Buitengewoon klantonvriendelijk, amateuristisch

Op maandag gebeld voor een afspraak om de automaatbak te spoelen en verversen. Na zeer duidelijke uitwisseling van de gegevens van de auto afspraak gemaakt voor de donderdag om 8.00 Donderdag, na een uur rijden netjes om 8.00 aanwezig, wordt me verteld dat er geen materiaal is geregeld. Na een nietszeggende sorry kon ik afdruipen, weer een uur terug. Totaal ong 3uur werk. Conclusie, buitengewoon onprofessionele en waardeloze zooi. Update 31/8 Na een aangenaam mailtje met welgemeende excuses de vraag gekregen om de kwestie alsnog in orde te maken. Dit is reeds afgerond en naar alle tevredenheid. Bedankt hiervoor

• Medewerkers N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hallo Jos, We zijn erg blij dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen :-)

Een werkplaats die weet dat de klant kwaliteit eist.

Een goed georganiseerde bedrijf die weet dat een klant snel, vakkundig geholpen wil worden tegen een betaabare prijs.

Dealer waardig

Toppie

zeer geschikt en vriendelijk

wordt er plezierig geholpen alleen jammer dat het met de wisseling van de banden niet zo goed ging. ben nu twee maal geweest i sensor vervangen maar links voor loop nog steeds heel langzaam leeg

Altijd goed.

Een vertrouwd adres

Goed.

Prima service, duidelijke verantwoording van de werkzaamheden

Betrouwbare medewerkers. Fijne garage!

Ben zeer tevreden hoe je te woord word gestaan. Ook over de afgeleverde werkzaamheden aan mijn wagen.

Fijn bedrijf staat gelijk voor je klaar en met een echt probleem word je erg snel geholpen

Goede en directe communicatie, bereidt om mee te denken met de klant.

Bedankt voor de 8.7!

Zeer kundig

Reitze, bedankt voor deze hoge beoordeling 😎

Wauw! Een 10. Bedankt :)

Wij vertrouwen onze auto\'s al 12 jaar toe aan Multimerk, voor advies, onderhoud, APK en bandenwissels. De communicatie is goed, er zijn nooit verrassingen.

Dat is nu eens mooi om te lezen. Bedankt Grietje!

Ik ben er geweest en ze denken prima mee en geven goede adviesen. Mijn auto moet nog gerepareerd worden dus ben benieuwd of dat net zo netjes gebeurd als mijn indruk nu is.

Fijn dat je alvast een review hebt geplaatst. Is de reparatie naar wens verlopen?

Snel geholpen, binnen 1 dag de apk geregeld! De werknemers denken mee, de kosten zijn prima te overzien.

Zeer positief

positief, klantvriendelijk, ze houden je goed op de hoogte qua reparatie en de kosten, ze adviseren goed.

Bij multimerk geweest voor motorrevisie transporter. Deze reparatie viel helaas een stuk duurder uit door verschillende andere onderdelen die ook defect waren. Afwijkingen zijn netjes gecommuniceerd en er zijn begeleidende foto\'s gemaakt. Auto rijdt weer prima.

goed en duidelijk uitleg met wat er gaat gebeuren met de auto. wordt netjes met de auto omgegaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vandaag een Volvo C 70 bekeken om eventueel aan te kopen. Van te voren moest ik een reserveringsbedrag overmaken van € 500,- omdat ik de auto niet eerder kon bekijken. Bij het bekijken van de auto bleek er heel veel mis te zijn met deze auto: kapotte velgen, poreuze banden, de auto heeft schade gehad rechts voor (gevolg: de naden liepen niet meer zoals het hoort, haarscheuren in lak van bumper) kapotte koplamp met barst erin links, storingsmeldingen op de boordcomputer wegens defecte parkeersensoren, gaten in lederen bekleding en veel slijtage eraan, vuile motor met veel corrosie, een haperende motor, diverse krassen op de auto, niet gerepareerde steenslag op bumper en motorkap, mosvorming op de achterlampen, tijdens proefrit viel de motor uit spontaan, een niet netjes afgewerkte LPG installatie qua leidingen en montage, een verkoper die vertelde dat de boordcomputer storingsmeldingen zou geven indien men op LPG rijdt en hoe dit ZELF dan te verhelpen: zekering eruit halen en weer in steken telkenmale........., wielophanging rechts voor niet in orde, hij trilde voelbaar en hoorbaar bij het optrekken, etc etc etc. LET WEL: deze auto werd online omschreven als: \'zeer goed onderhouden\' en \'altijd keurig onderhouden\'....... Ik weet eerlijk gezegd niet wat Multimerk daaronder verstaat. Het lijkt mij toch zeer op misleiding! De koop ging dus niet door uiteraard (de prijs was ook nog eens ca. € 3000,- boven een uitgevoerde taxatie voor deze auto met dit kenteken). Als klap op de vuurpijl weigerde men mij om mijn € 500,- te restitueren......... Wordt dus rechtbank!!!

Allereerst bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Of deze nu positief of negatief is. Beoordelingen zijn voor ons erg belangrijk! Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt opgedaan met Multimerk. Inmiddels is er contact geweest en is e.e.a. opgelost. We hopen dat je alsnog een mooie Volvo elders vindt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Probleem dat verholpen werd is slechts gedeeltelijk opgelost: ongebruikelijk geluid achteras, vervanging lager achteras zou de oorzaak zijn. Binnen een half uur reparatie uitgevoerd, maar controle of dit het gewenste resultaat had? Rekening is na 3 weken nog niet binnen...!

• Service N.v.t.

Allereerst bedankt voor de moeite om een review achter te laten :) De monteur heeft na de vervanging van de wiellager een proefrit gemaakt. Hij constateerde toen dat het bijgeluid van de defecte wiellager verdwenen was. De factuur is per e-mail verzonden, maar waarschijnlijk bij de spam belandt. We vinden het erg vervelend dat je niet met een goed gevoel terugkijkt op de reparatie. Daarom nemen we contact met je op, om te kijken hoe we dit op kunnen lossen.