Heel goede service

AutoFirst Dregema is een klantvriendelijke garage. De afspraak kan online worden gemaakt waarbij je alle werkzaamheden al kunt aangeven. Voor zover ik kan beoordelen is de prijs/kwaliteitsverhouding van de uitgevoerde werkzaamheden prima. Voor het uitvoeren van extra werkzaamheden werd ik eerst gebeld om dit te overleggen.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben al 45 jaar klant en te vreden dus dat spreekt toch van zelf.

Zie boven?

• Prijs/Kwaliteit

Prima service. APK klaar terwijl in een uurtje

Ik was een half uurtje telaat volgens de afspraak. Geen probleem, binnen no-time stond de auto weer klaar. 29.95 voor de APK, geen gebreken!

• Prijs/Kwaliteit

Bedrijf met kennis van wat er verkocht word en goede service.

Tevens prettige communicatie zowel per email , facebook messenger als persoonlijk face to face

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering!

prima geholpen

Prima geholpen om de stekkerdoos te repareren inplaats van een nieuwe te monteren

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering! We proberen graag met de klant mee te denken.

Goed. Prima service!

Nette inbouw van dubbele bediening. Mooi afgewerkt.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling Bart! We hebben met plezier aan uw auto gewerkt! Zou u wellicht ook een review op google willen plaatsen? https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=dregema# BVD Groetjes Team Autofirst Dregema.

Veel beloofd en geprobeerd

Ik had een ingewikkelde kwestie rondom mijn MMI in een Audi. Daar werd in eerste instantie zelfverzekerd resoluut en positief op gereageerd, maar uiteindelijk ben ik twee keer voor niks heen geweest en hebben ze mij niet kunnen helpen

• Prijs/Kwaliteit

No cure No pay. Vol verbazing lezen wij uw beoordeling. Geachte, graag had ik van u vernomen wat uw beweegreden hiervoor is. In mijn ogen heb ik mijn uiterste best gedaan om uw wensen te onderzoeken op mogelijkheden. Ik heb vrij veel tijd gespendeerd om te onderzoeken of uw wensen ook toe te passen zijn op het MMI systeem van uw auto. Bij uw eerste bezoek heb ik ook kenbaar gemaakt dat uw interesse in een Alpine multimediasysteem wel eens een uitdaging zou kunnen worden. Om dit uit te sluiten heb ik de gegevens van het MMI systeem en dat van de auto geïnventariseerd en met de fabrikant naar een oplossing gezocht. Helaas gaat het gewenste Alpine systeem niet werken in uw Audi. Uw wens voor de Bleutooth audio streaming heb ik hierna verder onderzocht. Afhankelijk van hard en software wat er in het MMI systeem zit, is dit soms om te programmeren / Activeren. Vele aanwijzingen wezen er op dat dit in uw geval ook zo was. Hierop heb ik u voorgesteld dat wij graag de uitdaging aangaan om dit te proberen, maar ook te kennen gegeven dat niet 100% met zekerheid te zeggen valt of het wel ging werken. Hierop heb ik u aangeboden onder no cure no pay te werken en dat wij het zien als een uitdaging en leermoment. Uiteindelijk heeft u dus ook niets hoeven betalen. Wellicht was uw verwachting dat wij alle kennis direct paraat hebben, echter worden de mogelijkheden om iets te integreren steeds specialistischer en moeilijker. Onze ervaring is ruim, echter vergt het ten allen tijde veel uitzoekwerk of iets daadwerkelijk te realiseren is. Graag hoor ik een reactie waarin wij ons nog meer kunnen verbeteren.

Vlotte afhandeling en alles volgens afspraak

Raammechanisme kapot van de Skoda Superb Combi II. Na het maken van een afspraak dezelfde week nog verholpen. Goede prijskwaliteit verhouding, vakkundig en snel verholpen. Zeer vriendelijke service.

snelle service

binnen 24 uur kon ik terecht voor mijn benodigde SCM certificaat. Lekker koffie en zo klaar. TOP had nog een paar andere vragen, dezelfde dag teruggebeld met het antwoord.

• Prijs/Kwaliteit

Enthousiast Team! Eerlijk advies.

Deze mensen durven NEE te verkopen. In de positieve zin :-) Ze blijven bij hun standpunt en leveren alleen de producten waar ze achter staan. Ik was eerst eerst eigenwijs door zelf een radio ( chinees ) online te kopen en te laten installeren. Na de 1e ios update van apple werkte de carplay al niet meer, en ook de FM ontvangst was belabberd. Na deze harde leer toch voor een kwaliteits product van Alpine Gekozen. Ontvangst Top! Beeldkwaliteit super! En veel sneller dan de dinky toy uit china. Na deze goede ervaring ook besloten om een audioupgrade in mijn Transporter te doen. Ik hoor nu echt het stemgebied veek beter, en ook de details van bepaalde klanken die ik voorheen niet hoorde. Al met al een goeie ervaring!

Goede en snelle service.

Volt geholpen via telefoon en afspraak de zelfde dag nog gerepareerd.

prima service en congreet

vriendelijke mensen en goede vakmannen

Accu geplaatst

Misverstand, verkeerde accu maar is door de garage opgelost

prettige ervaring

Automaat van mijn volvo laten spoelen, goede prijs! Auto schakelt weer als nieuw.

deskundig en welkom

meneer is deskundig. geeft rustige en duidelijke en deskundig antwoord op mijn vragen en geeft advies.

Snel en vlotte APK keuring

Mijn auto is snel en vlot gekeurd. Ging allemaal erg soepel. Betreffende de winkel, het assortiment is aan de dure kant.

Prima garage

Een afspraak maken gaat heel eenvoudig online. De uitvoering van de werkzaamheden, bandenwissel, is prima uitgevoerd. De prijs voor deze werkzaamheden was volgens mij heel redelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Zo moet het!

• Prijs/Kwaliteit

Prima, op de afgesproken tijd en vriendelijk geholpen.

deskundig, goed advies en vriendelijke medewerkers Top service.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare en snelle service!

Binnen een dag het probleem opgelost, ondanks het feit dat er onderdelen besteld moesten worden. Daarnaast vielen de kosten ook reuze mee!

Super service!

Keurig werk afgeleverd en een plezierig contact ervaren.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen hier al vele (35?) jaren. Vriendelijk, klantgericht, zeer vakkundig. Mijn auto is daar in de beste handen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vakkundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen met een garantie klusje zelfs netjes de auto weer thuis gebracht

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.