Fijne zaak.

Familie bedrijf waar afspraak nog afspraak is. goed gevoel aan over gehouden! Afgelopen week auto afgeleverd gekregen. top!

Super SERVICES ! en nazorg.

Peugeot 308 cc gekocht, versnellingsbak defect in garantie periode. Op gehaald uit Frankrijk, leenauto, en snel en kostenloos gerepareerd!

Top, vriendelijk en deskundig.

Altijd goede service en goede sfeer. Ik laat mijn auto's alleen bij Korteland onderhouden. Fijn Team.

Vriendelijk en professioneel

9-9-2019 een goedkope Saab bij Korteland gekocht. Werd behandeld zeer vriendelijk en professioneel. geen haast of weinig interesse omdat het een goedkope auto was, Klein probleem na een week, Werd zeer coulant afgehandeld, Minpunt?? Ja, geen vers gebak bij de koffie. Joost Wildeboer,

zwaar BEDONDeRd

In eerste instantie dacht ik met leuke bedrijf te maken te hebben gehad. Dit is na aantal maanden gebleken dat het niet zo was. Heb een auto gekocht waar van ik niet alles mee gekregen heb wat wel beloofd was. Zo kon ik niet zien waar de auto vandaan gekomen is en hoe ermee omgegaan is. Ik ben een jaar lang aan de lijntje gehouden. De prijs lag ook veel te hoog dan de auto werkelijk waard is en er is noot verteld dat het een schade auto is. Dit kon de verkoper mij goed wijs maken omdat ik niet veel verstand heb van autos. NOoit zal ik zo n bedrijf meer benaderen voel me zwaar OPGELICHT

Perfecte service

De wijze waarop men je serieus neemt, de service, de vriendelijkheid is gewoon perfect. Ben zeer tevreden en heb een fijne auto met een betrouwbare service.

Super service en vriendelijkheid

Niets is ze teveel, leveren mooie auto's. Mijn ervaring met Korteland Jesse en Willem is echt heel goed, vriendelijk en zeer klant en service gericht, niets is teveel. Dank voor alles René

Zeer goede ervaring.

Bedankt John van der Linden voor het snel beslissen met mij bij het inruilen van mijn prachtige Opel Astra cabrio voor de zeer mooie Peugeot 206 cabrio. Jan, Leidschendam

professioneel autobedrijf met hart voor de klant

Begin januari hebben wij een Mazda 3 2009 automaat bij Korteland aangeschaft. Deze auto was geïmporteerd en stak met kop en schouders uit boven het NL aanbod. Met zorg geselecteerd en volledige historie aanwezig. De aflevering was conform afspraak en we werden netjes op de hoogte gehouden. Tijdens de afleverbeurt is er lichte schade aan de achterbumper ontstaan (kan gebeuren), ook dit is netjes in orde gemaakt, niet bij getipt, maar gewoon bumper direct in zijn geheel over laten spuiten. Mijn volgende auto zo ik hier zeker weer kopen en ik overweeg om ook het onderhoud hier uit te laten voeren.

Zeer betrouwbaar!

Zeer net bedrijf voelt je op me gemak en ze willen zelf dat alles goed is soms meer als de klant zelf

Goed contact en prima service

Heb sinds oktober een auto gekocht en ben er blij mee. Goede communicatie met Jesse. En bij vragen krijg je direct antwoord en kan gewoon langskomen om ff iets te laten checken bij twijfel. Ik heb een goed contact en goed adres. Ga zo door

Hele fijne omgang en service en mooie auto

Ik ben in contact gekomen met Korteland auto's en Jesse. Was een fijn contact en helder en gaf meteen een fijn en vertrouwd contact. Niets te veel en kon meteen een proefrit maken. Prima aflevering van de auto inclusief een grote beurt en APK. Ben erg blij met de auto en heb een goed adres wat vertrouwen geeft. Laat mijn auto ook in de toekomst in onderhoud bij hun.

Ik word altijd goed en zo snel mogelijk geholpen.

Ik kan altijd terecht bij Korteland. Ze vinden altijd wel de oplossing ergens voor. Bij noodgevallen word je gelijk geholpen. Zelfs op zaterdag.

Top bedrijf! Via internet auto gezien en proefrit gemaakt en gekocht. Hadden een trekhaak onder laten zetten maar nog geen kentekenplaat erbij ontvangen. Binnen een week kregen we nog een nieuwe kentekenplaat, nieuwe matten voor in de auto en een Nederlands boekje voor de qashqai ( zat een Duitse in de auto) opgestuurd naar huis ! Ook de communicatie was erg prettig, via de mail snel en prettig contact! Kortom zéér tevreden !

We hebben een mooie auto gekocht met een goede deal voor onze oude auto. Na een kleine storing is deze vakkundig en snel gerepareerd een zeer goede service !!

Hele goede service...5 maanden na aankoop kleine reparatie door slijtage ..zelfs dat valt bij korteland nog onder bovag garantie...helemaal top..en elke even vriendelijk geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk en erg meedenkend personeel. Nette occasions en uitstekende kwaliteit service

Heel fijn contact..goeie service..ik voelde me echt heel erg op me gemak..

Prima service doen wat ze beloven de auto die we gekocht hebben bevalt prima Zeer gedreven vriendelijke verkoper zal het zeker bij iedereen aan bevelen daar een auto te kopen Zelfs de motoren rijden geweldig

Zeer tevreden over dit bedrijf, goede service, betrouwbaar en betaalbaar en altijd een vriendelijk ontvangst

Goed bedrijf, snelle communicatie, mooie deal gemaakt voor een inruil. ik ben tevreden.

