Al jarenlang geweldige ervaring bij De Groot

Voor APKs, voor een goede beurt, en voor alle andere kleine en grote klussen kan ik Autobedrijf De Groot enorm aanbevelen! Service en garantie zijn ongekend goed. Daarnaast denken de mannen met je mee, zijn oplossingsgericht en leggen goed uit wat er aan scheelt. En altijd even vriendelijk. Met eerlijke prijzen. Al bijna 10jaar heb ik hier mijn auto's in het onderhoud. Aanrader!

‘Ouderwetse’ service

Voor autobedrijf de Groot in Naarden is niets te veel. Wat er ook aan de hand is de medewerkers streven samen met de klant naar een bevredigende oplossing. Ik heb louter positieve ervaring met dit garagebedrijf.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk, probleemoplossers, helder communiceren, betrouwbaar.

Altijd snel el flexibel

Altijd snel en flexibel geholpen. Vriendelijk personeel.

Grootse service

Autobedrijf De Groot is in tal van opzichten groots: in service, in vakbekwaamheid en in portemonneevriendelijkheid

Echt een top ervaring!

Ik heb daar net nieuwe achterbanden laten monteren bridgestones potenza 275 40 r20 met velgbeschermer. Daan is een klasse monteur heeft ook nog even een compleet achterlicht vervangen. Klasse allemaal dit bedrijf is echt een aanrader!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar en bekwaam

Ik voeg er ook nog aan toe dat Carlo en collega’s altijd opgewekt en vriendelijk zijn!

Ik ben zo blij met ze!

Het is een fijn bedrijf, ze denken mee als het nodig is, maken geen onnodige kosten, en staan klaar als het nodig is. Topper!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ik word altijd goed geholpen.

Nooit problemen gehad nadat de auto daar nagekeken was. De auto is van 1999, maar rijdt altijd.

Topgarage

Persoonlijk, kundig, zeer vriendelijk en heel belangrijk dezer dagen, altijd hulpvaardig. Ze zijn oplossingsgericht, snel en zijn een keer mijn reddende engelen geweest. Echt toppers.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

goede services en denken met je mee

Al jaren goede ervaringen in middels rijden mijn 3 kinderen ook in een eigen autootjes rond en uiteraard ook bij de Groot in onderhoud. Ze denken met je mee adviseren waardoor niet onnodig van alles vervangen wordt , hier door blijven de kosten ook binnen de perken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een professionele garage met klantvriendelijk personeel

Een autobedrijf die service hoog in het vaandel heeft

Super goed

Dit is de no-nonsens garage van Naarden en omgeving. We hebben onze auto's al jaren en onderhoud. Snelle service en heel klant gericht. Top lui

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Aardige behulpzame medewerkers en top kwaliteit

Super aardige medewerkers en top kwaliteit en goeie service!! Zeer tevreden mee..!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Autobedrijf de Groot is een vakkundig bedrijf met heel vriendelijk personeel en goede service. Ze denken altijd met je mee.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goed geholpen, zeer goede service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd vriendelijke en goede snelle hulp

Ik wordt er altijd snel, vriendelijk en kundig geholpen. Een heel fijn bedrijf, wat hart heeft voor zijn klanten!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk, betrouwbaar en prettig.

Wanneer we de auto brengen voor apk, onderhoud of bandenwissel wordt er altijd verder gekeken dan de bekende neus lag is. Mocht er iets zijn wordt je gebeld wat ik als zeer prettig ervaar. Zo sta je niet voor vervelende verassingen wanneer je de auto weer haalt. Mocht iets tegen de vervanging aan zitten maar het kan nog even mee, wordt dat eerlijk gezegd. Kort om fijn autobedrijf!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd vriendelijk. Als er iets met mijn auto is kan ik altijd snel terecht.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super service, Staan altijd voor je klaar!

er wordt altijd in goed overleg besloten en gekeken wat er nodig is. Altijd staan ze klaar en ze hebben al meerdere keren geholpen toen ik op een onmogelijk moment met autoproblemen kwam te staan. Toppers!

Prettige en betrouwbare garage

Wij ervaren de werkwijze van Autobedrijf de Groot als heel prettig en betrouwbaar. Communiceren goed en prijs kwaliteit is ook goed! Staan altijd klaar voor klanten

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Kundig en betrouwbare advies.

Ik vertrouw volledig op hun oordeel, ze denken altijd met je mee.

Goud

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Topservice en goede kennis!

Vriendelijke mensen die helpen zoeken naar een oplossing, sfeer is goed en de werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Erg tevreden

Professioneel en energiek bedrijf

Altijd goed en eerlijk behandeld.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.