Snel geholpen voor een redelijke prijs

Peet is erg vriendelijk en behulpzaam, de verhuislift is gemakkelijk en veilig te bedienen. Binnen 1 uur hadden we alle meubels beneden gehaald. Ik raad het zeker aan.

Vakkundige en snelle service

Het verhuisbedrijf wist geen raad met het verhuizen van de spullen van het dakterras, VDN wél. Vakman met expertise en flexibiliteit, weet bovendien van aanpakken. Absolute aanrader.

Fijne samenwerking

Snelle reactie. Houdt je goed op de hoogte. Goede samenwerking om de spullen boven te krijgen.

uitstekende service

Meedenkend en oplossend voor ieder probleem.

Vriendelijk, behulpzaam en betaalbaar

Vdn is helemaal top!

Superservice

Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van Peet en hij laat ons nooit in de steek. Superservice

Snel en kundig mijn object naar boven gelift

Professionele en snelle service

Nu 2x verhuisd met behulp van Peet. Gaat super snel. Hij kwam zelfs nog een keer extra naar mn nieuwe woning toen de bank niet door het trappengat bleek te passen.

Goed voorbereid, goede service

Had vooraf gekeken wat de situatie was. Dat google tamelijk oude plaatjes op earth heeft staan, leek eerst voor moeilijkheden te zorgen, maar met goed inschatten en improviseren kwam alles vlot boven.

Aardige heer met geduld ;)

Op tijd en vriendelijk, denkt mee

Regelmatig lift nodig, altijd op tijd en goed geregeld!

Goede Firma, Peet van VDN Verhuisliften is goed bereikbaar. Regelt wat nodig is en belangrijk komt altijd zijn afspreken na en is nog nooit te laat geweest! Super!

Een aanrader!

Peet was netjes op tijd aanwezig en ging kundig en super netjes met onze spullen om. We bellen hem zeker weer als we hem nodig hebben!

Top geregeld

Gister gebeld vandaag de spullen op het dak gedraaid in verband met een dakrenovatie, is een aanrader en prijs kwaliteit is perfect!

Helemaal tevreden en hoop snel weer van de diensten vdn verhuisliftverhuur gebruik te maken

Prima communicatie en afspraken.

Prima communicatie en afspraken.

Servicegericht en deskundig

Eenvoudig te reserveren, goede communicatie, servicegericht en deskundig

Mooi op tijd en erg fijn geholpen

Met veel sjouw ervaring gaat een koelkast verplaatsen een stuk sneller. Goede service en erg fijne hulp zelfs.

Keurig op tijd en ruim toereikend voor onze verhuizing van de grote stukken.

Prima dienstverlening.

Kon pas 1 dag van te voren de tijd door geven en het was geen probleem. Dit hebben we 2 weken op rij moeten doen, top service van Peet, heel blij mee, op tijd, flexibel, aanrader

Top service!

Zeer net en betrouwbaar bedrijf wat zijn afspraken nakomt. En een hele vriendelijke en behulpzame verhuizer die ook nog advies gaf hoe we het beste de verhuiswagen konden laden.

Erg tevreden

Nvt

afspraak is afspraak

zware spullen naar 3e etage voor mijn dochter. ruim op tijd en fijne hulp.

Vakkundig en efficiënt

Vakkundig en efficiënt

Good

Our driver was really kind and understanding. He helped us through the busy time of the move!

Flexibel, professioneel en zeer vriendelijk

Vanaf de aanvraag vriendelijk. Er is veel mogelijk, op lange termijn maar ook last minute zeer flexibel. Betrouwbare partij en komt afspraken na.