We zijn prima geholpen!

Vriendelijk, goed geholpen en goede inruil voor oude fiets gekregen.

Zeer goed geholpen in het bepalen van de juiste fiets.

Zeer nette winkel. Ruim assortiment. Zeer vriendelijk personeel. Goede kennis en klantbeleving. Eerlijk advies. Zeer snel op weg geholpen naar de juiste keuze.

Prima zaak met goede service!

De nieuwe fiets voor onze dochter was super snel geregeld. Bedankt!

geweldig

Goed geholpen en tijd genomen voor uitleg

Ervaren verkoper die met de klant meedenkt!

Uitmuntende service

Meedenkend om het de klant naar het zin te maken. Klantgericht, deskundig en prettige manier van werken

netjes geholpen , goeie uitleg

netjes geholpen

Behulpzaam, deskundig en klantgericht

Goed advies gekregen zonder koopdruk. Dat was erg fijn om te ervaren. Ook vol vertrouwen verwijzen naar een experience-center. Daar was veel expertise en Geniet van fietsen heeft geleverd. Perfecte begeleiding en afhandeling.

Prettig geholpen

Goede fietsenwinkel

Snelle en goede dienstverlening.

Duidelijke uitleg, vriendelijk, vakkundig

De zaak van van Rumpt wekt vertrouwen. Je wordt vlot, vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aankoop van een (elektrische) fiets. We zijn zeer te spreken over deze zaak!

geweldig !!!!

Ervaring, rust en kennis dat is ( wat mij betreft ) de uitstraling van Geniet van Fietsen. Men neemt alle tijd voor je. uitstekend advies en je wordt lekker normaal geholpen. Eerlijk advies en afspraken worden nagekomen.

Groot assortiment, goede informatie

Al jaren voor ons een goed en vertrouwd adres waar alles op gericht is de klant tevreden weg te laten fietsen. Groot assortiment, goede informatie en alles is uit te proberen. Het is zeker het uurtje rijden vanuit de Randstad waard!!

Prettige sfeer goeie service

Voor diverse zaken, (reparatie, nieuwe fietsen) in deze zaak geweest en ben altijd fijn geholpen.

Gewoon duidelijk en eerlijk advies

Zie boven

Fijne fietsenzaak neemt de tijd goeie service

Goede ervaring

In deze tijd nieuwe fietsen kopen is een dingetje, bij Geniet van Fietsen ging dit heel snel en keurig. 's ochtends besteld en 's middags een belletje krijgen dat er een paar dagen later op de nieuwe fietsen gefietst kan worden. Terwijl bij andere fietsenwinkels dit pas volgend jaar zou worden,dikke pluim dus.

Ondanks dat de levering van fietsen een paar maanden zou duren kon ik toch mijn fiets met 2 weken ophalen. Superblij mee bedankt

Uitstekende service en advies

Bijzonder prettig geholpen bij de aankoop van 2 x Koga Myata E bike

Prima winkel en goed personeel

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Een prachtige zaak met super vriendelijke mensen . Waar je heel goed geholpen wordt en waar ze de tijd voor je nemen. Gewoon top.

Goede service en prijs zeer klantvriendelijk!

Goede service en prijs zeer klantvriendelijk

Bij Geniet van Fietsen is een fiets uitzoeken een feestje!

De klantvriendelijkheid is geweldig en wij zijn zeer professioneel geholpen. We waren er zo tevreden over dat wij, in plaats van één, gelijk twee fietsen hebben besteld!

Ongekend klantvriendelijk

Op de camping in Nunspeet en dan je oplader van je e- bike vergeten. Toen zijn we naar “ van Rumpt” gegaan en konden een oplader gebruiken voor een paar dagen voor iets lekkers voor hun bij de koffie. Hoe geweldig is dit!

Uitstekende fietsenzaak!

Goede, snelle en klantgerichte service! Gewenste fiets niet op voorraad of lange levertijd? Geniet van Fietsen gaat voor je op zoek!