In 1 woord uitstekend!

Afgelopen vrijdag 16 augustus hebben wij een de prachtige Mercedes AMG C43 combi opgehaald. Op zaterdag 27 juli hebben ik en mijn zoon voor het eerst de auto bekeken en werden we warm onthaald door de heer Cortenbach senior en hebben een kort proefritje gemaakt. De auto was in een uitstekende conditie en reed uitstekend. Zaterdag 10 augustus nog een keer naar Neer maar dan samen met mijn vrouw aangezien zij voornamelijk in de auto zal rijden. Wederom een hartelijk ontvangst maar dit keer door Coen. Coen deed ons een uitstekend voorstel en voila, een kleine week later konden we de auto al ophalen. Autobedrijf Cortenbach is een prettig en betrouwbaar bedrijf waar we wellicht nog een keer een auto zullen aanschaffen, we houden de voorraad in de gaten:)

Fijn adres om een auto te kopen

XC60 T5 gekocht. Coen is een vent die zijn afspraken netjes nakomt. De auto is conform afspraak geleverd en op tijd. Erg prettig zaken doen bij Cortenbach.

Goede service auto is zelf aan huis geleverd!

Zeer vriendelijk betrouwbaar en deskundig bedrijf

Vandaag auto opgehaald bij Autobedrijf van Cortenbach.Alles tot in de puntjes verzorgd en afgeleverd zoals beloofd.Hier weten ze waarover ze praten en ze hebben verstand van kennis. Gewoon top,een echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vakmensen met kennis van zaken\r\nzeer behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, vriendelijk, geen gedoe. Prima communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zochten al een tijd een Volvo V70 met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Deze auto vonden we bij autobedrijf Cortenbach in Neer. Coen Cortenbach die leiding geeft aan dit bedrijf, heeft veel mooie auto\'s in voorraad. Hij is deskundig en vriendelijk. De besprekingen over aankoop en inruil verliepen ontspannen en prettig. In de prijs inbegrepen is een half jaar BOVAG garantie, een afleveringsbeurt en APK keuring. Daarvoor hoef je dus niets extra te betalen. Toen we de auto ophaalden stond deze van binnen en van buiten gepoetst klaar in de showroom. Voordat we wegreden ging er nog een flinke slok benzine in de tank. We zijn bijzonder tevreden over de bejegening en afhandeling en blij met onze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Louter positieve ervaringen.\r\nBegin dit jaar een auto gekocht bij Cortenbach en alles is zoals afgesproken geleverd. Een klein mankement dat zich onlangs voordeed werd op een zeer adequate manier opgepakt en verholpen. Mooi dat er toch nog van dit soort garages zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Range Rover Evoque gekocht en mijn eigen auto ingeruild. In eerste instantie met vader Cortenbach contact gehad omdat de zoon (Coen) op vakantie was. De week erna terug gegaan om verder te onderhandelen met Coen, tot overeenstemming gekomen vwb prijs en inruil.\r\n\r\nAuto perfect afgeleverd ontvangen, na 1 week contact gezocht omdat ik over iets niet helemaal tevreden was, ik werd direct uitgenodigd om even langs te komen en e.e.a. te bespreken. Na gesprek alles naar volle tevredenheid opgelost.\r\n\r\nIk ben bij dit bedrijf terecht gekomen door de vele positieve reviews en ik kan die alleen maar onderstrepen. Betalen kun je overal maar de aftersales zijn vaak bedroevend, hier dus niet !!De aanwezige auto s zijn in perfecte staat en service staat hoog in het vaandel. Kortom prima bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen.\r\nKeurige aflevering van de gekochte auto.\r\nVerkoopprijs is all in, dus geen bijkomende kosten zoals afleverkosten of zgn. garantie pakketten maar gewoon incl. 6mnd Bovag garantie.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto ingeruild bij Cortenbach bij aankoop van een gebruikte Volvo. Mijn contacten liepen via Coen Cortenbach. Ik kan niet anders zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben met de gehele afwikkeling van de verkoop. Coen heeft alle tijd genomen om ons gedetailleerd in te lichten tijdens de overdracht. Prima bedrijf. Een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net verzorgd autobedrijf met prachtige auto´s voor een zeer scherpe prijs. Bovendien zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Coen Cortenbach. Superservice!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct bedrijf. Deskundig en service gericht.\r\nEen aanbeveling waard

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met een ruime keuze aan mooie auto’s, goede service en deskundig advies!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net verzorgd autobedrijf met prachtige auto´s voor een goede prijs. Bovendien zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Coen Cortenbach. Prima service en een flexibele, betrokken en klantvriendelijke benadering. Nam rustig de tijd voor ons en ook zijn vader kwam nog even gedag zeggen. Kortom... chapeau voor dit autobedrijf en de eigenaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf een Volvo XC90 gekocht wij zijn zeer tevreden alles is prima geregeld en een goede uitleg gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In November 2018 Volvo XC60 gekocht bij dit bedrijf.\r\nMooie eerlijke Duitse import. Perfecte service en goed advies. Snel geregeld. Betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijn bedrijf heb er een audi S5 gekocht en mijn A5 ingeruild open en eerlijk zaken doen alles wordt geregeld van winterwielen tot inbouw alarm top zou dit bedrijf aanraden hoop dat mijn volgende auto ook van hun word

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn als vorsten behandeld en er werd alle geduld betracht. Daarnaast is het een keurige zaak met zeer fraaie auto\'s. Ik kom uit de provincie Utrecht. Het spreekwoord zegt \" wat van ver haalt is lekker\" Dat gaat zeker op voor deze zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact tijdens koopproces. Deskundige uitleg en informatie. Redelijke prijzen en bij aflevering geen extra kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 nov. Gebruikte Mercedes gekocht bij Coen Cortenbach\r\nPrettig mee te onderhandelen Coen geeft alle benodigde uitleg over auto,is de moeite waard om bij Cortenbach auto te kopen ook al ligt op 50 km

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service en Garantie kan met hoofdletters geschreven worden want die zijn bij autobedrijf Cortenbach perfect !!\r\nWe zijn zeer tevreden over dit bedrijf ! Coen bedankt.\r\nFam. Steentjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen, goede service en komt z\'n afspraken na. Bij vragen over de auto zoekt hij het uit en komt hierop terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren onze auto opgehaald. We zijn bijzonder tevreden over dit familiebedrijf. \r\nAfspraken komen ze uitstekend na.\r\nVoorbeeld voor meerdere bedrijven.

Over Autobedrijf Cortenbach