Prettig contact, goed resultaat

Volvo maakt prima auto's, die prettig rijden, lang meegaan en weinig mankementen vertonen. Daarom is het jammer dat sommige 'onbenullige' onderdelen het na verloop van tijd laten afweten. Zo laat blijkens klachten op digitale Volvo fora bij S60's en V70's uit het eerste decennium van deze eeuw nog weleens de lijm los van de voorste raamstijlen, waardoor de bekleding loskomt. Een probleem dat niet gemakkelijk (en zeker niet netjes) door de leek kan worden verholpen. Het gebeurde mij tweemaal bij mijn S60 uit 2008. Hoewel dit euvel dus vaker voorkomt heeft Volvo ervoor gekozen geen nieuwe onderdelen te leveren voor meer dan tien jaar oude auto's. Van Vliet Autobedrijf in Leidschendam heeft mij echter prima geholpen door de 'ontvelde' raamstijlen opnieuw te laten bekleden door een gespecialiseerd bedrijf in de regio. Het resultaat: de stijlen zijn niet van nieuwe (of: de oude, toen de auto nieuw was) te onderscheiden. Daarbij was het contact prettig en werden alle afspraken tot in detail nagekomen. Ik ben er blij mee.

superkwaliteit voor echerpe prijs

na een zoektocht op internet voor een volvo specialist in de randstad kwam ik van vliet tegen, de revieuws waren prima. Vorige week mijn XC90 gebracht voor het herstellen van de 4 wiel drive , vertanding haakse bak . Het zijn experts en hebben enorme vakkennis , er werd een keurige offerte gemaakt en niet van afgeweken. Ik kreeg een vervangende auto mee gedurende de rep. van 4 dagen. Kortom van A tot Z alles goed geregeld, een minpuntje is ze zwaar gedateerde lokatie , echt vreemd midden in een woonwijk een garagebedrijf dat zie je nooit meer. Maar als je super kwaliteit geleverd krijgt voor een scherpe prijs is dat maar bijzaak toch ?

Betrouwbaar, professioneel en komt afspraken na!

Na het constateren van een olielekkage aan mijn Volvo V70 tussen de motor en de versnellingsbak ben ik geadviseerd en is een gedetailleerde offerte gemaakt. Direct na de reparatie (klaar voor de vertrekdatum!) ging de eerste rit richting wintersport. De auto heeft ons zonder problemen naar Frankrijk en weer thuis gebracht. Wij zijn blij met Van Vliet!

200 % betrouwbaar, deskundig & altijd in belang van de klant

Wij zijn 6 jaar geleden van een (onbetrouwbare) dealer overgestapt naar Volvo van Vliet Cars en zijn daar elke keer weer dankbaar voor. Ze zetten hun deskundigheid in voor het belang van de klant. Denken realistisch mee, geen nutteloze afschrijvingen van onderdelen. Zijn behulpzaam, transparant en 200% betrouwbaar. Absoluut een aanrader! (ook als je wat verder moet rijden)

Van Vliet Autobedrijf is hulpvaardig, professioneel en komt z’n afspraken na!

Ik ben al een paar jaar een uiterst tevreden klant van Volvo Specialist Van Vliet Autobedrijf in Leidschendam. Receptie, magazijn en verkoop medewerkers André Groeneveld en Peter Kloosterman kunnen meestal meteen al de oorzaak van m’n klacht duiden, maken een afspraak, met of zonder leenauto, en leggen bij ophalen uit wat er heeft moeten gebeuren. Behulpzame Volvo kenners! Reparaties of vervanging van kapotte onderdelen worden uiterst professioneel uitgevoerd. Geen rekening voor het monteren van een in het magazijn gekocht lampje, zoals mij eens bij een grote dealer in de regio overkwam, toen Van Vliet dat lampje even niet in voorraad had. Kortom, een vertrouwd adres voor reparatie en onderhoud van mijn 12-jarige Volvo.

Super service

Hier al jaren de beste service bij onderhoud en APK en nu ook bij de inruil van mijn auto weer heel erg tevreden over de service. Zeer vriendelijk en doortastend.

