Prima service. Zijn vriendelijk en bellen van te voren netjes als er iets extra’s gedaan moet worden aan de auto.

Super bedrijf

Goede service en netjes opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf, al jaren klant

Wij zijn al bijna vier jaar klant met ons peugeot 107. Grootste pluspunten: onderhoud wordt goed gedaan en duidelijke communicatie tegen een zeer goede prijs. Ondanks dat we nu op bijna 45min rijden wonen, gaan we nogsteeds terug naar deze garage.

Top garage.

Altijd vriendelijk geholpen. Ze hebben verstand van zaken. Echt een goede garage.

uitstekend en betrouwbaar autobedrijf

ik breng mijn auto altijd naar Roseboom, omdat ik weet dat er betrouwbare en klantvriendelijke mensen werken, die op een eerlijke manier zaken doen. zijn altijd open over de mogelijkheden en hoe je voor een faire prijs weer lekker kunt rijden...topper!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke bediening. Informatie over uit te voeren werkzaamheden en prijsopgave vooraf zonder bijkomende kosten en een gratis leen auto ter beschikking indien gewenst.

• Prijs/Kwaliteit

Netjes gesproken, duidelijk uitleg over mankement auto. Super snel gerepareerd!

• Prijs/Kwaliteit

Goede info en uitvoering werkzaamheden. Betrouwbaar

Komen zeer betrouwbaar-,deskundig over en behulpzaam. Goede prijs opgave vooraf en gratis leen auto.

• Prijs/Kwaliteit

Top garage voor een goede prijs

Prima garage, duidelijke prijzen en geen verrassingen achteraf. Met apk word je netjes gebeld met de eventuele gebreken en de kosten om het te repareren.

Zeldzaam betrouwbaar autogarage

Elk jaar breng ik in vertrouwen mijn auto naar de garage wetend dat de dingen gebeuren die moeten gebeuren tegen een scherpe prijs

Toppers!

Denken met je mee, zijn snel en zijn echte vakmensen! Zeker een aanrader

Snelle service. Duidelijk.

Goed en deskundig personeel!

• Prijs/Kwaliteit

Denkt en werkt echt mee voor de klant

Fijne garage met erg fijne mensen. Heel deskundig als aygoc1107 specialist. Kennen auto door en door, werken snel, gratis leenauto en aan de reparatie hangt een laag prijskaartje. Op de website staan de meest voor komende reparaties met de vaste prijs erbij. Geen verrassingen.

Prettige samenwerking

Super bedrijf

Vriendelijk en deskundig personeel

Staan altijd voor je klaar

Top autobedrjjf

Goede kennis van zaken. Servicegericht. Betrouwbaar. Vriendelijke medewerkers. Al met al een Topbedrijf.

perfect.

Je bel als er wat is.je kan er snel terecht.Goede service.vriendelijke mensen.

Fijne ervaring

Kon snel terecht om schade te laten schatten en motor te laten controleren en bijvullen met olie

E mail is nu; idemdito@casema.nl of:willybakker23@gmail.com Telefoon:0626794435

Goede, snelle service

2e keer hier en alles komt goed over. Snel vriendelijk en betrouwbaar geholpen. Wordt m'n nieuwe, vaste garage.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende grote beurt en apk met top service

Goed uitgevoerde grote beurt en apk inclusief leenauto voor betaalbare prijs, dank jullie wel weer !

goed geholpen zonder afspraak

kwam om een meeting accu . blijkt deze slecht was en hebben deze direct met instemming eigenaar vervangen.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend geholpen en goed werk geleverd

Airco gerepareerd en grote beurt. Alles werkt weer super.

Super Service !!!

Gewoon een zeer goed garagebedrijf met vakkundige medewerkers

Goede en betrouwbare garage

Goed service, altijd een leenauto mee. Klantvriendelijk mensen

Over AutoFirst Autobedrijf Roseboom

Autobedrijf Roseboom, gevestigd in Lunteren, is een universeel BOVAG autobedrijf dat al jaren het goede adres is voor nieuwe auto’s en occasions. U treft bij Autobedrijf Roseboom betrouwbare occasions aan in alle soorten en maten. Het heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ook op het gebied van bedrijfswagens kunt u terecht bij Autobedrijf Roseboom. Voor het onderhoud aan uw auto hebben wij een gemotiveerd en goed opgeleid team monteurs. Wij beschikken over een moderne werkplaats, die is ingericht naar de huidige eisen. Bij ons kunt u terecht voor een APK, al uw reparaties en onderhoud. Wenst u meer informatie over het bedrijf, over een occasion of over een bepaalde dienst, dan kunt u contact opnemen.