Nette mensen die doen wat ze zeggen

Vriendelijk echtpaar die het bedrijf runt. Ze zijn belangstellend en eerlijk. Doen op een nette manier zaken.

Service is top

Ga altijd met plezier voor auto onderhoud. Lekkere koffie, plezierige wachtplek met leesbladen en iedereen is vriendelijk

Zoals gewoonlijk prima.

Al vele jaren klant bij dit bedrijf en tot heden nog geen vervelende ervaringen gehad. Altijd een gevoel van welkom en men staat open voor het goed helpen van de klant. Prettige bijkomstigheid zijn ook de tarieven die men in rekening brengt. Nooit het gevoel gehad te veel te hebben moeten betalen.

Ik had een kachelmotor nodig voor de roomster. Er lag er een voor een andere klant die zou de andere dag geplaatst worden maar ik kon hem toch meekrijgen.

Staan voor je klaar

Klantrvriendelijk bedrijf

Prima geholpen.

uitmuntend

Precies zoals ik gewend ben bij Vruggink. Echt veel sterren verdient.

Met andre auto kopen

Bedankt voor zamen werken

Uitstekende service!

Super snel, vriendelijk, klantgericht. Autobedrijf Vruggink raad ik zeker aan! 😄

Zeer goede service!

Goede service waarbij Vruggink de afgesproken afspraken nakomt en zijn goed bereikbaar.

Goede snelle service

goede snelle service.

Goed snel en vriendelijk geholpen

Direct na aankomst lampen vervangen. Vriendelijk zonder opdringend gewezen op de weghulp.

Klantvriendelijk tot de max

Altijd bereid net even verder te gaan

Altijd bereid net even verder te gaan

Zeer klantvriendelijk èn adequaat

We zijn al ruim 10 jr. klant en tot nu toe altijd zeer adequaat geholpen. Daarom komen wij nog steeds vanuit Winterswijk naar Halle😊

Professioneel

Betrouwbaar, goed vakmanschap,correcte behandeling

perfect

het is gewoon een warm huis. de monteur, vriendelijk hebben jullie zin in koffie. het wordt vriendelijk met een koekje aan de gezellige tafel geserveerd het is als boven geschreven perfect. alles is nagekeken dus rijden maar. bedankt . nardie gert.

Helemaal goed

Goede begeleiding bij aankoop en verkoop

fantastische snelle service

Net voor mijn ski vakantie ging mijn ventilator van mijn Skoda Fabia combi kapot. Na 1 telefoontje en na het uitlezen van de ventilator( storing geconstateerd) kon hij de volgende dag al direct om 8 uur gerepareerd worden zodat ik met een heerlijke warme auto en zonder beslagen ramen naar Frankrijk kon rijden. Dat noem ik TOP Service met vriendelijk personeel.

perfect geholpen

Voor een diagnose rapport afspraak gemaakt en perfect geholpen, netjes een feedback gehad zoals afgesproken !

Geweldige service op maat

Het duurde even om mijn perfecte auto te vinden, maar eenmaal gevonden ben ik meer dan tevreden. Echt super. Service is geweldig e erg vriendelijke mensen. Bedankt!!

Uitstekende service en klantvriendelijk

er werd snel gereageerd op interesse in een auto, vragen werd goed duidelijk beantwoord, goede uitleg van bediening bij afhalen van de auto. Op en top autobedrijf!

klant vriendelijke.

Correct geholpen goede service.

een hartelijk ontvangst en goede afhandeling van de koop

Na een afspraak voor een proefrit stond de auto (en de koffie) klaar. Na de proefrit en een prettige onderhandeling tot een koop gekomen. De aflevering was een feestje. Niet alleen maar sleutel overhandigen en weg maar uitgebreid koffie met gebak en nog een attentie mee. Hartelijk en prettig zakendoen.