Top behangers die meedenken over kleur en inrichting.

Goed geholpen voor een goede prijs. Medewerkers waren correct en vriendelijk en een mooie eindresultaat.

volledig ontzorgen

Woningbehangen heeft ons compleet ontzorgd bij het behangen van onze nieuwbouw woning

• Betrouwbaarheid

Geweldig resultaat en uitmuintende kwaliteit!

Vanaf het begin een goed contact gehad met Tom. Veel kennis en liefde voor zijn vak. Er wordt snel gereageerd, geschakeld je wordt goed geïnformeerd en ze komen afspraken na. De woning is volledig voorzien van scanbehang en is gesausd. Het is helemaal naar onze wens. Allen bedankt voor het geweldige resultaat!

• Betrouwbaarheid

Geweldig resultaat en uitmuintende kwaliteit!

Een TOP bedrijf

Via Facebook zijn wij op de hoogte gebracht van woningbehangen. Na het aanvragen van een offerte hebben wij telefonisch contact gehad met Willard om een afspraak te maken. Tijdens de afspraak werd duidelijk wat er gedaan moest worden om onze woonkamer aan te pakken. Na afspraak werden direct de juiste personen ingeschakeld voor het uitvoeren van het schilderwerk, het behangen van de woonkamer en timmerman. Hij gaf ook duidelijk advies voor de te gebruiken kleuren, hier zijn we uiteindelijk heel erg blij mee. Willard komt zijn afspraken na en denkt goed mee en geeft passend advies! Bij de uitvoer werd duidelijk dat we extra werkzaamheden zouden moeten laten uitvoeren. Zonder problemen werd er actie ondernomen om deze extra werkzaamheden uit te voeren, zelfs zonder de planning te wijzigen! Wij bevelen Woningbehangen aan! De prettige samenwerking, het opleveren binnen tijdsbestek, de flexibiliteit en de professionele houding zorgen ervoor dat we een volgende keer weer voor woningbehangen zullen kiezen.

Netjes en strak werk!

Top service! Werken super netjes, snel en strak. Geen enkel min puntje kunnen ontdekken tot nu toe. Echt een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Goede ervaring, zou het zo weer doen!!

Goede ervaring. Ze hebben de woning behangen, gesaust en de vloer gelegd. We hebben goed kunnen overleggen en zoals aangegeven is het eindresultaat zoals we hadden afgesproken!

• Betrouwbaarheid

Goed advies, service, vakmanschap en beroepseer

Vanaf het begin tot het einde goed advies, service, vakmanschap en beroepseer. Alle medewerkers willen dat alles goed wordt gedaan en je merkt aan het plezier en aan de energie, dat men zich optimaal inzet. Zien zelf dat sommige zaken nog beter kunnen en nemen zelf het initiatief om dit voor elkaar te krijgen. Het moet gewoon goed zijn. Indien nodig worden kleine zaken, die zich plotseling voordoen, direct zonder problemen aangepakt. Tom heeft het hele traject begeleid van vloerverwarming, vloer, schilderwerk, gordijnen (enz.) in de hal, woonkamer en keuken. Staat altijd klaar en is goed bereikbaar. Erg plezierig om met hem te hebben samengewerkt.

• Betrouwbaarheid

Heel erg tevreden over de goede en nette afwerking van mijn hele huis!

Na een zoektocht op internet kwam ik bij dit bedrijf uit, en mede dankzij de prima communicatie via mail en whatsapp, heb ik de offerte geaccepteerd. In 3 dagen mijn hele nieuwbouwhuis behangen met glad vliesbehang en geschilderd. Op de slaapkamers 3 verschillende kleuren mogen uitkiezen, en iedereen die kwam kijken was super enthousiast!!

• Betrouwbaarheid

Goede communicatie en strak werk geleverd

Wij wilden op korte termijn onze woning laten behangen en laten schilderen. Door goede communicatie was dit allemaal erg snel geregeld. Uitgevoerde werkzaamheden zijn zeer strak, tevens is alles erg netjes afgekit. Erg tevreden met het resultaat, dus wij kunnen dit bedrijf iedereen aanraden.

• Betrouwbaarheid

Zeer prettige service en prijs kwaliteit verhouding als je op zoek bent naar een bedrijf voor renovlies en schilderwerk. Vanaf het begin hebben wij contact gehad met Willard die ons telefonisch heeft benaderd na het aanvragen van een globale offerte. Na wat adviezen hebben wij een op maat gemaakte offerte ontvangen, ondanks de ziekte van veel personeel. Na het kortsluiten zijn wij in de winkel geweest om samen met Monique kleuren uit te zoeken voor de muren. Bij ons nieuwbouw huis kregen we 3 weken van tevoren te horen wanneer we de sleutel kregen, hierin is snel gehandeld en paste het gelukkig in de planning om de eerste week gelijk renovlies op te hangen en te sauzen. Binnen 2,5e dag waren de medewerkers klaar met behangen en sauzen. Afwerking was zeer goed en alles was netjes afgekit. Naderhand zijn de schilders nog terug gekomen omdat we nog wat verf spetters in een andere kleur hadden gevonden op sommige wanden. We zijn erg tevreden over de zeer goede service van alle medewerkers en zijn goed op de hoogte gehouden door Willard. Aanrader!

