• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juli 2017 bij Autobedrijf de Boer een Occasion, Mazda 6, gekocht. Goede, eerlijke behandeling gekregen. Goede prijs/kwaliteit behandeling. Ook garantie correct uitgevoerd. \r\nBeveel dit bedrijf voor iedereen aan. Ik moest uit Breda komen, maar dit had ik er voor over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk advies, correcte afhandelingen, competente medewerkers en hoge service standaard. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nHeel goede service, goede communicatie, eerlijke en vriendelijke benadering. \r\nDe moeite waard om naar Friesland te rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter en Thea uit West-Friesland zijn zeer tevreden over garage de boer het is de moeite waard naar Friesland te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats Toyota Prius + gekocht. Zeer prettig zaken doen zowel over de telefoon als mail als in de showroom bij aflevering. Communicatie, klantvriendelijkheid en service zijn top in orde. Ik zou zo weer (bij behoefte) zaken doen met dit bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk,korte lijnen, betrouwbare indruk, onze eerste Mitsubishi.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, we werden vriendelijk en goed geholpen. We zijn erg tevreden over onze aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf, correcte en nette afhandeling met vriendelijke niet opdringerige verkopers.\r\nHet aan raden waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer betrouwbaar bedrijf.\r\nDe medewerkers hebben alle tijd voor je en zijn heel vriendelijk .\r\nVoor mij was deze garage ver (twee uur reizen ). \r\nToch heb ik mijn auto hier gekocht. Het is het reizen waart

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nu 35 jaar klant bij dit bedrijf en nog steeds naar volle tevredenheid. Ondertussen heb ik mijn 13e nieuwe Mitsubishi in bestelling, wat wel wat zegt over mijn tevredenheid over het merk Mitsubishi en over het dealerbedrijf.\r\nService en deskundigheid staat altijd hoog in het vaandel bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Ook in het weekend wanneer dit nodig is.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Medio maart een SEAT Altea XL gekocht. Zeer vriendelijk aankoopproces, met als verrassing meer accessoires dan verwacht op de auto aanwezig. Nette prijs. Auto stond keurig glimmend klaar en rijdt heerlijk. Omdat de auto even had stilgestaan was de accu slecht geworden. Omdat wij in Groningen wonen heeft Jeroen de Boer met de Mitsubishi dealer in Groningen geregeld dat we daar terecht konden. Top service. Heel klantvriendelijk!!! Kortom erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oktober 2014 hebben wij bij dit bedrijf onze BMW 320d gekocht. Vooraf hebben wij heen en weer gemaild of onze auto interessant was om in te ruilen, toch wel fijn om te weten voordat wij vertrokken vanuit Amersfoort richting Leeuwarden. \r\n\r\nDaar aangekomen stond de auto waarvoor wij kwamen netjes klaar. Van de verkoper in kwestie kregen wij alle tijd om rustig het één en ander te bekijken (bij de meeste garage zit er opdringerige verkoper in je nek te hijgen) en daarna was er eerst tijd voor een bakkie. \r\n\r\nNa een uitgebreide proefrit waren er wat op- / aanmerkingen van uit onze kan. Hiervoor stond de verkopen open en deed daarna ons een goed voorstel welke in de buurt zat van wat wij in gedachten hadden. \r\n\r\nEen paar dagen later hebben wij contact opgenomen met ons tegenvoorstel en hebben wij de koop beklonken. \r\n\r\nDe aflevering heeft door leveringproblemen van de onderdelen wat op zich laten wachten maar de auto stond daarna keurig klaar voor ons. Alle werkzaamheden hebben zij overigs door een erkende BMW garage laten uitvoeren. \r\n\r\nIn de 6 maanden hebben wij één keer gebruik moeten maken van garantie, dit hebben wij in overleg met Autobedrijf de Boer bij de BMW garage in Amersfoort mogen laten maken. \r\n\r\nOndanks dat de BMW niet hun “eigen” merk is hebben wij daar niets van gemerkt en hebben zij er alles aangedaan om een keurige auto af te leveren. Al met al was dit prettig zaken doen en mochten zijn in de toekomst weer een auto hebben die aan onze wensen voldoet komen wij zeker terug (ondanks het stuk rijden vanuit Amersfoort).\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben als tweede auto een Mitsubishi spacestar gekocht. De service en het persoonlijk contact van De Boer is super! Ook de auto bevalt perfect. Zuinig, ruim en stil!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig personeel dat zeer efficiënt werkt. Een oorspronkelijk als grap bedoelde chocomel met gevulde koek is een zekerheid geworden. Met Oud Jaar oliebollen?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto kocht in Dec 2011 en hebben er bijzonder veel plezier aan, de auto is voor onderhoud geweest in Leeuwarden waar we keurig werden geholpen door een iets kallende man later bleek dat Jaap Stop te zijn die ons goed heeft geholpen. Wij zijn blij met dit Autobedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke ontvangst en prima geholpen. alles volgens afspraak uitgevoerd, dus gewoon prima. zelfs iets voordeliger dan onze prijsafspraak

Over Autobedrijf A.J. de Boer Leeuwarden B.V.

Filter op Taal