Tevreden over de uitvoering van de afgesproken onderwerpen.

Goed geïnformeerd en alles uitgevoerd conform prijsafspraak.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en meedenkend advies.

We kwamen eigenlijk voor een andere auto, maar door een gemeend advies toch een onverwachte keuze gemaakt voor een ander type auto die beter bij onze situatie past. Dit alles voor een eerlijke prijs. Auto netjes gepoetst afgeleverd met een nieuwe apk, 6 maanden garantie en een jaar pechhulp.

• Prijs/Kwaliteit

Ben al jaren bij H&N klant en het bevalt mij prima. Goede service en contact. Kom er eigenlijk maar 1x per jaar met de keuring en dat komt doordat ik daar een toyota heb gekocht waar dhr. Hofsink garant voor stond dat ik daar jaren mee vooruit kon. Ik moet toegeven. Hij heeft gelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Ben er wel tevreden over.

Snel contact als je beld. Duidelijke snelle prijsopgave vooraf. Je wordt netjes en professioneel geholpen. 1 klein minpuntje, de boordcomputer was niet geréset, waardoor ik bij het wegrijden gelijk een olie foutmelding kreeg. Niet ernstig, alleen een beetje vervelend. Dit is naderhand keurig verholpen.

Helemaal goed

Goede ontvangst, goed gesprek en een goede auto gekocht.

Prima service !

Goede benadering ook leuk om te zien dat je een mailtje krijgt met de voortgang van de aflevering van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn auto moest voor apk

Netjes op tijd voor elkaar,

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Tijdens de wachttijd werd drinken aangeboden.

• Prijs/Kwaliteit

Correct, duidelijk, en vlotte reparatie

Het was gewoon een apk Met een nodige reparatie Kon gelijk gerepareerd worden Prijs precies volgens afspraak !!

Super snel helpen

Super snel alles geregeld. En denken met je mee in welke situatie je zit

APK goed en snel uitgevoerd, klaar terwijl u wacht

APK goed en snel uitgevoerd, klaar terwijl u wacht

• Prijs/Kwaliteit

Mooi bedrijf! Deskundig, transparant en prettig in contact.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk afspraken die ze nakomen en goede service

Eerste keer dat we met Hofsink en Nijland te maken hebben gehad. En nu al besloten onze auto daar te laten onderhouden. Goede service, houden zich aan de prijsafspraken en bellen netjes als er iets meer bij komt kijken.

Goed geholpen.

Een net bedrijf dat kwaliteit en service levert. Daarnaast een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Prijs/Kwaliteit

Een garage waar ik "graag" kom.

Een garage waar ik "graag" kom, omdat ze kijken wat voor jou als klant het gunstigste is. Dit door een duidelijk advies waarin wordt aangegeven wat echt moet, wat nog even zou kunnen wachten en waar op termijn rekening mee moet worden gehouden. Samen met de altijd gespecificeerde rekening geeft dat mij vetrouwen in Hofsink&Nijland.

Goede en snelle service

Garage waar service en vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid hoog in de vaandel staan

Heel tevreden over service

Keurig opgehaald en na keuring weer teruggebracht , totaal geen klacht

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top bedrijf

Goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Super service en netjes overleg over wat er moet gebeuren aan de auto.

Super service en netjes overleg over wat er moet gebeuren aan de auto.

Top garage

Top garage,super service en alles in overleg. Klantvriendelijk en komen afspraak na👌👌👍👍

Zeer professioneel personeel.

Ze zijn duidelijk en houden zich aan de afspraken. Mocht er tijdens de werkzaamheden nog meer dingen aan het licht komen. Dan word je eerst gebeld voor ze verder gaan. Zeer tevreden

Heel goed

Uitstekende ontvangst goede service en een klik over Texel.

geweldig

Vriendelijk, tot advies en hulp bereid

• Prijs/Kwaliteit

Dit is een aan te bevelen bedrijf!

Zeer tevreden over dit bedrijf! Goede service en vakkundigheid en altijd zeer klantvriendelijk personeel zowel in de garage als op kantoor.

Prima geregeld

Goed contact en overleg over reparatie

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universele garagebedrijf aangelosten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multiefunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de bovag richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze vooraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op kruiwiel10