Auto verkocht, de prijs die ik wilde hebben, heb ik ook gekregen. Geen gezeur. Dus heel tevreden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en verkoop van uw auto aan ons.

Heel tevreden!

Ik heb een auto gekocht bij van Dijk en kan niet anders zeggen dan ik zeer tevreden ben. Heel vriendelijk geholpen, met een goed gevoel met mijn nieuwe auto weggereden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Peugeot.

Mijn ervaring als nieuw komer is erg goed

Het is een betrouwbaar bedrijf,met veel service.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review. U bood uw auto op marktplaats te koop aan en wij zijn op goed vertrouwen naar Velp gereden om de auto op te halen en gelukkig voldeed deze compleet aan uw omschrijving, dat is dan wel zo fijn want helaas maken wij ook wel eens anders mee! Nogmaals bedankt.

Topbedrijf met geweldige service

Dit jaar al 42 jaar trouwe klant bij Autobedrijf Van Dijk.Altijd redelijk en schappelijk bij het onderhandelen. We zijn er nog altijd uitgekomen. Ook een redelijke prijs voor de grote beurt en de service is zoals altijd uitstekend.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, daar doen wij het voor! Veel plezier met de Opel.

Correcte, vriendelijke benadering en verkoop

Door autobedrijf van Dijk benaderd ivm interesse in auto op Marktplaats. Snel een acceptabel bod ontvangen. Auto laten zien. Ik bleek een kleine schade over het hoofd gezien te hebben, waarvoor een alleszins redelijke oplossing is gezocht en gevonden. Hulde en dank.

Top bedrijf !

Als particulier auto verkocht aan de gebr van Dijk. Auto gebracht , vriendelijke ontvangst met koffie. Zeer grondige professionele inspectie hetgeen begrijpelijk is, maar netjes de vooraf overeengekomen prijs direct betaald en meteen auto overgeschreven met vrijwaring. Gezien de aandacht en precisie bij inkoop kun je hier met vertrouwd hart een auto kopen. Kortom top bedrijf van integere mensen !

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, en bedankt voor het brengen en het juist omschrijven van de staat van uw auto. Excuses voor het ongemak dat wij u op dit moment conform de regels van het RIVM helaas buiten ons bedrijfterrein op straat te woord hebben moeten staan en de inkoop aldaar hebben moeten afhandelen.

Ik ben goed en netjes geholpen!

En een lekkere bak koffie gedronken...

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en fijn dat u tevreden bent.

Betrouwbaar autobedrijf

Wij zijn ongelofelijk tevreden over autobedrijf van Dijk. Al 30 jaar klant dat zou genoeg moeten zeggen. Al 7 auto’s gekocht met name door de klantvriendelijkheid, vakkundigheid, betrouwbaarheid, geweldige service en eerlijke prijs.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Smart.

Kwaliteit en service met een gouden randje .

Om een lang verhaal kort te houden volgen hier enkele eigenschappen die er voor zorgen dat dit bedrijf al zoveel jaren een begrip is. Kwaliteit ✅ Betrouwbaarheid ✅ Goede service ✅ Goed advies ✅ Vakmanschap ✅ Eerlijkheid ✅ Vriendelijk ✅

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en fijn om te zien dat jullie zo tevreden zijn! Wij doen ons best.

Goede service en vriendelijk.

Netjes volgens afspraak thuis alles geregeld.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw KIA.

Klantvriendelijk super service

Ondanks de lockdown, super geholpen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw Suzuki.

Vriendelijk mensen. Fijne en vlotte afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Kijk, hier doen wij het voor, fijn om op 2 januari het nieuwe jaar zo te beginnen! Bedankt voor deze mooie review, het in ons gestelde vertrouwen en voor de verkoop van uw auto aan ons. Daar wij geheel afhankelijk zijn van uw omschrijving wat betreft de staat van uw auto willen wij u ook bedanken voor uw eerlijkheid.

