Klantvriendelijk medewerkers

Prima service, denken mee en lossen problemen netjes op.

Altijdgoedgeholpen

Klantvriendelijk, snel en goed geholpen ook qua reparaties van onze auto's.

Goed geholpen

Ik kwam zonder afspraak met een lege achterband. Was een kapotte ventiel. Meteen gerepareerd en daarnaast goed advies gekregen.

• Prijs/Kwaliteit

fout prima gedetecteerd en verholpen

nadeel: zouden bellen na reparatie. alleen vergeten

• Prijs/Kwaliteit

Service zoals service bedoeld is.

Doen wat er gezegd wordt, je wordt teruggebeld als een medewerker geen antwoord weet en er wordt geleverd waar om gevraagd wordt/nodig is.

Vriendelijke service.

behulpzame vakmensen.

Altijd prima

Erg goed.

Nog nooit problemen gehad met deze zaak. Altijd netjes onderhoud en bij APK beurten wordt ik altijd van te voren gebeld welke reparaties ze moeten doen en wat dat gaat kosten.

• Prijs/Kwaliteit

Een afspraak gemaakt voor dubbele bediening leswagen. Bediening oude auto eruit en direct weer ingebouwd in de nieuwe auto, precies volgens afspraak. Alles goed en super geregeld.

Goede service. Deskundig

Altijd vriendelijk

Super leuke medewerkers. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Prijs/Kwaliteit

Wisselen van banden goed en snel uitgevoerd

Gemakkelijk om met de garage een afspraak te maken en de werkzaamheden worden snel en goed uitgevoerd. Prima service!

• Prijs/Kwaliteit

Goede hulp, duidelijk uitleg en goede service

Prima, persoonlijke service

Snelle afhandeling

• Prijs/Kwaliteit

Inbouw Audio Defender 110 Top afgewerkt erg mooi resultaat!!

Totaal ont zorgt van a tot z, mooie afwerking mooi eind resultaat. inbouw audio, Camera, elektrische ramen en centrale vergrendeling.

Goed en met kwaliteit

Goed geholpen, en goed reparatie tijd

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en word altijd fijn geholpen.

Ik ga er sinds jaar en dag naar toe en hierdoor is er een stevige band ontstaan en sta ik achter hun service en deskundigheid!

• Prijs/Kwaliteit

Gezien het een ingrijpende operatie is werd mij voorgesteld om gebruik te maken van een leenauto… gewoon Top

Goede Service

Zelfs op drukke momenten supersnelle service! "rij maar even de werkplaats binnen regelen we het direct even". Kopje koffie en weer door!!! Dank u!

alles conform afspraak uitgevoerd

na enig speurwerk (Google) bij autoshop Dregema uitgekomen voor de inbouw van een cruisecontrol systeem, deze is boven verwachting geïnstalleerd, had niet verwacht dat het er uit zou zien als of het bij de standaard uitrusting hoort

• Prijs/Kwaliteit

U heeft de klanten verwisseld

U heeft mijn auto niet onderhouden maar die van een ander, ik rij geen Fiat. U beheerst uw klantenbestand niet, zelfs niet na herhaaldelijk melden dat u de foute klant meldingen stuurt. Jammer.

• Prijs/Kwaliteit

Geachte Sasa Excuses voor de verwarring. Wegens tekort aan personeel werken wij met mensen. Hier zijn wij zuinig op :-) De melding dat uw gegevens gekoppeld waren aan een foutief kenteken is in onze beleving 1 maal gemeld en ook gecorrigeerd. De verwisseling Novak en Nowak is snel gemaakt. Graag zouden wij willen weten hoe u deze fout heeft gemeld om onze kwaliteit te verbeteren. Wellicht heeft u naar een no-reply mailadres geantwoord of gereageerd naar ons automatische sms systeem ? Deze geven namelijk geen bericht retour.

Snel, duidelijk, vakkundig

Snel geholpen, vakkundig personeel

• Prijs/Kwaliteit

Werkzaamheden conform afspraak en voor een redelijke prijs

Volgens afspraak werkzaamheden uitgevoerd. Vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Geen (financiele) " verrassingen. Alles binnen de opgegeven tijd. Al jaren m'n favoriete autoservicebedrijf.

Goed geholpen.

Goede uitleg.

• Prijs/Kwaliteit

Het is een drukke autogarage, want ik was niet gelijk aan de buurt. Dat vind ik zelf positief. De prijs was all in clusive en daar hebben ze zich netjes aangehouden. Er zat geen addertje onder het gras. Mijn auto rijdt weer heerlijk.

• Deskundigheid N.v.t.

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.