Fijne samenwerking met snel resultaat!

Onze voortuin hebben we laten ontwerpen en aanleggen door Richard en zijn team. Naast dat we ontzettend blij en tevreden zijn over het resultaat, zijn we ook zeer te spreken en dankbaar voor de fijne samenwerking en vlotte realisatie. Met een kleine op komst was de tuin renoveren iets wat we nog snel wilden doen voor de geboorte maar dat was geen enkel probleem. Richard en team dachten fijn met ons mee en het resultaat mag er wezen!

Goede service / mooi resultaat

Wij hebben een fijne ervaring met Groenservice de Moeren. Tuin is zeer netjes aangelegd. Zowel de bestrating als de beplanting. Richard dacht goed met ons mee en hield ons goed op de hoogte van de voortgang. Al met al zeer positieve ervaring.

Mooi ontwerp en goed uitgevoerd, zeer tevreden

Via kennissen zijn wij bij Groenservice de Moeren uit gekomen voor het aanpakken van onze tuin. Richard kwam moet goede ideeën en heeft een mooi en duidelijk ontwerp aangeboden. Ook de offerte was uitgebreid en helder opgebouwd. Tijdens het uitvoeren kwamen er extra kosten bij door aanpassingen en toevoegingen aan het ontwerp. Dit is altijd netjes in overleg gegaan waardoor wij niet voor verassingen zijn komen te staan. Eind resultaat is zeker naar ons wens en zijn wij heel erg blij mee. Tuinmannen werken netjes, ruimen alles netjes op. al om al zijn wij heel erg tevreden.

Zeer tevreden, aanrader!

Wij zijn heel blij met de nieuwe tuin die Richard en Jacco hebben aangelegd. De mensen van Groenservice De Moeren zijn vriendelijk, hebben veel kennis en goede ideeën, er is snelle, heldere communicatie en het resultaat mag er zijn! Topservice!

Van inspiratie tot ontwikkeling.... Overweldigend.

Van ontwerp tot uitvoering..... De impact en rust om het uit handen te geven is bij de Tuiman en zijn collega's een must. Aan deze vakmensen kan je je project met een gerust hart achter laten.

Duidelijke afspraken! Alles is tot het eindresultaat geregeld.

Het ontwerp, bestrating, beplanting van onze tuin door Groenservice de Moeren is ons heel goed bevallen. Wij zijn heel blij met het resultaat van zowel de voor- als achtertuin. Ook de communicatie, uitvoering, service, planning verraste ons heel positief. Kortom, een heel professioneel en service gericht tuinontwerp/aanleg bedrijf met inspirerende mensen. Gr, Imelda en Ed

Professioneel en snelle, goede communicatie

Het was fijn werken met Groenservice De Moeren. Prettige mensen die hun vak verstaan en creatief meedenken om een mooi resultaat te krijgen. Makkelijk te bereiken en afspraken werden prima nagekomen.

goede afstemming tussen klant en Groenservice, er wordt geluisterd en input meegenomen

prettige samenwerking, waarbij onze wensen goed werden meegenomen. Richard is makkelijk bereikbaar, denkt mee en ook na oplevering nog beschikbaar voor vragen. Borders zijn allemaal heel goed aangeslagen en we zijn zeer tevreden over het resultaat.

Uitstekende service en uitstekend werk! Een aanrader

Wij werken sinds kort met Groenservice de Moeren en zijn heel tevreden over het resultaat, de stiptheid en de manier waarop de werken zijn uitgevoerd.

Richard is fijn in de omgang en heeft goede oplossingen

Richard heeft voor ons een tuinconcept bedacht. We zijn erg tevreden hier over en hij had meteen de juiste schets gemaakt door de juiste vragen aan ons te stellen.

Zeer vriendelijken kundig bedrijf

Onze leibomen zijn weer op en top gesnoeid en alles werd netjes opgeruimd. Heel fijn en goed bedrijf met vriendelijke mensen. Groet, Vince

Goed advies, prima uitvoering

De wens van de klant staat voorop en wordt vertaald naar goed advies. Gaandeweg zijn kleine aanpassingen geen probleem, alle wensen zijn naar tevredenheid opgepakt, alles binnen redelijkheid uiteraard. Kwalitatief hoogwaardige uitvoering.

Deskundig en prettig

Groenservice de Moeren heb ik leren kennen als een bedrijf dat met kennis van zaken en met grote inzet het onderhoud van mijn tuin verzorgt. Ook de renovatie van een gedeelte van de tuin is in goede samenspraak tot tevredenheid gerealiseerd.

