Een goede vlotte service is mijn ervaring

Mijn echtgenoot was ook altijd tevreden, en ik ben het ook.

Grote beurt uitgevoerd bij Auto Egberts: Mazda CX5 Diesel 2.2 automaat

Grote beurt volgens afspraak prima uitgevoerd, door Johny, vakbekwame zeer allround monteur voor alle merken. De rekening viel mij erg mee voor deze grote beurt.

Heel tevreden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

Snel en vakkundige service tegen scherpe prijzen.

Snel en vakkundig geholpen. Geen onzin of verkooppraatjes. Vooraf afgesproken kosten zonder extra kosten. Top...

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Onze Fiat Punto is snel onder handen genomen en heeft een zeer complete beurt gehad. Met een keurige rekening erbij!

Snelle en correcte beurt en reparatie aan onze camper

ik werd keurig van voortgang en kosten telefonisch op de hoogte gehouden. Super service!

altijd goede service

Altijd vriendelijk, meedenkend en zoeken naar oplossingen

Zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Ik vind het fijn om naar het bedrijf te gaan. Er wordt altijd naar een oplossing gezocht. Ik voel me gezien en er wordt naar me geluisterd. In het bedrijf heerst rust en er is overzicht. Ben een zéér tevreden klant.

Super service

Aardige werknemers, betrouwbaar en snel!

Gewoon goed

Al jarenlang klant bij Egberts. Altijd tot tevredenheid behandeld.

Prima garage, zo zouden ze allemaal moeten zijn!!

Prettige omgang met het personeel, heldere, duidelijke afspraken dus geen verassingen achteraf. Ook bij tussendoor akkevietjes altijd behulpzaam en nooit lange wacht tijden. Kortom een prima garage waar ik graag kom!!!

goede service

In alle redelijkheid wordt ruimte gemaakt voor onze wensen wat betreft onderhoud en reparaties. Ook in direct overleg wanneer extra kosten moeten worden gemaakt voor later ontdekte nodige reparaties.

prima garage

altijd goed en prettig geholpen , vakgarage, goede service

Super tevreden over Auto Egberts!

Geweldige service, goede diagnose van eventuele gebreken en er wordt goed afgestemd wat er aan de auto moet gebeuren.

Top bedrijf

Wij zijn al een paar jaar met onze camper Bij Egberts voor onderhoud en check Worden altijd goed En vriendelijk geholpen Soms gaat er wel eens iets mis Maar het wordt altijd weer op gelost Vooral jan heeft veel geduld en heel vriendelijk

Een fijn bedrijf met eerlijke medewerkers waar je op kunt vertrouwen!

Wij hebben meerdere auto's in onderhoud bij Egberts en zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en hun onvoorwaardelijke service. Top bedrijf!

Klantvriendelijk en deskundig advies en service

De receptie is goed bereikbaar en deskundig. Dit wekt vertrouwen . Service eersten geven daardoor weinig verrassingen.

Alles volgens afspraak, plezierig contact.

Alles volgens afspraak, plezierig contact.

Top bedrijf

Prima ontvangst en service..zeker in deze bijzondere tijd..complimenten

altijd goed geholpen

al sinds de jaren tachtig van de vorige eeuw klant

Het bevalt me altijd prima .

word altijd prettig geholpen ener word altijd overlegd i.p.v zomaar wat te gaan doen. Goede garage met vriendelijk personeel.

Auto weer in prima staat.

Prettig en keurig ontvangen. Apk en grote beurt goed uitgevoerd. Auto weer in goede staat.

Positief

Keurig geholpen. Werd gebeld over de vervanging van de distributieriem. Telefonische melding dat de auto gereed was.

Top service

Altijd vooraf overleg. Afspraken worden nagekomen en uitleg wanneer er vanaf geweken wordt.

Super aardig en hulpvaardig. De klant is koning.

Ik kom er al jaren. Heb de auto’s in onderhoud. Dat voldoet altijd zeer goed.