goed en snel

Klantvriendelijk en behulpzaam

In twee woorden; dik tevreden over dit autobedrijf. Ik word er altijd vriendelijk en snel geholpen. Beurten worden netjes uitgevoerd en over extra werk wordt eerst overleg gepleegd. Zo hoort het!

Voor alle handelingen die verricht worden door Hoogwerf BV (onderhoud, keuringen, vragen beantwoorden, correcte houding) ben ik uiterst tevreden.

Top bedrijf

Heel goede garage goed personeel wat goed naar je wensen luistert en afspraken na komt. Inmiddels mijn zesde Mazda hier gekocht en nooit problemen gehad.

Technische service en klantvriendelijkheid staan op de eerste plaats

Een uitstekende en klantvriendelijke garage. Ik heb een Mazda dealer dichterbij (Spijkenisse) maar ik blijf voor die reden klant bij Hoogwerf in Vlaardingen

Kundig op het gebied van de techniek en voorkomend in de omgang.

Als klant ontvang ik altijd duidelijk een toelichting op de factuur in het kader van de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Als het wenselijk is dat er aanvullend een reparatie moet worden verricht, wordt er altijd telefonisch contact met mij opgenomen.

altijd goed en vriendelijk geholpen

kom er graag

ik word altijd netjes geholpen

prima ervaring met deze dealer is prima, met goed onderhoud kom je er ook niet zoveel.

Top bedrijf

Dit is een geweldig goed bedrijf waar zeer professionele en deskundige en zeer vriendelijke mensen werken..ze staan altijd voor je klaar!!

In 1 woord fantastisch

Altijd klaar staan voor de kleinste dingen echt ouderwets zo als het hoort.

Goede auto met goede garage

Zijn vriendelijk nemen de tijd en komen afspraken na

Geweldige service

Zeer klantvriendelijk.

Een zeer klantgerichte, vriendelijke en snelle service. Zowel voor aankoop, onderhoud en schadeafhandeling.

Al jaren trouwe klant

Kan er altijd terecht en wordt uitmuntend geholpen.

Goed bedrijf

Waarom is dit een verplicht veld.

Top bedrijf

Hoogwerf is een super goed bedrijf wat staat voor het Top Merk Mazda. Het bedrijf levert goede en snelle service en als je moet wachten is er altijd een bakkie koffie en genieten van een mooie showroom.

Goede kwaliteit en prima service

Ruim 45 jaar tevreden klant geweest. Goede kwaliteit en prima dienstverlening

Prima service en info, elke keer weer

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Onderhoud gaat goed, al 4 jaar zonder problemen. Prettig bedrijf om langs te komen.

Helder en fijn contact

Leuke gesprekken gehad met de vertegenwoordiger, altijd helder en eerlijk in verwachtingen betreft levertijd, ook al loopt dit anders vanuit de fabriek (onmacht). Later ook een leuke korting gehad op mijn dakdragers!

Geweldige service

Een hele fijne garage, waar kundige mensen werken. Altijd tijd voor uitleg en een praatje. Top. Reden voor ons om Mazda te blijven rijden.

Donderdag jl een nieuwe mazda 3 opgehaald lekker sportief super fijne auto,wij hadden hiervoor een cx5. Wij kregen onverwachts een garage aangeboden dus bleek de cx5 net een maatje te groot hij ging er net in dus gedoe. Met de mazda3 hebben we meer ruimte . Je zou zeggen je levert ruimte in nou dat valt mee hoor je komt er achter dat je het eigenlijk niet nodig hebt. Super geholpen door de zoon van. Als je een nieuwe of gebruikte mazda nodig hebt dan ga je naar hoogwerf drie generaties waar service hoog in het vaandel staat!

Super service

Fijn bedrijf met hele behulpzame vriendelijke mensen.

Een topbedrijf!

Wat een verademing als je binnenkomt bij de Mazda dealer Hoogwerf B.V. in Vlaardingen! Voor ons een eerste kennismaking. Er heerst een fijne relaxte sfeer in hun mooie showroom. Er is al snel een verkoper die je netjes en ongedwongen ontvangt, en de koffie brengt. In ons geval was dit Marco Kuipers. Na een aantal fijne en ongedwongen gesprekken waarin alles haarfijn werd uitgelegd, hij alle tijd heeft genomen, en vragen keer op keer snel en vakkundig heeft beantwoord en afgehandeld, hebben wij een hele mooie Mazda CX5 Homura besteld. Zowel voor en na de aankoop is Marco een voorbeeld voor vele verkopers. Meedenkend, afspraak is afspraak, snel reagerend en niets is hem te veel. Zo ook de heer Hoogwerf en zoon Yardy, welke wij tijdens onze bezoeken hebben gesproken, zijn uit dit zelfde hout gesneden. Rustig, voorkomend, tot heel veel bereid en dat maakt dat je graag binnenkomt en zaken doet bij HOOGWERF Mazda. Kortom; een pluim voor dit gehele bedrijf en dat maakt dat wij heel veel vertrouwen hebben in de verdere relatie met hun overige medewerkers als het straks gaat om het onderhoud van onze auto! TOP!

Prettige ontvangst, duidelijke informatie en goede service.

Zie boven. TOP.