Betrouwbaar en kundig

Al jaren heel blij met deze garage. Betrouwbaar en kundig waardoor ik me daar nooit zorgen over hoef te maken. Auto ook deze keer weer naar wens behandeld.

Professioneel en vriendelijk

Professioneel team met een zeer klantvriendelijke aanpak

• Faciliteiten wachtruimte

De service van Vakgarage Leidsche Rijn ervaar ik als persoonlijk en professioneel.

Wat ik erg fijn vind is dat na een eerste onderzoek eerst contact wordt gezocht met mij als klant over de te repareren onderdelen. Daarbij wordt een uitsplitsing gemaakt in noodzakelijke en minder noodzakelijke reparaties. Wat nog zou helpen is een reminder voor de bandenwissel en APK via een telefoontje, Whatsapp of mail.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat ik erg fijn vind is dat na een eerste onderzoek eerst contact wordt gezocht met mij als klant over de te repareren onderdelen. Daarbij wordt een uitsplitsing gemaakt in noodzakelijke en minder noodzakelijke reparaties. Wat nog zou helpen is een reminder voor de bandenwissel en APK via Whatsapp of mail.

Hele goede service

Hele fijne garage waar je heel fijn en goed geholpen word Prijs kwaliteit top Snelle service En vooral klant vriendelijkheid

Super service!

Ik kom al jaren bij deze garage en ben zeer tevreden. Zeer professionele en vriendelijke medewerkers die altijd voor je klaar staan!

For 11 years I have used this garage

As an ex-pat I have used this garage for APK's. servicing, repairs and also for advice and other help for 11 years. I have never been disappointed. The customer service and the technical service has been exceptional. Working abroad often, I have never worried that my vehicles would not be well taken care-of. Also, I have never been made to feel uncomfortable for my preference to talk in English (mijn Nederlandse is niet goede). If you're an ex-pat in Utrecht, give them a call.

• Would you recommend us? Yes

Top garage wanneer ik bel krijg ik Pascale aan de lijn en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Mijn vader had afgelopen week verkeerd getankt ik belde op ook al hadden ze druk zijn wij toch geholpen tussen door. Niets is te gek voor ze en alles gebeurd zeer netjes deze mensen hebben verstand van auto's

• Faciliteiten wachtruimte

De waardes die bij de receptie hangen kloppen echt!!

vriendelijk en betrouwbaar

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en het werk wordt goed goed en volgens afspraak uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakwerk en plezierig in het contact

Ik kon al zo'n 10 jaar bij Marc en Pascal in Utrecht. Ze leveren altijd vakwerk en leggen goed uit welk onderhoud de auto wel en niet nodig heeft. De communicatie is eveneens prettig. De bij hun gekochte auto houdt het ook prima.

Probleem werd goed opgelost

Na een keuring en beurt bleek waterpomp te lekken. Die was vervangen. Maar toen ik volgende ochtend weg reed ging hij piepen en koelvloeistof lampje knipperen. Gebeld hierover en toen is dezelfde dag een monteur langs gekomen bij mij thuis om de koelvloeistof bij te vullen. Dus goed opgelost!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd erg goed, deskundig, vriendelijk en vooral snel geholpen

Door mijn uiterst positieve ervaring is dit nu mijn vaste garage waar ik heen ga.

• Faciliteiten wachtruimte

Makkelijk online inplannen Meedenken vanuit garage Vooraf belletje over reparaties en vervanging onderdelen Fijn contact

keurig en snel

Keurig en snel geholpen. Auto kan er weer even tegenaan!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

uitstekende service voor een redelijke prijs

zeer plezierige en hulpvaardige receptie. Uitstekende onderhouds- en reparatieadviezen. Uitstekende service.

heel goed

Van af het brengen tot en met het ophalen duidelijke afspraken met tussendoor indien nodig nadere informatie en overleg over hoe en wat. Heb de indruk op grond van het overleg en de toelichting dat er sprake is van deskundigheid. Gezien mijn eigen ondeskundigheid is dat natuurlijk altijd beperkt tot hetgeen mijn indruk is.

fijne service

fijne mensen en goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage met vriendelijke mensen!

Betrouwbaar en altijd prijsopgave vooraf!

Altyd Top

Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze garage en het personeel en kom hier dan ook al jaren. Ontvangen je altyd met een lach, nemen de tyd en doen wat gebeuren moet en laten je weten of er iets aan zit te komen en natuurlijk wel verantwoord is dat dit even kan wachten! Is dat niet zo, dan laten ze het je direct weten en vragen toestemming het ook direct te maken.

Een eerlijke betrouwbare garage

Komen hier al jaren en weten dat we echt op ze kunnen bouwen. Goede service, eerlijk advies. Heel fijn.

Snel en goed geholpen!

ALR was heel flexibel met het inplannen van de afspraak. Ik ben keurig ontvangen en prima geholpen. Een fijne garage!

Aanrader!!

Wij hebben een VW Touran gekocht bij Mark en Pascale. Na een tijdje waren er wat problemen met de auto maar alles werd meteen keurig onder garantie opgelost. Eerlijk, klantvriendelijk en komen afspraken netjes na. Goede service en garantie! Wij moeten en best ver voor rijden maar hebben het er graag voor over.