Een prettige ervaring van begin tot eind!

Ik moest langs komen voor een 30K onderhoudsbeurt. Het contact begin tot eind verliep erg prettig. Me gemaakte afspraak via Leaseplan was neit correct en werd gelijk erg vriendelijk teruggebelt. We hebben gelijk een andere afspraak gemaakt en had gelijk een nieuwe bevestiging op de mail. Bij het langs gaan voor de afspraak was ik veregeten aan te geven of me auto opgehaald moest worden en teruggbracht. De eind tijd van de onderhouds beurt en mogelijk reparatie was niet duidelijk en heb zonder problemen proactief een auto van de zaak meegegekregen. Het was een fijne en prettige ervaring! veel lof!

Heer Koper, wat een prachtige review. Wij zijn hier heel erg blij mee, goed om te horen, dat u tevreden bent. Wij wensen u een fijn weekend en zien u graag terug.

Tijd voor de client

Prima afspraken systeem, ruim tijd voor uitleg over de reparatie.

Dank u wel.

Zeer goed garagebedrijf . Pon mocht willen dat al haar dealers zo zijn.

Hetgeen andere garage in 4 uur niet lukte om het mankement op te sporen, lukte hen in 2 uur wel inclussief reparatie en wat andere kleine kleine reparaties verholpen. Die door de andere garages over het hoofd waren gezien

Heel goed

Alleen heb ik tot nu toe nog geen nota ontvangen 24-8-2020

Dank u wel, voor uw review, wij zijn hier erg blij mee.

Goede ervaring

Netjes geholpen auto netjes opgeleverd wij zijn tevreden

Top service

Erg vriendelijk geholpen, er wordt snel gereageerd en we werden goed op de hoogte gehouden!

Dank je wel Maikel, gaat het nog goed met jou en je auto?

Vriendelijk en hulpvaardig autobedrijf waar je gelijk op je gemak voelt

Wij hebben de service als goed ervaren en alle tijd gekregen om te beslissen over de keuze van de auto. Er zat geen druk achter. Het enige is van onze kant meer naar de opties gevraagd had moeten worden.

Meneer Kooistra, bedankt voor uw mooie reactie. Wij hopen u graag weer te ontmoeten in onze showroom of werkplaats.

Snel en deskundig

Betrouwbaar adres. Voor Skoda rijders aan te gebevelen,

Vriendelijke geholpen, mooie auto voor een mooie prijs.

Auto word goed verzorgt afgeleverd. met strik op het dak. Vriendelijke verkoop. en auto ziet er top uit. als nieuw. service bij de verkoop is zeer goed.

Dank voor jouw positieve reactie!

Prima service en goede onderhandeling nieuwkoop

Jarenlang klant, vorige auto meer dan 70.000 km gereden. Nieuwe aankoop lijkt goed. Prettige onderhandeling

Klantvriendelijk bedrijf: verkopers nemen de tijd voor je, en hebben een persoonlijke benadering. Ook via mail krijg je snel reactie terug.

Dank voor jouw leuke reactie Alinde!

Wij worden altijd correct en naar tevredenheid geholpen.

Nieuwe klant. Prettige onvangst. Mooie zaak om auto\'s te bekijken en ziet er erg schoon uit. 4 weken geleden een subaru forester occasion aangeschaft. Voldoet geweldig. Service prima. Enkele kleine dingen gelijk hersteld. Kortom dit automobielbedrijf geeft echt vertrouwen.

Prima, auto was snel klaargemaakt voor ons. Ook nog even uitleg gehad m.b.t. technische snufjes. Hartelijk dan voor goede service.

Tweedehands Skoda Fabia aangeschaft.

Ventilator was stuk, vlot gerepareerd, en de leenwagen stond klaar.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ben door de vriendelijke heer Koch geholpen en verdere medewerker om de ruitenwisser te vervangen. Het was zo geregeld en gemonteerd.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Al 14 jaar heb ik mijn inmiddels 20 jaar oude bolide in onderhoud bij Jawes. Jaarlijks kijken we naar de staat van de auto en wat we kunnen doen om deze verantwoord rijdend te houden. Zelfs met een beperkt budget lukt dit nog steeds door deskundigheid op onderhoud en persoonlijke advies. Een enkele keer glipte er wel eens een potentieel probleem door de controle, maar na het constateren en directe terugkoppeling heeft de garage dit adequaat verholpen. Dus ook de service is prima.

Dank voor deze reactie!

Net een tweedehands Skoda fabia combi jou gekocht, nette service en uitleg gekregen.

Een autobedrijf die luistert naar hun klanten! Persoonlijke, vriendelijke en goede service! We hebben met een goed gevoel hier een auto gekocht!

Fijn om te horen!

Over Auto Jawes Ede B.V.

Al meer dan 40 jaar uw adres voor in/verkoop van nieuwe en gebruikte personenauto's. Service dealer van Skoda en Subaru, fabrieksgarantie, recalls (terugroepacties), originele onderdelen en accessoires. En sinds oktober 2018 James Autoservice, dit betekend dat wij alle merken auto's kunnen onderhouden en repareren. Ook kunt u bij ons terecht voor APK, banden, airconditioning service en onderhoud, remmen, uitlaten, trekhaken en alle andere (slijtage)onderdelen. Wij kopen ook auto's in na een overlijden, scheiding of andere reden.