• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen hier al vele (35?) jaren. Vriendelijk, klantgericht, zeer vakkundig. Mijn auto is daar in de beste handen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vakkundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen met een garantie klusje zelfs netjes de auto weer thuis gebracht

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 7 jaar klant bij automat/dregema. Altijd netjes behandeld en goede service. Nu kwam ik met een uitlaat die los leek te hangen. Zelf aan gegeven dat ik niet te veel geld er tegen aan wil gooien aangezien hij snel weg gaat. Bellen ze mij dat de uit laat verroest is en het 250 euro gaat kosten. Uitlast online kost 90€ dus 150 euro aan manuren? Gezegd dat ik hem niet gerepareerd hoef te hebben. Uur later bellen ze op het ook voor 200€ kan. Ik voel mij belazerd en ga op zoek naar een andere garage.

Enigszins verbaasd hebben wij uw beoordeling ontvangen. Ik heb getracht telefonisch contact met u te leggen. Wij waarderen het dat u een beoordeling geeft echter kunnen wij deze niet geheel plaatsen. Uit uw reactie merken wij op dat u online een uitlaat heeft gezien tegen een aanzienlijk lagere prijs. Dit is uiteraard heel goed mogelijk. A zal de kwaliteit echter ook aanzienlijk lager zijn. B is de vraag of de pasvorm juist is ook maar de vraag. Als Bovag erkend garage dienen wij garantie te geven op al onze materialen en werkzaamheden. U zult begrijpen dat wij dan uitsluitend A kwaliteit delen gebruiken welke wij betrekken bij betrouwbare leveranciers. Deze zullen derhalve in kostprijs hoger liggen. Ons tweede voorstel welke goedkoper uitkwam is ontstaan nadat 1 van onze leveranciers met het bericht kwam toch te kunnen leveren wat in 1e instantie niet het geval was. Deze uitlaat viel iets goedkoper uit. Deze hebben we bewust bij het eerste telefoontje niet aangeboden aangezien deze niet leverbaar zou zijn. De opmerking qua manuren vind ik derhalve ook volledig misplaatst. Ik begrijp dat men zijn ongenoegen soms wil uiten, terecht of onterecht, en dat dit ook in een opwelling kan gebeuren. Ik en overige ondernemers stellen het op prijs om feedback te krijgen, alleen zouden we het waarderen dat we eerst een kans om een misverstand uit de wereld te helpen zouden krijgen. Toen u de auto kwam halen hebben we nog een leuk gesprek gehad met dat u waarschijnlijk een nieuwe auto ging kopen. Ik ben niet boos maar zeker benieuwd naar uw reactie. Graag hoor ik uw standpunt in deze.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, proberen altijd je direct te helpen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vraaag via website onmiddellijk en duidelijk beantwoord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat onduidelijkheid alles keurig netjes opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf met veel kennis en hoge service graad. Zeer vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jammer ze konden me niet helpen maar moest toch 60 € betalen. Er was wel een ander plan maar over restitutie van de 60 euro werd niet gepraat,een gemiste kans

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemakkelijk online een afspraak gemaakt voor een grote beurt. Prijs wordt online opgegeven. Voor de aanvullende reparaties werd telefonisch contact opgenomen met een prijsopgave. Klantgericht personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf en je wordt goed geholpen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen en voor een redelijke prijs heel klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen geven aan dat het erg vriendelijke, behulpzame en deskundige mensen zijn die hier werken.