Fantastisch!!

Deskundig advies, en je voelt dat ze luisteren naar wat bij je past! En ook fijn, je krijgt lekkere koffie terwijl ze naar je luisteren!Geen ‘fabriek’ gevoel. Daarbij zijn ze zeker met de tijd mee!!

Top service!

Ik heb mijn auto gekocht toen ik deze op het terrein heb zien staan. Goede service, duidelijke afspraken en de communicatie liep uitstekend.

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf!

Gisteren hebben wij een prachtige auto bij Damstra gekocht. De auto stond keurig klaar voor de proefrit, de geschiedenis van de auto was bekend en werd gedeeld. De prijs van de auto was reel zeker gezien de prijs van vergelijkbare exemplaren. Door omstandigheden had ik de auto snel nodig en er werd goed meegedacht over een snelle levering. Al met al een fijn, betrouwbaar en eerlijk bedrijf.

Goede service, denken altijd met je mee

Ik kom al jaren bij Bauke Damstra voor de onderhoud en APK keuring. Vriendelijke mensen, kan er ook altijd bij zijn bij het keuren. Altijd scherp geprijst, en er word nagedacht voor de kleinere beurs.

Goede service en goede kwaliteit.

Goede service en goede kwaliteit

Betrouwbaar

Service is uitstekend. Altijd behulpzaam. Komt afspraken na.

Excellent bedrijf

Dichtbij en vertrouwd. Klasse service, prijs kwaliteit is prima. Ze staan altijd voor je klaar.

Alleen maar zeer goede ervaringen.

Over Autovakmeester