Top garage!

Advies over aan te schaven auto ivm handicap en aflevering auto top! Vriendelijke mensen en goede service ! Een absolute aanrader !!!!

Snel en vriendelijk

Snelle service met apk en vriendelijke man

Een TOP garage!

Goede, snelle en betaalbare garage!

Prima!

Je kan er altijd terecht, ze nemen de tijd en ga er altijd met een goed gevoel weg!

Prettige ervaring

Erg vriendelijk geholpen. Duidelijk advies.

Alles volgens afspraak.

Seat arosa gebracht voor de APK. Afkeurpunten dezelfde dag hersteld en tevens in overleg een kleine beurt toegevoegd . Alles naar wens uitgevoerd en voor een eerlijke prijs ,dus weer een jaar sturen .......

Supersnelle service helemaal top

Bij Marco konden we meteen terecht met vastgelopen remschijven. Hierdoor kon mijn zoon Koen toch nog terug naar zijn woonplaats Amsterdam. Helemaal top

Prima garagebedrijf!!

1e keer voor de keuring geweest en nu voor de banden spoorstang en airco..zeer tevreden!, Marco neemt ook de tijd voor je vragen en gelijk duidelijke antwoorden.

Goede en snelle services

Goede en snelle services en vriendelijke mensen.

GEWELDIG

Wij zijn heel erg blij met deze garage! Worden altijd snel en correct geholpen en daarbij nog betaalbaar ook

• Bereikbaarheid

Erg prettig en vakkundig geholpen. Helemaal tevreden.

Mijn auto is snel weer helemaal in orde gemaakt.

• Bereikbaarheid

Goede, snelle en betaalbare service!

TVS Auto's is echt een aanrader! De eigenaar neemt alle tijd, is kundig, duidelijk en helder. Ben je op zoek naar een eerlijke en betrouwbare garage, dan moet je zeker hier zijn!

Goede snelle service!

Wordt hier altijd snel geholpen! Deze keer voor de 5e versnelling. Auto rijdt weer als voorheen! Top!

• Bereikbaarheid

Helemaal top alles geregeld en klasse gemaakt .

Kan het bedrijf TVS AUTOS iederren aanbevelen . Is ook een man van zijn woord . TOP .

Altijd goede service

Gisteren een proefrit in gemaakt in een auto, door de betrouwbare en vakkundige mensen hier hebben wij de auto gekocht. Wij komen hier al 10 jaar met onze auto's en zijn altijd zeer tevreden over de service hier. Onze huidige auto is hier ook altijd geweest voor reparaties en apk, en dat zal met onze aanstaande auto niet anders zijn. Marco ga zo door!!! 👍

Een prima service

Laatst een reparatie laten doen (,koppeling) vak kundig gedaan heb al meerdere klanten naar Marchel toe gestuurd

• Bereikbaarheid

Bij problemen met mijn auto altijd snel en vakkundig gemaakt

vriendelijk en vakkundig service .

• Bereikbaarheid

Kan met een gerust hart weer een jaartje langer rijden

Fijne, betrouwbare garage! Mijn auto hierheen gebracht voor een APK, kan met een gerust hart weer een jaartje langer rijden met dit autootje. De monteur is een vriendelijke man die, in mijn ogen, graag zijn vak uitoefend.

• Bereikbaarheid

Door de kleinschaligheid vh bedrijf (lees Marco) is het zeer prettig om snel een afspraak te plannen , daarbij zijn de vakkundigheid en sociale omgang met hem zeer prettig

• Bereikbaarheid

Hele fijne en snelle service

APK kon snel en op afspraak. Na kleine reparatie kan de auto weer jaartje verder.

super goeie service

helemaal tevreden

Kentekenloket

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de verkochte auto over te schrijven via het kentekenloket

Snelle en vakkundige service

Na de aankoop van de Seat arosa van mijn dochter moest zsm de distributieset etc vervangen worden , Marco had hier 3 dagen later al tijd voor. Na de auto s’morgens gebracht te hebben was hij s’middags op het afgesproken tijdstip weer vakkundig en volgens afspraak hersteld. Verder auto nog nagekeken en advies gekregen. En dat alles voor een eerlijk en betaalbaar tarief.

• Bereikbaarheid

Altijd eerlijk, betrouwbaar, snel en uiterst vriendelijk geholpen

Wij zijn met een groot probleem (voor ons) vakkundig geholpen en hebben ons als klant meteen aangesloten bij TVS....kan maar 1 ding zeggen, een superfijne samenwerking 👌👌

top

betrokken, klantvriendelijk,

Over Autobedrijf TVSAUTOS.NL

TVSAUTOS.NL Uw adres voor betaalbaar onderhoud of occasion TVSAUTOS.NL denkt met u mee over het onderhoud en reparatie aan uw auto zodat u betaalbaar en veilig blijft rijden. Het allround familie autobedrijf is inmiddels ruim 35 jaar gevestigd in Westervoort, Uiteraard met veel ervaring en deskundigheid en tevens een ruime kennis van zaken, Wij bieden tevens een wisselende voorraad occasions en vanuit onze eigen werkplaats voeren wij alle onderhoudswerkzaamheden en reparaties uit, Daarmee kunnen wij u snel en vakkundig weer op weg helpen! En de Koffie staat klaar..

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.