Keurige afhandeling apk

11u afspraak, zoals gevraagd bij de aanvraag voor een apk keuring. Goed begin. Keurig ontvangen en geïnformeerd, koffie aangeboden gekregen, zelfs nog even wat in de auto vastgeklikt waar ik niet bij kon. Service van de zaak. De zoveelste goede ervaring hier. Ik kom in elk geval weer terug!

Beunhazen

had ik de beootdelingen op google maps maar gelezen. Ik heb nog nooit zo,n dure grote beurt gehad. Eerst 350 na een telefoontje 160 erbij . Remolie vervangen zat er niet bij ook brandstoffilter niet. Moet ik van te voren alles bespreken? Zij zijn toch de specialist. Op maps lees ik ook dat ze knoeiwerk leveren. Volgende keer maar gewoon weer naar de dealer. Tot die tijd hoop ik maar dat mijn auto blijft rijden.

• Prijs/Kwaliteit

Geachte heer Rink/Jagt, Vol verbazing lezen wij deze beoordeling. Naar ons weten hebben wij keurig overlegd wat er extra nodig was om de auto in goede conditie te houden. Ook hebben wij hiervan de kosten duidelijk met u overlegd. Dat wij dit niet eerder konden aangeven is omdat de auto nog niet bij ons in onderhoud was geweest. Wij snappen uw frustratie vanwege de kosten, ondanks het overleg van onze kant. U heeft zelf akkoord gegeven om deze reparaties uit te laten voeren. Echter begrijpen wij niet dat het woord ‘beunhazen’ hier genoemd word en dat u zich afvraagt of de auto wel blijft rijden? Wij zijn BOVAG herkent en alles is via fabrieksspecificaties gemonteerd

Vakwerk

Helaas ging de bedrading van de lesauto stuk aan de instructeurszijde. In die week stonden twee examens voor leerlingen gepland. Ik kon gelukkig een lesauto lenen van een collega. Mijn auto kon twee dagen later gerepareerd worden door dit bedrijf. Monteurs welke intern opgeleid zijn door Peter Claassen B.V. hebben het prima opgelost waarvoor dank. Dit is wel al de derde keer dat mijn koppeling stuk ging door de dezelfde oorzaak waardoor ik wel in het algemeen mijn vertrouwen wat kwijt ben geraakt in Peter Claassen. Heb het gevoel dat er in de eerste montage iets niet helemaal goed is gegaan. Wel garantie gelukkig maar vervelend als de continuïteit niet gewaarborgd is van mijn rijschool.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed maar te duur voor het geleverde

Goede ervaring jammer van de fixen prijzen. Anderhalf uur werk maar toch drie uur rekenen Jammer

• Prijs/Kwaliteit

Geachte Van den Heuvel. Met enige verbazing lezen wij uw beoordeling en horen graag het verhaal van uw kant. De door ons bij u ingebouwde Cruise Control van het merk John Gold Goldcruise is gemonteerd conform afgesproken bedrag van € 495.- incl. BTW. Dit bedrag is u ook van te voren geoffreerd. Zoals u kunt zien op uw factuur zijn er géén uren berekend echter 1 pakketprijs. Qua planning van inbouw plannen wij voor een cruise control 3 tot 4 uur in. Deze tijd zijn wij in het meest efficiënte geval niet nodig en wordt ook niet berekend, echter kunnen tijdens een klus ook andere werkzaamheden voorkomen als telefoon, of calamiteiten. Dat er drie uur berekend zou zijn klopt dus niet. Dat we anderhalf uur bezig zijn geweest met de inbouw klopt ook niet. Wij werken met een kloksysteem. De monteur heeft zich ingeklokt op 06-10-2020 om 10:13:45u De monteur heeft zich uitgeklokt op 06-10-2020 om 12:12:15u Dit zijn 119 minuten, dus 1,98 uur. Om onze service en kwaliteit hoog te houden zouden wij graag in een reactie willen weten vanwaar u de titel Goed maar te duur voor het geleverde gebruikt en wij voor prijs / kwaliteit slechts anderhalve ster ontvangen terwijl dit een marktconforme prijs is. Wij stellen uw reactie erg op prijs! BVD Freddy Hooge.

Duidelijke website en gemakkelijk bestelproces

zeer fijne website, goede informatie en service. Snelle verwerking en verzending. Zeer tevreden en absoluut aan te raden.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke medewerkers die zich aan afspraak houden en werkzaamheden op snelle en adequate wijze u

Prima geholpen conform afspraak te een alleszins redelijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Prima en snel geholpen met lege accu

Dregema kwam ter plekke om auto te starten. Top service!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

No nonsens aanpak, oplossing en klantgericht. Kwalitatief goed en prijstechnisch in prima evenwicht! Dank voor jullie goeie service!

Snelle levering

Makkelijk bestellen. Goede kleur geleverd. Duidelijke werkbeschrijving.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en deskundig advies

Goed geholpen met de problemen van de cruise control.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig hoe men hier meedenkt en de klant van informatie voorziet

Een Thule fietsendrager had ik nodig, helaas niet op voorraad. Maar zodra de voorraad er was kreeg ik meteen bericht en was er al eentje apart gelegd. De berichtgeving omtrent de levering is klasse. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van het proces. Echt een verademing om mee te maken dat er bedrijven zijn die wél weten wat de klant wil en verwacht. Superervaring. Een echte aanrader ook v.w.b. prijs.

Deskundig bedrijf

Snel en duidelijk

uitstekende service

trekhaak laten monteren alles volgens afspraak, prima.

precies de goede kleur

Was makkelijk om mijn kleur te selecteren. En het is exact de juiste kleur. Top en snel geleverd.

• Service N.v.t.

goede afhandeling

de gemaakte afspraken werden goed nagekomen, is het aanraden waard.

Fantastische snelle service

Snelle goede levering

Snelle service

Het was niet duidelijk op de website dat de verf een 3 lagensysteem was en dat de grondlaag apart moest besteld worden. Voor de verzending van het pakket werd een email gestuurd met de vermelding van de grondlaag, zodat ik dit nog kon toevoegen zonder extra transportkosten of telleurstellend resultaat. Dus goede service, er wordt mee gezorgd dat het resultaat naar behoren zal zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen zoals altijd.

Goede service, en oplettendheid! Ik had een vervelend vermogen probleem, wat door de monteur gevonden is, rijd weer zoals het moet. Opel Astra GTC

Goede en snelle service

Rond 15:00 kwam ik langs met mijn auto die koelvloeistof lekte. Er werd direct een nieuw onderdeel besteld en om 16:00 kon ik terug komen. Om 16:30 stond ik alweer buiten en was alles weer opgelost! Top service!

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke site met nuttige tips

Prompte levertijd en goede informatie

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, goedkoop, goede service ( o.a. leenauto)

Ondanks drukte werd er met ons meegedacht. Prijskwaliteitsverhouding zeer goed. Leenautoservice heel goed en niet te duur.

• Prijs/Kwaliteit

Vlot geholpen met deskundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

goed, snel en dus perfect

snelle telefonische info met daarna snelle levering

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen, goede uitleg en onderbouwd met foto.

Goed, snelle levering

Prima kwaliteit, snelle levering

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.