Vriendelijk en vakkundig geholpen

Correct en en vakkundig onderhoud altijd in overleg met klant

Ik kom er al jaren voor onderhoud aan mijn auto. Altijd vriendelijk, en goede kennis van zaken. Geen lange wachttijden En altijd een eerlijke prijs

Supwr

Super goede service en klantvriendelijk! Alles gaat in goed overleg.

Prima en nette service

Goede Klantvriendelijk en voorafgaand bellen ze netjes op wat er mis is voor de APK, Ipv dat er zomaar van alles gedaan wordt.

Een goede service

Altijd vriendelijk ,niet lang te hoeven wachten goede uitleg als je dat niet begrijpt.

Goede service!

Vakmensen! Goede service en een nette prijs! Aanradertje!

Goed overleg bij reparatie, en wat nog aanstaande is

Ben heel tevreden

Goede afspraak en op tijd, klantvriendelijk . Kevin gefeliciteerd met jouw jubileum en succes met verdere plannen.

vriendelijk en betrouwbaar

vriendelijk en betrouwbaar

altijd vriendelijk en duidelijk wat er aan de hand is.

Vriendelijk en duidelijk

Erg aardig en behulpzaam. Geen moeite te veel.

Geen moeite te veel. Zeker een aanrader.

Goede sercive en erg goed geholpen

Op zoek naar nieuw autobedrijf terecht gekomen bij Van Haren. Auto voor een kleine beurt en APK daar gebracht, erg netjes en klantvriendelijk geholpen. Klein bedrijf, maar service en klantgericht. Goede keus mijnerzijds. Zij hebben een nieuwe zeer tevreden klant erbij.

altijd snelle hulp bij problemen en correcte betaalbare rekeningen

dus gewoon een tevreden klant die na jaren door het varen bij een andere garage klant geweest is,en nu weer terug is op het oude vertrouwde adres

uitstekend

ben al vele jaren klant en ben altijd vriendelijk en correct behandeld

geweldige service en communicatie

toppers

zoals altijd helemaal tip top in orde

fijne vakmangarage, met fijne mensen en dito service.

Belt netjes wat er aan de hand met de auto en ook wat de kosten zijn.

Aardige monteurs en meteen geholpen

Na het horen van een rammeltje toch maar even langs de garage. Meteen geholpen en niks aan de hand! Ik had zelf iets laten liggen bij het reservewiel :-)

uitstekend

werd meteen geholpen terwijl ik thuis stond met een lege accu. Was snel opgelost en ben heel tevreden over de service van Autobedrijf van Haren

Prima service en klant vriendelijk.

Prima planning waarin duidelijk is aangegeven wat qua datum en tijdstip wel of niet mogelijk is.

Erg fijn personeel, en duidelijk wat en hoe waar ik als klant aan toe ben,

Heel netjes geholpen, kreeg van te voren te horen wat er aan mankeerde en wat het ging kosten (ook niet onbelangrijk)

prima gewerkt

snel en geluidloos

Vriendelijke en attente hulp

Goede en goedgeprijsde reparatie

Snelle service

Apk verlopen maar binnen een geregeld. Top.

Snelle, vriendelijke en betaalbare dienstverlener

In korte tijd werd mijn 23 jaar oude maar door de Vakgarage goed bijgehouden Mazda MX5 door de apk geloodst. Betaalbaar en zeer vriendelijk en zondere extra “verrassingskosten”. Dank Niek en Koen.

Over Autobedrijf Van Haren

Al meer dan 65 jaar ervaring in het verkopen en onderhouden van auto's zorgt ervoor dat je als klant altijd professioneel wordt geholpen.