Prima geregeld

Prima communicatie

Zie onderstaande

Had afgesproken dat ik de auto na de keuring zelf kwam ophalen maar doordat het regende werd hij netjes thuis gebracht en was zelfs gewassen. SUPER.

• Medewerkers

Je wordt als klant goed geïnformeerd.

Mijn ervaring is zeer positief.

Top service

De auto is prima nagekeken en ik kreeg hem zelfs schoner terug dan dat ik hem bracht.

prima service

prima en vertrouwde service; tijdig overleg over onverwachte bevindingen en goed voorstel om problemen op te lossen

Super goed

Gewoon goed

• Medewerkers

Ik had een banden wissel heb er op gewacht werd voorzien van koffie door een aardige dame. De auto was al klaar echter ze waren ons vergeten te waarschuwen dat de auto klaar was. Ik heb mij in ieder geval met de krant vermaakt. Gezien ik afgelopen jaar weinig kilometers had gemaakt was ik nog niet toe aan een service beurt, echter omdat ik niet binnen een jaar een service beurt heb laten doen is mijn pechhulp vervallen, jullie moeten dit in jullie systeem zetten anders loop ik het risico dat ik bij pech geen hulp krijg.

• Medewerkers

Teveel moeite moeten doen om probleem op te lossen

Tijdens aankoop van auto zou alles inorde gemaakt worden. Aangegeven dat ik remmen hoorde. Tijdens ophalen van auto hoorde ik het echter weer, dus moest direct terug om remmen te vervangen. Sinds het vervangen van de remmen hoorde ik een piep. Er is mij daarna 3x verteld dat alles goed zou zijn, en ik maar harder moest remmen. Uiteindelijk na kleine beurt waarvoor ik eerst moest betalen voor het werkzaamheden aan de rem( vervolgens nog niet verholpen) ben ik weer terug gekomen en toen is het gelukkig wel opgelost. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar ik vond het jammer dat ik vaak heb moeten komen en zelfs na een dure onderhoudsbeurt nog een keer moest terugkomen.

• Medewerkers

Goedemorgen Yke, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat het nu is opgelost. Het heeft inderdaad te lang geduurd allemaal en in de tussentijd was het bedrijf waar je de auto had gekocht (H. van Bergen) ook nog door ons overgenomen. We hopen dat je nu zonder problemen verder kan rijden met veel plezier. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

heel goed geholpen

Uit eerdere ervaringen weet ik dat ik kan vertrouwen op het advies en de deskundigheid van Liewes autobedrijf. Was ook dit keer weer het geval. Ben heel blij met mijn "nieuwe "auto

Fijne garage, goed personeel

Hele goede garage

Wordt elke keer weer super goed geholpen Vakkundig personeel Zeer vriendelijke bediening

• Medewerkers

Hoe vaak kan iets toeval zijn

Sinds eind vorigjaar is er steeds iets met mijn auto. Ik kom bijna maandelijks met iets wat dan weer stuk is. Het antwoord is dan ook steeds dat het toeval of domme pech is dat dit gebeurt. Steeds word mij de vraag gesteld of ik het nog wil laten repareren. Zelf totaal geen auto expert dus vraag of het de auto nog waard is. Het antwoord is dan steeds JA. Inmiddels gaat het bedrag niet meer over een paar honderd euro of een paar duizend maar heb ik al bijna het bedrag betaald waarvoor ik mijn auto ooit gekocht heb… op het moment geloof ik niet zo meer in toeval of domme pech en heb ik het idee dat deze garage mij als klant niet meer serieus neemt. Ik ben dan ook het vertrouwen in de garage en kunde van de mannen kwijt. Hoe vriendelijk ze ook steeds overkomen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Goedemorgen Malu, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp je verhaal en neem zsm contact op om dit met je te bespreken. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

Goed en prettig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen ,ook als je zonder afspraak met een klein mankement komt.

Alles volgens afspraak.

Fantasties

Zeer vriendelijk goed werk.

• Medewerkers

Vriendelijke verkoper . Wij zijn erg blij met onze aankoop. Super.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Netjes en vriendelijk geholpen.

Afspraak gemaakt voor een beurt. Alles volgens afspraak afgehandeld en tussentijds netjes op de hoogte gebracht van de situatie. Dik tevreden, zoals altijd.

goeie communicatie

Zeker positief

Duidelijk en correct.

Als voorheen top

Altijd de klantvriendelijke benadering en de meedenkende medewerkers echt een bedrijf waar men zich thuis voelt

• Medewerkers

Netjes volgens afspraak geholpen, gebeld met wat er gerepareerd dient te worden en wat ongeveer de kosten zijn, en reparatie correct uitgevoerd

• Medewerkers

Gaat niet om de VW maar de Alfa is te gast bij jullie. De werkzaamheden tot nu toe zijn prima verlopen. Jannes is een prima Alfa monteur. Zeer tevreden tot nu toe. Benieuwd wat ik er van vond als de nota komt haha

• Medewerkers

Top garage, ben er al jaren klant

Top service en vol vertrouwen breng ik mijn auto voor onderhoud

vlot, vriendelijk en kundig

vlot, vriendelijk en kundig

Gastvrij en behulpzaam

Nogmaals gastvrijheid groot en tot nu toe altijd naar tevredenheid geholpen als ik iets niet wist over schermpjes etc.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.