Super !!

Snelle service en als klant behandeld .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, scherp en simpel!! (zaken doen met Boris Vissinga)

Heerlijk zoals hier zaken worden gedaan, correct, duidelijk en vlot. Goed advies voor de te nemen beslissing, het gaat toch altijd over veel geld. Als ondernemer spreekt me de manier van handelen erg aan en ik kan een ieder adviseren om hier eens te kijken, vooral als je ook al bij de dealer bent geweest, je staat versteld van de mogelijkheden en vooral de snelheid, volgende bedrijfsbus check ik weer bij Boris Vissinga in. Arnhem

Super goed geregeld 👍👍👍

Vriendelijke mensen, een verkoper die ook wat anders kan vertellen dan wat zijn de bandjes mooi zwart , nee een leuk mooi jong team snelle levering , kort om leuke mensen

Zeker aan te bevelen!!

Goede service! De prijs is goed! Snel gehandeld! Gewoon super!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige jongens mooie bus snel handelen mee denken en super mooie prijs!! Bedankt voor de goede service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vissinga bedrijfswagens is een zeer compleet bedrijf. Heeft op alle vragen een antwoord. Snelle service. geen poespas, eerlijk en doortastend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super en snel geleverd en scherpe prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf. Veel info gekregen over de bakwagen. Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed voor elkaar. Geen lange verhalen. Duidelijke taal en geen verkoop praatjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke gasten, kom graag bij vissinga. Echt top.ben zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanochtend bus opgehaald vooraf alles goed en duidelijk geregeld met vandaag een correcte afhandeling. \r\nPrima bedrijf.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vissinga is mij goed bevallen in alle opzichten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service ! \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk personeel en houden je op de hoogte over de gang van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Heb nu een klein jaar geleden mijn bedrijfsbus gekocht bij Vissinga. En ik heb er tot nu toe erg veel plezier van, zonder problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, snel en compleet !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk, alles netjes en zeer snel geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig contact gehad met boris en een prima en deskundige uitleg over de auto .Heel mooi afgewerkt van binnen. \r\ngr.rick.

Over Vissinga Bedrijfswagens

Vissinga Bedrijfswagens sinds 1977. Welkom! Met trots kunnen wij zeggen dat wij een van de hoogste klantenbeoordeling score hebben in de branche! Bedrijfswagens zijn onze passie en is ons vak sinds 1977. Als bedrijfswagen specialist van Renault, Nissan en Opel staan wij dagelijks voor je klaar. Wij verkopen jong gebruikte bedrijfsauto’s en nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad. Dit betekent direct rijden, want wachten vindt niemand leuk toch? De Opel, Nissan en Renault bedrijfswagens (occasions) dealer uit Arnhem. Koop online nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad! Je bent altijd van harte welkom om langs te komen. Tot snel. Team Vissinga Bedrijfswagens