Ongevraagde onderhoudsbeurt

De auto was gebracht voor olie verversen. Maar op de factuur stond ook een onderhoudsbeurt à € 105,-. (13.000 km en 1 jaar te vroeg.) In het serviceboekje was er weinig anders aangevinkt dan olie verversen. Toen ik vroeg wat er voor de € 105,- gedaan is werd er gezegd dat dit loonkosten zijn. Dus ik heb betaald voor een ongevraagde en onnodige onderhoudsbeurt. Op internet is te vinden dat olie verversen rond de € 70,- kost. Ik heb € 250,- betaald. Wij waren tot nu toe tevreden maar deze laatste keer niet.

Good

Ronald was very friendly and helpfull. Took enough time ,with a nice chat and Nice capucinno ......

Degelijk vakmanschap en goede service

Kennis van zaken en goede service

Zeer klantvriendelijke garage

Vriendelijke verkoper en kundige monteurs Ben zeer tevreden

Alles gaat in goed overleg.

Prima service, vriendelijk personeel !!

Wordt hier altijd prima geholpen!!

Buitengewoon goed.

Deskundig, vriendelijk, snelle service, and alleszins redelijk van prijs.

alles prima geregeld

ik heb daar auto gekocht bevalt goed paar kleine dingen naar tevredenheid gerepareerd

Goed geholpen, goede auto!!

Top service en hele aardige mensen!

Ik ben erg goed en leuk geholpen. Helemaal blij met mijn nieuwe auto!!

Helemaal super!!

Top mensen weten hun vak goed vriendelijk als je voor het eerst komt voelt het als je er al jaren komt

Bij de afspraak een hoge klantvriendelijkheid. In de werkplaats goed geholpen en het personeel dach

Bij de werkplaats werd door het personeel meegedacht in oplossingen Gehele beoordeling een 8

Klant vriendelijk, goede service

Perfecte service

Olieverversen werd een (complete) beurt. Auto rijdt weer heerlijk. Olieververs-interval werd meteen aan mijn autogebruik aangepast. Zeer tevreden!

goed ,vriendelijk en vlot

zie antwoord hierboven

Vriendelijk profesioneel klantgericht.

Zie boven

Goed en betrouwbaar

Afspraken worden nagekomen en goed uitgevoerd!

Snelle service

Fijn makkelijk betrouwbaar

Prima garage

Prima garage. Prettige mensen. Kundig in hun vak. Ik laat mijn auto graag bij hun na kijken.

Eerlijke en enthousiaste jonge mensen , die mijn steun verdienen

Ook als ik getankt heb en ik wil mijn banden controleren, dan kan ik altijd terecht.

zeer deskundig de monteurs

heel net bedrijf vlotte behandeling en zeer deskundig en in taal en antwoord ook prima ga zo door

ga zo door

Erg goed

Goed en vriendelijk ontvangen. Ze doen wat ze beloven.

Goed gedaan.

Ik ben van mening dat autobedrijf Vruggink een betrouwbaar onderneming is, met een grote mate van betrokkenheid tegenover haar klanten. De servicebuurten worden nauwgezet uitgevoerd, een bedrijf van weinig woorden, maar met daden.

Zeer betrouwbare, klantgericht en deskundige garage.

Mijn ervaringen met autobedrijf Vruggink zijn uiterst positief te noemen. Ik kom er sinds 2014 met mijn Skoda Fabia. Er wordt tijd genomen mocht je met vragen zitten. De service is uitstekend. Het concept "klant is koning" staat hier hoog in het vaandel. Uiteraard beveel ik deze garage aan. En niet te vergeten het kopje koffie is vers gezet.