
Bedankt voor de geweldige reactie Nathalie, Het was een voorrecht om aan deze auto te mogen werken!
Geachte heer / mevrouw Nijsen. Enigszins verbaasd lazen wij uw reactie. Wij hebben meermaals getracht contact met u op te nemen aangezien wij niet inzien wat wij beter hadden kunnen doen in onze procedures. Derhalve zullen wij onze ervaring kant van het verhaal op deze manier zo duidelijk mogelijk omschrijven: Om bij het begin te beginnen heeft u van ons een offerte gehad voor een spoeling van de automaat bak. Aan de hand hiervan heeft u een afspraak bij ons gemaakt om dit uit te voeren. Mevrouw heeft de auto bij ons gebracht. Zoals is gecommuniceerd maken wij voordat wij aan deze werkzaamheden beginnen eerst een proefrit en lezen wij eerst eventuele storingen uit. Tijdens deze proefrit zijn twee dingen geconstateerd: 1: Er zaten diverse storingen in de versnellingsbak, Nadat wij deze hebben geconstateerd is de procedure eerst contact op te nemen met de klant om in overleg te gaan of spoelen wel of niet aan is te raden. 2: Auto ( banden ) maakten erg veel lawaai. Profiel is gemeten en hieruit bleek dat er tussen de voor en achterbanden behoorlijk veel profielverschil zat. Hierdoor zal aangezien het een 4 wiel aangedreven auto is ook het cardan sneller slijten. Derhalve is het advies gegeven de banden te vervangen ( niet omdat er te weinig profiel zou zitten op de banden ) Daar er in eerste instantie geen contact met u kon worden gelegd is de spoeling eerst ook niet verricht. Uiteindelijk is er contact geweest met meneer welke wist te vertellen dat er wegens een AD blue probleem er bij de garage iets was uit geprogrammeerd. ( wij vermoeden o.a. de EGR ) Hierop was ons advies om eerst alles terug te zetten naar origineel en deze storing op te lossen. Meneer wenste alsnog de automaat te laten spoelen en heeft op het advies voor het vervangen van de banden akkoord gegeven. Hiervoor is een vervolgafspraak gemaakt. Uw opmerking over spullen hebben we niet, wel betalen kunnen we hiermee niet plaatsen. Kunt u ons uitleggen wat u hiermee bedoeld? De banden hebben wij u aangeboden voor een prijs inclusief monteren / balanceren / nieuw ventiel en verwijderingsbijdrage. Deze prijzen liggen onder de verkoop advies prijzen en zijn marktconform. Het verschil met ons collega bedrijf is derhalve nihil en de genoemde 20% slecht beargumenteerd / geïnterpreteerd. Bij de 2e afspraak bleek dat er bij uw auto een afwijkende Adapter nodig was voor het spoelen van de automaatbak. Aangezien wij in onze beleving alle adapters in het bezit hadden, wat achteraf dus niet bleek, konden wij de spoeling derhalve niet verrichten. Dit had inderdaad wellicht voorkomen kunnen worden. Wij werken met mensen, en deze kunnen “fouten” maken. Wel proberen wij deze “fouten” zo goed mogelijk binnen de kaders op te lossen. Bij de 3e afspraak is de automaat gespoeld. Bij het afhalen van de auto was de monteur nog in gesprek met een andere klant en heeft een winkelmedewerker mevrouw getracht te helpen. Er is ook vriendelijk gevraagd of mevrouw een momentje geduld had, echter wekte mevrouw de indruk op hete kolen te zitten. Derhalve heeft de winkelmedeweker zo goed mogelijk geholpen. De factuur was nog niet volledig opgemaakt en bevatte nog een aantal standaard regels in pakket vorm van de automaatspoeling waaronder diagnose. De winkelmedewerker communiceerde vragend: als het goed is… komt het eindbedrag dan op…. Mevrouw reageerde enigszins geïrriteerd dat dit niet het afgesproken bedrag was. De monteur welke nog met zijn andere klant in gesprek was kreeg er iets van mee, en zei nog, als mevrouw even geduld heeft… ik weet het wel, maar ben nu in gesprek. Waar er eerst haast was om de auto klaar te krijgen heeft de auto een paar dagen gestaan voordat deze gehaald werd. U kunt zich voorstellen dat aangezien wij meer dan 40 doorgangen per week hebben de informatie dan niet adequaat is op te noemen. Mevrouw reageerde geïrriteerd met: ik zal de mail er bij zoeken…. De winkel medewerker heeft hierop de afgesproken prijs vastgelegd en de factuur opgemaakt. Wij vinden het jammer dat de communicatie telkens de ene keer via mevrouw en de andere keer via meneer moest gaan. Dit heeft schijnbaar voor verwarring gezorgd. Derhalve hadden en willen wij graag met u in contact komen.
Bedankt voor de 4 **** waardering Robert! Nog tips om er 5 van te maken? We staan altijd open voor verbetering!
Bedankt voor de mooie waardering Jolien! Wordt erg op prijs gesteld!
Bedankt voor de mooie waardering!
Bedankt voor deze mooie waardering hans! Wordt erg op prijs gesteld!
Bedankt voor deze overweldigende waardering!
Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd