Uitstekende en vriendelijke service

Prima voorlichting en snelle en persoonlijke service. Een absolute aanrader.

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

Klant- en servicegericht

Goed advies ontvangen, telefonisch en via de e-mail. Vlot in hun reacties. Het leveren en installeren van de producten ging goed, vlot en zeer kundig.

• Nazorg en Garantie

Goede kennis en geweldige service

Voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine heeft Joost ons weer prima geholpen om de juiste keuze te maken. Toen wij door een foutje van onze kant, de afvoerpijp hadden omgetrokken, wisten hij en Fred ons uit de brand te helpen en zonder veel problemen de afvoerpijp te herstellen. Hierdoor kon de nieuwe wasmachine na plaatsing, gelijk aan het werk. Hartelijk dank voor deze snelle service!

Houwen zo, perfect!

We komen er al véle jaren en dat heeft een reden: TOPPIE SERVICE!! En Joost en Fred natuurlijk. Niets wat menselijk is mag volmaakt heten, maar wij zouden wérkelijk niet meer weten wat er nog verbeterd zou moeten worden. Bestellen en 2 dagen later leveren, klaar.

• Nazorg en Garantie

Wederom hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Enneh ....... het was zelfs de volgende dag leveren en plaatsen hoor! ;-) Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters Typisch van der Meulen

Vooraf advies, inmeten en installeren van oven en kookplaat; geweldige service. Zeer vakkundig en alles netjes afgewerkt, opgeruimd en oude apparatuur weer meegenomen.

Prima service.

Pas geleden hebben wij bij Joost Stegeman een nieuwe televise gekocht. Wij hebben al goede ervaringen met hem maar ook dit keer was het prima. Goed advies en vriendelijk geholpen. De plaatsing van de nieuwe televisie door Fred ook uitstekend. Onze oude televisie is naar onze kinderen gegaan, die hadden met Joost gebeld over het installeren hij heeft hun een goed advies gegeven en daarna heeft hij ons gebeld hoe het verlopen. Dat is wat nu noemen: GOEDE SERVICE

perfect werk

De Toppers zijn bekend in de muziekwereld. Van der Meulen heeft eigen Toppers, maar dan in witgoed. Dat zijn Fred en Roel, ze hebben supernetjes een koel- en vrieskast ingebouwd. Ze hebben ook nog een tv aangesloten en ingesteld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

uitstekende service met zeer professionele ervaring!

Vijf en veertig jaar klant bij eerst de heer Commijs en later bij de heer J. Stegeman. Heerlijk een winkel in de buurt, die altijd uitstekende service verleent, vriendelijk en behulpzaam zijn!! Dat valt op tegenwoordig! En het is vooral heel bijzonder als je niet technisch bent.

Uitstekend.

Onze jarenlange ervaring met van der Meulen is uitstekend.

• Nazorg en Garantie

Besteld bij van der Meulen, laten inmeten en monteren. Levering van de juiste apparatuur binnen zeer korte tijd. Heel aardige en vakbekwame monteur/ medewerker. Heel goed.

Service ten Top!!!!

Zeer klantvriendelijk en goede service !! Vriezer moest via een spiltrap naar boven en oude vriezer weer naar beneden. Echt een hele klus maar zonder gemopper gedaan.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Onze ervaring bij U in de winkel was uitstekend. Goede verkoper en goed advies. De bezorging verliep goed ,meneer ging niet eerder weg als dat de koelkast goed was geïnstalleerd De nazorg is ook goed De klant is Koning

Betrouwbaar en klantgericht

Goede voorlichting tijdens de product keuze. Uitstekende wijze van bezorging en installatie. Voor nazorg en garantie hebben wij (nog) geen score kunnen geven daar we de producten gisteren 2 juni '23 afgeleverd hebben gekregen. Echter hebben wij er vertrouwen in dat de wijze van nazorg en garantie ons niet zal teleurstellen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik was niet eerder klant van RTV van der Meulen, maar de kennismaking is mij uitstekend bevallen. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en snelle levering. Bezorging en plaatsen van de warmtepompdroger was ook meer dan prima met wederom uitleg over de machine.

Snelle en perfecte service

Wasdroger werkte niet goed meer. Woensdag voor Hemelvaart langs geweest. Vrijdag na Hemelvaart kwam v.d. Meulen langs. Alles nagekeken en schoon gemaakt. En alles werkt weer!!

• Kwaliteit N.v.t.

super

goed meedenken en advies; scherpe geprijsd; goede service; koelkast is heel netjes geplaatst

prima dienstverlening

Men denkt mee met de klant voor de beste oplossing

Geweldige service

Wasmachine sneuvelde op donderdag, vrijdagmorgen naar Van der Meulen voor een nieuwe. Goed advies gekregen, gelijk beslist en in de loop van de middag werden we gebeld dat de levering diezelfde avond mogelijk was. Daarna tijdstip nog vervroegd naar 17.00 uur vanwege andere levering later die avond. Om half zes draaide de nieuwe machine en was alles opgeruimd en meegenomen wat niet meer nodig was. Klasse, mannen!!