PERFECT

Zowel bij de verkoop in de winkel als ook bij het behangen - sausen en het leggen van een pvc vloer top vakmensen aan het werk ,ook voor hun een chaupou keurig werk geleverd. En voor de kosten die vallen bij hun in vergelijking met anderen reuze mee. mochten wij in de toekomst weer gaan sausen of iets in die aard dan is er maar 1 bedrijf welke hiervoor in aanmerking komt. Leu oet Riessen vakleu.

Supper

Super goed behangen echt een aanrader .mooi op de afgesproken tijd gekomen .

• Betrouwbaarheid

Zeer net werk en goede service!

Echt vak werk geleverd door echte vak mensen. Alles wordt netjes en schoon achter gelaten en klaar gezet. Optijd en alles volgens afspraak.

Super strak

Erg netjes geplakt Volledig vlgs afspraak Keurig op tijd Erg ‘nette vaklui’ aan het werk Zeer tevreden

• Betrouwbaarheid

Goed resultaat en goede service

Na contact met Willard waarbij wij onze wensen hebben besproken hebben wij een mooi resultaat opgeleverd gekregen.

• Betrouwbaarheid

We hadden een paar problemen die snel en perfect opgelost zijn. We zijn zeer tevreden over het resiltaat

• Betrouwbaarheid

Ze gaan alleen voor de beste kwaliteit!

Omdat ik zelf geen handige klusser ben met Behangen en Sauzen zijn we beland bij Woningbehangen.nl. Ik dacht "dat plakken ze toch zo even over de muur en klaar". Maar na een bezoek van Willard werd mij een hoop duidelijk! Super advies gekregen. Ze wilde het wel op mijn manier doen, maar Willard was duidelijk. "Het kan zoals jij wilt maar ik zou het anders doen." En dat geeft aan dat ze alleen maar 100% kwaliteit willen leveren. Snelle planning, korte lijntjes, en vakwerk! Zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Een echte totaal oplossing voor jouw huis

Via Woningbehangen.nl kwamen we ook terecht bij ThuisIn Rijssen. Uiteindelijk hebben zij samen onze nieuwbouwwoning onder handen genomen; Wanden schuren, behangen, sausen, de vloeren en raamdecoratie zijn door hen verzorgd. Het eindresultaat is echt precies wat we voor ogen hadden! We zijn goed geadviseerd, de communicatie verliep soepel en de mannen hebben echt vakwerk afgeleverd. En er werd ook nog eens netjes gewerkt! Wij zijn blij en kunnen hen zeker aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

Professioneel, vakbekwaam en snelle levertijd

Zeer mooi werk afgeleverd (vliesbehang + sausen). Snelle en nette werkers. Top!

Top werk afgeleverd

Fantastisch strak werk afgeleverd!

• Betrouwbaarheid

Goed advies met uitstekend resultaat

De woonkamer en keuken opnieuw de wanden laten doen, behangen/ sausen/ kitten Snelle en vakkundige mensen die meedenken om een goed resultaat te krijgen. Goede communicatie en informatie verstrekking Eindresultaat is top.

• Betrouwbaarheid

Geweldig, ziet er strak uit.

Wij hebben alle wanden en zolderplaten laten doen door Woningbehangen en het eindresultaat is super mooi en strak. Wij zijn er ontzettend blij mee! De jongens die kwamen behangen en schilderen werken heel netjes en schoon. Willard is een vriendelijke man, denkt met je mee, het contact loopt soepel. We zagen een paar dagen later een soort van vlek/veeg op de muur, 's ochtends een appje gestuurd of dit te verhelpen was en 's middags stonden de schilders al op de stoep. Wat een service! En dat allemaal voor een scherpe prijs. Ik kan en zal het echt iedereen aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

Vakmanschap, vriendelijk, punctueel, liefde voor het vak

We hebben door Thuis in Rijssen/Woningbehangen ons totale interieur van ons nieuwbouwhuis laten aanpakken. Ze denken mee, ontzorgen en leveren perfect werk af. Kan ik iedereen van harte aanbevelen. Een totaalconcept wat ons erg goed is bevallen. Een heel mooi eindresultaat waarbij ook zeker met onze planning rekening is gehouden. Ik zou ze zeker aanbevelen. Combi Thuis In Rijssen/ Woningbehangen.nl is heel goed bevallen.

• Betrouwbaarheid

Geweldig goede kwaliteit en klantcontact

Willard en zijn collega's zijn plezierig in omgang, ze leveren kwaliteit en denken mee. "Zeggen wat je doet en doen wat je zegt" is zeker op hen van toepassing. Al met al zeer tevreden.