Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Een prachtig en zeer klantvriendelijk bedrijf met veelal mooie jonge auto\'s welke in topstaat zijn. Er wordt bij verkoop en levering van de auto uitgebreid de tijd voor je genomen. Geen gladde verkooppraatjes maar oprechte intresse in de klant en zijn wensen. Ik heb hier met een heel goed gevoel mijn auto gekocht en ik beveel dit bedrijf zeker aan!
Beveelt aan
27 September 2017
Sven van Eesteren
Lekkerkerk
Professioneel en vriendelijk personeel.Ik heb een auto gekocht voor een scherpe prijs!
Beveelt aan
27 July 2017
anoniem
Na een heuse speurtocht naar een betaalbaar goed autootje en vele teleurstellingen, zijn we uitgekomen bij vakgarage Verheij. Wat een openbaring om na al die omzwervingen daar terecht te komen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Ook het telefonisch contact voelde gelijk al goed. Na een testrit te hebben gemaakt, wilden we de auto gelijk meenemen. Het was op een donderdagavond en ze hebben ons prima geholpen met oa de verzekering. Ze nemen de tijd voor je en komen heel betrouwbaar over. Wij zijn blij met onze Fiat Panda en hebben het er graag voor overgehad om daar 170 kilometer voor te rijden. Kees Verheij, heel hartelijk bedankt en we bevelen uw garage heel graag aan. Mvg uit Hardenberg
Beveelt aan
30 June 2017
Jantina Hofsink
Hardenberg
Fijne garage waar het personeel de tijd voor je neemt. Ook als het druk is. Je wordt duidelijk en netjes te woord gestaan...heb er echt een goed gevoel bij. Dat is niet bij elke garage het geval...top!
Beveelt aan
31 March 2017
Ben Lutjeboer
Alblasserdam
Een garage met een gemoedelijke informele sfeer waar service en eerlijkheid hoog in het vaandel staan.
Beveelt aan
19 November 2016
Wim Bolkenbaas
Tilburg
Ze bestaan garages met een persoonlijke benadering en verstand van zaken en goede service. Vakgarage Verheij & Zn is er zo eentje. Je merkt aan alles dat dit een vertrouwd adres is. Mijn volgende auto koop ik zeker weer bij Vakgarage Verheij & Zn!!
Beveelt aan
11 June 2016
Wout Boer
Papendrecht
We were very happy about the human interaction and the quality of service of the people working in the garage. We came there there by chance to buy a car and we did. It was an amazing experience for us, they helped us with all the procedures as we are not very familiar with Dutch procedures. It is really a place that I recommend for any other expat like us, who is looking for a trusted person to deal with. They are very skilled and professional.
Beveelt aan
25 April 2016
Soufiane ILHAMI
DEN HAAG
Hele goede ervaring met aanschaf van een auto. Super klantvriendelijk, goede prijs en maken afspraken waar (en gaan deze zelfs te boven). Bij Verheij wordt je als klant echt nog gewaardeerd! Kan iedereen deze garage aanbevelen!
Beveelt aan
8 April 2016
Lennart
Vlaardingen
Een prettig bedrijf waar ze de klant kennen!
Beveelt aan
8 April 2016
Gerard van Buuren
Gorinchem
Ik ben via internet op deze vakgarage gekomen. Een prima garage heel vriendelijke mensen, auto prima afgeleverd, heel netjes. Nog even gaan rijden , ik kan niks anders zeggen ,Kees heel veel bedankt!! Met vriendelijke groeten Paul Verstraeten uit Hulst Zeeuws Vlaanderen.
Beveelt aan
11 March 2016
paul verstraeten
Hulst
Uitermate tevreden over service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht. In een woord een top garage.
Beveelt aan
18 February 2016
Henk Lammers
Sliedrecht
Vandaag onze auto opgehaald (Renault Kangoo). Netjes afgeleverd. Vriendelijk en hartelijk ontvangen, zowel tijdens ons eerste bezoek (testrit) als bij het ophalen. Goede service, goed advies en vriendelijke en betrokken mensen. Zeker aan te raden.
Beveelt aan
13 February 2016
Brenda den Boer
Woerden
Vriendelijk bedrijf met goede service. Volvo c30 occasion bij hun gekocht. Netjes afgeleverd waardig alle afreaken werden nagekomen. Tijdens garantieperiode probleem met start stop systeem maar is vakkundig opgelost. Auto was zelfs gewassen nadat wel deze weer ophaalden. Helemaal top.
Beveelt aan
20 November 2015
Audrey
Amersfoort
Betrouwbaar en Betaalbaar.
