Zeer goede service

Ingewikkeld probleem met de electronica met mijn Astra uit 2017 zeer vakkundig opgelost door hoofdmonteur,ondanks dat er eigenlijk geen tijd was wegens enorme drukte. Zeer netjes en vakkundig uitgelegd,zeer tevreden over deze garage.

top, alles goed geregeld. uitleg hoe alles werkt.

Mijn ervaring is, dat het de moeite waard was om van Amsterdam/Nijmegen de auto te gaan kopen. Service is ook prima, Auto nagekeken, min/plus punten eerlijk besproken. De auto is gratis van Nijmegen naar Almere gebracht. Alles is netjes afgehandeld.

Zeer klantvriendelijk,vakkundig en meedenkend.

Vriendelijk ontvangen aan de balie voor afspraak te maken. Toen ik mijn auto kwam ophalen nog enkele vragen gesteld aan de chef monteur over een paar instelling die hij allemaal vakkundig kon beantwoorden. Heb een zeer prettige ervaring gehad bij garage Mestrom en ga ook zeker weer terug.

Uitstekende garage

Garage bedrijf waar de klant centraal staat. Vriendelijk personeel wat je probeert zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Absoluut een garage waar je je auto wil laten onderhouden/repareren of een andere te kopen.

Deskundig, vriendelijk en betrokken.

Één blik op mijn auto en deze meneer weet meteen hoe en wat. En als je later nog eens belt, weet jij je naam nog en ook je auto- zonder blik op de computer. Betrokken deskundige garagehouder, net werk.

Het is goed dat er Mestrom is.

Ik steeds gevraagde kwestie aan. Het is goed.

Betrouwbaar, kundig en vriendelijk.

We komen al een aantal jaren bij Mestrom. Men is altijd vriendelijk en ook eerlijk over de te maken kosten. Ze zetten net een stapje meer dan andere garages. Dat maakt alles bij elkaar net het positieve verschil.

Zeer netjes en snel geholpen

Goede vakmensen

Mijn Opel Astra is bij deze dealer ondergebracht voor alle service en ik ben super tevreden ermee.

Prima geholpen

Verder weinig aan toe te voegen. Heb inmiddels ook al een vragenlijst van Opel ingevuld!

Ik kom al jaren bij Garage Mestrom. Wordt altijd naar tevredenheid geholpen. Als er bijzonderheden zijn word ik vantevoren gebeld. Dus geen verrassingen achteraf. Het personeel is vriendelijk en deskundig. Het is een betrouwbaar garagebedrijf.

De spiegel van de deur zat los. Afspraak naar voren kunnen halen. Spiegel is vast gezet en bij het ophalen werd verteld dat er een klein haarscheurtje in de kap zat. Vermoedelijk is een fietser er tegenaan gestoten. De beschadiging kon ik zelf goed behandelen. Klein minpuntje: ik zou gebeld worden als de auto klaar was. Helaas niet gebeurd.

al meer als 35 jaar klant en nog steeds dik tevreden

Als er iets met de auto is, wordt ik altijd snel en correct geholpen.

Goede afspraken en prima geholpen.

Je wordt tijdig geattendeerd op een onderhoudsbeurt en zo nodig de APK-keuring. Een afspraak wordt netjes ingepland. En volgens die afspraak keurig uitgevoerd.

Goede service voor betaalbare zorg

Auto gebracht voor jaarlijks onderhoud. Alles besproken en alles uitgevoerd. Kom er al sinds 1989. Hoofd werkplaats legt alles piekfijn uit. Auto gehaald maar door drukte kwam de rekening per e-mail. Een Opel servicepunt die 100% aan te bevelen is!

Als er problemen zijn kan ik altijd terecht

Volgens afspraak geholpen met goede tips.

APK voor mijn oude volvo was prima geregeld

APK voor mijn oude volvo was prima geregeld

Een eerlijke garage!

Na een zeer grote garagebeurt , kreeg ik van Alexander de receptionist een telefoontje, dat Garage Mestrom nogmaals mijn rekening had her berekend en ik een bepaald bedrag op mijn rekening terug geboekt kreeg! Een betrouwbare Garage Mestrom die niet alleen goede/ reparatie kwaliteit aflevert, maar ook nog bijzonder eerlijk is!!

Wij zijn super geholpen bij garage Mestrom. We werden goed op de hoogte gehouden. Ivm kosten en dergelijke.

Superservice à la minute

vriendelijke en vlotte behandeling

na lekke band snel een monteur die band ter plaatse verwisselde en thuiskomer monteerde. volgende dag band weer gemonteerd en klaar.

Een garage die niet alleen goed onderhoud levert, maar ook motorproblemen weet op te lossen.

Vele jaren ben ik al klant bij garage Mestrom. Ik ben trouw aan het merk Opel. Een behoorlijk aantal Opels, occasions, heb ik al gereden en steeds vond ik het verrassend dat als er een probleem was, die een andere garantieaanbieder niet wist op te lossen, garage Mestrom het wel kon. Is een probleem klein, kun je onder het genot van een kopje koffie wachten, na een afspraak gemaakt te hebben. Er is een grote klantvriendelijkheid en trouwe klanten worden gekend.

Vakkundig en persoonlijk.

Je wordt als klant gekend en vriendelijk benaderd. Uitleg en overleg over eventuele bijzonderheden bij reparatie. Goed advies. Goed uitgevoerde reparaties en een overzichtelijke werkplaatsfactuur.

Mijn ervaring was uitstekend

Wij hebben een trekhaak onder de auto laten plaatsen . Via internet hebben wij een afspraak gemaakt . Alles ging perfect .Boordcomputer werd bijgewerkt . Ook aan een witte kentekenplaat werd gedacht . Van mij krijgen jullie een 10 !