Goed bedrijf en wordt snel geholpen

Vriendelijke mensen en werd snel geholpen

Positief

Aan mijn telefonisch verzoek om nieuwe ruitenwisserbladen te plaatsen en er vervolgens ter plaatse op te wachten, werd zowel door de telefoniste als door de monteur vriendelijk en correct voldaan.

Achterhoekse service

Klantvriendelijk, betrouwbaar en denken mee met klant.

Niet voor niets al jaren vaste klant!

Al jaren onze vaste garage waar service hoog in het vaandel staat. Bij een plotseling probleem wordt altijd snel een oplossing gevonden, grote reparaties worden altijd eerst even overlegd. Dik tevreden!

Top-bedrijf

De service is geweldig goed. Je wordt zelfs naar huis gebracht en weer opgehaald als je auto klaar is

Geheel volgens afspraak, betreffende tijd en verrichte werk

zie boven

ik ben super geholpen

Ik als nieuwe klant had een goed en prettig intakegesprek met Ellen en de reparatie van mijn Vw Crafter waar vijf nieuwe injectoren in moesten is vlot en secuur uitgevoerd. Betrouwbaar, ter zake kundig en prettige garage!

Met recht: mijn garage,

Als telkens weer: super tevreden. Technische problemen worden met vakmanschap nageplozen en opgelost. Extra punt: de klantvriendelijkheid!

Goed en betrouwbaar

Ik kom hier nu al een hele tijd ben zelf al 3 auto’s veder en ondanks dat ik niet meer in de buurt woon blijf ik er komen!

Erg goeie service

Prijs is goed, service was snel!

prima service en een goede behandeling

Goede service en communicatie

Overleg, meedenken, correct en zorgvuldig.

Fijne mensen en goede kwaliteit en service.

Fijne mensen en goede service .

Klantvriendelijk. Meedenken.

Al jaren behulpzaam en vriendelijk personeel.Kom er al sinds 2002

Prima onderhoud en service

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht, kreeg gratis fiets mee en werd netjes eerst gebeld of ze er 2 nieuwe banden op mochten monteren ivm 1,7 mm profiel. Auto weer in prima staat afgeleverd.

Snel en vakkundig geholpen!

Vreemde akoestische storing werd binnen 20 minuten gevonden en opgelost.

fijn bedrijf!

De medewerkers staan altijd voor je klaar, denken mee en zijn vriendelijk.

Klantvriendelijk en goede service!

Bij Groot Jebbink zijn ze erg klantvriendelijk en je kunt rekenen op een goede service!

Vlot geholpen en verholpen

Ik ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en heel snel geholpen.

Ik ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en heel snel geholpen.

Zoals het hoort te zijn.

Goeie kwaliteit en service.

Zoals vanouds fantastisch

Ik ben weer terug gegaan naar Groot -Jebbink. Al vele jaren vaste klant. Nu elders auto gekocht, 1 jaar uitgeprobeerd. Maar daar waar je bij Groot- Jebbink echt klant bent, waar ze je kennen. Weten wie je bent, oprechte belangstelling hebben voor jou als klant. Daar heb ik een kater overgehouden aan andere garage. Daar ben je kenteken nr.. Dus snel terug naar de kwaliteit, persoonlijkheid, deskundigheid, mee denken met klant . Dus terug naar Groot -Jebbink.

Komt afspraken na, belt wat de kosten zijn, prima service

Vriendelijk, altijd service gericht en kwalitatief uitstekend.

Zorgvuldig, oplossingsgericht en betrouwbaar. Zowel mijn man als ikzelf zijn graag klant bij dit bedrijf. Waarbij het niet uitmaakt met wat voor een auto je aankomt.