Vriendelijk, goede kennis van zaken

prettig

Goede service.

• Prijs/Kwaliteit

De kleur was bij hun bekend besteld met en snel geleverd.

Daar het om een oude kleur uit 1994 van Honda was en de kleur bij hun bekend was deze besteld met primer - blanke lak en ont vetter. Snel geleverd en een proefstukje gespoten en ja hoor exact de juiste kleur. Ben er blij mee. Kleur : B-142P Pearl atlantis blue-metallic

Aircoprobleem

Goede en snel geregeld

Net bedrijf

Wordt van te voren overlegd voordat er reparaties gedaan worden

Gewoon terugkomen!

Geen commentaar. Gewoon goed

Snel en goed!

Autopech snel en volgens afspraak verholpen, perfect!

• Prijs/Kwaliteit

Beste Thomas. Fijn te horen dat alles naar wens was! We helpen daar waar het kan :-)

Super Service- sehr nette und kompetente Mitarbeiter.

Ich bin sehr zufrieden und werde das nächste Fahrzeug wieder hier umrüsten lassen.

• Prijs/Kwaliteit

Wir haben gerne an Ihrem Auto gearbeitet! Wir freuen uns darauf, Sie wieder in unserem Unternehmen begrüßen zu dürfen!

Topbedrijf die zich aan hun woord houd

Top alles mooi geleverd en op tijd

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering! Wij helpen graag daar waar het kan :-)

Top geregeld

Prima geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering. Wordt op prijs gesteld!

Prima geholpen, geen klachten

Zie boven.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Reinout. Bedankt voor de waardering. Heb je nog een gouden tip voor ons om van de 8 een 9 te kunnen maken ? We staan open voor verbeteringen.

Goeie service

• Prijs/Kwaliteit

Beste Lammert. Bedankt voor de waardering. Wordt erg op prijs gesteld!

Goede kwaliteit en service

Ik had een mengkleur besteld en deze is zeer goed op kleur. Zie geen verschil met origineel. Spuitbus spuit ook zeer makkelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Jack, Bedankt voor de waardering!

Prettige duidelijke communicatie

Goede oplossing, snel geregeld en goede kennis van zaken. En dit ook duidelijk uit gelegd gekregen. Kortom een prettige ervaring. Kom er zeker weer.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Alie! Wordt op prijs gesteld!

Heel goede service en vriendelijk en deskundig personeel

Het is heel gemakkelijk om een afspraak in te plannen. Twee dagen voor de afspraak kreeg ik een herinnering per sms. Als ze bezig zijn met de auto wordt je tussentijds gebeld over de bijzonderheden, heel vriendelijke receptionist.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie recensie Geert! Wij werken met plezier, en mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn horen wij dat natuurlijk ook graag! Wij staan open voor verbetering daar waar het kan!

top

snel, goede prijs kwaliteit.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooi recensie Misha!

Goed vakmanschap

Aardige werknemers

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Rick! Heb je nog tips voor ons voor verbetering ?

Goed product alleen de levering verlaat

Het product kwam 2 dagen later aan dan gepland.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de recensie Harm. Jammer dat het product later kwam dan verwacht, 2 kanttekeningen: 1, geven wij géén beloofde levertijd. Het product is tijdig vertrokken. 2. was je product besteld tijdens code rood, er was hevige sneeuwval geweest en héél Nederland had te kampen met slecht begaanbare wegen / vertraging van bezorging. We denken om een volgende teleurstelling te voorkomen u uw verwachtingen iets zult moeten aanpassen :-)

Ondanks dat er de eerste keer geen koppelstukje aanwezig was en ik een nieuwe afspraak moest maken is de service goed. De reparatie was zelfs goedkoper dan geoffreerd.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Winfried!

Boven verwachting

Gezellige mensen met veel ervaring. Diverse specialisten. Ze denken graag met de klant mee. Hier hebben ze merkbaar plezier in het werk!

• Prijs/Kwaliteit

We hebben absoluut plezier in het werk! Ook al maken de huidige omstandigheden ( lockdown ) het soms wat lastiger, en missen we deels het klantcontact. Maar we blijven positief! Bedankt voor de geweldige woorden en beoordeling!

Correcte afhandeling, prima benadering en contact

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling Michel!

netjes behandeld

Zeer correct en goed uitleg en advies.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie recensie. Fijn dat we u op weg hebben kunnen helpen.

Top geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie recensie Henk! Fijn om zaken met je te mogen doen!

planning zwak

Moest mijn auto om 9.00 uur brengen voor het monteren van een trekhaak. Kon de auto om 16.30 uur weer ophalen. Qua planning zou dat m.i. wel strakker kunnen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Geachte heer Ankringa Enigszins verbaasd lezen wij uw beoordeling. A: Laten wij bewust auto's voor grotere klussen aan het begin van de dag brengen, dit om te controleren of de geleverde artikelen ( in dit geval van een extern door u ingeschakelde partij ) ook daadwerkelijk de juiste zijn. Als dit niet het geval is kunnen wij door snel te schakelen alsnog een oplossing zoeken. B: Wij staan voor kwaliteit! De geschatte inbouwtijd wat de leveranciers aangeven is praktisch alleen haalbaar als men van 1 type auto meerdere achter elkaar zou doen. Dit komt in de praktijk natuurlijk nauwelijks voor. C: In mijn beleving hebben wij géén tijd afgesproken wanneer de auto klaar zou zijn. Dit is op voorhand met géén enkele klus te zeggen. Dit is een schatting ( planning ). Graag horen wij van u hoe wij in deze grillige tijd van de 6 die u geeft aan service, een hoger cijfer kunnen maken! In afwachting van uw reactie.

Helemaal fantatisch

Ik vond van begin tot het einde helemaal prima Goede uitleg en ook direct antwoord op de vragen. Zou er mijn volgende auto daar weer kopen.....

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooi recensie Sylvia Helaas is de auto echter niet bij ons gekocht maar hebben wij de dubbele bediening voor u uitgebouwd :-) Het was gezellig en zien u binnenkort wel met de Audi verschijnen :-)

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.