Fantastische ervaring!

Een prachtige Miele wasmachine gekocht! Duidelijke uitleg gekregen over de machine, pijlsnelle levering. Men is zeer vriendelijk en professioneel. Bij het plaatsen werd goed uitgelegd hoe de machine werkt. Nog dezelfde avond een aantal wassen gedaan, en ontzettend tevreden. Dit bedrijf kunnen we iedereen die kwaliteit en service belangrijk vindt aanbevelen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer tevreden wat betreft klantvriendelijkheid en vakkundige inbouw

In plaats van een grote witgoedketen hadden we besloten om, voor de vervanging van een inbouwkoelkast, eens te gaan kijken bij een lokale 'kleine' ondernemer die er al jaren zit bij ons in de buurt. Wat we eigenlijk wel een beetje hadden verwacht kwam uit; prima uitleg, service en vriendelijke omgang zowel in de winkel als bij de montage op de afgesproken tijd door de ervaren vakkundige monteur. Tevreden klanten is de beste reclame.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne zaak! Prima service!

Diverse keukenapparatuur was aan vervanging toe. Aldus naar rtv v.d Meulen gegaan, gezien eerdere ervaringen met goede service. Wij vonden het erg fijn dat er met ons mee werd gedacht . Het inmeten en installeren gebeurde zeer vakkundig en netjes door Fred en compagnon. Waarvoor veel dank! Fam. B.

• Nazorg en Garantie

Tijdens mijn bezoek aan de winkel werd ik uitgebreid voorgelicht. De televisie werd precies in de ochtend bezorgd waarom ik gevraagd had. Vriendelijk personeel die de televisie in orde bracht en adviezen gaf.

Fantastisch!

Ik ben al jaren klant bij Van der Meulen. Alle witgoed schaf ik bij hen aan. Ze verkopen over het algemeen betere merken. Soms een paar tientjes duurder dan bij de grotere zaken maar dat is het altijd dubbel en dwars waard. Want de service is enorm goed. Dat begint al bij het uitzoeken van het geschikte apparaat. Ze denken mee. Wat voldoet het meest aan de wensen van de klant. Daarna het plaatsen van de nieuwe apparatuur. Dit gebeurt zeer vakkundig door Fred. Hij werkt netjes en ruimt alles keurig op. En is er na plaatsing iets aan de hand, dan zijn ze snel ter plaatse. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Top zoals altijd

Een betere leverancier is er niet

• Nazorg en Garantie

Wij kochten altijd ons “witgoed” bij de grote winkelketen maar dit jaar hebben we besloten om de lokale winkelier de omzet te gunnen. Zij moeten enorm opboksen tegen de grote winkelketens en moeten het puur hebben van de mond- tot mond reclame. We hebben een inbouw vaatwasser aangeschaft. Tijd afgesproken op zaterdag 1300 uur. De vaatwasser zou worden ingebouwd. Op zaterdag stipt om 1300 uur wordt er gebeld. Al het gereedschap is meegenomen en er wordt keurig een door hem meegebracht dik deken op de grond gelegd om de vloer niet te beschadigen. Het keukenkastje en de voorfront van de vaatwasser moesten eraf en dat werd erg netjes gedaan en zonder beschadigingen ergens veilig neergezet. Daarna proefdraaien en dat ging perfect. Dus gedag gezegd en wij gingen onze vaatwasser bewonderen. Er werd 5 minuten later aangebeld, het was degene die de vaatwasser had aangesloten, hij kwam nog even langs omdat hij zeker wilde weten dat bij het volledig openen van onze nieuwe vaatwasser geen probleem zou geven met onze plint die over de volledige lengte van de keuken was geplaatst. Maar nee hoor, alles was in orde. Kijk, en daarom kopen we in het vervolg bij de kleine ondernemer. Een vaatwasser kan bijna iedereen plaatsen maar letten op de kleine details is iets waar juist de kleine ondernemer op let. Alle lof dus.

• Nazorg en Garantie

Over Radio en T.V. van der Meulen V.O.F.

Typisch van der Meulen is een zeer bekende en gerenommeerde winkel, die inmiddels al ruim 60 jaar is gevestigd aan de Bermweg 31-33 in Capelle aan den IJssel. Typisch van der Meulen is een klein, servicegericht bedrijf, waardoor wij snel voor u klaar kunnen staan! Boven alles service- en klantgericht, voor scherpe en concurrerende prijzen!! Ons assortiment met uitsluitend de betere merken bestaat uit: • Groot en klein huishoudelijke apparaten. Vrijstaand, maar ook inbouw! • Televisie en video-apparatuur • Audio- en Home Cinema systemen Tevens hebben wij een eigen technische (reparatie)dienst. Montage en installatie aan huis doen wij dus ook voor u!!

Over Techniek Nederland