Highly recommended

We bought a very nice Fiat 500x. Everything went quickly, Top service & great experience! Definitely Highly recommended.

• Reden bezoek Andere reden

Autoliefhebber met mooie eerlijke auto's

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Uitstekend!!

Zeer goede service en een eerlijk en passend advies. Super aflevering en ook goed vertrouwen in eventuele naslagwerk.

Super autobedrijf

Idereen was erg aardig.Alles gebeurde zoals besproken.Alles was profesional.

top

zeer netjes ge holpen

Betrouwbare 'no nonsens' garage.

Deskundig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen 'gladde' verkopers, maar verkopers met een oprechte interesse en een luisterend oor voor de klant.

Gewoon…..top!

Leuke gebruikte auto gekocht. Vriendelijk geholpen en de auto is super netjes afgeleverd. Hoop lang met mijn nieuwe auto te doen en anders zal ik hier zeker terugkomen voor een andere.

Goede service, hier sta je centraal ipv het verkopen

Goede service, alles wordt beantwoord en er wordt tijd voor je genomen. Vriendelijk te woord gestaan, alle info wordt verstrekt. Auto wordt keurig en binnen afgeleverd. Hier wordt ook de tijd voor genomen en met een leuke en lekkere attentie afgeleverd. Hier kunnen menige bedrijven een voorbeeld aan nemen. Absoluut een aan te raden bedrijf, voor mij de rit zeer zeker waard geweest en zeer zeker ook voor mij een bedrijf waar ik mn auto in onderhoud wil hebben. Met heel veel dank aan Wim en Marcel. Complimenten. Patrick

In één woord samen te vatten: perfect

Rustig, alle tijd nemend voor de klant. Ook zakelijk duidelijk en helder. Zijn er al jaren klant, en blijven dat ook.

Geweldig goed

Fijn contact vanaf het eerste gesprek!

Recent een gebruikte auto aangeschaft bij van Lopik. Na telefonisch contact met een vraag over de auto, de auto bezichtigd, en ook gelijk een proefrit gemaakt en het snel eens geworden over de aankoop van deze auto. Auto is vervolgens snel en netjes afgeleverd zoals afgesproken.

Uitstekende, vriendelijke en betrouwbare service

Autovakmeester Van Lopik is een betrouwbaar bedrijf waar vriendelijke mensen uitstekende service verlenen. Mijn nieuwe auto werd keurig op tijd, volgens afspraak gekeurd en onderhouden, geleverd. Het afvoeren van de oude auto regelt Van Lopik ook, dat bespaart mij een heleboel gedoe. Ik ben zeer tevreden.

Altijd vriendelijk, accuraat en service gericht

Ik heb een jaar geleden tot volle tevredenheid een auto gekocht bij Van Lopik. Helaas daarna een keer schade gehad en zowel het verkoopproces als de schadeafhandeling was perfect geregeld. Goede duidelijke communicatie. Vriendelijk en meedenkend en het resultaat was top! Zeker een aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mooie en goed auto gekocht

Op zoek naar een andere auto. Uiteindelijk hier terecht gekomen. We zijn hier zeer goed geholpen door marcel en hebben we hier een andere auto gekocht.

Prima geholpen

Prima geholpen met een mooie,voor ons nieuwe, occasion. Alle tijd, vlot, netjes, ontspannen. Fijne zaak dus.

Super goed geholpen! Eerlijk en betrouwbaar

3 weken geleden een auto gezien bij van Lopik, ik kon gelijk langs komen om hem te bezichtigen,meteen een proefrit gemaakt. Deal snel rond. Banden waren winterbanden, maar ze hebben er netjes 4 nieuwe banden onder gedaan, ook dit is allemaal geen probleem. Auto zojuist opgehaald en super netjes afgeleverd! Had vanaf het begin al een goed gevoel bij dit bedrijf. Ook super goed geholpen door Wim. We zijn erg tevreden!

Eerlijk en helder verhaal

Bij Van Lopik langs geweest om een auto te kopen. Heel professioneel en tijdig geholpen. Gevraagde aanpassingen/reparaties voor aflevering zonder gedoe doorgevoerd. Een mooie attentie gekregen toen ik de auto kwam ophalen. Dit bedrijf weet nog wat klantenservice is!

Fijn contact, eerlijk verhaal

Vanaf het eerste contact duidelijke en eerlijke communicatie. Fijne aflevering met nog een lekkere verrassing. Zeker een aanrader.

Prettig, duidelijk en transparant

Je wordt hier goed geholpen! Super blij met de service

Het is wel allemaal duurder, maar je krijgt er wel goede kwaliteit en deskundigheid voor terug.

Zo wil je een auto kopen

Een prettige ervaring zondermeer. De dag voor dat we de auto wouden komen bekijken even gebeld of het mogelijk was en we een proefrit konden komen maken. Uiteraard was dat geen probleem, de auto zou diezelfde avond nog door de wasstraat gehaald worden en binnengezet zodat we met een nette wagen onderweg konden. Prima proefrit gemaakt en de auto zag er ook goed uit, voelde ook degelijk. Een aantal dagen later nog eens wezen kijken in de tussentijd er over nagedacht. De auto stond ingeparkeerd, maar het was geen enkele moeite om hem uit te parkeren zodat we er nog eens goed naar konden kijken. De auto wordt met nieuwe banden geleverd en zelfs naar huis gebracht!!! Top service!!!

Fijne zaak

Prettige omgang met personeel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik werd goed te woord gestaan goede uitleg over de kleine beurt van de auto ,goede service vriendelijke werknemers

Prima geholpen en heel klantvriendelijk.

Auto gezien in advertentie en ben wezen kijken, proefrit wezen maken en mijn oude auto ingeleverd. Auto is perfect afgeleverd, gepoetst en geen extra pakket, echt top. Echt heel klantvriendelijk geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Superfijne zaak

Erg fijn geholpen en mede daardoor besloten om de auto te kopen, bij afleveren een mooie strik eromheen en een lekker presentje als verassing.

• Service N.v.t.

Over Autovakmeester