goed en snel, veel ervaring

jammer geen Skoda dealer meer

Alle afspraken worden nagekomen.

Snelle en goede service

Aankoop en aflevering verliepen vlot en vriendelijk. Helaas kwamen daarna wel enkele technische mankementen aan het licht die ook weer snel en goed zijn opgepakt. Uitbreiding met extra garantie is aan te bevelen.

Bij 2 van onze campers is een trekhaak geplaatst en zijn getuned. In tussentijd hebben wij gebruik kunnen maken van vervangend vervoerd. Top geregeld en wij komen graag terug. Groet, Erik de Greef Bronckhorst Campers Camper huren in de Achterhoek

Accuraat en deskundig

Zeer klantgericht

Super klantvriendelijk.

Al jaren de zelfde goede service, er werken mensen die hun vak verstaan. Al met al ben ik zeer tevreden over het onderhoud van mijn Skoda. Vruggink bedankt.

Dik tevreden

Netjes geholpen, alles correct afgehandeld.Goede uitleg van het probleem en vriendelijke afhandeling

Zie opmerking boven

deskundig, klant gericht

Vervangen kabelbomen voordeuren Yeti. Snel en korrekt uitgevoerd.

top bedrijf

doen wat ze zeggen en sltijd behulpzaam en vriendelijk

Weer prima geholpen.

Ik kom al vele jaren bij Autobedrijf Vruggink en ervaar elke keer dat je als klant prima wordt geholpen!!!

Prima service en grote vakkennis

Onze auto had weer een beurt nodig. Afspraak was gauw gemaakt en na 2,5 uur wachten, met een ijsje erbij van de zaak, was onze wagen weer piekfijn in orde. Jammer, dat de garage een uur rijden bij ons vandaan is, maar we maken er een “ uitje” van. Graag tot een volgende keer.

Er is een nieuwe distributieketting geplaatst het lawaaiprobleem bij de koude start is niet weg.

De reparatie, vernieuwen van de distributieketting, ophalen en brengen van de auto is goed verlopen, echter, het lawaaiprobleem bij de koude start is hiermee niet verholpen, maar nog steeds aanwezig. Oorzaak ? Op dinsdag 9/8-2022 is er door uw monteur naar gekeken, hij heeft niets kunnen vinden, motor was warm. Nieuwe afspraak is gemaakt voor een koude start op 24/8-2022, dan moet het lawaaiprobleem verholpen worden.

Klantgericht en professioneel.

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Mijn auto is weer tip top in orde dat geeft me een veilig gevoel.

Goede service maar wel veel jonge monteurs

Wel weinig ervaren monteurs

Vlot, vriendelijk

Vlotte service. Denkt mee over wat nodig is en wat niet en gaat niet irrelevante problemen oplossen voor buitensporige prijzen.

prima garage

prettig geholpen, prijs is goed,

in een woord GOED>

De onderhoudsbeurt is goed en zo snel mogelijk uitgevoerd, ondanks de perikelen na de nachtelijke inbraak. Autobedrijf , Vruggink, BRAVO !

Klantvriendelijkheid erg goed

Ze werken volgens afspraak Kwaliteit leveren ze.

uitstekend!

Ondanks dat we geen recht hadden op mobiele service, kwam tochvter plaatse om een lekke band te vervangen.

Prima.

Aan de auto moesten diverse reparaties worden uitgevoerd.

Prima,

Kan aan de auto merken dat de beurt nodig was.

supergoed

Staan altijd gelijk voor je klaar. Stel je een vraag, zeggen ze: ach, kom moar ff langs , kunnen we ff kieken, echte achterhoekse mentaliteit, gemüdelijk, niks dan lof. Prima garage.

Erg vriendelijk. En vakmanschap.

Zie boven.

Vriendelijke mensen