goedElst

Vriendelijke en vakkundige behandeling

Na het benzinetanken bracht ik een kras op mijn auto ter sprake.. Dat was wel op te lossen werd mij verteld. De kleur werd besteld en van de kras is niets meer te zien. Geweldige en snelle behandeling waar ik zeer blij van werd.

Zeer snelle en nette service

Voor het eerst onze auto hier gebracht. Goede communicatie, snelle en goede service.

grote beurt auto.

Men is snel van begrip én goed advies. Vlotte afhandeling.

Vriendelijk ontvangst. Telefoontje om te zeggen dat de auto 'klaar'was.

Ik blijf graag bij jullie komen.

geweldig garagebedrijf.

Erg fijn om je auto hier in onderhoud te hebben. gewoon goed netjes en vriendelijk. staan voor je klaar wanneer het nodig is. fantastische service.

Goede service! Je kunt je auto met een gerust hart aan hen toevertrouwen.

Als er iets moet gebeuren aan je auto staan ze graag voor je klaar. Het contact verloopt makkelijk en de reparatie is vlot gedaan.

snelle en vlotte services

Goede dienstverlening

Goed adres voor service en onderhoud aan mijn auto.

Professioneel en gastvriendelijk

Goede service en professioneel

Goede service, duidelijk uitleg van te voren en pro actief

Duidelijke communicatie vooraf. Als iets niet lukt wordt je tijdig geïnformeerd.

Klantvriendelijke en deskundige service

Prima en snel geholpen. Klantvriendelijke "thuisbreng" service

Alleen het onderhoudslampje moet nog. Uitgezet worden

Professioneel en klantvrendelijk

Altijd hetzelfde bij van Elst. Je wordt keurig ontvangen en de klachten of het onderhoud wordt snel en vakkundig gedaan. Daarnaast wordt de auto ook nog keurig gewassen.

Vriendelijk - duidelijke communicatie - goede service

Als kers- verse inwoonster van Elst mijn auto voor een storing hier gebracht. Zeer vriendelijk personeel & duidelijke informatie over de reparatie en de daarbij behorende kosten vooraf. En achteraf kreeg ik mijn auto zelfs gewassen terug!! Kortom, de eerste indruk ....naar volle tevredenheid.

Extra ritje om reparatie uit te voeren

Prima bedrijf, vriendelijk personeel. Ik moest helaas wel terug omdat reparatie niet goed uitgevoerd was, werd daarna snel verholpen. Hiervoor bij eerder onderhoud of reparatie geen klachten gehad.

Blij met dit bedrijf.

Stipt, meedenkend en fair geprijsd.

Super garage!

Zeer klantvriendelijk!

Betrouwbaar en zeer professioneel bedrijf

Mijn ervaringen met garage van Elst zijn zeer goed. Komen afspraken na en doen wat zij zeggen. Kortom een bedrijf waarbij ik mijn auto aan hen toevertrouw..

Goed, snel en voordelig

Snel afspraak gemaakt, afhandeling vakkundig en goed

helemaal goed

Allemaal goed en wel. betrouwbare service en vriendelijk personeel

Zeer slechte service en onbeschofte medewerkers!

Omdat er vocht zat in mijn linker achterlicht ben ik naar deze garage in ons dorp Elst (ut) gegaan. Volgens hun moest de gehele achterlicht vervangen worden. Kosten bijna € 140,00 Ik zou geen Kosten te hoeven betalen voor de vervanging omdat dit in enkele minuten gedaan kon worden. Later bleek, hadden ze een verkeerde besteld. Moest ik een andere hebben, die moest € 170,00 Kosten. Toen de monteur kwam met ingepakte doos, met leveringsbon. Prijs € 117,00. Dus ruim € 50,00 goedkoper dan ze mij verteld hadden. Dus ruim € 50,00 aan enkele minuten werk! Toen ik vroeg om het oude achterlicht, zei de monteur, oh dan kunt u het lekker doorverkopen op internet. Mijn pa zei altijd: Zoals de waard is, vertrouwd hij Ijn gasten. Dus mensen, u bent nu gewaarschuwd bij deze garage! Zeer slechte/ onbeschofte opmerking van deze medewerker!!

Altijd netjes geholpen

Ik ben netjes geholpen maar het was best een dure reparatie voor een relatief kleine klus

Fijne garage

Al jaren naar tevredenheid! Goede service en altijd snelle oplossingen als het moet!

Over Autobedrijf Van Elst B.V.

De bedrijfsfilosofie van Autobedrijf Van Elst laat aan duidelijkheid niets te wensen over: Men gaat maar voor één ding: Wij doen alles voor uw auto Dat geldt voor alle voertuigen, inclusief bestelwagens, aanhangwagens, trailers, campers en caravans als het gaat om een onderhoudsbeurt, een keuring, een kleine of een grote reparatie.

Over Bosch Car Service