Altijd uitstekend

Ze houden je auto in een goede conditie. Je kunt zo zorgeloos reizen.

• Medewerkers

Vriendelijk personeel. Goede garage.

Uitstekende service!

Na een grondige controle werden geen kosten berekend. Fantastisch goed geholpen!

• Medewerkers

Super goed komt zeker weer

• Medewerkers

Een deskundig en klantgericht bedrijf

tevreden ,een top behandeling .

Tevreden

Tot nu toe heel goed

• Medewerkers

heb alleen maar goede ervaringen

wordt altijd vriendelijk geholpen, goede en duidelijke uitleg over uit gevoerde reparatie's

• Medewerkers

Altijd een prima service en zeer klant vriendelijk

Al meer dan 40 jaar trouwe klant dus dat zegt genoeg

• Medewerkers

Goed geholpen door de verkoper

Auto niet helemaal volgens afspraak geleverd! afgesproken dat er een multicon west stekkerdoos- zelf geleverd- zou worden, is niet gebeurd.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Goedemiddag en bedankt voor uw beoordeling. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en we gaan het oplossen. Ik ga zorgen dat er contact met u wordt opgenomen om een afspraak te maken. m.v.g. Hendrik Liewes

Zeer goed, goede service

Mijn auto werd voor een grote beurt en de APK-keuring 's morgens bij bij thuis opgehaald en 's avonds weerkeurig gewassen en al terug gebracht.

Fijn geholpen

Goede ophaal en breng service van de auto.

goede uitleg

Eerlijkheid en openheid ben ik tegen gekomen met een duidelijk verhaal.

Een aanrader

Vanaf de eerste contacten, vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. Ook de aflevering rustig en duidelijke uitleg. Roden is voor mij niet naast de deur, maar had het er voor over. Een aanrader voor autokopers.

• Medewerkers

Fijn bedrijf ,fijne mensen als er iets is met de auto kun je vaak meteen terecht.

Klantvriendelijk !!

Betrouwbaar en service gericht .

• Medewerkers

Uitstekende service, geen onnodige werkzaamheden. Eerlijke adviezen. Ben zeer tevreden.

Zeer tevreden. Eerlijke service en adviezen.

Behulpzaam

Zeer behulpzaam, vriendelijk en duidelijk.

Snelle en goede service

Een garage die met je meedenkt en geweldige service.

Geweldig personeel en autobedrijf

Fantastisch bedrijf en personeel

Prima geholpen

Goede service en zeer vriendelijk

• Medewerkers

Ik word ontzettend goed behandeld tijdens mijn contact met Liewes Roden.

Bij binnenkomst wordt ik begroet met goedemorgen mijnheer Sulman. Dat betekent dat je niet als een nummer wordt behandeld, zoals bij veel andere garagebedrijven. Als je auto voor een beurt naar Liewes gaat, dan kun je gratis een leenauto krijgen en hoef je alleen de benzine te betalen. Dat is bij andere garagebedrijven niet het geval. Daar betaal je ook voor een leenauto. Wij komen met plezier bij Liewes Roden.

Super bedrijf.

Altijd correct te woord gestaan en duidelijke antwoorden en uitleg op mijn vragen waarbij de auto technicus mij volledig betrekt bij het bezoek.

uitstekend

kwam met een vraag over mijn bandendruk. monteur had direct tijd en ik kon even met Liewes praten onder het genot van een kop koffie

• Medewerkers

Zeer goed en vriendelijk en adequaat geholpen

Zeer POSITIEF

perfect

je wordt er altijd goed geholpen ontvangst is altijd hartelijk

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 95 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.