Degelijk familiebedrijf met de menselijke maat

Mijn VW Polol is jarenlang goed onderhouden door klantvriendelijke Nick en zijn vader.

Betrouwbaar, vakkundig, vriendelijke en duidelijke communicatie

Nick komt afspraken na en communiceert uiterst correct. Houdt je op de hoogte en werkt op basis van vertrouwen en eerlijkheid. De persoonlijke benadering en mee denken met de klant en zijn budget is erg prettig. Fijn dat dit soort vakmensen er nog zijn.

Skoda en VW, vast wel, maar mijn VOLVO’s (meerdere) doen ze ook perfect.

Mijn komende Volvo gaat natuurlijk!!! ook bij Auto Veer in onderhoud. Top!!!

Fijn familie bedrijf.

Ik ben heel blij met deze garage. Mijn vorige auto is heel deskundig onderhouden. Eergisteren mijn nieuwe skoda opgehaald. Ik heb veel vertrouwen in deze garage, ik heb andere ervaringen met garages. Voor mij een dikke 10.

Vakkundig, betrouwbaar en vriendelijk

Vakkundig, betrouwbaar en vriendelijk. Ik laat de zorg voor mijn auto al jaren over aan Auto Veer.

goede service, goed behandeld

Prima kleinschalig bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant. Een aanrader voor de mensen in het Leusderkwartier in Amersfoort.

perfect, zeker aan te bevelen

Nick is zeer kundig, behulpzaam en vlot in de afhandeling. Wij komen hier al jaren met zeer goede resultaten.

perfect, zeker aan te bevelen

Tot vanuit het buitenland is de service uitstekend en hartelijk. Kan niet beter.

perfect, zeker aan te bevelen

Gedreven eigenaar met hart voor de zaak. Nick heeft net nieuwe skoda citigo voor me geleverd. Hiervoor jarenlang goede service aan mijn vorige auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Altijd goed en snel geholpen. Mannen die het vak verstaan; geen vervangingsmonteurs, maar ouderwetse mecaniciens, hart voor het vak, en niet duur! Hebben al onze auto\'s (4 stuks) bij ze in onderhoud tot volle tevredenheid!

perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder vriendelijke en duidelijke behandeling. Zeer vakkundig uitgevoerd onderhoud / rep. Doet wat het zegt.

perfect

goede service, goed behandeld

Voor onderhoud en apk naar garage van der Veer. En goede garage waar je duidelijk geholpen wordt. Ook fijn dat achteraf inzage in de gemaakte kosten mogelijk is. Is er iets kleins, dan kan het altijd tussendoor. Heel vertrouwd gevoel voor mijn auto.

goede service, goed behandeld

Geweldig bedrijf. Kleinschalig, vakkundig en persoonlijk

perfect, zeker aan te bevelen

Super aardige mannen, vader en zoon. Luisteren goed en zijn kundig en eerlijk. Vervangen geen dingen als dat niet nodig is enz heb nooit het gevoel dat ze me belazeren en dat is me elders wel degelijk eens overkomen. Ze bellen netjes of ze een reparatie mogen doen of iets mogen vervangen , dat vind ik heel prettig en correct!

perfect, zeker aan te bevelen

Vrijdag 4 maart telefonisch contact gehad met de Hr. Veer betreft ABS lampje bleef branden, hij gaf het advies voor een garage in Leusden om eerst naar de zekering te kijken. 9 van de 10 keer lag het hier aan. Hij had het goed

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Zowel voor mijn eigen auto als die van mijn dochters al een paar keer voor APK en onderhoud geweest. Zeer deskundig en klantgericht bedrijf met uitstekende service!

goede service, goed behandeld

Geweldige service , vriendelijk, eerlijk en bovenal zeer kundig.

goede service, goed behandeld

Van de dertig jaar dat deze garage bestaat, ben ik al 26 jaar een tevreden klant.

perfect, zeker aan te bevelen

Auto Veer is een garage zoals een garage zou moeten zijn! De persoonlijke benadering vind ik zeer prettig. Er wordt echt geluisterd naar de vraag die je als klant hebt. Je krijgt een goede en begrijpelijke uitleg en er vindt altijd overleg plaats voorafgaand aan de reparatie. Top!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, eerlijk, kennis van zaken

perfect, zeker aan te bevelen

Al een paar jaar klant en de service is top, dit is zoals een garage in mijn ogen hoort te zijn, je bent hier echt nog klant, fijne mensen

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed er worden duidelijke afspraken gemaakt als ze boven het buged uit komen bellen ze eerst ook als er onverwachts is bellen voor ze repareren laat graag me auto doen daar

perfect, zeker aan te bevelen

We zijn nu een paar jaar klant bij Auto Veer, en kan niet anders dan vol lof over dit bedrijf praten. Prijs/kwaliteit is top en de service ontzettend hoog!