Klantvriendelijkheid top en kwaliteit prima

Uitstekend!

Uitstekende service, zeer vakkundig en vriendelijk!

Wij gingen voor een auto kijken, hiervoor moesten we een eind rijden. Toen we aankwamen bij vruggink werden we warm verwelkomt en kregen we een bak koffie. Ze nemen echt de tijd voor je. Super leuke en warme mensen en uiteraard hebben we de auto gekocht.

Een garage waar ik met vertrouwen naar toe ga

Ze doen wat nodig is bv bij een APK en er worden geen onnodige zaken gedaan zoals olie verversen terwijl ik daarvoor nog niet aan de kilometerstand van verversen toe was. Heb dit dus anders meegemaakt.

Prima in omgang met klant

Correct en efficiënt

Prima garage. Goede service.

Goed, netjes en correct.

Net als hierboven.

Snel, vriendelijk en meedenkend

Tijdens mijn APK, bleek dat er toch meer kosten bij zouden komen dan gedacht. Hierdoor kon de auto niet die dag klaar zijn. Netjes vervangend vervoer geregeld voor me. Tevens meegedacht over eventuele vervanging van deze auto, wat uiteindelijk werd afgeraden. En de koffie was uiteraard ook heerlijk.

Goede en snelle service

Makkelijk online afspraak inplannen, service uitstekend . Aanrader voor onderhoud van je auto

Vlot en goed geholpen volgens afspraak

Zoals altijd wordt je bus Vruggink goed en gastvrij ontvangen. Werkzaamheden goed uitgevoerd.

Zeer snel geholpen

Bij een onverwachte reparatie zeer snel geholpen. Nog sneller dan ze gezegd hadden. En meedenkend door de beurt direct mee te nemen die eigenlijk een paar weken later zou zijn.

Klantgericht en vakkundig

Zoals altijd gedreven, vriendelijk, klantgericht geholpen. Vakkundig uitgevoerd onderhoud. Geen verrassingen achteraf. Gewoon Top!

Goed ervaring

Nieuw banden en spiegel

Goed geholpen

Zeer goede ervaring.

Keurige behandeling aan de telefoon. Nette behandeling in de showroom. Goede afspraken bij verkoop en inruil. Prettig en goede behandeling.

Vervagend vervoer, en reparatie naar wens uitgevoerd

Uitstekende service en persoonlijke benadering

Afgelopen week heeft de familie Vruggink de nieuwere VW Polo van mijn vriendin afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over de gehele service. Van ontvangst tot aflevering. Leuk detail is de persoonlijke benadering van Danielle en Gerben. Zij weten, in een tijd waar veel om snelle handel en online verkoop gaat, die extra aandacht te geven die het aankopen van een auto tot een beleving maakt. De auto zag er uit als nieuw en de fles bubbels en taart maakten de aflevering aan huis compleet. Op naar vele kilometers rijplezier!

Prettig contact

Fijn contact Goede afspraken kunnen maken Je kunt wachten tot de auto klaar is

Heel tevreden met de service die bij Vruggink geboden wordt.

Eerlijke garage

Prima garage doen wat ze zeggen zijn al zeker 15 jaar bij jullie bevalt ons prima ik

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Betreft APK keuring en benodigde reparaties oude Toyota Yaris. Afspraak was in mum van tijd telefonisch geregeld. Uitlaat moest worden vervangen. Kreeg vooraf prijsopgave. Reparatie conform opgave. Factuur conform opgave. M.a.w.: Alles top geregeld.

Top bedrijf.

Super service wordt er geleverd Vriendelijke behandeling Het kan eigenlijk niet beter maar past wel op dat de huidige lijn vast wordt gehouden. Top bedrijf en vele malen beter de grote dealers Ga zo door

Uitstekende apk service

Apk klaar terwijl u wacht, direct een paar puntjes overlegt en verholpen. Lekker open en eerlijk zonder gekke kosten te rekenen. Een fijne en goede van Vruggink.

Prettige, kleinschalige, klantvriendelijke garage. De klant wordt nog gekend.

Prima, zoals altijd!

Altijd alles in orde, afspraken nakomen, correcte tarieven. en vooral: persoonlijke behandeling!