensen; auto is keurig opgeleverd en netjes in orde gemaakt. Een hele nette garage en mooi bedrijf dus tot dusver heel erg tevreden!

TOP

Snelle en vlotte communicatie. Contact was zeer goed en verliep heel prettig. Betaling direct bij afleveren van de auto overgemaakt gekregen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor de verkoop van uw auto aan ons, ook bedankt voor de tijd die heeft genomen om uw auto van Haarlem naar Landgraaf te brengen.

Klantvriendelijk en duidelijk

Prima garage. Fijne auto gekocht met duidelijke afspraken.

• Betrouwbaarheid

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Het is fijn dat wij toch u vertrouwen hebben gekregen! Heel veel plezier met de Ford Ka.

Zeer goed ontvangen en geduldig. Fijn contact.

Fijn ontvangen en goed tot een aankoop gekomen. Geduldig en vertrouwd.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier met uw Fiesta.

Zo moet het....

Onlangs een auto bij van Dijk gekocht. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, we mochten rustig rondkijken, konden alle vragen stellen, onderhoudspapieren inzien en zonder gedoe een proefrit maken. We voelden ons als klant welkom en gehoord. Het gaf ons het vertrouwen bij het juiste adres te zijn. Nog over de verkoopprijs kunnen onderhandelen en de auto gekocht. Alles werd keurig op tijd conform afspraak afgehandeld.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met jullie Fiat 500.

Snelle nette afhandeling

Aardige mensen eerlijk en betrouwbaar

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor de verkoop van uw auto aan ons, ook bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw auto bij ons in Landgraaf aan te leveren.

Wat een goede services helemaal top geregeld

Mijn Ford C-max in dec 2022 gekocht met garantie. 23 november 2023 naar de garage in mijn woonplaats gebracht voor de APK. (Wij komen uit de achterhoek) Daaruit bleek dat de hoezen v.d. aandrijfassen niet meer deugdelijk waren en deze vervangen moeten worden, mij was al aangegeven dat als er grootere reparaties in de garantie periode zouden zijn dat ik dan naar Landgraaf zou moeten komen. Maar na telefonisch contact mocht ik de reparatie toch bij mijn garage laten uitvoeren en dat garage van Dijk zou bijdragen in de kosten. Wat wij ook helemaal super vinden en als er een andere auto moet komen gaan wij daar zeker weer een kijkje nemen (kopen). Wij danken de heer van Dijk voor deze goede garantie.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en fijn om te lezen dat wij alles na uw tevredenheid hebben kunnen oplossen! Zeker was hier voor ons een groter bedrag mee gemoeid maar achteraf weegt dit niet op tegen het eventuele ongemak dat u zou ondervinden om van de Achterhoek naar Landgraaf te moeten rijden. Wij wensen u nog heel rij-plezier met uw Ford.

Goed en betrouwbaar

Komt afspraak na en zeer correct.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Opel Karl.

Duidelijk, eerlijk en snelle afhandeling van de verkoop!

Op korte termijn contact gehad om de Alfa Romeo te verkopen. Contact was duidelijk en verliep snel. Er is vervolgens een eerlijk bod gedaan welke ze ook netjes zijn nagekomen. Al met al een fijne afhandeling!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor de verkoop van uw auto aan ons.

Super service

Mijn auto verkocht aan Frans. Hele goede service, snelle afwikkeling en goede prijs. Ik sta 100% achter deze aanbeveling!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en bedankt voor de verkoop van uw auto aan ons. Ook bedankt voor de correcte omschrijving van de staat van uw auto alvorens aan de rit van Zaandam naar Landgraaf te beginnen.

Bedrijfsgegevens

Hompertsweg 33

6371CW Landgraaf

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.