Zeer tevreden in alle opzichten

Correct en snel geholpen

Bij het vervangen van de wielen (zomer naar winterbanden) netje geholpen. Terwijl ik een kopje koffie dronk was de vervanging al geschied.

Super klantvriendelijk

Ben heel goed geholpenhh

Uitstekend, vriendelijk, behulzaam en vakkennis

zie boven

Ik ben prima geholpen

Ben zeer snel geholpen

Top garage

Fijne medewerkers

prima service en altijd vriendelijk

zie boven

service en vakmanschap

Goeie service en zi-j proat plat,dat is ok wat weerd

Prima ontvangst met koffie. De auto werd Eerder dan verwacht voorgereden en ik kon zo wegrijden.

Apk binnen dd tijdsafspraak en persoonlijk advies

Ik heb het volste vertrouwen in jullie. Daarom neem ik nog de moeite om vanuit amsterdam te komen.

Prima bedrijf.

Zeer klantvriendelijk.

top

accuraat, snel en goed

Zoals gewoonlijk weer tevreden.

Online afspraak gemaakt, ideaal. Tijdens het wachten genoten van een kopje cappucino.

Zoals altijd zeer tevreden

Behoeft geen verdere aanvulling.

Klantvriendelijkheid en service is meer dan je mag verwachten

Directie en medewerkers doen meer dan hun best om het ja als klant naar de zin te maken. Veel vertrouwen in dit bedrijf.

Nette ontvangst, goed deskundig personeel

Garage waar je met een vertrouwd gevoel je auto naar toe brengt. Zeker aanrader.

zeer goede ervaring

klantvriendelijk en goede, snelle services

uitstekende ervaring

je wordt er vriendelijk te woord gestaan en de reparateurs doen goed hun werk.

Actualiteit navigatie DVD

Heb (had) veel vertrouwen in dit bedrijf. Vraag Vruggink in sept. 2019 om update van navigatie van mij Skoda Yeti bwjr 2012. Nee, niet naar Marktplaats of i.d., maar via Skoda service bedrijf waar ik de Yeti kocht (TOP 3 SKODA DEALER). Resultaat: DVD (€ 149,=), met informatie bijgewerkt t/m april 2018. M.a.w. informatie is 17 maanden oud. Reactie Vruggink: dit is meest actuele versie, punt uit. Vooraf informatie over ouderdom van update voelt Vruggink niet als haar taak, m.a.w. Vruggink schuift alleen doosje de toonbank.

Prima service, heldere communicatie, korte lijnen!

Zeer klantvriendelijk en gastvrij familiebedrijf met een prettige manier van zakendoen.

Autobedrijf Vruggink was nog totaal onbekend voor ons, maar vanaf het eerste moment bij binnenkomst kregen wij een goed gevoel bij het bedrijf. Klantvriendelijk, gastvrij, correct en met een "normale, ongedwongen en familiare" manier met de klant omgaan. Niet moeilijk doen met papieren invullen voor een proefrit. Goed en eerlijk bod voor de inruilauto, zonder de "minpunten" van de inruilauto te benadrukken. Samengevat zijn wij blij met onze nieuwe auto en bijzonder goed te spreken over het gehele traject van eerste keer komen kijken t/m de aflevering van onze nieuwe auto.

No nonsense top garage

Heb een zeer goede ervaring met deze garage. Mooie goed geprijste auto gekocht. Zeer vriendelijk en betrouwbare mensen die met met je meedenken en net even een paar stappen meer zetten dan een andere garage.

De APK keuring en 2 jaarsbeurt zijn vlot uitgevoerd. Prettig dat ik er op kon wachten.

Deze review site loopt niet 'gesmeerd'.

Fantastische service wederom

De manier waarop de reparatie en afhandeling heeft plaatsgevonden was meer dan goed. Keurig en professioneel behandeld, zo kom je ze nog maar weinig tegen.

betrouwbaar en behulpzaam

Meerdere keren problemen met de auto goed verholpen. Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Fijne garage.