Uitstekende persoonlijke aandacht voor de auto

We hebben een oude auto, Er wordt door deze mensen meegedacht over de aanpassing en verbetering van onderdelen van de auto. Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Geweldige service

Er is goed met me meegedacht en ik werd telefonisch op de hoogte gehouden over de bijzonderheden. Na sluitingstijd kon ik de auto toch nog ophalen omdat de sleutel voor me klaar gelegd was bij de benzinepomp ernaast. Wel jammer dat de medewerker aldaar niet eerst mijn identiteit controleerde maar meteen de sleutel meegaf. Dat is echter het autobedrijf niet aan te rekenen. Betaling kon plaatsvinden middels een factuur, superhandig na sluitingstijd. Niets dan lof over autobedrijf Groot Jebbink!

Alsof het de eigen auto van de monteur is.

Indien mogelijk is men direct bereid je te helpen het probleem op te lossen op een vriendelijke, deskundige manier.

Uitstekende service

Ik heb mijn auto voor een grote beurt en APK in onderhoud bij Autobedrijf Groot Jebbink gehad. Ik heb netjes een leenauto meegekregen om weer thuis te komen. Mijn auto rijdt weer als nieuw. De verleende service en het onderhoud aan de auto zijn uitstekend. Ik ga elk jaar terug voor het onderhoud en de APK. Personeel is heel klantvriendelijk en service gericht.

Wij komen al 20 jaar bij autobedrijf Groot-Jebbink omdat we er altijd goed geholpen worden door vakmensen.

Flexibel en goede fijne service.

Tijdens een pech geval bij dit bedrijf uitgekomen. Direct een hartelijk ontvangst met duidelijke en fijne afspraken. Ze denken met je mee en zijn erg flexibel. Nu mag de auto hier in onderhoud blijven.

Snel en goed geholpen

Makkelijk om afspraak te maken. Kleine onverwachte schade ook meteen verholpen.

Vriendelijke benadering, coulant gezien het lage gebruik van de auto: geen onnodige kosten gemaakt!

Wij zijn sinds kort eigenaar van een Opel Adam.Het jaar daarvoor is er nauwelijks mee gereden. Toch moest hij naar de garage voor de Apk en jaarlijks onderhoud. Dit laatste leek niet erg noodzakelijk. Naast de Apk werd volstaan met een soort wintercheck en vervanging nummerplaat omlijsting. Alleen de Apk werd in rekening gebracht. Top !

Super!!

Ik kan maar een woord zeggen: "Super"

Groots!

Feilloze behandeling van auto en klant.

prima!!

Alle problemen worden direct besproken en waar mogelijk spoedig verholpen.

snelle reactie, meteen geholpen langs de weg

snel iemand langsgekomen en probleem opgelost

geweldige service

je hebt bij jullie het gevoel dat je altijd welkom bent mijn ervaring bij grotere garages is anders daar ben je gewoon een nummer

Super geholpen!

Zonder afspraak even langs gegaan om te vragen of ze het oliepijl van mijn auto goed konden checken en eventueel bijvullen. Geen enkel probleem en na een paar minuten kon ik weer veilig op weg; Top service!

Na mijn telefoontje dat de auto helemaal niet meer startte was binnen 15 minuten één van jullie medewerkers aanwezig. Uiteindelijk moest de auto weggesleept worden naar de garage. Omdat het vrijdagmiddag omstreeks 16.15 uur was , leek een terugkeer van de auto op die middag niet waarschijnlijk. Dat klopte ook, maar maandagmiddag was de auto klaar. Dus een goede service. Eén opmerking over de factuur. Een specificatie in dit geval van de nieuwe accu zou plezierig zijn. Het is m.i. altijd correct om de geleverde materialen met name te noemen. Dan kan daar nooit verwarringen over ontstaan. Maar verder alle lof.

Altijd tevreden

Vriendelijk, adequaat, op tojd

Fantastisch en zeer meedenkend

Binnen 2 uur winterbanden kunnen regelen voor mijn auto vanwege een onverwachte vakantie.

Altijd klantvriendelijk, meedenkend en goede service en (na)zorg

Niets aan toe te voegen.

De service was compleet.

Prettig en vlot geholpen. Perfect. Ga zo door.

Vriendelijk en correct geholpen incl. Monteren wisser.

Omdat ik een boodschap in Lochem moest doen , leek het mij makkelijk om de defecte achterruitwissertje in Vorden te bestellen. Dit onderdeel bleek niet op voorraad, maar kon direct worden besteld en binnen 2 uur worden afgehaald. Dit klopte en hoewel ik iets eerder was, bleek het onderdeel al beschikbaar en kon direct worden gemonteerd, zelfs door de contactpersoon waar ik kon afrekenen, gratis worden aangebracht. Dit eerste contact zorgt voor een goede indruk van dit bedrijf. De echte test komt natuurlijk pas als er een Apk en onderhoudsbeurt is uitgevoerd. Geen nodeloze extra handelingen, duidelijkheid over de te verrichten werkzaamheden in overleg en een indicatie van de kosten, waar in overleg van kan worden afgeweken, zijn aspecten die ik belangrijk vind. Reden waarom ik de voorkeur geef aan een niet te groot bedrijf, waar je als klant wordt gekend .

zeer goed

als we bellen kan het zijn dat we gelijk geholpen worden

Goed!

Goed!

Uitstekende communicatie & vriendelijk

Over alles word netjes gecommuniceerd en ze zijn erg vriendelijk