Top garage.

Kom al ongeveer 40 jaar bij deze garage, dat zegt genoeg!

Ik heb goede ervaringen

netjes behandeld, en goed geholpen.

dit is prima

jullie zijn prima ik heb en microcar geldt dit ook of alleen voor de gewone auto,s

EEN VERTROUWD ADRES WAAR IK AL JAREN KOM

APK en grote beurt stond op de lijst alsmede bandenwissel winter naar zomer. Dit keer kon ik ook nog een tijd afspreken dat ik de auto weer op kon halen. Er was een maar: later op de rekening zag ik nieuwe bougies voorbij komen, en die waren er in Februari ook al in gezet, klein foutje. Daar moest ik dan weer extra voor terugkomen om dat weer ongedaan te maken

geweldige deskundige hulp en aandacht

Wil geen andere garage nemen tijd voor je

Mijn klacht (achterklep ging niet meer dicht, slot bleek stuk te zijn.)werd direct geholpen. Auto kon in garage blijven en was Volgende ochtend klaar.

Altijd goed geholpen.

Afspraken maken altijd prima en duidelijk. Ik kom al + 1978 bij de Opel garage eerst Gennep - daarna Mestrom in de Spoorlaan en nu Hulsbroek Groesbeek naar alle te vredenheid .

Snelle service

Auto gebracht voor APK. Goed op de hoogte gehouden over eventuele extra kosten. Die waren er gelukkig nauwelijks.

klantvriendelijk en zeer deskundig

Staan altijd voor je klaar en zijn heel deskundig en geven goede informatie.

Zeer goede service.

Ik kon door accu problemen mijn auto niet starten. Na een telefoontje met de garage stond binnen een uur een monteur aan huis, die de auto weer snel aan de praat had.

Vertrouwde garage. Kom er nu al 5 jaar terwijl ik dichter bjj huis alternatieven heb. Gewoon een goed gevoel.

Enorm dienst verlenend !

Prettige betrouwbare garage In overleg is veel mogelijk. Wij zijn erg tevreden klanten !

Fijne garage. Goede service

Altijd goede service. Monteur is dichtbij en je kan goed overleggen

Uitstekend geholpen

Ik ben weer uitstekend geholpen. De auto is blij en rijdt tevreden rond.

niks op aan te merken

al ongeveer 45 jaar klant bij garage Mestrom zegt naar mijn idee meer als voldoende wat betreft kwaliteit en service

Correcte service

Correcte,tranparante,vriendelijke service

ben goed tevrede

goed afspraak maken voor de auto word goed nagekomen

Alles naar tevredenheid!

Heb hier verder niets bijzonders aan toe te voegen.

Vertrouwen, prettig, accuraat, goede communicatie

De sfeer in Garage Mestrom is prettig, ze nemen de tijd voor hun klanten, er wordt goed geluisterd en overlegd. Ik heb vertrouwen in mijn auto en weet dat ik met een veilige auto de weg op ga.

Steeds uitstekende, vakkundige service, onderhoud en advies!

Zie boven.

Vakmensen en klantvriendelijk

Ook voor een klant met een simpele Corsa uit 2011, staan zij klaar als uitleg gevraagd word.

Oké goed

Netjes gedaan en gegaan

prima snelle afspraak en service

ik werd deskundig geholpen

Goede en snelle service van verwisselen van de winterbanden