Oprecht en betrouwbaar

Vanaf het begin een oprecht advies over de verkoop van mijn auto en liet de keuze voor verkoop geheel aan mij over. Netjes afgehandeld. Zeer aan te bevelen bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, het in ons gestelde vertrouwen, uw eerlijke omschrijving en het brengen van uw auto.

Fijne ervaring

Eerlijke verkopers met een goede service

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de KIA.

Vertrouwen

Vandaag onze Giulietta opgehaald. Het gaat in dit bedrijf niet altijd over de auto’s. De hond, het paard of het bedrijf. Eigenlijk zijn de auto’s bijzaak. En toch weet je daardoor dat het goed zit, dat klopt gewoon. Peter en Frans zijn monteurs, geen praatjesmakers. Goede prijs, goede waar, garantie. Geen gezeur. Bedankt mannen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Giulietta.

Goede service klant vriendelijk en hebben tijd voor elke vraag te beantwoorden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Seat.

geweldige service!

Mijn Hyundai hier gekocht. Je krijgt meteen een vriendelijke en vertrouwde persoonlijke indruk en de werkplaats en het bedrijf oogt heel netjes. De auto werd als nieuw opgeleverd en de licht bladerende lak aan de spiegels word ook nog door hun onder handen genomen. Ik ben zeer tevreden en super blij met de aankoop en de service!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Getz.

Goed, vriendelijk en betrouwbaar bedrijf!

Prettig zaken gedaan.

• Betrouwbaarheid

Prima geholpen, uitstekende service!

Wij zijn terecht gekomen bij dit bedrijf nadat ik een auto online had gezien die de interesse ha gewekt. Auto beviel. Maar misschien nog belangrijker. De eigenaar is echt een ontzettend vriendelijke man! En ondanks dat onze auto niet de aanschafwaarde heeft van 4500 euro om de Bovag garantie te krijgen, hebben we deze toch gekregen. Omdat hij zeker van zijn zaak is dat de auto betrouwbaar is. En de garantie ging pas in op de dag dat we daadwerkelijk de auto kwamen ophalen. Hoe fijn is dat? Ook nog uitleg gekregen en er werd op het hart gedrukt dat ook als er wat is na de 6 maanden garantie, ik zeker contact mag opnemen. Dat geeft de burger moed. En als je je tas onverhoopt vergeet, wordt hij netjes weggezet en wordt je gebeld haha! ;)

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met jullie Hyundai.

Lijkt Betrouwbare verkoper

Lijkt een betrouwbare autoverkoper die focus heeft op lange-termijn relaties. Auto presteert tot nu toe zoals beloofd. Prijs-kwaliteit is ok indien er geen gebreken de kop op steken. Geen grote showroom die terugverdiend moet worden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw KIA.

Zeer positief

Ik heb mijn auto verkocht aan autobedrijf van Dijk na plaatsing van mijn advertentie op Marktplaats. Het idee om de auto te brengen naar Landgraaf was even wennen maar het telefonisch contact en de reviews op internet gaven vertrouwen. Bij aankomst in Landgraaf werd de auto goed bekeken maar was zoals beschreven dus ging de koop door voor de afgesproken prijs. Goede communicatie, een eerlijke prijs en vlotte afhandeling dus zeker aan te bevelen!

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.

Zeer correct en snel

Auto aan P.A. van Dijk verkocht. Zeer snel tot een keurige overdracht gekomen.

• Betrouwbaarheid

Top service! Klantvriendelijk, fijne sfeer en goed advies/duidelijke uitleg!

👍

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Twingo.

Integer en klantgericht

Prettige omgang. Duidelijke afspraken. What you see is what you get! Daar houd ik van! Mvg Ilse

Toppie

Zeer betrouwbaar en correct oud familie bedrijf wat wij in Nederland moeten hoog houden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw KIA.

geef een vertrouwde indruk

voertuigen zien er als nieuw uit. zeer vriendelijke en vertrouwde persoonlijke indruk op verkoop en ondersteuning. hier kunnen de verkopers van merk dealers wat van leren. hopelijk blijft dit ook in de toekomst

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Spark.

Heel goed, eerlijk en vriendelijk

Super vriendelijke en eerlijke mensen

Keurig volgens afspraak

Op een prettige manier mijn auto verkocht. Telefonisch gemaakte prijsafspraken werden op locatie stipt nagekomen. Ik werd zelfs nog keurig naar het dichtstbijzijnde station gebracht voor mijn terugreis.

• Betrouwbaarheid

Prettige en eerlijke mensen en een keurig bedrijf

Vooraf via mail en telefonisch goed overlegd over de staat van de auto. Het bedrijf gaat er van uit dat je de waarheid spreekt over de staat waarin je auto verkeert en daarop wordt het bod gebaseerd. Als er dan toch niets blijkt de zijn aan de auto dat niet bekend was, dan is het terecht dat de prijs wordt aangepast. De auto werd vlot en nauwkeurig gecontroleerd. Er werd tijdens het wachten een kopje koffie aangeboden. De sfeer is prettig, de eigenaren welbespraakt en het bod was het beste dat ik heb gehad (van enkele tientallen). De vrijwaring en betaling duurden slechts enkele minuten. Kortom: alles goed en vlot. Zeer aanbevelenswaardig.

Vriendelijk personeel, net bedrijf

Wij zochten een auto voor onze kinderen. Autobedrijf van Dijk heeft de aflevering keurig verzorgd. Verder viel de netheid van de werkplaats op.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Twingo.

Eerlijk en betrouwbaar.

Eerlijk en betrouwbaar. Komt vriendelijk over. Leuke prijs voor de auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Panda.

Integer en professioneel autobedrijf.

Prima Service !

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Mazda.

Top service

Eerlijke mensen die graag met je meedenken. Geen verzoek is ze teveel en ze zullen er alles aan doen om je als tevrede klant weg te laten gaan.

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Toyota.

Correct, snel en gastvrij

Prima ervaring

Heel klantvriendelijk. Houdt zich aan de afspraak. Heel behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Panda.

Heel vriendelijk en alles verliep zoals afgesproken

Telefonisch en via mail duidelijke afspraken gemaakt voordat ik mijn auto naar hun toe bracht, toch ander half uur rijden verderop. Maar heel vriendelijk en vlotte afhandeling ter plaatsen.

In een woord super

Goede service klantvriendelijkheid goed in een woord geweldig

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Polo.