Goed!!

L.s., Er was even niet aan gedacht, om aan te geven, dat de sleutels, instructie en bijbehorende zaken van de trekhaak in de kofferbak waren gelegd. Dit werd bij thuiskomst ontdekt!

Klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Op korte termijn een afspraak kunnen krijgen. Keurig en voor een nette prijs afgehandeld. Zelf zonder kosten nog dingen gecheckt. Echt prettig.

Uitstekende ervaring

Werd vriendelijk te woord gestaan. Er werd meegedacht. Goede inschatting van mogelijke scenario's en daarbij behorende kosten.

Geweldige service

Vaste Trekhaak besteld met montage, deze leek niet leverbaar bij Brink. Kreeg daaropvolgend een aanbod om een afneembare trekhaak te kopen met een kleine meerprijs, super geregeld! De trekhaak is uitstekend gemonteerd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Immer wieder gern.

Schnellen Termin bekommen, Auto pünktlich abgegeben und schnell wurde gearbeitet. Alles ohne Probleme.

Vriendelijke en persoonlijke benadering

heeft geen enkel werk verricht en moet nu al 30 euro betalen

heeft geen enkel werk verricht en moet nu al 30 euro betalen

• Prijs/Kwaliteit

Geachte Heer Kolesnykov. Ondanks de afspraakbevestiging en herinnering welke wij zowel per sms als per mail versturen was u niet op de afspraak verschenen. U zult begrijpen dat er aan de voor u gereserveerde tijd en handelingen kosten zijn verbonden zoals ook in onze voorwaarden en afspraakbevestiging staat beschreven.

• Prijs/Kwaliteit

Subwoofer laten plaatsen met een aparte manier in een audi ben zeer tevereden en alles is netjes gemaakt /weg gewerkt.

Snel en goed geholpen

Zowel de auto als de chauffeur staan echt op nr.1

Er word goed naar je geluisterd, en de oorzaak/problemen worden dan goed verholpen

uitstekende service

probleem met accu, gecheckt blijkt dat de accu aan zijn einde was

• Prijs/Kwaliteit

Kundige installatie van een trekhaak en betrokken

Ik heb een nieuwe trekhaak onder mijn auto laten zetten. Dat is super verlopen. Wat ik mooi vond is dat ze verder kijken dan de opdracht. Het viel op dat ik een band had met andere specificaties dan de rest waardoor er verschil was in draagkracht. Niet direct een ramp maar het hoort niet zo. De banden had ik gekocht (tweedehands) bij een nieuwe set velgen bij dezelfde leverancier. Ik werd hier op gewezen zodat ik dit kon(laten) herstellen. Een week later werd ik zelfs gebeld of het gelukt was. Voor mij is er weer een wijze les geleerd. Goedkoop is vaak duurkoop.

de beste van Emmen

Af en toe sta ik versteld van het geheim van Dregema. Hoe is het mogelijk dat heel Emmen hier nog niet naartoe gaat? Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, en dat kan vervelend zijn. Maar de manier waarop Dregema dit oplost, zonder gedoe en met gezond verstand, is bewonderenswaardig. Geen ellenlange wachttijden of onpersoonlijke servicemedewerkers. Hier krijg je gewoon een kop koffie en wordt de klus recht voor z'n raap geklaard. Dregema biedt simpelweg het beste voor je auto, net zoals toen geluk nog heel gewoon was.

• Prijs/Kwaliteit

Super good service and Nice staff

Really good service and my car got fixed as agreed and they were very good.

Hier ben je koning.

Wat een service. Ondanks dat ze het druk hebben proberen ze je toch zo snel mogelijk te helpen. Ze proberen zo snel mogelijk de diagnose te stellen en een plan te maken voor reparatie. Communicatie is ook duidelijk en vlot. Als de auto klaar is (of er is nog wat anders kapot) bellen ze ook. Hoef je niet zelf achteraan. Heel tevreden.

Kleine onderhoudsbeurt

Vlot geholpen en een lekker bakkie koffie. Grote klasse..

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Altijd vriendelijk en vlot geholpen…

Snel geholpen, vriendelijk personeel, goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Alles volgens afspraak gedaan.

Vriendelijk, betrouwbaar

Reparatie binnen 1 week prima gerepareerd

goed geholpen

goed geholpen

Toppie

2e keer hier een trekhaak laten monteren. Beide keren vriendelijk en keurig werk geleverd dus dik tevreden klant.

Uitstekende service, snel opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en eerlijke communicatie

Nijbracht 110

7821CE Emmen

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.