Vanaf het maken van de afspraak totdat mijn auto weer in goede staat klaarstaat . Ben ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan

buitengewoon zeer goed.

werd zeer goed geholpen,goede uitleg koffie was prima,prima mensen bij mazda hoogwerf alleen maar positief.

Prima geholpen met de eerste jaars beurt van mijn Mazda

Lekker bakkie koffie erbij terwijl ik kon wachten op de werkzaamheden.

Deskundige en goede service

PRIMA , SNEL EN GOED GEHOLPEN IN NOOD SITUATIE

prima geholpen

Prettige ervaring met koop auto!

Voelde ons eindelijk in een garage weer eens klant!

Is een genot als ik mijn auto in goede handen geeft.

Wat we afspreken komt haast altijd goed uit.

Heel goed ,meedenkend en zeer correct

Vriendelijke en snelle service.

Vriendelijke en snelle service.

Vertrouwd adres met prima service.

Kwam voor grote beurt. Het autostoeltje voor mijn kleinkind werd overgezet in de leenauto, geweldig!

Topbedrijf

Drie steekwoorden: kwaliteit, deskundigheid en betrokkenheid.

Goede en vriendelijk service!

Prettige en toch zakelijke behandeling bij de eerste beurt van mijn auto

Eerst 20.000 beurt bij Hoogwerf. Nieuwe auto en (voor mij) een nieuw merk. Ik werd prettig te woord gestaan bij het aanmelden van de auto voor de eerste beurt inclusief een paar vragen van mijn kant. Bij het ophalen van de auto werd de rekening keurig toegelicht en kreeg ik, waar nodig, nog wat info bij de vragen die ik gesteld had. Behalve een mooie, goede nieuwe auto dus ook een uitermate prettige behandeling. Zeer tevreden dus.

Wederom top!

Wederom een top ervaring, onderhoudsbeurt laten uitvoeren. De communicatie hierover was zowel vooraf, als op de onderhoudsdag zelf duidelijk en goed. Geen verassingen. Top bedrijf.

Prettig geholpen. Tip, voortaan wel een indicatie wat betreft kosten.

Goed, eigenlijk zeer goed

Iedereen geeft je het gevoel dat ze blij zijn om je weer te zien, en dat gevoel heb ik zelf ook, zijn mensen die begaan zijn met hun klanten. Afspraak maken voor een onderhoudsbeurt wordt professioneel gedaan, je kan zelf aangeven wat je het beste uitkomt, Nog steeds zeer blij met de Mazda CX 5,

Vriendelijk en staan gelijk voor je klaar.

Top en proficinele service.

gewoon goed

geen opmerkingen, ook de koffie is goed en de social talks zijn altijd leuk. Betrokken mensen en liefhebbers van het vak.

Gewoon netjes en goed

Als boven

perfect

Geweldige uitleg en uiterst correcte handelswijze van de verkoper

Na een nare ervaring elders bij een dealer eens gaan kijken bij Mazda Hoogwerf, dit bedrijf kan ik iedereen van harte aanbevelen. Prettige ontvangst en ongedwongen, ik heb mij als klant gewaardeerd gevoeld. Met een tevreden gevoel weggereden. Hulde !!

Fantastisch

Verkoper luisterde goed, nam voldoende tijd, gaf oprechte adviezen en was zeer deskundig. Op alle onderdelen van het aankooptraject een dikke voldoende. Over all een zeer goed gevoel aan over gehouden en een pracht van een Mazda CX 5 Sport Selected automaat.

Na de aanschaf van een Mazda CX5 bleek na een korte periode dat de versnellingsbak(automaat) kapot was. Deze is in zijn geheel en geheel kosteloos vervangen. Gedurende die periode hadden wij de beschikking over een nieuwe Mazda. Prima service.