Pracht resultaat!

Richard reageerde vrijwel gelijk op onze aanvraag. En maakte direct een afspraak. Een fijne, rustige man om mee af te spreken, die goed naar onze ideeën heeft geluisterd en wees ons nog op bepaalde dingen waar wij zelf niet aan gedacht hadden. Hij gaf ons advies hoe we het beste onze tuin konden inrichten. Zijn team Henk, Jacco, Pascal, Kees en Cor zijn een topteam. Zijn op elkaar ingespeeld en heb je vragen of opmerkingen wordt dat gelijk geregeld. Binnen een week hebben zij hebben een pracht resultaat afgeleverd en wij zijn zeer tevreden. Ook worden vragen beantwoord nu de tuin klaar is. Dat vinden we pas service!

Uitstekende service, mooi resultaat.

De vraag om advies voor onze tuin , is door Richard perfect opgepakt en door de goede samenwerking met zijn collega’s, vervolgens uitstekend en netjes door Jacco uitgevoerd. Heerlijk genieten nu. Bedankt.

Heel tevreden!!!

Heel goed werk verricht.

Een schitterende tuin!

In ons eerste gesprek met Richard hebben we de vele opties en mogelijkheden voor de aanleg van onze tuin doorgesproken. Groenservice de Moeren kwam daarop met een mooie schets/ tekening. Na akkoord en afstemming over de datum zijn de heren aan de slag gegaan. Er zijn verschillende mensen langsgekomen met ieder een eigen taak. Allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wat een top service! In 4 dagen is onze hele tuin aangepakt. Een nieuwe schutting, bestrating, beplanting en elektra. Het eindresultaat is boven verwachting. Een aanrader voor iedereen die aan de slag wil met de tuin! Groenservice de Moeren, dank voor alles!

Persoonlijke aandacht, kwaliteit en flexibileit

Richard werkt met een team van professionals die heel goed meebewegen met de wensen van jou als klant. Prettig in de omgang, oplossingsgericht en goed werk. We hebben de gehele tuin (bestrating, beplanting, hockeyveld, verlichting en schuur/overkapping) door hem laten doen. Zeer tevreden met het resultaat

We hebben onze tuin laten vernieuwen en daar nog geen seconde spijt van gehad. We bevelen groenservi

We hebben onze tuin laten vernieuwen en gekozen voor groenservice de Moeren .we zijn afgegaan op de referenties en daar zeker geen seconde spijt van gehad. Alles werd netjes afgehandeld en afgevoerd. Zou een volgende keer zeker weer voor deze hoevenier kiezen

Goed vakmanschap en service voor ons als klant

Goed vakmanschap en service voor het plaatsen van de schutting

We hebben een hele fijne eerste kennismaking gehad met Richard. Hij heeft met onze input een hele bijzondere opzet van de tuin voorgesteld met schuinen lijnen. Met een paar kleine aanpassingen vanuit ons is het nu een prachtige en vooral bijzondere tuin geworden die je niet zo snel bij iemand anders zult aantreffen. De service was heel goed en ook alle medewerkers die langs kwamen om hun werkzaamheden te verrichten waren allemaal even kundig en vriendelijk. Heel fijn om ze over de vloer te hebben. Ze dachten ook mee tijdens de aanleg om alles goed tot zijn recht te laten komen. Met Richard ook tussentijds veel en goed contact gehad en ook nu achteraf informeert hij of alles nog steeds naar wens is. Al met al een hele fijne ervaring en een absolute aanrader!

• Soort dienst(en): Tuinaanleg

Wat ons vooral positief is bevallen is dat Groenservice de Moeren met goede oplossingen kwam op momenten dat in de praktijk zaken anders bleken dan vooraf gepland. Door deze flexibiliteit kunnen wij vanaf nu gaan genieten van onze nieuwe tuin.

• Soort dienst(en): Tuinonderhoud

Professioneel bedrijf die hun afspraken na komen. Tuin ziet er weer tip top uit als ze zijn geweest. Daarnaast komen ze met adviezen of verbeteringen. Prettige samenwerking!

• Soort dienst(en): Tuinonderhoud

Afspraak gemaakt, snel gevolgd door een bezoek. Goed geluisterd naar onze wensen en een heel leuk betaalbaar ontwerp gemaakt. Alles op redelijke termijn conform afspraak uitgevoerd.