Geholpen volgens afspraak

Vriendelijk geholpen

• Medewerkers

ik word altijd prima en correct geholpen. Wordt overal in meegedacht.

zie boven

Uitstekend bedrijf

Goede service en vriendelijk personeel

• Medewerkers

Service met hoofdletter S!

Alles goed geregeld, geen verrassingen achteraf.

• Medewerkers

Elk bezoek is een positieve ervaring

Iedereen is gastvrij, klantvriendelijk en professioneel.

Okay

Goede aankoopbegeleiding

• Service N.v.t.

klantvriendelijk

klantgericht

Men helpt elkaar

Mijn auto moest voor de APK. Heb de auto een halve dag eerder gebracht. Kreeg richting eind van de dag al te horen wat er voor de APK aan de auto mankeerde. Oftewel men was al eerder aan de auto begonnen. Wat een service!!!

• Medewerkers

Heb geen enkele negatieve ervaring.

Wij zinn al jaren lang klant bij de garage. Worden snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel en staan altijd klaar voor je klaar.

Onderhoudsbeurt

Weer prima geholpen.

• Medewerkers

Prima snel en correct geholpen.

Ook een keurige en prettige omgang met medewerkers ervaren.

• Medewerkers

Communicatie loopt niet goed.

Communicatie tussen balie en werkplaats onvoldoende: de opdracht op de werkbon om de multiriem niet te vervangen, omdat die een jaar geleden al was vervangen, is niet gelezen en is toch berekend op de nota. Hierop werd de nota gecorrigeerd. Mijn vraag of de multiriem werkelijk opnieuw vervangen was werd als een niet nuttige vraag beschouwd. Hij stond immers niet op de nota. Na enig aandringen werd de monteur in de werkplaats bevraagd: wel vervangen. Op zich is bovenstaande geen groot probleem. Echter het overkomt mij vaker dat de werkzaamheden niet overeenkomen met wat op de werkbon staat. Lijkt mij een punt van aandacht.

• Medewerkers

Geachte heer/mevrouw Mantingh, het spijt ons te horen dat u deze ervaring heeft gehad. We begrijpen het belang van duidelijke communicatie tussen onze balie en werkplaats, en het is teleurstellend dat dit in uw geval niet goed is verlopen. We nemen uw feedback serieus en zullen dit punt van aandacht bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties in de toekomst worden vermeden. Bedankt dat u dit met ons heeft gedeeld, en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden. Als u nog verdere zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

Bmw voor onderhoud geweest. Alles keurig gedaan zowel ontvangst bij reservering als in de werkplaats

• Medewerkers

Gewoon goede service zonder gedoe. Alles volgens afspraak, snel en netjes geregeld.

goede service

wat gedaan moet worden word gedaan niet meer en niet minder

Altijd goed geholpen

Vriendelijk en duidelijk

Toppers

Mooi vlotte service. Vriendelijke mensen

Prettig geholpen.

Mijn ervaring was prima.

duidelijk

bekend en vertrouwd al tijden onze garage hopen op nog vele goede en vertrouwde jaren

Fijn geholpen!

Gebeld en het probleem uitgelegd. Ik kon dezelfde dag nog komen. Binnen korte tijd het probleem gevonden en een oplossing hiervoor gevonden. Het onderdeel werd direct besteld en volgende dag gemonteerd. Fijne en snelle service!

Vriendelijk en correct

Prettig en snel te woord gestaan. Vooral ook erg vriendelijk en behulpzaam!

• Medewerkers

Goed en prettig geholpen,fijn dat er nog steeds mensen aanspreekbaar zijn die eerder bij Henk van Bergen werkten.

Altijd goede ervaring gehad

Wordt altijd snel en kundig geholpen.

• Medewerkers

Erg tevreden over de snelle service en kwaliteit

de auto kon om 10 uur gebracht worden en om 4 uur weer opgehaald worden. Helemaal fantastisch!

Beter kan het niet.

Uitstekend behandeld en alles volgens wens.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.