men deelde onmiddellijk de belangrijkheid en de snelheid voor mij van de reparatie

Nooit leuk wanneer je vaststelt dat er een kenteken ontbreekt. Men ging onmiddellijk tot actie over en het euvel werd snel opgelost.

• Reden bezoek Andere reden

Netjes

Tevreden met de service. Wordt goed overlegd met de klant.

• Kwaliteit

Zoals gewend was de service weer top!

Met de jaarbeurt (1e beurt van in maart 2022 aangeschafte Eclipse Cross) aanstaande enige weken van te voren een afspraak gemaakt. Auto en sleutel ingeleverd en einde dag stond deze weer netjes klaar voor afhalen. Beurt uitgevoerd met filterwissels, olie etc. En voor ons gevoel tegen een prijs waar Beun de Haas niet tegen op kan. Blij dat we dan toch weer voor een ervaren en erkende garage hebben gekozen. Kortom, zoals we gewend zijn van Jan Snel: TOP !!

Snelle service

• Kwaliteit

Spiegel kapot, rechterkant was binnen een week gemaakt. Kon er op wachten onder het genot van een kopje koffie. Wordt hier altijd fijn geholpen.

Goed en uitstekend

Wordt er goed geholpen en goed te woord gestaan

Prettige en deskundige ervaring

Prettige en deskundige ervaring

• Kwaliteit

Ik kon snel terecht, snelle service, goed contact en een mooie prijs. Perfect dus!

• Kwaliteit

Helaas geen persoonlijk contact tussen klant en monteur of chef werkplaats

Ik stel het op prijs als monteur of chef werkplaats een toelichting geeft aan mij als klant over de gedane werkzaamheden bij de onderhoudsbeurt. Dat gebeurde vroeger wel, nu helaas niet meer. Ik kwam juist altijd bij Jan Snel omdat de benadering nog persoonlijk was. Dit is helaas minder geworden. Ik ben overigens meestal tevreden over het onderhoud dat de firma Snel uitvoert. Maar die persoonlijke benadering van de klant moet niet verloren gaan. Voorts werd mij een dag tevoren gevraagd de onderhoudsbeurt i.v.m. personeelsgebrek uit te stellen tot na de apk - datum. Dit kon dus niet. Toen werd wel geregeld dat ik op de afgesproken datum kon komen, maar er was geen leenauto beschikbaar (terwijl daar wel tevoren om was gevraagd). Toen moest mijn man voor chauffeur spelen... Het verliep dus allemaal niet zo soepel.

• Kwaliteit

Dag mevrouw van der Velden Wij proberen met ons team onze klanten altijd welkom te heten en persoonlijk te behandelen en dat lukt eigenlijk altijd. Maar het kan zijn dat een ieder hier druk bezig was ten tijde dat u ons bedrijf bezocht. Jammer dat u het persoonlijke contact, dat wij overigens wel met u hadden, dit voor u te kort was. Helaas hebben wij ook wel eens medewerkers die ziek zijn waardoor wij onze planning wat moeten veranderen. Voor de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons bedrijf. Team Jan Snel

Kun je niet verder? Garage Snel helpt je op weg

Problemen met starten, de ene keer wel en daarna weer niet. Omdat ik sterk afhankelijk ben van een auto die het altijd doet, ga ik naar garage Snel. Betrouwbaar, hulpvaardig en in tijden van nood staan ze direct voor je klaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op donderdag gekomen met een lekke band. APK keuring stond eigenlijk 3 weken later. Op vrijdag kon in mijn auto met 4 nieuwe banden en APK al ophalen.

Fijn lokaal autobedrijf

Fijn bedrijf en lekker dichtbij. Alles zoals afgesproken.

Goede Service

Duidelijke afspraken, goede service,na onderzoek tot conclusie gekomen dat er reparaties nodig waren direct een nieuwe afspraak gemaakt om alles op één dag uit te voeren

Voortreffelijke service

Persoonlijke benadering service gericht sttan altijd voor je klasr

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

fijn geholpen

Ik werd op de hoogte gebracht van de reparatie die er gedaan moest worden.

• Kwaliteit

Geweldig en snel geholpen.

Geweldig en snel geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk personeel. Nette service. Dit is echt een garage waarbij je als klant gevoel hebt, dat ze je NIET oplichten. (En dat gevoel had ik elders wel….) Onderhoud is duur, maar ze zullen de schade zoveel mogelijk beperken. En verder rijd auto gewoon goed.

No-nonsense goede service

Een goede persoonlijke benadering, waarbij het advies direct to-the-point is. De garage levert 'gewoon' vakwerk.

Klantvriendelijk en professioneel

Zeer beperkte wachttijd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nog een echte garage waar bij klant koning is.

Garage medewerkers denken mee en kijken verder dan het gene dat in het jobplan staat. Administratie goed en correct

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Kennis gemaakt met dit bedrijf door de aankoop van een camper en ervaren als warm en betrouwbaar. Zijn een echt familie bedrijf

Geweldig en eerlijk.

Fijne samenwerking en service is goed, snel en er goed overleg met de klant over voortgang.

Snelle service

We werden heel snel geholpen. Konden na telefoontje volgende dag al terecht voor APK en kregen leenauto mee. Werden netjes gebeld toen auto klaar was.

• Kwaliteit

Top garage met vakmensen en de service sta hoog in het vaandel

• Kwaliteit

Goede service..aardig personeel en vakkundig

Werd netjes geholpen

Over Carprof