Top Service!

Vriendelijk & deskundig. Prijs en kwaliteit zijn top. Ik kom hier graag voor de onderhoud en eventuele reparaties van mijn auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review, fijn om te horen dat u tevreden bent.

Vriendelijke, nette garage

Netjes ontvangen met koffie. Verkoop van de auto snel geregeld. Na de inspectie van de auto werd het geld naar me overgemaakt. Daarna is de auto pas overgeschreven. Netjes bod op mijn auto gekregen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review, het in ons gestelde vertrouwen en voor de verkoop van uw auto aan ons. Daar wij geheel afhankelijk zijn van uw omschrijving wat betreft de staat van uw auto willen wij u ook bedanken voor uw eerlijkheid en het voor het afleveren van uw auto bij ons bedrijf. En mocht u in de toekomst in de buurt zijn, u bent altijd van harte welkom voor een kop koffie.

Prima prijs, komt afspraken na

Koffie is inderdaad goed :).

• Betrouwbaarheid

prima ervaring op elk gebied

Prima ervaring op elk gebied, van klantvriendelijkheid, openheid en eerlijkheid, goede communicatie, een eerlijk bod en een prima afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Prettige samenwerking en een goede prijs voor mijn auto

Goede betrouwbare garage.

• Betrouwbaarheid

Prima en klantvriendelijk autobedrijf!

Twee proefritten na elkaar maken in twee verschillende auto's was geen enkel probleem. Uiteindelijk de laatste auto gekocht en wij zin zeer tevreden over de afhandeling van de verkoop, de administratie ervan en de uitlevering van de auto. Alles gebeurt vriendelijk en correct, de manier van handelen geeft veel vertrouwen.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Mercedes.

Klantvriendelijk

Ik was op zoek naar een goede occasion en heb deze bij hun gevonden. Wat mij aansprak was dat ze de tijd voor ons maakten en ik daarom op mijn gemak een beslissing kon nemen. Bij aflevering heeft de auto een APK keuring gekregen en zijn de remschijven vernieuwd. Ook de 6 maanden BOVAGgarantie geeft mij het vertrouwen dat ik bij de juiste garage terecht ben gekomen. Bedankt voor jullie service!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Hyundai.

Fantastisch

Ik heb hier mijn tweede auto gekocht omdat ik zeer tevreden ben. Ze zijn gastvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Seat.

Goede sevice en klantvriendelijk

Wederom weer een perfecte auto gekocht bij dit fantastisch bedrijf..auto nr.5 alweer

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Mercedes.

goede ervaringen er mee

zeer vriendelijk en lekkere koffie .

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met u Golf. Mocht u in de buurt zijn, de koffie staat altijd klaar!

Ik kreeg een persoonlijk en eerlijk advies.

Een kleinschalig bedrijf, hierdoor heel persoonlijk advies aan mij kunnen geven en nam de medewerker ook alle tijd voor mij. Ik kreeg niet het idee dat de medewerker mij de auto aan het ‘verkopen’ was maar echt informeerde over wat bij mij paste. Ik ben een jonge moeder met een tweede kindje onderweg die veel in de auto zit voor ambulant werk. Ik heb uiteindelijk een auto gekocht die de juiste kofferbak had voor een kinderwagen en waar twee kindjes veilig achterin konden meerijden. Tevens een zeer zuinige auto wegens mijn vele kilometers die ik maak voor werk. De minpunten werden mij ook zeer duidelijk benoemd door de medewerker. Ontzettend blij met mijn aankoop!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Mitsubishi.

Meerdere modellen mogen bekijken en in gereden. Zeer klantvriendelijk en alles netjes afgehandeld.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw Agila.

zeer klantvriendelijk, vakkundig en betrouwbaar

Vriendelijke en gastvrije mensen. Duidelijkheid en geen no nonsens, hierdoor zeer betrouwbaar.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Golf.