Beveelt aan
5 November 2015
Aert Hulsebos
Zaltbommel
Prima, netjes afgeleverde auto
Beveelt aan
7 September 2015
Ton Korts
Malden
de service hier is erg goed..we komen hier al jaren tot volle tevedenheid ..als er iets met de auto is kunnen we altijd terecht ..ook de omgang met het personeel is erg goed als ook de werklplaats en de deskundigheid ..ook met onze laatste aankop zijn we erg goe geholpen en vooral eerlijk..een echte aanrader dus ..bedankt verheij en zijn personeel daarvoor .
Beveelt aan
18 June 2015
henny janse
groot -ammers
Vakgarage Verheij bezocht vanwege mogelijke aanschaf eerste auto. Hartelijke ontvangst, testrit geen probleem. Reële inruilprijs gekregen voor mijn oude auto, en de nieuwe was ook vriendelijk geprijsd. Half jaar garantie op alles waarvan ik de moeite zou nemen om naar Verheij te rijden. Ik kom er achter dat de boxen achter niet werken, op afspraak langsgegaan. Vakgarage Verheij hun uiterste best gedaan om het te repareren. Eenmaal thuis aangekomen merk ik toch dat niet alle boxen het goed doen. Contact gezocht met Verheij en gevraagd of ik in de buurt naar een specialist mocht en de factuur kon opsturen. Dat was geen enkel probleem. Mijn boxen werken nu prima en de factuur werd direct (terug)betaald. Fijn dat het zo ook opgelost kon worden. Afspraak is inderdaad afspraak bij vakgarage Verheij. Kortom, ook wat mij betreft een aanrader!
Beveelt aan
16 May 2015
Pim Luxemburg
Den Haag
Hartelijke ontvangst, zakelijk op een vriendelijke manier, afspraak is afspraak, prima. Reële inruilprijs gekregen voor mijn oude auto, en de nieuwe (Mercedes A180 van ruim een jaar oud) was ook vriendelijk geprijsd. Instructieboekje was niet aanwezig in de auto, alsnog binnen een paar dagen thuis een nieuwe gekregen. Kortom, wat mij betreft een aanrader!
Beveelt aan
4 October 2014
Frank
Almere
SUPER met hoofdletters, wat een geweldig autobedrijf! Doen gewoon wat ze vertellen. Laat andere garages hier een voorbeeld aannemen. Prima ontvangst, echt goede service, uitstekende aflevering van onze BMW 320D Als je bij de garage komt heb je gelijk een goed gevoel dat het een eerlijk en goed bedrijf is. Aan te bevelen om daar een auto te kopen.
Beveelt aan
18 February 2014
Jan Muller
Lichtenvoorde
Beveelt aan
18 February 2014
Jan Muller
Lichtenvoorde
Afgelopen zomer waren wij op zoek naar een BMW 3-serie met 6 cilinders. Via de bekende sites kwamen wij bij dit bedrijf terecht. Via de telefoon hebben we een afspraak gemaakt en ook gelijk gesproken over de inruilwaarde van onze oude auto. Op basis daarvan zijn we die kant opgegaan (circa 2 uren rijden). We werden eenvoudig, maar zeer gemoedelijk en vriendelijk ontvangen. Nadat we proefrit hadden gemaakt, werden we het al snel eens over de prijs. Twee weken later hebben we de auto opgehaald en alle afleverings-wensen waren keurig uitgevoerd. Met een grote glimlach zijn we naar huis gereden. Eerlijkheid en beloftes nakomen staan hoog in het vaandel van dit bedrijf. In onze woonplaats hebben we een defecte bobine laten vervangen en de kosten zijn geheel voor rekening van autobedrijf Verheij & Zn. Een echte dorpsgarage, waar grote dealers een voorbeeld aan kunnen nemen. Persoonlijke service en beloftes worden nagekomen. Kortom hulde!
Beveelt aan
24 December 2013
Hooiveld
Nette ontvangst, vakkundig personeel, ruim werd de tijd genomen, goed advies dat uitmonde in een aankoop waar ik nu met veel plezier in rijd.
Beveelt aan
6 December 2013
Arthur Roelofs
Escharen
ik ben een keer naar deze bedrijf geweest. maar heb ik aal genoeg informatie gekrijgt.
Beveelt aan
24 November 2013
Gajaniruban Nadarajah
Amsterdam
Beveelt aan
21 November 2013
hans derks
deurne
Professioneel en vriendelijk.
Beveelt aan
8 July 2013
Zorislav Miljak
Bergambacht
Graafland 66 A
2964BK Groot-ammers
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit