Prima service, duidelijke verantwoording van de werkzaamheden

Betrouwbare medewerkers. Fijne garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden hoe je te woord word gestaan.\r\nOok over de afgeleverde werkzaamheden aan mijn wagen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf staat gelijk voor je klaar en met een echt probleem word je erg snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en directe communicatie, bereidt om mee te denken met de klant.

Bedankt voor de 8.7!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig

Reitze, bedankt voor deze hoge beoordeling 😎

Wauw! Een 10. Bedankt :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij vertrouwen onze auto\'s al 12 jaar toe aan Multimerk, voor advies, onderhoud, APK en bandenwissels. De communicatie is goed, er zijn nooit verrassingen.

Dat is nu eens mooi om te lezen. Bedankt Grietje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben er geweest en ze denken prima mee en geven goede adviesen.\r\n\r\nMijn auto moet nog gerepareerd worden dus ben benieuwd of dat net zo netjes gebeurd als mijn indruk nu is.

Fijn dat je alvast een review hebt geplaatst. Is de reparatie naar wens verlopen?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geholpen, binnen 1 dag de apk geregeld! De werknemers denken mee, de kosten zijn prima te overzien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief, klantvriendelijk, ze houden je goed op de hoogte qua reparatie en de kosten, ze adviseren goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij multimerk geweest voor motorrevisie transporter. Deze reparatie viel helaas een stuk duurder uit door verschillende andere onderdelen die ook defect waren. Afwijkingen zijn netjes gecommuniceerd en er zijn begeleidende foto\'s gemaakt. Auto rijdt weer prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en duidelijk uitleg met wat er gaat gebeuren met de auto.\r\nwordt netjes met de auto omgegaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een Volvo C 70 bekeken om eventueel aan te kopen. Van te voren moest ik een reserveringsbedrag overmaken van € 500,- omdat ik de auto niet eerder kon bekijken. Bij het bekijken van de auto bleek er heel veel mis te zijn met deze auto: kapotte velgen, poreuze banden, de auto heeft schade gehad rechts voor (gevolg: de naden liepen niet meer zoals het hoort, haarscheuren in lak van bumper) kapotte koplamp met barst erin links, storingsmeldingen op de boordcomputer wegens defecte parkeersensoren, gaten in lederen bekleding en veel slijtage eraan, vuile motor met veel corrosie, een haperende motor, diverse krassen op de auto, niet gerepareerde steenslag op bumper en motorkap, mosvorming op de achterlampen, tijdens proefrit viel de motor uit spontaan, een niet netjes afgewerkte LPG installatie qua leidingen en montage, een verkoper die vertelde dat de boordcomputer storingsmeldingen zou geven indien men op LPG rijdt en hoe dit ZELF dan te verhelpen: zekering eruit halen en weer in steken telkenmale........., wielophanging rechts voor niet in orde, hij trilde voelbaar en hoorbaar bij het optrekken, etc etc etc.\r\nLET WEL: deze auto werd online omschreven als: \'zeer goed onderhouden\' en \'altijd keurig onderhouden\'.......\r\nIk weet eerlijk gezegd niet wat Multimerk daaronder verstaat. Het lijkt mij toch zeer op misleiding! De koop ging dus niet door uiteraard (de prijs was ook nog eens ca. € 3000,- boven een uitgevoerde taxatie voor deze auto met dit kenteken). Als klap op de vuurpijl weigerde men mij om mijn € 500,- te restitueren......... Wordt dus rechtbank!!!

Allereerst bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Of deze nu positief of negatief is. Beoordelingen zijn voor ons erg belangrijk! Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt opgedaan met Multimerk. Inmiddels is er contact geweest en is e.e.a. opgelost. We hopen dat je alsnog een mooie Volvo elders vindt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleem dat verholpen werd is slechts gedeeltelijk opgelost: ongebruikelijk geluid achteras, vervanging lager achteras zou de oorzaak zijn.\r\nBinnen een half uur reparatie uitgevoerd, maar controle of dit het gewenste resultaat had?\r\nRekening is na 3 weken nog niet binnen...!

Allereerst bedankt voor de moeite om een review achter te laten :) De monteur heeft na de vervanging van de wiellager een proefrit gemaakt. Hij constateerde toen dat het bijgeluid van de defecte wiellager verdwenen was. De factuur is per e-mail verzonden, maar waarschijnlijk bij de spam belandt. We vinden het erg vervelend dat je niet met een goed gevoel terugkijkt op de reparatie. Daarom nemen we contact met je op, om te kijken hoe we dit op kunnen lossen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwaliteit top, alleen anderhalf uur wachten op 2 nieuwe banden eronder zetten vind ik wel lang!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben erg tevreden over Multimerk. De auto loopt weer een stuk beter. Werd via Whatsapp prima op de hoogte gehouden over het onderhoud van de auto. Ben erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf verdiend een dikke 10 plus . Ik heb de automaat laten spoelen wat een verschil hoe het nu is . Ik had geen problemen maar wilde de auto verwennen . Maar wat een verschil schakeld nu nog beter

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vriendin is er met een Audi A6 geweest voor een olie wissel vd versnellingsbak - De monteur had foto’s van de oude en nieuwe olie gemaakt en et was duidelijk dat hij er aan toe was -) .. En voor een scherpe prijs die ik elders niet voor elkaar kreeg .. Eerlijk is eerlijk ..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Plegen tijdig overleg indien reparatie veel duurder uitvalt. Bereikbaarheid is goed. Zelfs nog korting gekregen op originele Audi onderdelen.

Over Multimerk | werkplaats

Filter op Taal