Waardeloos

Geen verstand van wat ze doen, onbeschoft hoge rekeningen…….geen aanrader

Slecht

Waardeloos bedrijf ik heb namelijk een paar weken geleden een lekke achter band gehad aan de binnenkant van mijn bleek dat hij niet goed uitgelijnd was(volgens de anwb) 2 banden defect. Ik heb gevraagd omdat ik hem hier in onderhoud heb zet meteen maar mijn winterbanden er op dat hebben ze gedaan maar hij moet nog uitgelijnd worden maar dat kregen ze niet voor elkaar( ik vraag me af waarom vorige jaren dan wel)ze moesten een onderdeel bestellen en bellen u nog terug vertelde ze mij. Dat is nu al zo maand geleden het heeft mijn 2 nieuwe banden gekost en gaan langzaam mijn winterbanden ook stuk wand hadden ze gezegd kan wel eventjes zo.

Netjes en vlot geholpen

Prima te woord gestaan en auto weer gerepareerd. Ik heb gelukkig niet vaak problemen maar als het zover is gaat mijn auto weer hier naartoe.

Deskundig

Kan daar altijd terecht

Top service.

Snel een afspraak inplannen, duidelijke communicatie over de kosten. Precies zoals het hoort te gaan bij een goede garage.

Perfecte service

Eerste bezoek, prima service en afhandeling van de klacht

Uitstekende klantvriendelijke vakgarage

Nog net voor de zomervakantie uit de brand geholpen met een kapotte airco ondanks alle drukte. Grote klasse.

• Bereikbaarheid

Autootje snel en vakkundig gecontroleerd, gekeurd en zelfs gewassen!

Prima, betrouwbare garage

Zeer betrouwbare all-round garage. Vakbekwaam personeel. Ze denken goed mee en komen nooit met dubieuze bevindingen.

• Bereikbaarheid

Zeer goede service, vriendelijk en desundig. Aanrader!

Je wordt snel en goed geholpen, Vriendelijke en prettige garage.

Heel prettige garage.

Sinds kort ben ik alleen. Hun hulp en uitleg is fijn en duidelijk.

Snelle en prima service

Sinds vorig jaar mijn Peugeot in onderhoud. Snelle mogelijkheid voor een afspraak, duidelijke communicatie over wat er gedaan moet worden en wat de kosten daarvoor zijn. Super service, top!

• Bereikbaarheid

Prima service en vakkundig personeel

Gewoon een goeie garage waar je normaal kunt communiceren en goede prijs kwaliteit verhouding zeer tevreden

Keurig bedrijf

Afspraak telefonisch gemaakt en afgesproken dat ik de auto 's morgens breng en 's middags weer ophaal als alles goed is met de auto (camper). Wel fijn aangezien ik in de buurt werk en dus geen ander vervoer hoef te regelen!

Beste garage van Zaanstreek

Ik kom hier al jaren na vele garages in de regio geprobeerd te hebben maar dit is het beste autobedrijf naar mijn mening. Denken altijd je mee, goede communicatie, altijd snel een afspraak en onwijs vriendelijk personeel. Ik hoop nog vele jaren gebruik te mogen maken van dit autobedrijf.

Vriendelijke

Vaak wordt je gelijk geholpen Zijn wel beetje aan de dure kant

Goed en snel

Goed en snel

Positief

Tot nu toe alleen maar positief

• Bereikbaarheid

Prima service bij apk keuring met Renault Clio V.

Vanmorgen langsgefietst of er vandaag gelegenheid bestond om de Clio V van mijn vrouw te keuren. Dit werd bevestigd en in de middag langs gegaan met de auto. Vriendelijke en klantgerichte receptie en overige medewerkers. De auto is van 2019 en werd na onderzoek goedgekeurd. Heerlijk hoor, niet te lang wachten en op korte termijn de keuring uitgevoerd. Fijne garage, ik kan niet anders zeggen!

• Bereikbaarheid

Heel prettig. Snelle service en deskundig

Ik heb tot nu toe goede en prettige ervaringen met Wouda Assendelft. Na pech of schade wordt ik snel en deskundig geholpen

top bedrijf

top bedrijf, altijd klaar met een oplossing , kan altijd terecht voor reparaties en advies

• Bereikbaarheid

Prima service en prijs kwaliteit is perfect.

Zeer klantgericht en voor alles een passende oplossing.

Snelle goede service

Ik kan altijd snel terecht bij Wouda voor de problemen met mijn oudere auto. Ik wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. Ze denken altijd mee en bellen mij voor overleg. Fijne betrouwbare garage!

• Bereikbaarheid

ondanks veel tegenslag beleefd en klantvriendelijk

Het onderdeel dat vervangen moest worden was niet meer in productie . Het heeft al met al acht weken geduurd , maar ik ben blij dat ze het hebben te weten repareren .

Super service

Er wordt meegedacht met de wens van de klant en er wordt gedacht als klant, waardoor je je als klant ontzettend goed begrepen voelt en de service top is!

Over WOUDA Assendelft

Bij Wouda Assendelft staan we voor kwaliteit, service en scherpe prijzen. Als partner van de ANWB Wegenwacht en lid van de BOVAG staan wij garant voor merkonafhankelijk auto-onderhoud en helpen wij jaarlijks vele gestrande automobilisten. Wij verwelkomen u graag met een kopje koffie. Tot snel!

Over Autovakmeester