Verhuisbus gehuurd

Mooie goede bus en km vrij voor een verhuizing gebruikt. Tot geregeld!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, vriendelijk. Professioneel afgehandeld.

• Prijs/Kwaliteit

heel netjes en vriendelijke medewerkers en medewerksters

Wat mij opviel was de werkplaats, schoon en opgeruimd !

Goed bedrijf

Een jongere auto gekocht. Goed geadviseerd door de verkoper. Mooie wachtruimte met lekkere koffie. En zicht op de nette werkplaats.

Uitstekend!

Goed ontvangst. Ik kon op de reparatie wachten. Ik mocht plaatsnemen aan de wachttafel, waar allerlei lekkernijen klaar stonden. Het was bijna jammer dat de auto zo snel klaar was! Ik kom graag nog een keer terug!

Goed geholpen en klantvriendelijk

Auto gekocht

Redelijk

De aanspraak dat ik de auto een dag eerder brengen..en een vervanger aito meenemen is niet door gegaan.. En de dag later krijg ik een vervanger auto ..zonder..verwarming..en was geen preekt..terug in dr nacht rijden..xeker als de temperatuur heel laag was.. en wanner ik melden de probleem..was bij de administratie wel bekend....vind ik beetje te passieve voor een garage bedrijft..

• Prijs/Kwaliteit

Ervaring is zoals altijd goed

zie boven

Uitstekent

Cruisecontrol inlaten bouwen, functioneerde. Niet daar was er iets defect en top opgelost!

Vakkundig en vriendelijk

Geen glibberige verkoper maar gewoon vakkundig en vriendelijk.

Top garage

Sinds een jaar breng ik hier mijn auto naar toe voor onderhoud. Online een afspraak maken en vervangend vervoer aanvragen is prettig. De garage oogt netjes en vakkundig. Mijn auto was zelfs nog schoon gemaakt toen ik m kwam ophalen. De standaard interieurspray is wat mij betreft wat te veel. Verder prima garage!

Top bedrijf

Tis een goed bedrijf die met je mee denkt. Keurig een prijsopgave voor de reparatie. En je wordt vriendelijk ontvangen.

Zeer goede service

Erg tevreden

`Gastvrij, vriendelijk en ter zake kundig/1

Heb hier een auto aangeschaft. Meteen na binnenkomst uitermate vriendelijk te woord gestaan door de dames bij receptie. Werd tijdens de aankoop begeleid door Bert die er alle tijd voor nam en zonder er druk op te zetten, met allerlei adviezen kwam. Na de auto bekeken en proefgereden te hebben een prettig gesprek en een fatsoenlijk bod op mijn in te ruilen auto. Ik had daarbij wat wensen en vragen die gewoon werden opgelost. Hoewel ik de auto nog niet heb, heb ik er nu al een heel goed gevoel bij! Wordt vervolgd...

Pr0fessioneel

Er is tijd en aandacht voor je Dik tevreden ook over de secretaresses

• Prijs/Kwaliteit

Geeft goede advies en vervangt alleen dat wat nodig is

Prettig.

Voor de eerste keer bij deze garage geweest, was prettig. Kostenopgave vooraf bleek helemaal correct. Handig was ook het sms-je met het bericht dat de auto klaar was.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en netjes geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Professionele zaak met klantvriendelijke aanpak

Met name flexibiliteit en uiteindelijke prijs gaven mij een goed gevoel bij de aanschaf van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Heel fijn dat jullie zo klantvriendelijk zijn!

Ik had een koplamp kapot en moest die avond in het donker naar Oldenzaal rijden. Toen ik 's morgens om 8 uur belde en zei dat ik de lamp graag wilde laten vervangen, maar dat ik die dag twee uitvaarten had en alleen om 9 uur langs kon komen, was dat meteen goed. Ik kon erop wachten, was meteen aan de beurt en tijdens het wachten kon ik koffie pakken en iets lekkers erbij. Ook is er altijd goede Wifi. Topservice!

Prima geholpen

Prima garage met goed persoonlijk contact. Vreemd dat op de nota een bedrag staat wat met de klant overeengekomen is, maar dat de klant dat niet weet. Telefoon geeft een bericht automatisch " fijn dat u ons belt" komt mij raar over

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf voor onderhoud aan mijn Renault. Deskundige mensen, vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en duidelijk van te voren afgesproken wat er moest gebeuren. Netjes.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en nette ontvangst met koffie.

Alle tijd voor het maken van een proefrit, het bedrijf ziet er keurig en schoon uit, goed gevoel aan over gehouden.

vertrouwd

altijd vertrouwd en meedenken