aanbevolen

Door een vakantiesluiting bij mijn vorige garage en door een goede tip van de wegenwacht kwam ik voor t eerst bij Doornink. Op dat moment had ik panne aan mijn peugeot 307. S morgens gebeld,weggebracht en zelfde dag klaar...Hulde Waar vind je dat... T o p !!

Betrouwbaar ēn goed!

Betrouwbaar, goede service, fijne communicatie, garage waar je van op aan kunt. Gēén verborgen kosten, denken in oplossingen en niet in problemen.

Prettig bedrijf met goede service.

Al jaren klant, altijd goed geholpen. Goede service en klantvriendelijke, persoonlijke benadering.

Altijd zeer adequaat en vriendelijk geholpen

Al jaren ben ik klant bij Erik. Fijn bedrijf en eerlijk!

Super betrouwbaar autobedrijf

Staan altijd voor me klaar, geven een erg heldere uitleg van het probleem en doen veel moeite om de best passende oplossing te realiseren.

Eerlijke uitleg zonder verhaaltjes met reëele prijzen.

Fijne garage, geen onzinverhalen, maar gewoon kwaliteit leveren tegen een reëel tarief.

• Bereikbaarheid

Superfijn en eerlijk bedrijf, Jessica en Erik zijn toppers!

Na mijn scheiding moest ik het alleen doen, en dat lukte prima.. Behalve op het gebied van auto's want daar had en heb ik, geen bal verstand van. Maar gelukkig kwamen Erik en Jessica op mijn pad en ben ik nu al bijna 10 jaar klant bij hun..! Iedere keer staat Erik met zijn team klaar om je met raad en daad bij te staan.. Autobedrijf Doornink! Een absolute aanrader.. Ik zeg DOEN!

• Bereikbaarheid

Geweldig goed en eerlijk bedrijf.

Goede service en veel kennis in huis voor een betaalbare prijs. Voor mij geen andere garage meer!!

Goede service en persoonlijk

Ik word altijd echt goed geholpen en geadviseerd. Bij Erik weet ik altijd zeker dat hij eerlijk is en niet zomaar iets extra.s maakt aan mijn auto.

• Bereikbaarheid

Een fijne garage met betrouwbare en kundige medewerkers. Gewoon goed!

Al jaren meerdere auto’s in onderhoud. Altijd fijn contact en overleg. Zelfs de kans gehad om zelf even een onderdeel bij een collega garage op te halen (want die had er nog een liggen) scheelde weer 100 euro. Wij hebben onze “tweede” auto hier altijd in onderhoud en dat ik zeker geen nieuwe. Wat ons opvalt is dat de rekening eigenlijk nooit tegenvalt.

Goed bedrijf

Ik ben er in het verleden geweest, heel vriendelijk behandeld, goede service, aan te raden

• Bereikbaarheid

Ben al jaren vaste klant

Zeer tevreden. Goede hulp. Geen onnodige poespas. En ook nog tijd voor een praatje.

• Bereikbaarheid

Altijd eerlijk, altijd goed.

Gewoon een goede garage, alles in overleg en geen onnodige poespas. Al jaren klant en van plan dat ook te blijven!

Top autobedrijf!

Prima service, deskundig en vriendelijk personeel.

Top garage!

Altijd goed

Altijd goed.

• Bereikbaarheid

Vlot, deskundig en betrouwbaar.

Ben vriendelijk geholpen. Na inschatting wat er moest gebeuren ben ik zoals afgesproken, eerst gebeld voor prijsopgave en overleg. Prettig.

Klantvriendelijkheid hoog goede service

Goed, behulpzaam en betrouwbaar

Super !

• Bereikbaarheid

Eerlijke garage, uitstekende monteurs.

Na jaren bij dealers te veel geld uitgegeven te hebben, nu eindelijk een garage die doet wat echt nodig is en dat ook nog netjes overlegd met prijsindicatie. Gewoon top!

No nonsens allround servicebedrijf

Ben al jaren klant voor het onderhoud van onze privé auto. Eerlijke adviezen en correcte service. Daar waar je bij sommige bedrijven het gevoel hebt bedonderd te worden met onnodige en dure reparaties is Erik altijd transparant, meedenkend om kosten beheersbaar te houden. Niet alleen voor onderhoud of reparaties maar ook (kwaliteit) banden zijn interessant om hier te laten monteren. Geen lage aanbieding prijzen en vervolgens overal meerprijzen voor betalen, maar gewoon een goede deal. Heel prettig! Fijn bedrijf en aardige mensen.

Top garage bedrijf!

Klantvriendelijke én vakkundige garage. Zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

Prima Autobedrijf, eerlijk, betrouwbaar en deskundig

Bij Autobedrijf Doornink is werken aan en met auto's de passie van eigenaar en medewerkers, en staat verder vooral de wens van en de service aan de klant centraal. Je word altijd vriendelijk, eerlijk en deskundig geholpen. Je betaalt een faire prijs en krijgt waar voor je geld. Goede service

Betrouwbare garage

Betrouwbaar en super goede service. En de rekening van altijd mee

Betrouwbaar, meedenkend.

Saab heeft het goed naar de zin bij Doornink

Over Autobedrijf Doornink

Autobedrijf Doornink is een universeel BOVAG-garagebedrijf, dat gerund wordt door het echtpaar Erik en Jessica Doornink. Begonnen als eenmansbedrijfje met een beperkt servicepakket, is er inmiddels een allround bedrijf ontstaan waar u terecht kunt voor alle reparaties (ook electronica), APK, onderhoud, aircoservice en de aan- en verkoop van occasions. We zijn RDW-erkend en aangesloten bij de BOVAG/afd. ABA en de Nationale Autopas. Er kan gebruik worden gemaakt van een leenfiets dan wel (in overleg en op afspraak) een leenauto of een haal- en brengservice.