eerlijk, goede service, creatief, maakt geen onnodige kosten

Houdt mijn bejaarde BMW prima en veilig aan de praat. Maakt het niet onnodig duur. Probeert altijd zo snel mogelijk hulp te bieden bij onverwachte reparaties. Kan deze garage van harte aanbevelen. Ben sinds 2018 klant.

Auto ff weg maar wat een service zeg!

De auto zou een APK en een kleine beurt krijgen. Ik kon een fiets meekrijgen maar was niet nodig. Ik werd netjes gebeld om de kosten te bespreken. Einde middag kon ik de auto ophalen en was alles keurig geregeld. Dus vriendelijk, service gericht, kundig en snel!

Deskundig, eerlijk, goed gevoel.

Wat een fijne garage, voor het eerst hier en meteen een vertrouwd gevoel. Eerlijk advies zonder opdringerig verkoop praat. Mijn heilige koe blijft zeker hier voor onderhoud!

Goede service en heel klantvriendelijk.

Een fantastisch bedrijf

Goede hulp. Fijn bedrijf ,goede monteur

Snelle service en schappelijke prijzen

Zeer kundig

Goed en snel geholpen!

Bij onverwachte auto pech, goed, vakkundig en snel geholpen!

3 x V : vakkundig, vriendelijk, vlug.

Fijn, betrouwbaar bedrijf met goede prijs-kwaliteitverhouding.

Vakkundige en snelle service

Al jaren tevreden klant ...

Goede service en kwaliteit

Snelle en prima service

• Prijs/Kwaliteit

Een goede garage met goeie service voor een nette prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Goede eerlijke service en vriendelijk mens

Houdt mijn 25 jaar jonge BMW prima gaande. Doet wat nodig is en geen onzin dingen. Gewoon goed, eerlijk en vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Vlotte afhandeling van onderhoud. Goede prijs verhouding van kwantiteit en kwaliteit.

• Prijs/Kwaliteit

Prettig bedrijf. Goed geholpen en overleg is goed. Kom zeker weer terug

Prettig bedrijf. Goed geholpen. Overleg is goed. Zeker aan te bevelen. Kom zeker terug bij dit bedrijf.

Prima service.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en sneĺ klaar! Echt top!

Auto vanmorgen gebracht om 8.15 en om 14.15 weer opgehaald van de trekhaakmontatge. Zag er goed uit allemaal en binnenkort maar is proberen!!

Altijd goede service!

Men denkt altijd met de klant mee en dat ervaar ik als zeer prettig!

• Prijs/Kwaliteit

in een dag de reparatie uit gevoerd.

alles correct uitgevoerd!

• Prijs/Kwaliteit

Prettige, vriendelijke en deskundige garage!

Wordt goed naar de klant geluisterd en bij afwijkingen t.o.v. van wat afgesproken is wordt er door Robert contact gezocht en de mogelijkheden besproken. Dus geen verrassingen achteraf! Goede service en prijs/kwaliteit!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en een vertrouwd adres

Als ondernemer in de Coronacrisis was de APK een flinke tegenvaller deze keer echter samen met Robert Nijenhuis goede afspraken gemaakt waardoor wij weer kunnen rijden mét APK Top!

Prettige garage!

Servicegericht en goede afhandeling

Altijd fijn geholpen

Een fijne vertrouwensband gemaakt in de afgelopen jaren dat ik hier mijn auto onder behandeling heb . Als er wat is dan kan ik er altijd terecht , geeft een rustig gevoel .

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en straight to the point

Robert komt zijn afspraken altijd keurig na en denkt ook met je mee als je met pech aan de kant staat. Communicatie is ook goed, niets op aan te merken, ga zo door!

geweldig geholpen

Ondanks dat het bedrijf gesloten was, was Robert bereid ons te helpen. Redder in nood, dat noemen we nou nog eens goede service. Net dat tikkeltje meer. Bedankt.