Zoals altijd goed geholpen,

Auto voor apk weg gebracht, punten waarop hij zou worden afgekeurd netjes over gebeld, in overleg meteen verholpen zelfde dag auto opgehaald

• Bereikbaarheid

Kundig, vriendelijk en voordelig!

Overgestapt van dealer onderhoud; obv goeie recensies en na offerte - rondje uitgekomen bij Graveland. Beste prijs, prima en snel uitgevoerd/ fijne en persoonlijke benadering. Bye bye dealer!:)

• Bereikbaarheid

Top service en zeer vriendelijke medewerkers.

Al jaren wordt er zeer hoogstaande kwaliteit geleverd. Daarom ben ik een vaste klant van Auto Graveland en heb daar diverse keren een auto gekocht.

Ga zo door.

Goede ervaring. Ga zo door.

Zeer goed bedrijf

• Bereikbaarheid

voelt goed als ik mijn auto breng

als je in de garage komt, word je vriendelijk ontvangen, naar je geluisterd als er problemen zijn met de auto en naar de problemen gekeken.

• Bereikbaarheid

Ik vind jullie autobedrijf geweldig altijd tijd er voor net mijn voor banden gewisseld echt helemaal een top bedrijf Groetjes Fam. Spaans

• Bereikbaarheid

Goede service en goede communicatie.

Altijd een goede ervaring. Ik ervaar het als positief dat ze altijd contact opnemen over de kosten zodat je nooit voor onaangename verrassingen komt te staan. Goede communicatie, goede service.

• Bereikbaarheid

Goede service en denken goed mee

Heb onlangs APK en groot onderhoud laten doen. Leenauto stond klaar, werd na diagnose netjes gebeld voor overleg welke dingen wel/niet aan te pakken en tegen welke prijs. De auto was ook dezelfde dag nog klaar, terwijl er best aardig wat werk nodig was. Kortom: super, zeker aan te bevelen!

• Bereikbaarheid

Mijn auto is in goede handen aldaar.

Correcte behandeling c.q./ prettig personeel. Snel en accuraat bij calamiteiten.

Super service

Het was een super service. Alles was goed geregeld en de auto is top!

• Bereikbaarheid

Ik ben erg goed geholpen!

De problemen met de airco zijn vakkundig opgelost, tegen een scherpe prijs. Top!

Super service

Snelle goede service staan altijd voor je klaar en overleggen goed

heel goed

mijn ervaring is goed word snel geholpen

Geweldige service.

Wij kwamen met een auto met een brandend lampje. We waren op weg om een paar dagen vakantie te vieren maar vanwege het brandend lampje kwamen we bij jullie terecht. De andere dag was het euvel verholpen en konden zo door om een paar dagen weg te gaan. Snel gedaan en we zijn we zijn nog geeneens een klant van jullie Onze dank. Gijs en Adri

Snel en goed geholpen

Altijd goede service en deskundige hulp. Prijzen zijn gewoon concurrerend met anderen. Volgende keer weer.

• Bereikbaarheid

Prima bedrijf en goed contact

Prima in communicatie en goed service. Alleen de app werkt niet best met afspraken maken. Geen probleem, gewoon bellen.

Prima ervaring

Goede service en klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

Ik breng mijn oldtimer voor onderhoud. Problemen worden op een juiste wijze opgelost en het oude bee

zie boven

• Bereikbaarheid

Geweldig snel en goed geholpen

De jongens in de werkplaats zijn echt ervaren en heel behulpzaam. En als het nodig is help Johan zelf ook mee. Maar het mooiste is dat je voelt dat ze er allemaal met plezier werken. Hele positieve sfeer met hart voor de zaak en oog voor de klant. Mannen, probeer dit zo te houden, dit vind je echt niet veel meer.

Zeer goede service

Al jaren een goede ervaring met dit bedrijf. Vriendelijke mensen en goede service.

goede service en behandeling

Afspraak gemaakt. Gebeld of reparaties akkoord waren. Gebeld toen auto klaar was.

Een prima samenwerking

Praktisch,flexibel en goed

Praktisch flexibel en kundig

bijzonder goed

goede service

Over Auto Graveland

Wij zijn een full-service auto bedrijf waar u terecht kunt voor reparaties, APK keuringen, airco service, onderhoud, diagnoses en elektronica-storingen van alle automerken. Bovendien verkopen wij jong gebruikte auto’s van alle merken. Speciale wensen kunt u aan ons kenbaar maken via ons zoekformulier, zodat wij op zoek kunnen gaan voor u. Zo vind u bij Auto Graveland altijd de ideale auto.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.