Top service en een hele aardige verkoopster! Ik raad het zeker aan om hier langs te komen. En ben heel blij met mijn nieuwe auto. Ik kom hier zeker vaker terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs bij dieze garage een 2de hands Peugeot 508 aangeschaft. Ik ben zeer goed geholpen. Alle gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen. De auto werd zelfs 5 dagen eerder afgeleverd dan afgesproken. Op al mijn vragen, die ik per e-mail stelde, kreeg ik binnen 30 minuten antwoord. Ik heb een zeer goede indruk van dit bedrijf.

2 sterren: slechter dan verwacht

Afspraak op 25 mei 2017 voor APK keuring gemaakt, kon pas wegens drukte op 7 juni 2017 terecht. Op 7 juni 2017 werd ik gebeld dat zij niet veel konden doen met de punten van de ANWB (had de auto eerst laten keuren door de ANWB). Jesse Bok vertelde mij dat hij een aantal spullen moest bestellen, dat duurde wel een aantal dagen. Ik vroeg aan Jesse Bok om een aparte begroting voor een nieuwe koppeling op te stellen. Ik wist dat de koppeling heel slecht was. Deze reparatie staat los van de APK keuring. Ik werd op 7 juni 2017 gebeld en aan mij werd medegedeeld dat de reparatie 1.250,- euro zou gaan kosten, (inclusief het plaatsen van een nieuwe koppeling) terwijl ik om een aparte begroting had gevraagd. Ik werd min of meer onder druk gezet, door te zeggen, alle reparaties laten doen (inclusief plaatsen nieuwe koppeling) of de auto helemaal wegdoen. Dit is niet professioneel. Ik ben dan totaal niet te spreken en zeer ontevreden over deze gang van zaken. Heb op 7 juni 2017 een nieuwe afspraak gemaakt om nogmaals de APK te laten verrichten. Pas vrijdag 16 juni 2017 kon ik terecht voor de APK keuring om de punten van de ANWB te verrichten (zonder het plaatsen van een nieuwe koppeling). Weer anderhalve week wachten. Heb de afspraak inmiddels geannuleerd en een andere garage bereid gevonden om de auto vandaag 12 juni 2017 te keuren. Kortom, ben zeer ontevreden over de hele gang van zaken. Ben blij dat ik vandaag weer met mijn auto kan rijden met drie weken ergernis. En nog bedankt voor de factuur voor gebakken lucht werkzaamheden, die ik per post heb ontvangen. Er is niets voor gedaan!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Beste Irene, Ik vind het heel jammer en vervelend dat je zo ontevreden bent. Het is nooit mijn bedoeling geweest om jullie onder druk te zetten, maar wij hebben toch uiteindelijk ook een (geannuleerde) afspraak met u gemaakt voor alleen de apk reparaties (zonder de koppeling) dus volgens mij valt dat onder druk zetten best wel mee. Het was een goed bedoeld advies, mijn inziens heeft het namelijk geen zin om uw auto voor ongeveer 300 euro door de APK heen te krijgen om vervolgens met een versleten koppeling te blijven rijden. Natuurlijk is dat uw eigen beslissing maar de koppeling is zo slecht dat de auto over niet al te lange tijd stil komt te staan. Uw man gaf aan alleen in de stad te rijden en dat is juist voor de koppeling het zwaarst. Wij hebben het erg druk waardoor de afspraak voor de APK na 2 weken plaats kon vinden, normaliter krijgt u ongeveer 2 maanden van te voren bericht van het RDW en is het ook 2 maanden voor de vervaldatum al mogelijk om de APK te verlengen. Dat u de auto bij ons aanbiedt met een verlopen APK daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen. Het enige wat ik op dat moment kan is u zo snel mogelijk helpen. Dat heb ik dan ook gedaan, alleen kwam u met een lijst afkeurpunten in uw handen een afspraak maken. Daaruit kan ik helaas niet opmaken wat er vervangen moet worden, speling in de stuurinrichting bijvoorbeeld kan door verschillende oorzaken ontstaan. Bij het maken van de afspraak heb ik u verteld voldoende tijd te reserveren om zo de APK direct af te kunnen ronden. Helaas is dat niet gelukt omdat er spullen besteld moesten worden, u rijdt met een Chrysler PT Cruiser en dat is qua levering helaas wat lastiger dan spullen van bijvoorbeeld een Opel Corsa. Wanneer u de eerste keuring al bij ons had laten uitvoeren hadden we op dat moment de spullen voor uw auto kunnen bestellen maar omdat u ervoor hebt gekozen eerst de auto bij de ANWB aan te bieden en daarna pas naar ons toe gekomen bent duurt het allemaal wat langer. De rekening die u hebt gekregen is voor de APK keuring, welke door een van de Keurmeesters hier is uitgevoerd. Wij moeten de auto namelijk nakijken om zelf achter de afkeurpunten te kunnen gaan staan, helaas is een lijst met afkeurpunten van een andere garage niet voldoende. Ik hoop ondanks uw ontevredenheid in de toekomst nog eens wat voor u te kunnen betekenen, dan zal ik er alles aan doen om ook jullie weer als tevreden klanten weg te zien rijden en ik hoop oprecht dat uw koppeling het nog even vol houdt! MVG Jesse Bok Korteland auto´s

TOP SERVICE bij Korteland! Toen ik mijn nieuwe auto op ging halen, liet mijn oude auto mij tijdens ons laatste ritje in de steek.. Maar zij kwamen mijn auto ophalen, waardoor ik alsnog mijn nieuwe auto kon ophalen. Wat een aardige en behulpzame mensen, ik raad ze bij iedereen aan!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto