uitstekend

wordt netjes en deskundig te woord gestaan, werk wordt vakkundig uitgevoerd. De prijs/kwaliteitverhouding is goed

Klantvriendelijk

Een zeer prettige en zeer correcte garage.

Ik voel mij als klant altijd netjes, goed en vriendelijk bediend.

Betrouwbaar kundig en kwaliteit top

Wachtend in de huiskamer met een kopje lekkere koffie. Altijd overleg bij onvoorziene problemen. Prijs kwaliteit oké.

Altijd goede en vriendelijke service.

Ik rij niet voor niets altijd weer terug naar de Achterhoek. Mijn auto wordt goed onderhouden voor een eerlijke prijs.

correct

vlotte afspraak en nette afhandeling

Top bedrijf in alles!!!

Ik ben nog geen garage tegengekomen waar de klant zo centraal staat als hier, ik merk dat elke keer weer zowel aan de telefoon als bij bezoek!!

Factuur laat lang op zich wachten en viel duurder uit dan verwacht…

Al jaren trouwe klant bij dit bedrijf. Zowel voor de aanschaf als het onderhoud aan de auto. Nooit problemen gehad. Echter de laatste keer liet de factuur van het onderhoud een maand op zich wachten. Voorheen met de post was deze er binnen een week. Digitaal duurt dus kennelijk 4x zo lang… Ook viel de hoogte van de factuur ons erg tegen. Fors duurder dan de vorige keer. En dat voor hetzelfde onderhoud (Grote beurt met APK).

Prima geregeld

Kleine beurt en APK netjes klaar

Zorgvuldige service.

Zorgvuldige setvice.

Altijd vriendelijk, attent,ik heb vertrouwen in hun werk,hulpvaardig,prettige sfeer

Aanbevelings waardig

correcte service lekkere koffie en zi-j proat plat.

goede service, betrouwbaar

Fijne garage

Prettig bedrijf, vriendelijke mensen

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van een tweedehands auto.

prima bedrijf

Goed en snel geholpen voor een juiste prijs.

vriendelijk, behulpzaam en snel

slechts korte afspraak, voor bandenwissel. offerte gevraagd voor all-seasonbanden. die werd keurig vooraf verstrekt, zodat ik goed kon kiezen. Voor een kleine aanrijschade had ik een offerte gevraagd. in plaats daarvan werd de schade meteen bijgewerkt. Gratis!

je kunt altijd terecht voor welke(kleine) vraag ook

Wij zijn zoals altijd correct en vriendelijk geholpen.

Bij Vruggink werkt vriendelijk en deskundig personeel. Wij zijn altijd tevreden over de service.

Goed advies, snel en netjes geholpen

Zoals gewoonlijk weer goed advies gekregen, dit keer voor de winterbanden die vervangen moesten worden. Daarbij snel en netjes geholpen. Top bedrijf met prima service.

mijn ervaring heb ik als goed ervaren

mijn ervaring is goed

snelle service ,tevens klantvriendelijk

bedrijf om met gerust hart naar toe te gaan .Eerlijk !!!!!

Top garage, altijd bereidt vlot te helpen.

Auto gezien op internet en er heen gereden. Prima ontvangst en prima koffie proefrit gemaakt en de rest is geschiedenis. Twee keer de auto gereden en toen met de camper naar Spanje tot maart volgend jaar. Dus nog weinig in de auto gereden. Maar wel met veel vertrouwen gekocht. Fijne feestdagen gewenst. Groeten en nog bedankt.

Prettig en goed bedrijf vriendelijk en kundig personeel

Onlangs mijn winterbanden erop laten zetten, bleken niet helemaal goed gebalanceerd te zijn, probleem netjes en gratis opgelost.

prima service

we hebben en auto gekocht en zijn zeer tevreden. ook als er wat mee is worden we prima geholpen.