Ik beveel ze van harte aan

Ik kocht in Februari 2021 een BMW 5 touring. De prijs was scherp, veel beter dan bij andere aanbieders. De wagen reed goed en zag er keurig uit. Ik kreeg een goed bod voor mijn eigen auto dus de koop was binnen een uur rond. De BMW was 10 jaar oud en er ontstond vrij snel een defect. Dat werd in goed overleg en naar volle tevredenheid opgelost. Al met al ben ik zeer tevreden en zoals de titel al zegt, ik beveel van Vliet van harte aan.

Mooie Volvo xc70 youngtimer aangeschaft. Prima service, goed geholpen en veel vertrouwen op nog vele fijne kilometers

Vakkundig

Fijne garage met een goede mentaliteit, Prima service, Alles in overleg.

Nu 2x geweesd en ga hier zeker terugkomen. Klant is koning. Men neemt de tijd.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant voor de aanschaf van een nieuwe Volvo en de onderhoud ervan. Ook dit keer prima service bij de levering van de nieuwe XC60. Top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al ruim 18 jaar tot volle tevredenheid klant bij Van Vliet. Op basis van de laatste ervaring (reparatie kleine schades; daders uiteraard op het kerkhof) weer ervaren dat de service meer dan prima is.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top ! Zit al jaren bij van Vliet en vorig jaar nieuwe XC60 bij hen gekocht. Klantgericht, goede en volledige informatie met kennis van zaken/Volvo op alle niveaus. Faire prijsstelling. Snelle reparatie indien vereist. Doen wat ze beloven, meetsal meer. Deskundig en vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantvriendelijk zijn ze wel. Helaas was de directeur niet te bereiken toen naar hem vroeg. Bedrijf geeft indruk niet met de tijd mee te willen gaan. Lokatie is een drempel

Klantgericht, goede en volledige informatie met kennis van zaken/Volvo. Vriendelijke medewerkers op alle niveaus. Faire prijsstelling. Snelle reparatie indien vereist. Doen wat ze beloven en soms wat meer.

Uitstekend!

Geachte mej. Boudewijn Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

nieuwe auto gekocht, prima service en zeer goed advies

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geachte heer de Blecourt Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Vriendelijk en service gericht

Geachte heer Putters Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Onderhoud V70

Geachte heer Blom Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Uitstekend. Professioneel en dienstverlenend!

Geachte heer Houtzagers, Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Zeer goed Klantgericht en vakkundig

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Panman, Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt ten zeerste gewaarderd

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heachte heer de Lange, Vriendlijk dank voor de zeer positieve reactie over ons bedrijf

We beoordelen op basis van twee beurten en spontane hulp toen we met een lege accu letterlijk in de kou stilstonden. We komen van een officiële merkdealer waar we niet tevreden waren met de service. We waren in de veronderstelling dat dat altijd beter was. Wat waren we verkeerd ingelicht. We hadden veel eerder moeten overstappen. Alle mensen bij van Vliet denken mee, zijn vriendelijk en heel flexibel. Prijs/kwaliteit is meer dan goed, zeer tevreden met het werk, maar met name de Service met hoofdletter S. Dat werd nog eens bevestigd toen we letterlijk stil stonden in de kou. Meneer van Vliet kwam persoonlijk en binnen no time waren we weer op weg. Wat een klasse. Wij kunnen iedereen Van Vliet Autobedrijf van harte aanbevelen.

Geachte mevr. P. Hijsterborg, Vriendlijk dank voor de zeer positieve reactie over ons bedrijf

Een perfect bedrijf. Advies gevraagd wegens een storing aan de motor. Langer doorrijden met de auto is niet verstandig, een onderdeel moest worden vervangen. Een afspraak was snel gemaakt. Twee dagen later was de auto al gemaakt voor een redelijke prijs. Vriendelijke mensen. Balie personeel neemt de tijd voor gevraagde informatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top service op ieder vlak. Zowel door monteurs als baliepersoneel.