Laden reviews...
Laden reviews...
42 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven aan dat klanten een prettige aankoopervaring hadden bij het autobedrijf, met vriendelijk personeel, heldere communicatie en betrouwbare service. Het aankoopproces wordt als soepel en transparant ervaren, met duidelijke uitleg en eerlijke prijzen. Er is regelmatig waardering voor aftersales en een algehele betrouwbare indruk van de dealer.
gewone mensen staan altijd voor je klaar om problemen op te lossen
Beveelt aan
10 February 2023
J.
raalte
Vriendelijk, komt afspraken na, vlotte onderhandeling.
Beveelt aan
1 February 2023
Marcel
Wierden
Vriendelijke en correcte mensen. Keurig bedrijf. Komt zakelijk en betrouwbaar over!! Ruitenwisser voldeed niet helemaal. Er werden onmiddellijk ongezien nieuwe opgestuurd. Van harte aanbevolen!!
Beveelt aan
24 January 2023
Sjaak
Uddel
İk ben echt heel blij dat we hier mijn auto hebben gekocht. We zijn zeer vriendelijk geholpen door Lars. We komen er zeker terug!
Beveelt aan
7 January 2023
Derya
Almelo
We komen er al jaren, ze zijn klantvriendelijk , goede service.
Beveelt aan
28 December 2022
H.B.
lemelerveld
Goede uitleg. Duidelijke afspraken. Goed afgeleverd. Dus allemaal prima.
Beveelt aan
27 December 2022
Anthea
Zwolle
Fijn kunnen onderhandelen en afspraken nagekomen.
Beveelt aan
25 December 2022
V.L.M.
Geerdijk
Een prettige, gastvrije ontvangst en dat meerdere keren. Er wordt voldoende tijd uitgetrokken voor vragen of twijfels weg te nemen. Zonder druk of vooringenomenheid.
Beveelt aan
23 December 2022
M.
Diepenveen
We zijn zeer vriendelijk en vakkundig behandeld met de aankoop van onze auto.
Beveelt aan
23 December 2022
G Padding
Dedemsvaart
Kom er al ongeveer 35 jaar kan meer of minder zijn en nog steeds koop ik er mijn auto's
Beveelt aan
22 December 2022
Leo
Rozenburg
Goede uitleg, persoonlijke benadering, Sallandse vriendelijkheid, auto werd naar behoren opgeleverd!
Beveelt aan
22 December 2022
A.H.
Dalfsen
Zoals boven beschreven
Beveelt aan
21 December 2022
Hans Walraven
Raalte
Goede ervaring met Harry Nijboer. Snel antwoord en goede afwikkeling van de verkoop!
Beveelt aan
21 December 2022
L.
Apeldoorn
Van begin tot eind fijne ervaring snelle terugkoppeling/vragen en offerte, goede inruilprijs gekregen en binnen paar dagen afgeleverd. ook bij aflevering hele fijne duidelijke uitleg van verkoper gekregen is ondanks zelfde type auto toch weer wat nieuwe snufjes. Op naar de volgende keer.
Beveelt aan
9 December 2022
E.
Korthof
Van begin tot eind fijne ervaring snelle terugkoppeling/vragen en offerte, goede inruilprijs gekregen en binnen paar dagen afgeleverd. ook bij aflevering hele fijne duidelijke uitleg van verkoper gekregen is ondanks zelfde type auto toch weer wat nieuwe snufjes. Op naar de volgende keer.
Beveelt aan
9 December 2022
E.
Korthof
Van begin tot eind fijne ervaring snelle terugkoppeling/vragen en offerte, goede inruilprijs gekregen en binnen paar dagen afgeleverd. ook bij aflevering hele fijne duidelijke uitleg van verkoper gekregen is ondanks zelfde type auto toch weer wat nieuwe snufjes. Op naar de volgende keer.
Beveelt aan
9 December 2022
E.
Korthof
Van begin tot eind fijne ervaring snelle terugkoppeling/vragen en offerte, goede inruilprijs gekregen en binnen paar dagen afgeleverd. ook bij aflevering hele fijne duidelijke uitleg van verkoper gekregen is ondanks zelfde type auto toch weer wat nieuwe snufjes. Op naar de volgende keer.
Beveelt aan
9 December 2022
E.
Korthof
Ik ben zeer tevreden met in inruil van onze susuki swift.
Beveelt aan
23 November 2022
Cor Bosch
LEMELERVELD
Een fijne garage klantvriendelijk en erg goede service
Beveelt aan
25 October 2022
G.H.M.
Raalte
Onlangs onze 5e auto bij Harry gekocht. Waarom? No nonsense houding, mensgericht en levert gewoon kwaliteit. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en service vanuit de werkplaats is ook altijd dik in orde.
Beveelt aan
22 October 2022
Mark
Zwolle
Mooi bedrijf, nette ontvangst en goede afwerking en levering van de auto
Beveelt aan
12 October 2022
K. Huisbrink
Genemuiden
Suzuki Swift gekocht bij Harry Nijboer. Goede inruilprijs voor de ingeruilde Mitsubishi Space Star. Informele communicatie en de aflevering van de auto was ook goed. Probleem aan krakende armsteun is wel matig opgelost. Nog steeds niet naar tevredenheid. Hier had achteraf een betere oplossing voor gevonden kunnen worden.
Beveelt aan
18 September 2022
Mariska
Nijverdal
Ik heb vertrouwen in de garage, in de prijs en in de auto die ik gekocht heb.
Beveelt aan
14 September 2022
Ger
Didam
Vooraf veel positieve reviews gelezen, en Lars maakte het zeker waar. Prettige communicatie, geduld bij het beantwoorden van mijn vragen, goede nazorg. In 1 woord: top!
Beveelt aan
18 August 2022
Ron
Wapenveld
Na verkoop van mijn auto was ik snel opzoek naar een nieuwe auto die aan mijn wensen kon voldoen. Autobedrijf Harry Nijboer had voor mij de perfecte auto staan. Er kon snel een afspraak gemaakt worden voor een proefrit en na koop kon ik binnen een week mijn auto gewassen en gecheckt al ophalen! Bij het wachten op mijn afspraak met verkoper Lars, zijn de andere verkopers altijd even in voor een persoonlijk gesprek en staat de koffie of thee altijd voor je klaar. Al met al een fijne ervaring bij dit fijne bedrijf met onwijs leuke verkopers ;).
Beveelt aan
5 August 2022
Mayla
Deventer
Handelsweg 2
8152BN Lemelerveld
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit