Prima geholpen.

Onverwachts moest er een grote reparatie plaats vinden en door omstandigheden had ik een auto nodig. Dit alles is heel goed en vriendelijk opgelost. Nogmaals dank hiervoor.

Keurig te woord gestaan goed geholpen, kortom de klant staat centraal. Top!

Uistekend

Staan altijd voor je klaar, zowel bij ontvangst, als afhandeling van je probleem. Altijd bereid om met je mee te denken. Prima koffie. Fijne plek om te verblijven.

Klant vriendelijk en goede service

Je wordt er goed ontvangen en de auto wordt prima afgeleverd. Dit bedrijf is een aanrader waard

Goed geholpen bij auto pech

Zelfde dag geholpen, zodat ik verder kon.

uitstekend

Goede afspraken, vriendelijke en behulpzame leiding en monteurs. Goede vakmensen. Ik ben erg tevreden.

prima dienstbaar bedrijf

het bedrijf werkt altijd voor goede kwaliteit. Geven goede service ,zoals voor kleine dingen kun je meestal direkt even komen bv. lamp verwisselen. e.d. zijn in bijzondere gevallen bereid om ook op zaterdag te kijken en zo mogelijk te repareren.

Vriendelijk en goed vakmanschap

Altijd vriendelijk ontvangen en behandeld en de reparaties en onderhoud altijd goed uitgevoerd

Duidelijk en vriendelijk

Voor elkeen aan te raden.

Deskundig en gastvrij

Geen poespas en duidelijk over wat er gedaan moet worden.

Kundige en vriendelijke mensen

Ik ben al jaren klant bij Vruggink en je wordt er door technische kundige en vriendelijke mensen geholpen. Ze denken mee in het vinden van de optimale oplossing voor jou als klant. Dank!

Prima garage.

Fijn en goed geholpen.

Prettig bedrijf en ik kom er graag.

Kennismaking was allerhartelijkst Je wordt hier gewoon fijn geholpen en men is zeer behulpzaam. Ga zo door.

Top!!

Ik ken weinig bedrijven die zo klantgericht werken!!

correct geholpen

Correct

super goede afspraak nagekomen

je wordt precies op tijd geholpen volgens afspraak ,tevens wordt de eventueel reparatie eerst netjes overlegd.

goed en snel

Top service

Prima te bereiken en altijd staat de koffie klaar. Duidelijke communicatie richting klant wat betreft onderhoud/reparatie.

prima bedrijf

Vriendelijk, prima en deskundige service De koffie smaakt goed.

Super service

Accuprobleempje heel snel aan huis verholpen

Wordt altijd netjes behandeld vanaf het maken van de afspraak tot aan de werkzaamheden. Geen verassingen, alles wordt netjes overlegd.

Erg vriendelijke mensen en kundig personeel.

Wij voelden ons vanaf het begin thuis bij deze garage. Van begin tot eind erg fijn geholpen.

Prettig bedrijf.

Klantvriendelijk

Prima en netjes werk geleverd