Uitstekende service bedrijfsbus

Hele goede service en begeleiding bij het.kopen van mijn 1e bedrijfsbus. Zeker een aanrader om bij van kesteren Zwartsluis of kampen aan te gaan.

Goede service, open, eerlijk en menselijk!

Wat er ook is, we komen er samen met van Kesteren altijd uit. Er is altijd ruimte voor Open en Eerlijke communicatie. Inmiddels onze vierde auto aangekocht via van Kesteren, het voelt altijd als warm en welkom.

Prachtige Captur van van Kesteren uit Zwartsluis

Ruim drie weken rijden we in onze nieuwe auto. Deze Captur van ruim drie jaar oud ziet er prachtig uit, rijdt perfect en heeft vele extra’s. Vandaag hebben we onze caravan opgehaald, de auto rijdt er zo mee weg. We zijn prima geholpen in Zwartsluis, een kleine garage waar service en deskundigheid zeer hoog in het vaandel staat. Je bent daar een gewaardeerde klant.

Het onderhoud van mijn auto is m.i. in goede handen bij van Kesteren in Zwartsluis

Heel goed

Fijne ervaring. Fijn personeel Behulpzaam.

Het meedenken met klanten die over een kleine beurs beschikken is in één woord, GRANDIOOS

Geweldige service weer en die kan ik iedereen aanbevelen!

Geweldig geholpen

Fijne service . Snel de auto weer .

Prima. Banden verwisseld.

Top auto met top service

Speciale dank aan Hein van de vestiging Zwartsluis voor de goede zorgen.

Top bedrijf.

Altijd goed geholpen, kosten worden goed uitgelegd en er word altijd meegedacht over hoe het anders of eventueel goedkoper kan. Ik raad van Kesteren iedereen aan..

Zeer goede service!

Een goede service en er staat altijd koffie klaar. Er worden geen dingen gedaan waar jij niets van af weet, maar later op de rekening ziet staan. De mannen in de garage weten precies wat ze doen en komen altijd met vrijblijvend advies! Kortom, uitstekend allemaal!

Top service!

Ik werd goed ontvangen en geholpen bij van Kesteren Zwartsluis door Hein + team, waardoor ik vervolgens met een vertrouwd gevoel mijn Renault Captur heb aangeschaft. Ik wilde daarnaast een armsteun bijbestellen. Er was een tijdelijke actie; ‘gratis fietsendrager bij een occasion’, echter ik heb geen trekhaak. Desondanks had Hein geregeld dat ik de armsteun in plaats daarvan kon krijgen. Kortom top service!

Super geregeld

Goede communicatie Goed vervangend vervoer Vriendelijk personeel Denken met de klant mee Eerlijke en redelijke kosten

Prima garage. Ze denken goed mee, ook als het gaat om de kosten.

Goede service en betrouwbare en vriendelijke mensen!

Veel geld uitgeven, voor een reparatie aan je auto, is nooit leuk! Ik vind autobedrijf van Kesteren een betrouwbaar partner!

prima service!

prima service en uitstekende garage

Klantvriendelijk.Goeie service

Klantvriendelijk.staan altijd klaar.komen altijd wel met een oplossing.

geweldige service

Goed meegedacht en geholpen met de service/onderhoud.

Prima service, aan alles gedacht.

Inmiddels 4e auto bij van Kesteren gekocht, keurig afgeleverd aan alles gedacht.

Gewoon zoals altijd perfect geregeld in een vriendelijke sfeer.

zoals bij elk bezoek aan de garage: vriendelijk te woord gestaan en perfect geholpen!!

Ik heb aan mijn korte slagzin niets toe te voegen!! Zoals altijd: een prima service!!

Vriemdelijk, hulpvaardig, to the point

Miste het bakkie koffie en koekjes, maar dat ligt niet aan de garage!!!

Top zaak die zijn afspraken nakomt.

Ik ben nu al jaren vaste klant , waarbij ik merk dat zij hun afspraken gewoon nakomen. Zowel bij het onderhoud als bij de aankoop van mijn auto, is de afhandeling goed. Al met al een aanrader .

Na apk keuring duidelijke uitleg over reparatie en vervanging onderdelen.

Duidelijke uitleg van de servicebalie medewerker over reparatiepunten na apk. Voorspoedige reparatie en vervanging van de bobine. Fijn dat dit direct na de keuring kon plaatsvinden zodat ik er op kon wachten en de auto direct weer mee kon nemen.

gewoon goed

gewoon goed