uitstekende service

probleem met accu, gecheckt blijkt dat de accu aan zijn einde was

• Prijs/Kwaliteit

Kundige installatie van een trekhaak en betrokken

Ik heb een nieuwe trekhaak onder mijn auto laten zetten. Dat is super verlopen. Wat ik mooi vond is dat ze verder kijken dan de opdracht. Het viel op dat ik een band had met andere specificaties dan de rest waardoor er verschil was in draagkracht. Niet direct een ramp maar het hoort niet zo. De banden had ik gekocht (tweedehands) bij een nieuwe set velgen bij dezelfde leverancier. Ik werd hier op gewezen zodat ik dit kon(laten) herstellen. Een week later werd ik zelfs gebeld of het gelukt was. Voor mij is er weer een wijze les geleerd. Goedkoop is vaak duurkoop.

de beste van Emmen

Af en toe sta ik versteld van het geheim van Dregema. Hoe is het mogelijk dat heel Emmen hier nog niet naartoe gaat? Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, en dat kan vervelend zijn. Maar de manier waarop Dregema dit oplost, zonder gedoe en met gezond verstand, is bewonderenswaardig. Geen ellenlange wachttijden of onpersoonlijke servicemedewerkers. Hier krijg je gewoon een kop koffie en wordt de klus recht voor z'n raap geklaard. Dregema biedt simpelweg het beste voor je auto, net zoals toen geluk nog heel gewoon was.

• Prijs/Kwaliteit

Super good service and Nice staff

Really good service and my car got fixed as agreed and they were very good.

Hier ben je koning.

Wat een service. Ondanks dat ze het druk hebben proberen ze je toch zo snel mogelijk te helpen. Ze proberen zo snel mogelijk de diagnose te stellen en een plan te maken voor reparatie. Communicatie is ook duidelijk en vlot. Als de auto klaar is (of er is nog wat anders kapot) bellen ze ook. Hoef je niet zelf achteraan. Heel tevreden.

Kleine onderhoudsbeurt

Vlot geholpen en een lekker bakkie koffie. Grote klasse..

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Altijd vriendelijk en vlot geholpen…

Snel geholpen, vriendelijk personeel, goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Alles volgens afspraak gedaan.

Vriendelijk, betrouwbaar

Reparatie binnen 1 week prima gerepareerd

goed geholpen

goed geholpen

Toppie

2e keer hier een trekhaak laten monteren. Beide keren vriendelijk en keurig werk geleverd dus dik tevreden klant.

Uitstekende service, snel opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en eerlijke communicatie

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en vakkundig personeel

Keurig afgewerkt

Nette communicatie en zeer vakkundig mijn trekhaak geplaatst.

nvt

nvt

Info und Ausführung sehr schön

Hat alles gut geklappt, ein Mitarbeiter konnte sehr gut deutsch, sehr hilfreich, auch bei der Rechnung. Hotel zum Sonderpreis, auch recht nett.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Bedienung
  • Sachverstand
  • Preis-Leistungsverhältnis

Netjes en goed de holpen

Duidelijke uitleg

Vriendelijk en kundig.

Ik ga graag naar Dregema. Niks is ze teveel en altijd vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie recensie ! Mocht er reden zijn tot verbetering horen wij dit natuurlijk ook graag!

goed en prima behandeld

mooi dicht bij en makkelijk bereikbaar

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor het invullen voor de beoordeling. Heeft u nog tips hoe we van een 7 een 8 kunnen maken ? We staan altijd open voor verbetering.

On professionele

Niet mijn garage...zijn niet professioneel sturen auto's naar kwik fit....

• Prijs/Kwaliteit

Beste Gerko Wij staan verbaasd van je reactie. Allereerst vinden wij het jammer dat u onze professionaliteit in twijfel trekt. We hebben een goede samenwerking met diverse collega's om ons heen. En helpen elkaar daar waar nodig is en kunnen. Omdat U met enige spoed uw auto moest laten uitlijnen, Terwijl elders met gelijke "professionaliteit" een draagarm was vervangen, hebben wij voor u dit vlot voor U kunnen organiseren. Dat de delen om uit te lijnen dusdanig VAST zaten en het onmogelijk was de auto uit te lijnen hadden wij niet kunnen voorzien, daar de auto NIET bij ons in onderhoud is geweest. We vinden het bijzonder dat u uw frustratie niet persoonlijk heeft geuit, en ons GEEN kans heeft gegeven dit te weerleggen. Bij het afhalen aan de balie waren uw woorden anders, en zei u lachend dat u het niet verbaasde dat het niet gelukt was. Wij zijn dan ook erg benieuwd waarom uw reactie online ineens anders is. Graag horen wij uw reactie.

TOP!!!

Zeer klantvriendelijk en de werkzaamheden zijn erg professioneel gedaan. Duidelijke afspraken. Gezelige koffiehoek. Uitstraling is goed en zal er zeker weer naar toe gaan.

• Prijs/Kwaliteit

De auto rijdt weer heerlijk, dankbaar.

Ik had een afspraak voor het nakijken van de remmen tav klachten. Deze zijn schoon en gangbaar gemaakt en het voelt en rijdt alsof de auto een grote beurt heeft gehad. Het rijdt weer soepel.

SUPER

Klantvriendelijk

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Kon de auto op tijd brengen en is snel gemaakt, ze houden zich aan de geschatte kosten.

Bedrijfsgegevens

Nijbracht 110

7821CE Emmen

[email protected]

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.