Geweldige service

Voor onze Peugeot 108 moeten wij 4 nieuwe banden. Na zoeken op internet kwamen wij bij dit bedrijf uit. Afspraak gemaakt en vandaag daar geweest. Keurig geholpen door Bart Jan en collega, vanaf nu laten wij daar voortaan ons onderhoud doen, wij zaten bij Van Mossel maar door de slechte service en onpersoonlijkheid zijn wij daar weggegaan. Wij kunnen dit bedrijf echt iedereen aanraden!!

Auto rijdt weer als nieuw!

Deze mannen hebben er een vaste klant bij! Erg gelukkig met deze perfect uitgevoerde servicebeurt. Autootje rijdt weer geweldig. Bedankt!

Ik heb het vertrouwen in mijn auto weer terug.

Na een zeer vervelende ervaring met KwikFit wat betreft mijn uitlaat probleem ben ik op zoek gegaan naar een echte garage. Ik was het vertrouwen in mijn auto kwijt. Na wat omzwervingen op internet kwam ik hier terecht. Ik woon in Nieuwegein, dat is nog best een stukje rijden. Ik kon echter een vervangende auto bij hen lenen. Gelukkig kon ik snel terecht. Ik ben hier zeer goed geholpen voor een zeer redelijke prijs. Men heeft mijn auto van te voren geheel nagelopen en samen met mij een offerte gemaakt met wat men aan de auto zou doen en voor welke prijs. Dit is ook volgens afspraak gedaan. Het probleem met mijn uitlaat werd erkend en verholpen. Ik heb toen ook maar meteen mijn auto een grote beurt laten geven en apk laten keuren. Voortaan ga ik met mijn auto hier naartoe, ook al is het niet naast de deur.

Geweldige service en scherpe prijzen

Wat fijn om een eerlijke garage gevonden te hebben die mijn Peugeot 107 tegen een heel scherp tarief van een nieuwe koppeling heeft voorzien en een kleine onderhoudsbeurt heeft uitgevoerd. Vriendelijk personeel, goede service, scherpe prijzen, C107GO.nl is zeker een aanrader!

Voortreffelijk

Kon direct komen, enthousiaste en vakkundige eigenaar die het probleem direct vaststelde en repareerde. Vergeleken met andere garages voor een prachtige prijs. Alleen maar hulde en ze hebben er weer een klant bij. Wordt ook nog je auto gewassen!

Automaat schakelt weer top!

Mijn Peugeot 107 (semi) automaat schakelde erg slecht. Hij bonkte erg met koude motor en hij ratelde ook behoorlijk. Bij C107GO hebben ze de koppeling, drukgroep en het vliegwiel vervangen. Het vliegwiel was niet voorzien maar ze hadden nog een goede gebruikte liggen. Deze hebben ze zonder meerprijs gemonteerd. Gratis een leenauto mee terug gehad (alleen zelf ff aftanken, logisch). Mijn Peugeot-je 107 schakelt weer keurig netjes!

Wederom uitstekende ervaring

Voor kleine beurt + APK wederom langsgeweest met de Aygo. Helaas bleek katalysator defect. Gelukkig had C107go nog een goede gebruikte in voorraad. Door goed advies en meedenken met de klant viel de schade toch nog mee en rijdt de auto weer goed en veilig. Vakmanschap, eerlijke en prettige benadering van de klant en leuke attentie zoals kortingsbon voor een lekkere lunch en gratis leenauto mee zorgen voor een positie ervaring. Warm aanbevolen!

Snel en perfect geholpen

Vrijdag ochtend gebeld om met spoed mijn compkete koppeling van C1 automaat te vervangen. Kon eigen meteen al heen maar dat was voor mij té snel :) Maandag afgesproken en alles weer perfect. Zelfs nog extra dingetjes gedaan wat service was en dus niet hoeven te betalen. Ook nog eens bijna 500 euro goedkoper uit dan garages in mijn eigen buurt. Aanrader, zeker als je een C1, Aygo of 107 hebt.

Bedrijf met veel ervaring met de aygo losse alles op. Scherpe prijs en geen verrassing

Goed bedrijf met medewerkers die echt meedenken en oplossingsgericht zijn. Er wordt aan alles gedacht en leenauto staat altijd klaar! Ik heb mijn eerste auto gekocht, maar ze legden alles prettig uit. Bij eventuele problemen kan ik altijd even contact opnemen.

Uitstekende service en zeer vriendelijk en kundig personeel

Zojuist een grote beurt en wat kleine reparaties laten uitvoeren. Prima uitgevoerd, snel, vakkundig, en zeer netjes gefactureerd. Absoluut een zaak om naar terug te gaan

Al enige tijd klant bij C107GO. Echt een TOP garage. Groot verschil tov “merk ”dealer. De rekening valt mee ipv tegen wat vaker het geval is bij Toyota. Bij het ophalen geen onverwachte kosten… Extra werk is eerder service dan uurtje factuurtje. Werkzaamheden worden “gewoon” goed uitgevoerd waardoor je niet terug hoeft. Ook is de auto netjes schoon en gewassen ipv vieze zwarte vingers op de lak. Mijn auto blijft hier in onderhoud. Echte liefhebbers voor het vak dit bedrijf.

Geweldige service tegen zeer redelijke prijzen

Kon direct terecht,zeer vriendelijk personeel, leen auto met waardebon voor Broodje Biezonder in het centrum.Auto keurig gemaakt en gewassen terug ontvangen.Prijs voor reparatie ook netjes, kortom een goed gevoel overgehouden van deze garage.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geweldig goed bedrijf. Top service !! Heldere afspraken voor een betaalbare prijs. Zeer deskundig. TOP !!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg aardige mensen, betrouwbaar, deskundig, afspraak is afspraak, scherpe prijzen. Leenauto gratis mee en een kortingsbon voor heerlijke broodjes, auto staat weer gewasssen klaar, wat wil je nog meer? Jullie hebben weer een klant erbij!

Ik heb o.a. een grote beurt aan de C1 laten uitvoeren. Een bedrijf die er niet op uit is een hoge factuur te kunnen schrijven. Men gaf duidelijke uitleg over de slijtage van de remblokken en schijven en lieten het ook zien. Een steuntje van de achterdemper werd gelast i.p.v. dat de achterdemper vervangen werd. Kortom een betrouwbare garage!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De koppeling van mijn citroen c1 automaat begon na 44000km te slippen. De citroen dealer vroeg meer dan het dubbele als bij C107GO. Ik kon binnen 1 dag terecht in Lunteren. Ik heb ook een waardebon gekregen om in het dorp lekker te lunchen met een gratis leenauto. De jongens zijn zeer vakkundig en zeer aan te bevelen. Bedankt jongens. Ik kom zeker terug.

Super goede service!

Heb een grote beurt laten doen. Ben heel erg tevreden. Kom zeker terug. Raad dit bedrijf zeker aan als je een C107GO hebt.

Super goed en snel geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, mijn auto rijdt weer super! Behulpzame jongens, denken mee in oplossingen. Zonder twijfel kies ik de volgende keer deze garage weer.

Gemoedelijk, oude jongens krentenbrood. Zelden kom je dit nog tegen. Hart voor zijn zaak, wil ook graag helpen waar die kan, draait nergens zijn hand voor om. Ik kom graag weerom als het nodig is, al woon ik ver weg.