• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb goede ervaringen met autofirst van der Veer... prettige sfeer en je word goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en deskundige mensen.\r\nAl meerdere keren enorm goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had mijn SAAB 93 Aero Coupe weggebracht voor diverse elektronische en motorische aanpassingen, reparaties en upgrades. Ik ben erg goed geholpen en kreeg deskundig advies voor een schappelijke prijs. Vriendelijk en deskundig personeel met hart voor SAAB. Ik kom hier in de toekomst zeker terug voor onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden, garage met kennis en meedenken voor de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Saab ‘verdiende’ die speciale dakrails vond ik altijd. Zei dit ooit ook aan Michel vd Veer. Door schaarste had ik het al beetje ‘opgegeven’ Hij dus niet! Afgelopen week voor beurt. Verrassing... \r\nDat is dus \'de Klant centraal!’ Word ik heel Blij van. M\'n Saab + rails + Topconditie. Merci Michel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig op het gebied van Saab!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een schitterend bedrijf, zoveel kennis met een hoge klantvriendelijkheid. Ook zijn ze eerlijk en zullen ze altijd de alternatieven bekijken van (dure) reparaties. Echte vakmannen, zulke garages kom je (helaas) niet vaak meer tegen. Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen en top service! Bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmiddag onvoorzien heen geweest vanwege lekke voor-/winterband. Goed overleg, snelle levering en montage - en met een gerust hart weer op weg. \r\nKortom: prima dienstverlening!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook deze (grote) onderhoudsbeurt werd jl. vrijdag weer onberispelijk uitgevoerd: uiterst vakkundig, met alle service en heel vriendelijk. Ook het (tweejaarlijks) poetsen en polijsten is van hoog niveau, en billijk geprijsd.\r\nHet is m.i. moeilijk (lees: onmogelijk) voorstelbaar elders ‘n gelijkwaardig professioneel kaliber te vinden. Ik kom dan ook, jaar-in-jaar-uit, vol vertrouwen bij deze Saab-specialist voor alle voorkomende werkzaamheden: beurten, bandenwissels, reparaties, APK e.d.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik onlangs mijn 14 jaar oude Saab cabrio voor de APK en een jaarbeurt bij Saab specialist Van der Veer (vh Saab Utrecht) had gebracht bleek dat de veerpoten moesten worden vervangen. Helaas bleek al snel na deze werkzaamheden dat er een onverklaarbaar aanlopen hoorbaar was bij het rechter voorwiel en tevens een vervelende vibratie. Ongelukkigerwijs was het oplossen van deze klachten niet zo maar even gebeurd. Ondanks alle aandacht en kennis bleek het probleem niet zo makkelijk op te lossen. Dankzij het doorzettingsvermogen van Michel heeft hij mijn vertrouwen in zijn kunnen meer dan waargemaakt. Het euvel (wat het dan ook geweest mag zijn) is uiteindelijk volledig opgelost. Ik kan weer blij zijn met mijn strakke Saab en mijn zorg over de kosten afhandeling van e.e.a. bleek door Michel volledig weggenomen. Service en klanttevredenheid betekende voor Michel dat het mij slechts een bescheiden bijdrage kostte. Jarenlange trouw aan mijn Saab specialist betaalde zich uit en belangrijk is dat ik bevestigd ben in mijn gevoel dat ik altijd had, nl. bij Saab specialist Van der Veer doen ze echt moeite voor je als je eens met een autoprobleem zit. Chapeau Michel.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik Saab ben gaan rijden in 2011 heb ik het onderhoud door Autoservice van der Veer (voormalig Saab Utrecht) laten uitvoeren. M.b.t. Saab zijn ze een echte specialist, en bovendien is de service helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, kennis van (Saab) zaken, gaat voor kwaliteit. Aanbeveler!!