direct geholpen

tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Naam van de garage klopt helemaal want auto en klant zijn hier echt nummer 1.

Vanuit de mooie wachtruimte met (prijswinnend) koffiehoekje heb je direct zicht op de moderne en schone werkplaats. De werkzaamheden voor de gecombineerde APK met klein onderhoud werden vooraf met mij besproken en pas na goedkeuring ook uitgevoerd. Aansluitend ook de zeer gunstig geprijsde mobiele pechhulp weer voor 1 jaar verlengd. Personeel en de beide eigenaren zijn erg vriendelijk en ook altijd aanspreekbaar. Kortom, dit is een garage waar de klant en auto in goede handen is!

is goed

is goed

• Prijs/Kwaliteit

Een goed en net bedrijf die bij het eerste contact al vertrouwen geeft

goede voorlichting over het voertuig waar je voor komt uitgebreide proefrit mogen maken vrijblijvend niet opdringerige contact en offerte meegekregen zeer nette werkplaats

Geweldig bedrijf!!!

Ik kan alleen maar vol lof praten over dit bedrijf, ze proberen je altijd te helpen zonder er een slaatje uit te slaan! Als ik weer weg rij met mijn auto ben ik altijd vol vertrouwen dat wij er weer een jaar tegenaan kunnen! Zo overleggen ook altijd wat er moet gebeuren en of je het er mee eens bent! Super bedrijf super service! Groetjes van ons!

Erg goed

Ik heb mijn auto met pech geval zaterdags gebracht. Mijn auto hebben ze de week erop direct bekeken en behandelt. zeer zeer tevreden.

Direct actie bij pech

Positief

Deskundige garage

Snel en goed geholpen met een kapotte ruitenwisser

Te laat klaar

Ik had voor de beurt aangegeven dat ik de auto echt om 14.00 uur klaar moest zijn ivm afspraken. Als dit niet zou lukken zou ik een andere afspraak gemaakt hebben. Vervolgens hoorde ik niks en na zelf gebeld te hebben bleek de auto pas om 15.00 uiterlijk klaar te zijn. Dit was een enorm probleem. Ze boden een leenauto aan maar dit koste mij wel €0,25 per kilometer. Aangezien ik een afspraak 50km verderop had tikte dit behoorlijk aan. Raar dat ik moet betalen terwijl het niet mijn fout was. Ik had uiteraard gerust wat in de tank willen gooien.

• Prijs/Kwaliteit

Auto kopen of een reparatie, kijk eerst bij Hofsink en Nijland en je hoeft niet verder te zoeken.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf. "Service" staat hoog in het vaandel. Vriendelijke mensen, alles altijd in goed overleg, als het nou een reparatie betreft of het aanschaffen van een gebruikte auto, zij zorgen dat het goed komt. Probeer het maar eens uit.!!

• Prijs/Kwaliteit

Goede en snelle afhandeling.

Top geregeld

Hele goede hulp en auto bevalt weer harstikke goed na een goede grote beurt!

• Prijs/Kwaliteit

Ze kletsen er niet om heen , zegt waar het op staat. Super

• Prijs/Kwaliteit

De auto gebracht voor reparatie. Ik kreeg als afgesproken een keurige leenauto mee. Ik werd netjes op de hoogte gehouden mbt de kosten.

• Prijs/Kwaliteit

Geen negatieve berichten, gewoon zoals het moet.

Deskundig en snel.

Zie boven.

Uitstekend geholpen

Vriendelijk, duidelijk over prijs en kundig

geweldige service

Goed geholpen, probleem vakkundig opgelost.

super snelle service

ik was er om 7.45 auto uitgelezen bobine kapot nieuwe besteld en om kwart over negen klaar super

• Prijs/Kwaliteit

Het was weer dik voor mekaar.

Het was weer dik voor mekaar.

TOP

Super service, snel alles geregeld en ZEER klantvriendelijk !!!

• Prijs/Kwaliteit

goed snel en vakkundig. Afhandeling kan beter vind ik. Vragen of alles naar wens is. en of er nog iets iets waar je van dienst kunt zijn. dit mis ik

• Prijs/Kwaliteit

ze proberen je altijd te helpen en doen hun best voor je.

tot nu toe altijd goede ervaring bij jullie

Verhuisbus gehuurd

Mooie goede bus en km vrij voor een verhuizing gebruikt. Tot geregeld!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, vriendelijk. Professioneel afgehandeld.

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universele garagebedrijf aangelosten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multiefunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de bovag richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze vooraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op kruiwiel10